Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Audi S3 1,8T CompSport

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez PatTDI » 14 lutego 2008, 10:03

Witam,

Samochod opisywany to Audi S3 z silnikiem 1,8T BAM (moj prywatny ;-) ) pokazuje go Wam poniewaz dokladnie taki silnik jest w Leonie Cupra R

Samochod po modyfikacji oprogramowania mial 250ps i 320nm, nastepnie po wymianie ukladu wydechowego (seryjny kat) uzyskalismy
Obrazek

nastepnie zmodyfikowalismy seryjna turbosprezakre K04 na K04/06. Zarowno wirnik wydechowy jak i ssacy jest wiekszy. Turbo jest o tyle dobre ze jest p&p. na tym turbo uzyskalismy

Obrazek

Biorac pod uwage ze jest to na seryjnych coolerach i seryjnym (narazie) katalizatorze mozecie sie spodziewac wyzszych mocy.

Moment obrotowy zostal ograniczony.......bo tak lubie ;-)
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Reklama

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez Marcin_TDI » 14 lutego 2008, 10:09

wypas... tak fajnie plasko idzie, tym sie jezdzi niemalze jak TDI tylko blacik obrotomierza ma wieksze mozliwosci... wydech by MG pewnie ??

malina :brawo: :brawo: :brawo:
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez Grześ » 14 lutego 2008, 10:43

PatTDI napisał(a):Moment obrotowy zostal ograniczony.......bo tak lubie


:ok: :ok: :ok:

PatTDI napisał(a):nastepnie zmodyfikowalismy seryjna turbosprezakre K04 na K04/06. Zarowno wirnik wydechowy jak i ssacy jest wiekszy. Turbo jest o tyle dobre ze jest p&p. na tym turbo uzyskalismy


to ze muszle kola kompreski mozna rozwiercic to normalne bo jest jeszcze zapas ale jak wsadziliscie wiekszy wirnik w muszle ciepla rozumem ze to bedzie niewielka tajemnica firmy i nie spodziewam sie odp ;)

bardzo ladne wygada wyres :brawo:

rozumem ze przewody, kolektor, TIP sera ?? to chyba nie tajemnica

warto napisac ze doladowanie jest na bardzo przyzwoitym pozomie :ok: :ok:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez Orzeł » 14 lutego 2008, 22:35

:brawo: widać, że byna by CompSport też daje rade :mruga: :peace:
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez kodi » 14 lutego 2008, 23:17

No pięknie Pat :) Ja już nie moge doczekać się k04. Choć nie ukrywam że mam apetyt na jakieś 290KM finalnie. Oczywiscie turbina dłubnięta w znacznym stopniu. Ska musi nieźle zapinać :ok:
Zobacz Profil
kodi
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11 lutego 2008, 23:44
Lokalizacja: wrocław
Auto: ibiza

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez koski » 15 lutego 2008, 00:23

no coz .... klamka zapadla ;-)
juz wiem gdzie bede robil swojego leonika :-D


super wykresik, gratki!!! :brawo: :brawo: :brawo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
koski
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 16 września 2005, 04:44
Lokalizacja: Czestochowa
Auto: Skoda Superb Eleg. +

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez PatTDI » 15 lutego 2008, 10:11

Grześ napisał(a):
PatTDI napisał(a):Moment obrotowy zostal ograniczony.......bo tak lubie


:ok: :ok: :ok:

PatTDI napisał(a):nastepnie zmodyfikowalismy seryjna turbosprezakre K04 na K04/06. Zarowno wirnik wydechowy jak i ssacy jest wiekszy. Turbo jest o tyle dobre ze jest p&p. na tym turbo uzyskalismy


to ze muszle kola kompreski mozna rozwiercic to normalne bo jest jeszcze zapas ale jak wsadziliscie wiekszy wirnik w muszle ciepla rozumem ze to bedzie niewielka tajemnica firmy i nie spodziewam sie odp ;)

bardzo ladne wygada wyres :brawo:

rozumem ze przewody, kolektor, TIP sera ?? to chyba nie tajemnica

warto napisac ze doladowanie jest na bardzo przyzwoitym pozomie :ok: :ok:


Wszystkie przewody olejowe i wodne pozostaly seryjne
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez Grześ » 15 lutego 2008, 10:29

PatTDI, o ile da sie jeszcze podniesc moc na tym wiatraku przy duzym IC i wydechu 3DP reszta 2,5 na jednym przelotowym tlumniku bez kata ??


jaka wygladaja koszty ?? na pw
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez PatTDI » 15 lutego 2008, 13:38

Grześ napisał(a):PatTDI, o ile da sie jeszcze podniesc moc na tym wiatraku przy duzym IC i wydechu 3DP reszta 2,5 na jednym przelotowym tlumniku bez kata ??


Jak zrobie to pokaze narazie okreslam ta moc jako w 100% bezpieczna.
koszta beda znane niedlugo to sie odezwe
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Audi S3 1,8T CompSport

Postprzez klauspolo » 1 marca 2008, 01:58

Widziałem, jeżdziłem, dla mnie bomba :yes: :ok:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem