Strona 1 z 3

Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 20:02
przez Patrox
Autko to Seat Leon Cupra 4 ARL
Oto co wypluła dziś hamownia.
Big Turbo własnej konstrukcji
Sportowy kolektor dolotowy
Customowy układ dolotowyze stali kwasoodpornej plus wielki IC
Układ wydechowy w pełni przelotowy 76,2mm 3 cale z kwasówki
Sportowy wałek rozrządu
Wykresik jest trochę pofalowany ale już wiemy co jest przyczyną i niebawem korekta.
Całośc prac mechanicznych została wykonana we wrocławskim oddziale firmy DynoSoft, soft plus strojenie przy współpracy z katowickim oddziałem firmy.
Wszystkim co przyczynili się do tego efektu wielkie dzięki:)


Obrazek

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 20:07
przez belzi
Moc godna pogratulowania, jakbys jeszcze zdjecia wrzucil, bo podobno niezly IC tam zalozyles i wogole niezle auto przeorales :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:
Auto jezdzi na seryjnym sprzegle ??


BTW co wsadziles zamiast seryjnych stolkow ??

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 20:16
przez Robal
Pięknie, ale napisz co dalej, bo nie wierzę że to koniec modów :)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 20:19
przez Kozak
wynik piękny , :brawo: za mody ,
ps. jak tam spryski ??

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 20:20
przez Sammael
Patrox, gratulacje, jak kiedyś rozmawialiśmy na lato szykuje się na większe mody, na poczatek przynajmniej IC i chłodnica oleju - w takim wypadku chyba wybiorę wrocław :-)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 20:31
przez bobek_TDI
Gratulacje za wynik naprawde zacny. Czy to najmocniejsza Cupra 4 w PL?? jesli nie to poprawcie:) :))

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 20:55
przez marcin_kielce
Gratulacje!! :))

Jak to jezdzi z dolu?? :)

Pozdrawiam
Marcin

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 20:57
przez Patrox
marcin_kielce napisał(a):Gratulacje!! :))

Jak to jezdzi z dolu?? :)

Pozdrawiam
Marcin

Takimi autami o takiej mocy nie jeżdzi się z dołu a tak na serio to przy 2 tys obr pompuje 1 bar.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 21:09
przez paramedic71
Patroxa Gratki auta moze bys sie pojawil kiedys na jakism naszym spocie??
poztym jak mozesz napisz mniej wiecej jakie koszta takiej zabawy
pozdrawiam

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 21:12
przez ułan
Wielkie :brawo: :brawo: :brawo:

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 22:19
przez Szczepek
Patrox, myslalem ze mi galy wyskocza jak zobaczylem wykres :o
gratki :brawo: :brawo: :brawo: i rispekt. :peace: :peace:
ciekawe co dalej. no i wlasnie jakie koszta (jak nie chcesz na forum to na pw).

pozdrawiam
Szczepan

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 22:46
przez Cheeroki
A gdzie Niutki uciekły?

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 18 lutego 2008, 22:57
przez guluwroc
Cheeroki napisał(a):A gdzie Niutki uciekły?


Mechanicznie jedna sprawa musi uleć zmianie,jutro walka będzie z tym,Nm wtedy pójdą do góry,a tak pozatym nie chcemy zrobić więcej z obawy o sprzęgło.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 01:05
przez klauspolo
Gratuluje mocy :brawo: Dla mnie zdecydowanie za słaby dół.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 07:06
przez guluwroc
Zamontowane jest naprawde duże turbo,ponieważ w planach jest testowanie drogowych"sportowych"pompowtrysków,po ich monarzu napewno dół bedzie masakryczny,to samo miałem w corrado,dołu nie było a po pompkach już był.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 07:59
przez fr3ak
guluwroc napisał(a):Zamontowane jest naprawde duże turbo,ponieważ w planach jest testowanie drogowych"sportowych"pompowtrysków,po ich monarzu napewno dół bedzie masakryczny,to samo miałem w corrado,dołu nie było a po pompkach już był.


Brzmi ciekawie :) Czekam na kolejne wykresy :)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 08:29
przez Orzeł
Patrox, :brawo: dla całego DYNOSOFTu, z niecierpliwością czekamy na dalsze mody :ok:

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 08:56
przez nixu
a ja dla odmiany powiem, ze mi sie nie podoba.


Wykres NM jest pofalowany i skoro wiecie co jest nie tak to najpierw trzeba bylo zlikwidowac dolek tak zeby niuton byl rowny a dopiero pozniej wkleic wykres.

Czemu powyzej 3000 obrotow jest dolek w mocy?

i jeszcze czemu strata na kolach jest tak ogromna?

W sumie bedzie to mialo porownywalne czasy co 230 konny TDI przy tej mocy na kolach.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 09:41
przez KoLoS
cyferki fajne, kreski mniej fajne, to co się dzieje do 2600 bardzo nie fajne, co pewnie nie zmienia faktu że fura bardzo ładnie się odpycha, ale po mieście przy takim lagu na dole to straciła cały urok diesla :(

cała nadzieja
guluwroc napisał(a):w planach jest testowanie drogowych"sportowych"pompowtrysków,po ich monarzu napewno dół bedzie masakryczny,to samo miałem w corrado,dołu nie było a po pompkach już był.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 09:55
przez Cheeroki
Chcecie mi powiedzieć ze to ma jeździć na seryjnym sprzęgle?

