Strona 1 z 1

Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 18 grudnia 2007, 11:39
przez PatTDI
Silnik ASV

Wtryskiwacze 0,230
Pompa wtryskowa 11mm
FMIC
Turbo z silnika 2,0TDI 170Ps

Obrazek

Milismy troche problemow z pompa wtryskowa i nie moglismy dawac 100% gazu od niskich obrotow dopiero gdzie od 1800rpm stad tak wygladajacy wykres. Usterka zostala usunieta i jak bedziemy na hamowni next time to pokazemy wykres z dobrym dolem.

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 18 grudnia 2007, 12:07
przez bono
PatTDI ale to musi zapier..... :brawo: Czy trudno jest zaadoptowac to turbo do ASV ? Jak temperatura oleju ? czy nie potrzebna wieksza chlodnica od ASZ ? respect :D

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 18 grudnia 2007, 14:04
przez Tonny S
Turbo z silnika 2,0TDI 170Ps
Co z DPF ?? jak wygląda przekładka turbiny od 170 DPF do 140 DPF ??

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 18 grudnia 2007, 14:38
przez PatTDI
Tonny S napisał(a):
Turbo z silnika 2,0TDI 170Ps
Co z DPF ?? jak wygląda przekładka turbiny od 170 DPF do 140 DPF ??


w silnikach wzdluznych nie ma problemu. w poprzecznych sie nie da poniewaz kazdy 140ps dpf jest 8V i kolektor nie pasuje

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 18 grudnia 2007, 14:57
przez Silver
o kur..... NO COMMENTS !

Już to widze jak lata ta Ibisuka .


Pat , Szymon - Gratki ! kolejny fajny projekt.


P.S.-jak spalanie przy pełnym butowaniu wygląda ?

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 18 grudnia 2007, 19:45
przez Orzeł
:brawo: ładnie wyszło, taka ibi musi juz dobrze zapinać :peace:

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 18 grudnia 2007, 21:04
przez jaro4444
PatTDI napisał(a):w silnikach wzdluznych nie ma problemu. w poprzecznych sie nie da poniewaz kazdy 140ps dpf jest 8V i kolektor nie pasuje


Po pierwsze to gratulacje a po drugie parę pytań:

Albo czegoś nie zrozumiałem albo Patryk coś źle napisałeś.

Wzdłużnie DPF 140KM są 8 czy 16V? (136 KM są 8V to wiem)
Poprzeczne DPF są 8 czy 16V?
Turbina do ASV pochodziła konkretnie od którego silnika 170 KM - wzdłużnego czy poprzecznego? Jaki symbol?
Rozumiem, że skoro pasowała do głowicy ASV to pochodziła z 8V DPF 170 KM? Czy istnieje taki, czy też przerabiliście kolektor?
Czy zmienialiście gruchę sterującą geometrią turba bo w 170 KM ma ona czujnik położenia a przy ASV nie da się go wykorzystac.
Jaką wydajnośc ma turbina ze 170 KM - taką jak ARL czy większą (taką jak GT18, 20)?

Pozdrawiam i proszę o konkretnie odpowiedzi ponieważ od dawna poszukuję alternatywy dla GT1749VB a ta ze 170 KM wydaje się adekwatna.

[ Dodano: Sro 19 Gru, 2007 ]
Czy dobrze myślę, że do skręcanego kolektora od Ibizy ASV (taki jak w silnikach AGR) przykręciliście turbinę od wzdłużnego 170 KM TDI DPF z Audi A4?
Turbo od wzdłużnego 2.0 140 KM widziałem i miało nawet wyjście części gorącej do wydechu na 3 śruby - czyli P&P do wydechu ASV. Czy podobnie jest z tym turbo od 170 KM TDI?

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 19 grudnia 2007, 10:15
przez PatTDI
jaro4444 napisał(a):
PatTDI napisał(a):w silnikach wzdluznych nie ma problemu. w poprzecznych sie nie da poniewaz kazdy 140ps dpf jest 8V i kolektor nie pasuje


Po pierwsze to gratulacje a po drugie parę pytań:

Albo czegoś nie zrozumiałem albo Patryk coś źle napisałeś.

Wzdłużnie DPF 140KM są 8 czy 16V? (136 KM są 8V to wiem)
Poprzeczne DPF są 8 czy 16V?
Turbina do ASV pochodziła konkretnie od którego silnika 170 KM - wzdłużnego czy poprzecznego? Jaki symbol?
Rozumiem, że skoro pasowała do głowicy ASV to pochodziła z 8V DPF 170 KM? Czy istnieje taki, czy też przerabiliście kolektor?
Czy zmienialiście gruchę sterującą geometrią turba bo w 170 KM ma ona czujnik położenia a przy ASV nie da się go wykorzystac.
Jaką wydajnośc ma turbina ze 170 KM - taką jak ARL czy większą (taką jak GT18, 20)?

Pozdrawiam i proszę o konkretnie odpowiedzi ponieważ od dawna poszukuję alternatywy dla GT1749VB a ta ze 170 KM wydaje się adekwatna.

[ Dodano: Sro 19 Gru, 2007 ]
Czy dobrze myślę, że do skręcanego kolektora od Ibizy ASV (taki jak w silnikach AGR) przykręciliście turbinę od wzdłużnego 170 KM TDI DPF z Audi A4?
Turbo od wzdłużnego 2.0 140 KM widziałem i miało nawet wyjście części gorącej do wydechu na 3 śruby - czyli P&P do wydechu ASV. Czy podobnie jest z tym turbo od 170 KM TDI?


W tej ibizie jest turbo z silnika BRD i pasuje do ibizy p&p. Jezeli chodzi o czujnik to poprostu go nie podlaczasz. Potencjal mysle ze kolo 200ps w zaleznosci od silnika

Na obecna chwile jest tyle silnikow 2,0TDI ze operowanie 8V 140ps czy 136ps nie jest mozliwe. Zebyscie wiedzieli postaram sie wypisac silniki i ich nazwy najczesciej spotykanych silnikow 2,0TDI

Golf 5/Leon2/Octavia2/Touran

AZV - 16V 136Ps EDC16
BKD - 16V 140Ps EDC16
BMM - 8V 140Ps DPF EDC16
BMN - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,2

Passat
B5GP

BGW - 8V 136Ps DPF EDC16
BHW - 8V 136Ps EDC16

Passat
B6

BKP - 16V 140Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMA - 16V 136Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BVE - 16V 122Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMR - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,2
BUZ - 16V 163Ps DPF Siemens PPD1,2
BWV - 16V 120Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMP - 8V 140Ps DPF EDC16

Audi A4/A6

BLB - 16V 140Ps EDC16
BNA - 16V 136Ps EDC16
BRE - 16V 140Ps DPF EDC16
BRF - 16V 136Ps DPF EDC16
BVF - 16V 126Ps DPF EDC16
BVG - 16V 121Ps DPF EDC16
BPW - 8V 140Ps DPF EDC16
BRC - 8V 136Ps DPF EDC16
BRD - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,3

Mam nadzieje ze zauwazycie teraz ze ich w tych niemczech poje***o ;-)

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 19 grudnia 2007, 10:22
przez bono
PatTDI napisał(a):BMN - 16V 160Ps DPF Siemens PPD1,2
a ja ciagle myslalem, ze tu 170 Ps :hmmm:

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 19 grudnia 2007, 10:30
przez Kozak
bono napisał(a):
PatTDI napisał(a):BMN - 16V 160Ps DPF Siemens PPD1,2
a ja ciagle myslalem, ze tu 170 Ps :hmmm:

tu chyba wdarł się błąd , też mi się wydaje że powinno być 170 KM

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 19 grudnia 2007, 10:34
przez PatTDI
michał kozak napisał(a):
bono napisał(a):
PatTDI napisał(a):BMN - 16V 160Ps DPF Siemens PPD1,2
a ja ciagle myslalem, ze tu 170 Ps :hmmm:

tu chyba wdarł się błąd , też mi się wydaje że powinno być 170 KM


Tak oczywiscie to moj blad ale reszta jest ok. Sprawdzalem

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 19 grudnia 2007, 13:46
przez jaro4444
Dziękuję za odpowiedź.

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

PostNapisane: 21 grudnia 2007, 21:41
przez ułan
Dobra stajnia - to i koni dużo :brawo: