Strona 1 z 1

LEON I ARL+

PostNapisane: 13 marca 2008, 14:45
przez Arci9
Witajcie,

w związku z zakupem Leona i odczuciami dupohamowni postanowiłem zmierzyć co dokładnie siedzi w ARLku, bo jakoś nie do końca miałem info jak to było z tym chipem.
Były chyba jakieś korekty, ale nie wiadomo o co chodzi - a jak wposmniałem wcześniej dupohamownia nie była zadowolona, a porównanie mam z Octą ASZ+ 166/391NM.

Dodam tylko ,że oprócz softu został zmieniony wydecha na 2,5 cala

Oto wykres: (Wysłałem do kolegi Barth).








Szczęka mi opadła, bo myślałem, że będzie jakieś 180 a może nawet mniej...:)

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 13 marca 2008, 15:57
przez Gato
Arci9 napisał(a): bo jakoś nie do końca miałem info jak to było z tym chipem.

Miales dokladne - po zrobieniu wydechu nie bylo korekty, tylko "pierwszy" program.
Arci9 napisał(a):Szczęka mi opadła, bo myślałem, że będzie jakieś 180 a może nawet mniej...:)

Jak mogles watpic ;]

No to zdrowo w liczbach - czekam na wykres :)
Seryjne sprzeglo radzi sobie jednak.
Tu masz stary i serie do porownania:
viewtopic.php?t=7771

p.s. nie ryzykujesz korekty pod wydech ?
p.p.s mozesz sobie jeszcze jeden "+" do tematu dopisac ;)

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 13 marca 2008, 16:08
przez Arci9
Gato napisał(a):ak mogles watpic ;]


dupohamownia jak pisałem wątpi ;) To w odniesieniu do Octavi, widocznie przebieg momentu i mocy (IMO momentu) jest jakby bardziej delikatny , dodatkowo Leoś na 16 a Octa na 15 i węższa opona i stąd IMO moje odczucia, inna spraw, że w zasadzie dwa razy mocniej przycisnąłem i nie robiłem jazd od "zera", jedynie na elastyczności :]

A może Octa się dobrze dotarła i ze 166 jej coś urosło?? Choć na innej hamowni było 176/391 (niuton ten sam co u Mastersa lecz 10 kucy więcej) - pomiary dosyć dawno robione, od tego czasu pewnie z dobre kilkadziesiąt tysięcy przejechałem... :)

Gato napisał(a):Seryjne sprzeglo radzi sobie jednak.


ano radzi :)

Gato napisał(a):p.s. nie ryzykujesz korekty pod wydech ? ;)


Nie czuję pogoni za kucami, chciałem wiedzieć co siedzi - ten wynik mnie satysfakcjonuje, auto ma głównie bezawaryjnie jeździć i to dosyć sporo ;)

ps
Może różnica względem tego co Ty robiłeś (soft i wynik) , bierze się z wydechu? Niby 5 kucy ale niuton to już blisko 30NM?

[ Dodano: Czw 13 Mar, 2008 ]
Gato napisał(a):Arci9 napisał/a:
bo jakoś nie do końca miałem info jak to było z tym chipem.

Miales dokladne - po zrobieniu wydechu nie bylo korekty, tylko "pierwszy" program.


To sie chyba nie zrozumieliśmy - pytałem nawet ostatnio, przy odbiorze dokumentów co i jak było po korekcie...Nie padła konkret odp.

Ale luz, auto zbadane :)

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 13 marca 2008, 16:20
przez Gato
Arci9 napisał(a):To sie chyba nie zrozumieliśmy - pytałem nawet ostatnio, przy odbiorze dokumentów co i jak było po korekcie...Nie padła konkret odp.

Ja zawsze konkretnie odpowiadam. Korekty nie bylo, wiec nie moglismy o niej rozmaiwac. Podobnie jak hamowania po wydechu, az do teraz :))

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 13 marca 2008, 16:47
przez Arci9
Gato napisał(a):Ja zawsze konkretnie odpowiadam. Korekty nie bylo, wiec nie moglismy o niej rozmaiwac. Podobnie jak hamowania po wydechu, az do teraz :))


spox:) Może i tak. Zrozumiałem inaczej :]

Choć po tym wykresie wychodzi, że tak było i pewnie ten wzrost pojawił się po wydechu.

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 13 marca 2008, 22:42
przez Ziomal
Arci9, siema stary ;]


Same cyferki mówią za siebie , że to niezły odkurzacz ;)

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 14 marca 2008, 07:01
przez Dariuspolo
Arci9, roznica w odczuciach moze wynikac z tego ze w Octavi masz seryjna turbine VA, ma ona mniejsze wiatraki i szybciej sie w kreca, ale brakuje jej gory, a w
ARL jest VB i dokladnie na odwrot na dol trzeba poczekac ale zato gora jest fajna.

Gratki :ok:

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 14 marca 2008, 09:39
przez Arci9
Arci9, roznica w odczuciach moze wynikac z tego ze w Octavi masz seryjna turbine VA, ma ona mniejsze wiatraki i szybciej sie w kreca, ale brakuje jej gory, a w
ARL jest VB i dokladnie na odwrot na dol trzeba poczekac ale zato gora jest fajna.


Dariuspolo, wiesz, że to pasuje do moich odczuć i chyba masz rację, Leo trochę zachowuje sie jak benzynka bo ciągnie dłuzej i nie czuć że tak słabnie przy większych obrotach.

Ziomal napisał(a):Arci9, siema stary ;]


Siemka, siemka , widzę że koledzy z OCP podobnie jak ja goszczą też na innych zaprzyjaźnionych forach :]

Same cyferki mówią za siebie , że to niezły odkurzacz ;)

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 14 marca 2008, 20:04
przez KoLoS
no i widać ile dał wydech. fajne cyferki ;]

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 15 marca 2008, 13:54
przez Ziomal
Ile dał wydech ? Bo nie napisaliście :)

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 15 marca 2008, 16:38
przez Arci9
Ziomal napisał(a):Ile dał wydech ? Bo nie napisaliście :)


wychodzi na to , że 4KM i około 40NM ;)

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 15 marca 2008, 20:47
przez Tonny S
Arci9 napisał(a):około 40NM
Grubo ....

Re: LEON I ARL+

PostNapisane: 19 marca 2008, 16:55
przez Arci9
Tonny S napisał(a):
Arci9 napisał(a):około 40NM
Grubo ....

no tak, trochę liczenie mi nie wyszło...powinno być ok.30NM a dokładnie 27NM ;]