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 09:58
przez belzi
nixu napisał(a):i jeszcze czemu strata na kolach jest tak ogromna?

Czy to nie jest zwiazane z napedem 4x4 :hmmm:

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 10:01
przez paramedic71
moze lepiej poczekajmy az wszystkie poprawki zostana wprowadzone wtedy zobaczymy wykresik i bedziemy komentowac :)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 10:07
przez Patrox
nixu napisał(a):a ja dla odmiany powiem, ze mi sie nie podoba.


Wykres NM jest pofalowany i skoro wiecie co jest nie tak to najpierw trzeba bylo zlikwidowac dolek tak zeby niuton byl rowny a dopiero pozniej wkleic wykres.

Czemu powyzej 3000 obrotow jest dolek w mocy?

i jeszcze czemu strata na kolach jest tak ogromna?

W sumie bedzie to mialo porownywalne czasy co 230 konny TDI przy tej mocy na kolach.

Nie zgodzę się z Tobą, 230KM samochód to zmasakruje. W tej chwili auto zapala 4 laki. Może z rolowanego startu byłoby podobnie ale ze startu zatrzymanego to przepaśc. Wiem bo miałem mocną oskę i jest bardzo duża różnica między ośką a 4x4.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 10:11
przez nixu
Patrox, Tez tak twierdzilem ze 4x4 jest miazga dopoki nie zobaczylem jak 300 konny WRX STI dostaje łomot od kopcącej ośki :hahaha:


Czekam na nowy wykres, mam nadzieje, ze auto bedzie tak samo zapinac jak bardzo podobaja mi sie cyferki na wykresie ;)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 10:17
przez paramedic71
hmmm chetnie zobaczylbym na kresce to auto z Asgaardem :)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 10:19
przez Marcin_TDI
jaki wałek ?

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 12:08
przez klauspolo
No to jestem bardzo ciekaw co wyjdzie i czy da sie jeżdzić na hybrydowych pompowtryskach na codzień, nie zostawaiając za sobą zasłony dymnej.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 12:12
przez leem
Patrox, gratki modów :brawo:
miało być 240 a wyszło dużo więcej :ok:
na żywo naprawdę ładna fura ;)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 12:18
przez Patee
cyferki cyferkami a najfajniej by bylo jakby czasy sie kiedys pojawily :)

tym bardziej ze sezon za pasem :peace:

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 13:23
przez Patrox
Patee napisał(a):cyferki cyferkami a najfajniej by bylo jakby czasy sie kiedys pojawily :)

tym bardziej ze sezon za pasem :peace:

To auto nigdy nie bedzie miało rewelacvyjnych czasów bo waży 1550kg. A nie chce mi sie wybebeszać. Ja obstawiam teraz niską 14.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 14:19
przez Cheeroki
1450kg nie 1550 chyba ze coś sie pozmieniało i niewybebeszone robiło 14.25 przy setupie 220KM i 430NM wiec są szanse na dobry czas...

A jak z tym sprzegłem seria wytrzymuje?

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 17:10
przez Makalu
gratki Patrox, piękny wynik, ciekawe ile wyjdzie po korekcie ;)

przyłączam się do ciekawości paramedica - :peace:

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 17:33
przez guluwroc
Sprzęgło to kompl. Sharan.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 17:58
przez Patrox
Cheeroki napisał(a):1450kg nie 1550 chyba ze coś sie pozmieniało i niewybebeszone robiło 14.25 przy setupie 220KM i 430NM wiec są szanse na dobry czas...

A jak z tym sprzegłem seria wytrzymuje?

Wczoraj ważyłem auto, z pełnym bakiem 1550kg

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 18:09
przez klauspolo
Bardzo dobra opona i trakcja na ośce też będzie 8) Pozatym ja chętnie bym się sprawdził z takim 4X4 8)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 18:18
przez paramedic71
zapraszamy do Wroclawia :) na jakis pojedynek gigantow moze znajdzie sie jeszcze jakis chetny ;p;p ....

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 19:16
przez funcarver
Patrox, gratuluje wyniku, Dynosoft się rozkręca, brawo
jak poprawicie szczegóły będzie piękny projekt!

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 20:12
przez Cheeroki
Patrox napisał(a):
Cheeroki napisał(a):1450kg nie 1550 chyba ze coś sie pozmieniało i niewybebeszone robiło 14.25 przy setupie 220KM i 430NM wiec są szanse na dobry czas...

A jak z tym sprzegłem seria wytrzymuje?

Wczoraj ważyłem auto, z pełnym bakiem 1550kg


kurde fabryka podaje 1450... ale jesli faktycznie tyle ważą to mamy mega cięzkie auta...

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 21:59
przez guluwroc
klauspolo napisał(a):Bardzo dobra opona i trakcja na ośce też będzie 8) Pozatym ja chętnie bym się sprawdził z takim 4X4 8)


To mamy inne pojęcie trakcji chyba,4x4 strzela jak z katapulty,nawet 2bieg nie zamieli a każda ośka nie wiadomo na jakich oponach by była to przy mocach ponad 250 ps i 450 Nm mieli do 3 biegu ,wiem coś o tym .

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 22:12
przez Patrox
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 22:16
przez belzi
Patrox, widze ze niezla zezbe zrobiles z tym coolerem (ledwo go upchneliscie w zderzak ;) )

PS Ledne lampy, gdzies je juz widzialem ;)
Co zrobiles z dlugimi ??

EDIT

Specjalnie dla Paramedica,
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=9961
Tylko diody odlaczone

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 22:25
przez paramedic71
dolaczam sie do Belziego co to za lampy??
ew gdzie przerabiane kupione :)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 22:48
przez Rogalotti
Bardzo ładnie robicie mechanike w Waszych projektach. Soft by Ali czy Mirass także pewnie jest na odpowiednim poziomie. Na moc myśle, że wystarczy chwilke poczekać i w tym aucie sie pojawi... konkretna.

Dobrze, że na rynku pojawiła sie kolejna firma trzymająca wysoki poziom.

Gratuluje i pozdrawiam.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 19 lutego 2008, 22:55
przez Aligator
Soft by Ali.

Kreski rzeczywiście nie są równe i mają prawo się niepodobać ale przyczyna ich tkwi w mechanike i będzie usunięta. Pomiar zrobiliśmy ponieważ chcieliśmy sprawdzić jaki egzemplarz trafił się Patroxowi, bo autko kupił dopiero niedawno i nie było wiadomo do końca co w nim siedzi. Patrox nie mógł wytrzymać z radości że egzemplarz dobry więc zamieścił wykres ;-)

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 22 lutego 2008, 10:05
przez ułan
Mega wynik !! !! !! :o :o
Swoim skromnym zdaniem potwierdzam słowa Gulu. 4x4 strzela ze startu jak z katapulty :ok: Wczoraj miałem okazję zobaczyć to na żywo u Marcina Kielce, a ma w ARL-u na razie tylko soft :o :o

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 22 lutego 2008, 10:16
przez nixu
Aligator, hehe, moim skromnym zdaniem mimo ruszanie mechaniki i tak nie uda sie tego wyprostowac ;)

no ale, pozyjemy zobaczymy ;) mam nadzieje, ze wam sie uda


PS. mimo wszystko :brawo: za doinwestowany silnik, czekam na czasy z 1/4 i trzymam kciuki za niska 14 chociaz szczerze w nią watpie.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 22 lutego 2008, 10:45
przez Tonny S
nixu napisał(a):moim skromnym zdaniem mimo ruszanie mechaniki i tak nie uda sie tego wyprostowac
A wg ciebie czym należało by poruszać ??

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 22 lutego 2008, 11:01
przez nixu
Tonny S napisał(a):
nixu napisał(a):moim skromnym zdaniem mimo ruszanie mechaniki i tak nie uda sie tego wyprostowac
A wg ciebie czym należało by poruszać ??


hmm, glowa ;)


a na powaznie to dolek jest prawdopodobnie przez kolektor, nie jest to pierwszy przypadek dolka w NM po przerobce kolektora i z tego co wiem to z tamtym jeszcze sobie nie poradzila firma. Bardziej bym sie zastanawial nad tymi staratami bo co z tego ze 4x4 jak nie samymi startami jezdzi sie na codzien.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 22 lutego 2008, 11:18
przez Tonny S
nixu, poczytaj na Streetracing kiedys Patryk walnał fajny laborat odnośnie strat ;-)

nixu napisał(a):a na powaznie to dolek jest prawdopodobnie przez kolektor
I mnie sie też tak wydaje.

Re: Seat Leon ARl BY DYNOSOFT

PostNapisane: 22 lutego 2008, 17:31
przez guluwroc
nixu napisał(a):
Tonny S napisał(a):
nixu napisał(a):moim skromnym zdaniem mimo ruszanie mechaniki i tak nie uda sie tego wyprostowac
A wg ciebie czym należało by poruszać ??


hmm, glowa ;)


a na powaznie to dolek jest prawdopodobnie przez kolektor, nie jest to pierwszy przypadek dolka w NM po przerobce kolektora i z tego co wiem to z tamtym jeszcze sobie nie poradzila firma. Bardziej bym sie zastanawial nad tymi staratami bo co z tego ze 4x4 jak nie samymi startami jezdzi sie na codzien.


Zostaw swoje uwagi dla siebie i nie pisz bzdur na forum,Nie jedeno mocne auto zrobiliśmy i wiemy co jest przyczyna dołka,w Corrado jest podobny Kolektor i jakoś dołka nie było,więc jeśli jesteś tylko teoretykiem a nie praktykiem jak my to nie wypowiadaj sie na tematy na których sie nie znasz i z którymi nie masz doświadczenia,pozdrawiam.
Kolektor dał efekt i widać to na wykresie.