Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Ibiza ASV by Aligator

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Ibiza ASV by Aligator

Postprzez spons » 11 grudnia 2007, 14:25

Elo,

No wiec przygotowania pod big turbo dobiegaja konca :jupi: pozostaje mi jedynie zamontowac 3 barowy map sensor :) i oczywiscie nowe wiadro ale to dopiero na sezon letni :(

Obecny setup:

Turbo AWX
Wtryski hybrydy 0.230 by Ali
FMIC
Calkowicie odetkany wydech
Program by Ali
Kolektor ssacy ASZ
Brak EGR i reszty instalacji
Sprzeglo z VR6
Pompa 11mm

No i to co wyplula hamownia po wczorajszym strojeniu

Obrazek

Wczesniej auto jezdzilo na mniejszych wtryskach 0,216, nowe wtryski daly ok 10ps i 10nm przy czym auto kopci zdecydowanie mniej mimo ze doszlo troche koksu. Turbo pompuje ~1,5b i jest to jedyne ograniczenie przed 2ka z przodu :jezor:
Zobacz Profil
spons
Stella +
Stella +
 
Posty: 60
Dołączył(a): 12 listopada 2005, 10:09
Lokalizacja: Siewierz
Auto: 330d+

Reklama

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez Orzeł » 11 grudnia 2007, 15:00

:brawo: dla Ciebie za wytrwałość w modach i :brawo: dla Aligatora :).

Teraz ibi musi ładnie zapinać a co dopiero jak zapodasz big T :kreci:

Wykresik miodzio jak widać w pełnym zakresie fura zapina konkretnie 8)
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez Sammael » 11 grudnia 2007, 17:55

Gratulacje! Ładnie musi chodzić, aż będę wypatrywał przejeżdżając przez Siewierz ;-)

Z ciekawości zapytam, bo coś podobnego mi chodzi po głowie - w końcu silnik ten sam (chociaż Asgaard rzucił mi pomysł swapa na ARL...) jaki masz przebieg i jakie robisz przeloty rocznie? oraz jeśli to nie tajemnica ile Cię to wyniosło - poszczególne części, jeśli możesz to odpowiedz na PW żeby nie robić OT
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez ułan » 11 grudnia 2007, 19:46

Brawo :ok:

Ładny płaski wykres i jak dłuuuuuuuugo trzyma Ci moc :ok: Najlepsze jest to,że to tylko przejściówka :hahaha: Uważaj na fotoradary ;) bo jest teraz tego badziewia na katowickiej ;/
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez spons » 11 grudnia 2007, 19:52

Przelot 185kkm. Swap na Arl jest moim zdaniem bez sesu, auta nie bedziesz mial ze 2 miechy, a koszt wydlubania na 2xx ps jest bardzo zblizony w VP jak swap na pd i dlubanie. Co do kosztow to zaraz skrobne na priv bo u mnie to troche zamotane jest :wink:
Zobacz Profil
spons
Stella +
Stella +
 
Posty: 60
Dołączył(a): 12 listopada 2005, 10:09
Lokalizacja: Siewierz
Auto: 330d+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez Sammael » 11 grudnia 2007, 20:28

spons napisał(a):auta nie bedziesz mial ze 2 miechy


Dano w CompSporcie bardzo szybko to zrobili, z tego co czytałem

spons napisał(a):koszt wydlubania na 2xx ps


2xx na ASV to chyba nie przejdzie, z resztą ja i tak bardziej myśle o 160-170.

Właściwie tylko dlatego się obawiam bo jeżdże dość dużo, ponad 30k rocznie. Dodatkowo później myślałem o skrzyni 6 biegowej. Do Twojego moda to bym tylko chłodniczkę oleju dorzucił.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez spons » 11 grudnia 2007, 20:30

Ja tez robie kolo 30kkm, jak byslisz o max 180ps to swap juz wogole jest bes sesem samym w sobie.
Zobacz Profil
spons
Stella +
Stella +
 
Posty: 60
Dołączył(a): 12 listopada 2005, 10:09
Lokalizacja: Siewierz
Auto: 330d+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez Sammael » 11 grudnia 2007, 20:40

spons napisał(a):Ja tez robie kolo 30kkm, jak byslisz o max 180ps to swap juz wogole jest bes sesem samym w sobie.

o max 180 na ASV, na ARLu zapewne byłoby tyle ile by się dało bez znacznych modów. 180 to ponoć bezpieczny max na ASV.
Ale Faktem jest, że swap wydaje mi się dosyć problematyczny i dlatego bardziej upatruje rozwiązania w takim modzie jaki u siebie przeprowadziłeś
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez spons » 11 grudnia 2007, 21:00

Chlopaki na dolach z ALH maja po 240ps i zyja :yes: 180 moim zdniaem to calkowicie bezpieczny setup do palowania, tylko trzeba pilnowac temp. oleju.
Zobacz Profil
spons
Stella +
Stella +
 
Posty: 60
Dołączył(a): 12 listopada 2005, 10:09
Lokalizacja: Siewierz
Auto: 330d+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez afn110 » 25 grudnia 2007, 10:44

spons napisał(a):Swap na Arl jest moim zdaniem bez sesu, auta nie bedziesz mial ze 2 miechy, a koszt wydlubania na 2xx ps jest bardzo zblizony w VP jak swap na pd i dlubanie

to juz kwestia podejscia, ale "dlubanie" silnkia to bardzo duza frajda, mozna samemu cos porobic, szukac gratow i to daje duzo satysfakcji( czasami tez i nerwow jak nie idzie po naszemu ;) .


mierzyles czasy na 1/4 mili w Ibizie?
ALH 197/397 :) by Ali / Rob555
Zobacz Profil
afn110
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 21:36
Lokalizacja: Koszalin
Auto: 6K+1M ON

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez spons » 26 grudnia 2007, 12:34

Nie mierzylem, jak bedzie okazja to sie przejade ale bez zadnego spinana sie, 15.4 powinno wyjsc bez zadnych cyrkow.
Zobacz Profil
spons
Stella +
Stella +
 
Posty: 60
Dołączył(a): 12 listopada 2005, 10:09
Lokalizacja: Siewierz
Auto: 330d+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez afn110 » 26 grudnia 2007, 21:55

no ja mysle ze bedzie SPORO lepiej, Ja swoja 6K i 165/365 robie et15,10 reguralnie najlepszy winik et 14,92 nigdy juz nie powtorzony :(
Zobacz Profil
afn110
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 21:36
Lokalizacja: Koszalin
Auto: 6K+1M ON

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez Szatan » 29 grudnia 2007, 11:53

bardzo ladny projekcik tylko gratulowac :mruga:
Kupie jakies auto terenowe powyzej '03r.
Zobacz Profil
Szatan
Stella +
Stella +
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 grudnia 2007, 19:44
Lokalizacja: EL/PO
Auto: Corsa/TT Q

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez jaro4444 » 3 stycznia 2008, 02:43

Spons gratulacje, wyniki podobne jak u mnie tylko masz jeszcze mniejsze turbo ;)


Sammael_ napisał(a):2xx na ASV to chyba nie przejdzie, z resztą ja i tak bardziej myśle o 160-170.


viewtopic.php?t=9458&start=45

Masz już "królika doświadczalnego" ;) ;) ;)
Jak na razie królik zdrowo zapier.... ;] ;] ;]
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez spons » 3 stycznia 2008, 20:46

Dzieki :wink:

Czemu nie wyciagles maxa z tego co masz? Mysle ze pod 200 dalbys rade podejsc i nie byloby zadnych problemow. U mnie niestety suszarka nie daje rady wiecej bo bym sie ani chwili nie zastanawial :PPP 8)
Zobacz Profil
spons
Stella +
Stella +
 
Posty: 60
Dołączył(a): 12 listopada 2005, 10:09
Lokalizacja: Siewierz
Auto: 330d+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez jaro4444 » 3 stycznia 2008, 23:21

Dlatego, że było chwilami ponad 192 KM i 400 Nm ale odjeliśmy bo ja tak chciałem. To jest auto do jazdy w trasy i ma by niezawodne.
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez Marcin_TDI » 4 stycznia 2008, 14:58

jaro4444 napisał(a):Dlatego, że było chwilami ponad 192 KM i 400 Nm ale odjeliśmy bo ja tak chciałem. To jest auto do jazdy w trasy i ma by niezawodne.

i tak trzymaj bo to jest zdrowe podejscie, po co w trasie ma pozniej stanac bo np sprzeglo zacznie sie slizgac. nawet program jak robisz sam to nie wolno go na maxa robic - zawsze musi zostac jakas rezerwa
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez marti » 4 stycznia 2008, 16:38

spons napisał(a):Elo,

No wiec przygotowania pod big turbo dobiegaja konca :jupi: pozostaje mi jedynie zamontowac 3 barowy map sensor :) i oczywiscie nowe wiadro ale to dopiero na sezon letni :(

Obecny setup:

Turbo AWX
Wtryski hybrydy 0.230 by Ali
FMIC
Calkowicie odetkany wydech
Program by Ali
Kolektor ssacy ASZ
Brak EGR i reszty instalacji
Sprzeglo z VR6
Pompa 11mm

No i to co wyplula hamownia po wczorajszym strojeniu

Obrazek

Wczesniej auto jezdzilo na mniejszych wtryskach 0,216, nowe wtryski daly ok 10ps i 10nm przy czym auto kopci zdecydowanie mniej mimo ze doszlo troche koksu. Turbo pompuje ~1,5b i jest to jedyne ograniczenie przed 2ka z przodu :jezor:


Witam

to sprzęgło od VR6 na "luzie" nie klepie ci ?

ja kiedyś miałem koło 1 masowe i spręgło od VR6

i troszkę tak cosik Klepało na biegu jałowym

a docisk masz oryginalny czy też od VR6 ?
pozdrawiam
Marti :)
Zobacz Profil
marti
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lipca 2004, 20:20
Lokalizacja: WARSZAWA
Auto: Leon TDI swap ARL+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez spons » 4 stycznia 2008, 20:52

jaro4444 napisał(a):Dlatego, że było chwilami ponad 192 KM i 400 Nm ale odjeliśmy bo ja tak chciałem. To jest auto do jazdy w trasy i ma by niezawodne.


190ps to moim zdaniem zaden hardcore, ale ok, szanuje decyzje.

[ Dodano: Pią 04 Sty, 2008 ]
marti napisał(a):
Witam

to sprzęgło od VR6 na "luzie" nie klepie ci ?

ja kiedyś miałem koło 1 masowe i spręgło od VR6

i troszkę tak cosik Klepało na biegu jałowym

a docisk masz oryginalny czy też od VR6 ?


Klepie, ale bez tragedii, juz sie przyzwyczailem. Docisk tez jest od vrki.
Zobacz Profil
spons
Stella +
Stella +
 
Posty: 60
Dołączył(a): 12 listopada 2005, 10:09
Lokalizacja: Siewierz
Auto: 330d+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez marti » 5 stycznia 2008, 10:39

spons napisał(a):
jaro4444 napisał(a):Dlatego, że było chwilami ponad 192 KM i 400 Nm ale odjeliśmy bo ja tak chciałem. To jest auto do jazdy w trasy i ma by niezawodne.


190ps to moim zdaniem zaden hardcore, ale ok, szanuje decyzje.

[ Dodano: Pią 04 Sty, 2008 ]
marti napisał(a):
Witam

to sprzęgło od VR6 na "luzie" nie klepie ci ?

ja kiedyś miałem koło 1 masowe i spręgło od VR6

i troszkę tak cosik Klepało na biegu jałowym

a docisk masz oryginalny czy też od VR6 ?


Klepie, ale bez tragedii, juz sie przyzwyczailem. Docisk tez jest od vrki.


po wielu dyskusjach z wieloma osobami doszliśmy do wniosku że mysi być to wina łożyska oporowego które poprostu ma luz, może rozwizaniem było by zastozowanie Ori łożyska ? :)
pozdrawiam
Marti :)
Zobacz Profil
marti
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lipca 2004, 20:20
Lokalizacja: WARSZAWA
Auto: Leon TDI swap ARL+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez afn110 » 8 stycznia 2008, 23:59

marti napisał(a):po wielu dyskusjach z wieloma osobami doszliśmy do wniosku że mysi być to wina łożyska oporowego które poprostu ma luz, może rozwizaniem było by zastozowanie Ori łożyska ?


zakladalem u siebie wszystko nowe (dawno to bylo) i ....... "telepalo na luzie", wiec to raczej nie wina oporowego, a tez tak myslalem. przypuszczalnie jest to inna przyczyna, teraz planuje zakladac do leona i sprawdze czy to moze to co mysle, mam nadzieje ze tak.
ALH 197/397 :) by Ali / Rob555
Zobacz Profil
afn110
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 21:36
Lokalizacja: Koszalin
Auto: 6K+1M ON

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez marti » 9 stycznia 2008, 19:32

afn110 napisał(a):
marti napisał(a):po wielu dyskusjach z wieloma osobami doszliśmy do wniosku że mysi być to wina łożyska oporowego które poprostu ma luz, może rozwizaniem było by zastozowanie Ori łożyska ?


zakladalem u siebie wszystko nowe (dawno to bylo) i ....... "telepalo na luzie", wiec to raczej nie wina oporowego, a tez tak myslalem. przypuszczalnie jest to inna przyczyna, teraz planuje zakladac do leona i sprawdze czy to moze to co mysle, mam nadzieje ze tak.



czyli co podejrzewasz ? :o
pozdrawiam
Marti :)
Zobacz Profil
marti
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lipca 2004, 20:20
Lokalizacja: WARSZAWA
Auto: Leon TDI swap ARL+

Re: Ibiza ASV by Aligator

Postprzez afn110 » 9 stycznia 2008, 23:01

marti napisał(a):czyli co podejrzewasz ?


nie chce zapeszac :x , niedlugo zakladam to odrazu napisze.
ALH 197/397 :) by Ali / Rob555
Zobacz Profil
afn110
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 21:36
Lokalizacja: Koszalin
Auto: 6K+1M ON


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem