Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ALH by Compsport

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

ALH by Compsport

Postprzez Phil » 12 lutego 2008, 16:09

Zmieniony tylko soft.Program napisany przez Patryka. Elastycznosc poprawila sie bardzo , przy czym autko nie kopci i pali na przyzwoitym poziomie :ok: Na wiosne nastepne zmiany :)

Obrazek
Piłeś nie jedź!
Nie jedziesz? Napij się !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Phil
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1118
Dołączył(a): 19 lipca 2007, 17:01
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: Superb Sportline 4x4
Silnik: turbo diesel inny

Reklama

Re: ALH by Compsport

Postprzez leem » 13 lutego 2008, 13:51

Phil, zmieniaj wtryski !! :ok:
Był Leon 210PS/410NM
Było BMW 287PS/572NM
Jest 310PS/630NM
MOTUL filtry MANNa sportowe tarcze, klocki hamulcowe i wszystkie inne części samochodowe
Zawieszenia EIBACH, KW, H&R, WEITEC, KYB, AP, BILSTEIN.
Opony nowe Continental, Dunlop, Pirelli itd..
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: ALH by Compsport

Postprzez ułan » 13 lutego 2008, 14:10

Dobry początek :ok:
Rok się zaczął :P
ASV 168 KM 368 Nm był
BAM 255 KM 370 Nm był
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: ALH by Compsport

Postprzez jaro4444 » 13 lutego 2008, 17:01

Bardzo delikatnie jak na ALH, ale cóż widocznie za chwilę bedziesz chcieć korekty :hahaha:
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: ALH by Compsport

Postprzez Phil » 14 lutego 2008, 13:31

leem napisał(a):Phil, zmieniaj wtryski !! :ok:
to bedzie nastepna zmiana. Zakladajac ze na wtryskach sie nie skonczy lepiej zalozyc wtryski 216 czy wystarcza same koncowki kupione w intercarsie (co zasugerowal Patryk) ?
Piłeś nie jedź!
Nie jedziesz? Napij się !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Phil
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1118
Dołączył(a): 19 lipca 2007, 17:01
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: Superb Sportline 4x4
Silnik: turbo diesel inny

Re: ALH by Compsport

Postprzez jaro4444 » 14 lutego 2008, 20:28

Phil napisał(a): Zakladajac ze na wtryskach sie nie skonczy lepiej zalozyc wtryski 216 czy wystarcza same koncowki kupione w intercarsie (co zasugerowal Patryk) ?


Zależy w ile mocy mierzysz. Jak w okolice 155-160 KM to starczą 216 + pompa 10. Jak więcej to od razu lepiej 230 Fratelli Bosio PP 764 - starczają na ok 165 KM przy 10 i na ponad 210 KM przy 11.
Co do 216 to oczywiście same końcówki Bosch od silnika AXW lub AHY. Koszt końcówek to ok 500-600 zł w zależności za ile kupisz (polecam Diesel Centrum Polska) + profesjonalna wymiana z regulacją dwóch ciśnień na 220/300 barów - 200 zł (np. u Pana Bogdana Podkowińskiego w Nadarzynie). Więc za ok 700-800 zł masz komplet 216 na Twoich korpusach.
http://www.dieselcentrum.pl/

Na 216 warto wymienić jeśli tylko mierzysz w ok 140 KM na seryjnych gratach ALH. Silnik ma lepszą dynamikę, mniej kopci i EGT ma niższe.
To jest przykladowy wykres całkowicie seryjnego Passata B4 AFN 11-latka, z przebiegiem 260 kkm tylko program + 216.:

http://img267.imageshack.us/img267/7096 ... 6kiwb0.jpg

Auto zapina pięknie jak na tą moc i mniej pali jak na starych wtryskach od AFN (0.205 mm ciśnienie 190/300 barów)
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: ALH by Compsport

Postprzez Phil » 15 lutego 2008, 20:15

jaro4444, dzieki za info.Chyba wiecej niz 140 km nie bede wyciagal zeby za bardzo nie przeciazac silnika a przy okazji chcialbym pojezdzic jeszcze troche na seryjnym sprzegle. Wiec te koncowki 216 powinny wystarczyc.
Piłeś nie jedź!
Nie jedziesz? Napij się !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Phil
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1118
Dołączył(a): 19 lipca 2007, 17:01
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: Superb Sportline 4x4
Silnik: turbo diesel inny

Re: ALH by Compsport

Postprzez rafał » 16 lutego 2008, 17:08

no nareszcie ;) Widzę że na samym virusie się nie skończy, już Ci brakuje mocy? :yes:
BTW:muszę mojego zhamować

jaro4444 czy wtryski 216 dadzą taki sam efekt w silniku agr?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rafał
Sport
Sport
 
Posty: 216
Dołączył(a): 24 kwietnia 2007, 18:17
Lokalizacja: Wola P./Roma
Auto: AGR by TTC

Re: ALH by Compsport

Postprzez Phil » 16 lutego 2008, 17:34

Jak to mowia apetyt rosnie w miare jedzenia :) z tego co wiem to AGR ma mniejsza turbo i nie uzyska sie tego samego efetku co dla alh
Piłeś nie jedź!
Nie jedziesz? Napij się !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Phil
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1118
Dołączył(a): 19 lipca 2007, 17:01
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: Superb Sportline 4x4
Silnik: turbo diesel inny

Re: ALH by Compsport

Postprzez marcin_kielce » 17 lutego 2008, 22:32

Phil napisał(a):Jak to mowia apetyt rosnie w miare jedzenia :) z tego co wiem to AGR ma mniejsza turbo i nie uzyska sie tego samego efetku co dla alh


AGR nie ma mniejszego turba tylko z tego co sie orientuje ma turbine bez zmiennej geometrii lopatek i stad nie nadaje sie ona do powazniejszych modyfikacji. Jednak po samym programie wyniki silnika ALH i AGR beda podobne.

Pozdrawiam
Marcin
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: ALH by Compsport

Postprzez Caper » 17 lutego 2008, 23:45

co wy gadacie o jakis zmiennych geometriach? przeciez to zastosowano dopiero w najnowszym prosche
Zobacz Profil
Caper
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 05:26
Lokalizacja: Wrocław
Auto: rkaa

Re: ALH by Compsport

Postprzez marcin_kielce » 17 lutego 2008, 23:50

Caper napisał(a):co wy gadacie o jakis zmiennych geometriach? przeciez to zastosowano dopiero w najnowszym prosche


:hmmm:
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: ALH by Compsport

Postprzez Tonny S » 18 lutego 2008, 07:43

Caper napisał(a):co wy gadacie o jakis zmiennych geometriach? przeciez to zastosowano dopiero w najnowszym prosche
Czy ty wiesz wogóle czego dotyczy temat ?? w 1.9 TDi od wersji AHF z 98 r. masz juz turbo ze zmienna geometrią.

Poczytaj sobie o zmiennej geometri http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_g ... rbocharger
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: ALH by Compsport

Postprzez Zoltar » 2 marca 2008, 13:27

Delikatnie z momentem widzę

Po wtryskach śmiało 135 i 300 nm z racji słabego sprzęgła w alh :(
Zobacz Profil
Zoltar
Stella
Stella
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2 stycznia 2008, 21:38
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: OI ALH+/Cee'd


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości