Strona 1 z 1

Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 14 lutego 2008, 10:03
przez PatTDI
Witam,

Samochod opisywany to Audi S3 z silnikiem 1,8T BAM (moj prywatny ;-) ) pokazuje go Wam poniewaz dokladnie taki silnik jest w Leonie Cupra R

Samochod po modyfikacji oprogramowania mial 250ps i 320nm, nastepnie po wymianie ukladu wydechowego (seryjny kat) uzyskalismy
Obrazek

nastepnie zmodyfikowalismy seryjna turbosprezakre K04 na K04/06. Zarowno wirnik wydechowy jak i ssacy jest wiekszy. Turbo jest o tyle dobre ze jest p&p. na tym turbo uzyskalismy

Obrazek

Biorac pod uwage ze jest to na seryjnych coolerach i seryjnym (narazie) katalizatorze mozecie sie spodziewac wyzszych mocy.

Moment obrotowy zostal ograniczony.......bo tak lubie ;-)

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 14 lutego 2008, 10:09
przez Marcin_TDI
wypas... tak fajnie plasko idzie, tym sie jezdzi niemalze jak TDI tylko blacik obrotomierza ma wieksze mozliwosci... wydech by MG pewnie ??

malina :brawo: :brawo: :brawo:

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 14 lutego 2008, 10:43
przez Grześ
PatTDI napisał(a):Moment obrotowy zostal ograniczony.......bo tak lubie


:ok: :ok: :ok:

PatTDI napisał(a):nastepnie zmodyfikowalismy seryjna turbosprezakre K04 na K04/06. Zarowno wirnik wydechowy jak i ssacy jest wiekszy. Turbo jest o tyle dobre ze jest p&p. na tym turbo uzyskalismy


to ze muszle kola kompreski mozna rozwiercic to normalne bo jest jeszcze zapas ale jak wsadziliscie wiekszy wirnik w muszle ciepla rozumem ze to bedzie niewielka tajemnica firmy i nie spodziewam sie odp ;)

bardzo ladne wygada wyres :brawo:

rozumem ze przewody, kolektor, TIP sera ?? to chyba nie tajemnica

warto napisac ze doladowanie jest na bardzo przyzwoitym pozomie :ok: :ok:

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 14 lutego 2008, 22:35
przez Orzeł
:brawo: widać, że byna by CompSport też daje rade :mruga: :peace:

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 14 lutego 2008, 23:17
przez kodi
No pięknie Pat :) Ja już nie moge doczekać się k04. Choć nie ukrywam że mam apetyt na jakieś 290KM finalnie. Oczywiscie turbina dłubnięta w znacznym stopniu. Ska musi nieźle zapinać :ok:

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 15 lutego 2008, 00:23
przez koski
no coz .... klamka zapadla ;-)
juz wiem gdzie bede robil swojego leonika :-D


super wykresik, gratki!!! :brawo: :brawo: :brawo:

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 15 lutego 2008, 10:11
przez PatTDI
Grześ napisał(a):
PatTDI napisał(a):Moment obrotowy zostal ograniczony.......bo tak lubie


:ok: :ok: :ok:

PatTDI napisał(a):nastepnie zmodyfikowalismy seryjna turbosprezakre K04 na K04/06. Zarowno wirnik wydechowy jak i ssacy jest wiekszy. Turbo jest o tyle dobre ze jest p&p. na tym turbo uzyskalismy


to ze muszle kola kompreski mozna rozwiercic to normalne bo jest jeszcze zapas ale jak wsadziliscie wiekszy wirnik w muszle ciepla rozumem ze to bedzie niewielka tajemnica firmy i nie spodziewam sie odp ;)

bardzo ladne wygada wyres :brawo:

rozumem ze przewody, kolektor, TIP sera ?? to chyba nie tajemnica

warto napisac ze doladowanie jest na bardzo przyzwoitym pozomie :ok: :ok:


Wszystkie przewody olejowe i wodne pozostaly seryjne

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 15 lutego 2008, 10:29
przez Grześ
PatTDI, o ile da sie jeszcze podniesc moc na tym wiatraku przy duzym IC i wydechu 3DP reszta 2,5 na jednym przelotowym tlumniku bez kata ??


jaka wygladaja koszty ?? na pw

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 15 lutego 2008, 13:38
przez PatTDI
Grześ napisał(a):PatTDI, o ile da sie jeszcze podniesc moc na tym wiatraku przy duzym IC i wydechu 3DP reszta 2,5 na jednym przelotowym tlumniku bez kata ??


Jak zrobie to pokaze narazie okreslam ta moc jako w 100% bezpieczna.
koszta beda znane niedlugo to sie odezwe

Re: Audi S3 1,8T CompSport

PostNapisane: 1 marca 2008, 01:58
przez klauspolo
Widziałem, jeżdziłem, dla mnie bomba :yes: :ok: