Strona 1 z 1

ALH by Compsport

PostNapisane: 12 lutego 2008, 16:09
przez Phil
Zmieniony tylko soft.Program napisany przez Patryka. Elastycznosc poprawila sie bardzo , przy czym autko nie kopci i pali na przyzwoitym poziomie :ok: Na wiosne nastepne zmiany :)

Obrazek

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 13 lutego 2008, 13:51
przez leem
Phil, zmieniaj wtryski !! :ok:

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 13 lutego 2008, 14:10
przez ułan
Dobry początek :ok:
Rok się zaczął :P

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 13 lutego 2008, 17:01
przez jaro4444
Bardzo delikatnie jak na ALH, ale cóż widocznie za chwilę bedziesz chcieć korekty :hahaha:

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 14 lutego 2008, 13:31
przez Phil
leem napisał(a):Phil, zmieniaj wtryski !! :ok:
to bedzie nastepna zmiana. Zakladajac ze na wtryskach sie nie skonczy lepiej zalozyc wtryski 216 czy wystarcza same koncowki kupione w intercarsie (co zasugerowal Patryk) ?

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 14 lutego 2008, 20:28
przez jaro4444
Phil napisał(a): Zakladajac ze na wtryskach sie nie skonczy lepiej zalozyc wtryski 216 czy wystarcza same koncowki kupione w intercarsie (co zasugerowal Patryk) ?


Zależy w ile mocy mierzysz. Jak w okolice 155-160 KM to starczą 216 + pompa 10. Jak więcej to od razu lepiej 230 Fratelli Bosio PP 764 - starczają na ok 165 KM przy 10 i na ponad 210 KM przy 11.
Co do 216 to oczywiście same końcówki Bosch od silnika AXW lub AHY. Koszt końcówek to ok 500-600 zł w zależności za ile kupisz (polecam Diesel Centrum Polska) + profesjonalna wymiana z regulacją dwóch ciśnień na 220/300 barów - 200 zł (np. u Pana Bogdana Podkowińskiego w Nadarzynie). Więc za ok 700-800 zł masz komplet 216 na Twoich korpusach.
http://www.dieselcentrum.pl/

Na 216 warto wymienić jeśli tylko mierzysz w ok 140 KM na seryjnych gratach ALH. Silnik ma lepszą dynamikę, mniej kopci i EGT ma niższe.
To jest przykladowy wykres całkowicie seryjnego Passata B4 AFN 11-latka, z przebiegiem 260 kkm tylko program + 216.:

http://img267.imageshack.us/img267/7096 ... 6kiwb0.jpg

Auto zapina pięknie jak na tą moc i mniej pali jak na starych wtryskach od AFN (0.205 mm ciśnienie 190/300 barów)

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 15 lutego 2008, 20:15
przez Phil
jaro4444, dzieki za info.Chyba wiecej niz 140 km nie bede wyciagal zeby za bardzo nie przeciazac silnika a przy okazji chcialbym pojezdzic jeszcze troche na seryjnym sprzegle. Wiec te koncowki 216 powinny wystarczyc.

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 16 lutego 2008, 17:08
przez rafał
no nareszcie ;) Widzę że na samym virusie się nie skończy, już Ci brakuje mocy? :yes:
BTW:muszę mojego zhamować

jaro4444 czy wtryski 216 dadzą taki sam efekt w silniku agr?

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 16 lutego 2008, 17:34
przez Phil
Jak to mowia apetyt rosnie w miare jedzenia :) z tego co wiem to AGR ma mniejsza turbo i nie uzyska sie tego samego efetku co dla alh

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 17 lutego 2008, 22:32
przez marcin_kielce
Phil napisał(a):Jak to mowia apetyt rosnie w miare jedzenia :) z tego co wiem to AGR ma mniejsza turbo i nie uzyska sie tego samego efetku co dla alh


AGR nie ma mniejszego turba tylko z tego co sie orientuje ma turbine bez zmiennej geometrii lopatek i stad nie nadaje sie ona do powazniejszych modyfikacji. Jednak po samym programie wyniki silnika ALH i AGR beda podobne.

Pozdrawiam
Marcin

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 17 lutego 2008, 23:45
przez Caper
co wy gadacie o jakis zmiennych geometriach? przeciez to zastosowano dopiero w najnowszym prosche

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 17 lutego 2008, 23:50
przez marcin_kielce
Caper napisał(a):co wy gadacie o jakis zmiennych geometriach? przeciez to zastosowano dopiero w najnowszym prosche


:hmmm:

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 18 lutego 2008, 07:43
przez Tonny S
Caper napisał(a):co wy gadacie o jakis zmiennych geometriach? przeciez to zastosowano dopiero w najnowszym prosche
Czy ty wiesz wogóle czego dotyczy temat ?? w 1.9 TDi od wersji AHF z 98 r. masz juz turbo ze zmienna geometrią.

Poczytaj sobie o zmiennej geometri http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_g ... rbocharger

Re: ALH by Compsport

PostNapisane: 2 marca 2008, 13:27
przez Zoltar
Delikatnie z momentem widzę

Po wtryskach śmiało 135 i 300 nm z racji słabego sprzęgła w alh :(