Strona 1 z 1

Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 14:25
przez spons
Elo,

No wiec przygotowania pod big turbo dobiegaja konca :jupi: pozostaje mi jedynie zamontowac 3 barowy map sensor :) i oczywiscie nowe wiadro ale to dopiero na sezon letni :(

Obecny setup:

Turbo AWX
Wtryski hybrydy 0.230 by Ali
FMIC
Calkowicie odetkany wydech
Program by Ali
Kolektor ssacy ASZ
Brak EGR i reszty instalacji
Sprzeglo z VR6
Pompa 11mm

No i to co wyplula hamownia po wczorajszym strojeniu

Obrazek

Wczesniej auto jezdzilo na mniejszych wtryskach 0,216, nowe wtryski daly ok 10ps i 10nm przy czym auto kopci zdecydowanie mniej mimo ze doszlo troche koksu. Turbo pompuje ~1,5b i jest to jedyne ograniczenie przed 2ka z przodu :jezor:

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 15:00
przez Orzeł
:brawo: dla Ciebie za wytrwałość w modach i :brawo: dla Aligatora :).

Teraz ibi musi ładnie zapinać a co dopiero jak zapodasz big T :kreci:

Wykresik miodzio jak widać w pełnym zakresie fura zapina konkretnie 8)

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 17:55
przez Sammael
Gratulacje! Ładnie musi chodzić, aż będę wypatrywał przejeżdżając przez Siewierz ;-)

Z ciekawości zapytam, bo coś podobnego mi chodzi po głowie - w końcu silnik ten sam (chociaż Asgaard rzucił mi pomysł swapa na ARL...) jaki masz przebieg i jakie robisz przeloty rocznie? oraz jeśli to nie tajemnica ile Cię to wyniosło - poszczególne części, jeśli możesz to odpowiedz na PW żeby nie robić OT

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 19:46
przez ułan
Brawo :ok:

Ładny płaski wykres i jak dłuuuuuuuugo trzyma Ci moc :ok: Najlepsze jest to,że to tylko przejściówka :hahaha: Uważaj na fotoradary ;) bo jest teraz tego badziewia na katowickiej ;/

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 19:52
przez spons
Przelot 185kkm. Swap na Arl jest moim zdaniem bez sesu, auta nie bedziesz mial ze 2 miechy, a koszt wydlubania na 2xx ps jest bardzo zblizony w VP jak swap na pd i dlubanie. Co do kosztow to zaraz skrobne na priv bo u mnie to troche zamotane jest :wink:

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 20:28
przez Sammael
spons napisał(a):auta nie bedziesz mial ze 2 miechy


Dano w CompSporcie bardzo szybko to zrobili, z tego co czytałem

spons napisał(a):koszt wydlubania na 2xx ps


2xx na ASV to chyba nie przejdzie, z resztą ja i tak bardziej myśle o 160-170.

Właściwie tylko dlatego się obawiam bo jeżdże dość dużo, ponad 30k rocznie. Dodatkowo później myślałem o skrzyni 6 biegowej. Do Twojego moda to bym tylko chłodniczkę oleju dorzucił.

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 20:30
przez spons
Ja tez robie kolo 30kkm, jak byslisz o max 180ps to swap juz wogole jest bes sesem samym w sobie.

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 20:40
przez Sammael
spons napisał(a):Ja tez robie kolo 30kkm, jak byslisz o max 180ps to swap juz wogole jest bes sesem samym w sobie.

o max 180 na ASV, na ARLu zapewne byłoby tyle ile by się dało bez znacznych modów. 180 to ponoć bezpieczny max na ASV.
Ale Faktem jest, że swap wydaje mi się dosyć problematyczny i dlatego bardziej upatruje rozwiązania w takim modzie jaki u siebie przeprowadziłeś

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 11 grudnia 2007, 21:00
przez spons
Chlopaki na dolach z ALH maja po 240ps i zyja :yes: 180 moim zdniaem to calkowicie bezpieczny setup do palowania, tylko trzeba pilnowac temp. oleju.

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 25 grudnia 2007, 10:44
przez afn110
spons napisał(a):Swap na Arl jest moim zdaniem bez sesu, auta nie bedziesz mial ze 2 miechy, a koszt wydlubania na 2xx ps jest bardzo zblizony w VP jak swap na pd i dlubanie

to juz kwestia podejscia, ale "dlubanie" silnkia to bardzo duza frajda, mozna samemu cos porobic, szukac gratow i to daje duzo satysfakcji( czasami tez i nerwow jak nie idzie po naszemu ;) .


mierzyles czasy na 1/4 mili w Ibizie?

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 26 grudnia 2007, 12:34
przez spons
Nie mierzylem, jak bedzie okazja to sie przejade ale bez zadnego spinana sie, 15.4 powinno wyjsc bez zadnych cyrkow.

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 26 grudnia 2007, 21:55
przez afn110
no ja mysle ze bedzie SPORO lepiej, Ja swoja 6K i 165/365 robie et15,10 reguralnie najlepszy winik et 14,92 nigdy juz nie powtorzony :(

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 29 grudnia 2007, 11:53
przez Szatan
bardzo ladny projekcik tylko gratulowac :mruga:

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 3 stycznia 2008, 02:43
przez jaro4444
Spons gratulacje, wyniki podobne jak u mnie tylko masz jeszcze mniejsze turbo ;)


Sammael_ napisał(a):2xx na ASV to chyba nie przejdzie, z resztą ja i tak bardziej myśle o 160-170.


viewtopic.php?t=9458&start=45

Masz już "królika doświadczalnego" ;) ;) ;)
Jak na razie królik zdrowo zapier.... ;] ;] ;]

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 3 stycznia 2008, 20:46
przez spons
Dzieki :wink:

Czemu nie wyciagles maxa z tego co masz? Mysle ze pod 200 dalbys rade podejsc i nie byloby zadnych problemow. U mnie niestety suszarka nie daje rady wiecej bo bym sie ani chwili nie zastanawial :PPP 8)

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 3 stycznia 2008, 23:21
przez jaro4444
Dlatego, że było chwilami ponad 192 KM i 400 Nm ale odjeliśmy bo ja tak chciałem. To jest auto do jazdy w trasy i ma by niezawodne.

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 4 stycznia 2008, 14:58
przez Marcin_TDI
jaro4444 napisał(a):Dlatego, że było chwilami ponad 192 KM i 400 Nm ale odjeliśmy bo ja tak chciałem. To jest auto do jazdy w trasy i ma by niezawodne.

i tak trzymaj bo to jest zdrowe podejscie, po co w trasie ma pozniej stanac bo np sprzeglo zacznie sie slizgac. nawet program jak robisz sam to nie wolno go na maxa robic - zawsze musi zostac jakas rezerwa

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 4 stycznia 2008, 16:38
przez marti
spons napisał(a):Elo,

No wiec przygotowania pod big turbo dobiegaja konca :jupi: pozostaje mi jedynie zamontowac 3 barowy map sensor :) i oczywiscie nowe wiadro ale to dopiero na sezon letni :(

Obecny setup:

Turbo AWX
Wtryski hybrydy 0.230 by Ali
FMIC
Calkowicie odetkany wydech
Program by Ali
Kolektor ssacy ASZ
Brak EGR i reszty instalacji
Sprzeglo z VR6
Pompa 11mm

No i to co wyplula hamownia po wczorajszym strojeniu

Obrazek

Wczesniej auto jezdzilo na mniejszych wtryskach 0,216, nowe wtryski daly ok 10ps i 10nm przy czym auto kopci zdecydowanie mniej mimo ze doszlo troche koksu. Turbo pompuje ~1,5b i jest to jedyne ograniczenie przed 2ka z przodu :jezor:


Witam

to sprzęgło od VR6 na "luzie" nie klepie ci ?

ja kiedyś miałem koło 1 masowe i spręgło od VR6

i troszkę tak cosik Klepało na biegu jałowym

a docisk masz oryginalny czy też od VR6 ?

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 4 stycznia 2008, 20:52
przez spons
jaro4444 napisał(a):Dlatego, że było chwilami ponad 192 KM i 400 Nm ale odjeliśmy bo ja tak chciałem. To jest auto do jazdy w trasy i ma by niezawodne.


190ps to moim zdaniem zaden hardcore, ale ok, szanuje decyzje.

[ Dodano: Pią 04 Sty, 2008 ]
marti napisał(a):
Witam

to sprzęgło od VR6 na "luzie" nie klepie ci ?

ja kiedyś miałem koło 1 masowe i spręgło od VR6

i troszkę tak cosik Klepało na biegu jałowym

a docisk masz oryginalny czy też od VR6 ?


Klepie, ale bez tragedii, juz sie przyzwyczailem. Docisk tez jest od vrki.

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 5 stycznia 2008, 10:39
przez marti
spons napisał(a):
jaro4444 napisał(a):Dlatego, że było chwilami ponad 192 KM i 400 Nm ale odjeliśmy bo ja tak chciałem. To jest auto do jazdy w trasy i ma by niezawodne.


190ps to moim zdaniem zaden hardcore, ale ok, szanuje decyzje.

[ Dodano: Pią 04 Sty, 2008 ]
marti napisał(a):
Witam

to sprzęgło od VR6 na "luzie" nie klepie ci ?

ja kiedyś miałem koło 1 masowe i spręgło od VR6

i troszkę tak cosik Klepało na biegu jałowym

a docisk masz oryginalny czy też od VR6 ?


Klepie, ale bez tragedii, juz sie przyzwyczailem. Docisk tez jest od vrki.


po wielu dyskusjach z wieloma osobami doszliśmy do wniosku że mysi być to wina łożyska oporowego które poprostu ma luz, może rozwizaniem było by zastozowanie Ori łożyska ? :)

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 8 stycznia 2008, 23:59
przez afn110
marti napisał(a):po wielu dyskusjach z wieloma osobami doszliśmy do wniosku że mysi być to wina łożyska oporowego które poprostu ma luz, może rozwizaniem było by zastozowanie Ori łożyska ?


zakladalem u siebie wszystko nowe (dawno to bylo) i ....... "telepalo na luzie", wiec to raczej nie wina oporowego, a tez tak myslalem. przypuszczalnie jest to inna przyczyna, teraz planuje zakladac do leona i sprawdze czy to moze to co mysle, mam nadzieje ze tak.

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 9 stycznia 2008, 19:32
przez marti
afn110 napisał(a):
marti napisał(a):po wielu dyskusjach z wieloma osobami doszliśmy do wniosku że mysi być to wina łożyska oporowego które poprostu ma luz, może rozwizaniem było by zastozowanie Ori łożyska ?


zakladalem u siebie wszystko nowe (dawno to bylo) i ....... "telepalo na luzie", wiec to raczej nie wina oporowego, a tez tak myslalem. przypuszczalnie jest to inna przyczyna, teraz planuje zakladac do leona i sprawdze czy to moze to co mysle, mam nadzieje ze tak.



czyli co podejrzewasz ? :o

Re: Ibiza ASV by Aligator

PostNapisane: 9 stycznia 2008, 23:01
przez afn110
marti napisał(a):czyli co podejrzewasz ?


nie chce zapeszac :x , niedlugo zakladam to odrazu napisze.