Strona 1 z 1

ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 08:25
przez ŁukaszMM-TDI
Wreszcie doczekalem sie na strojenie i ponizej wyniki

- Turbo BPX
- IC BPX
- Wydech MG


Obrazek


Musialem brac kredyt na cierpliwosc i przy okazji przegralem jeden zaklad w zwiazku z tym modem ale warto bylo :P

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 08:27
przez fr3ak
Gratuluję... Cierpliwości :) :P Mnie strasznie ten dołek zastanawia. :) Ale jak znam Twoje auto i tak będzie zasuwać lepiej niż wskazują cyferki :)

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 08:39
przez Marcin_TDI
Troszke faktycznie ten dolek tam powstal ale wynik zacny... sprzeglo trzyma, jest dobrze w takim razie - gratki Łukaszu !!
i na spota przyjedz wkoncu

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 08:40
przez ŁukaszMM-TDI
obiecuje ze sie pojawie na dniach :D w koncu musze zweryfikowac ten wykres w rzeczywistosci ;)

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 08:57
przez Lucas
No to w czwartek jest spocik lookaj SN :)

btw Andrzej przeciez ci mowil ze bedzie ponad 200 ? :D

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 09:02
przez ŁukaszMM-TDI
Lucas napisał(a):btw Andrzej przeciez ci mowil ze bedzie ponad 200 ? :D


tak mowil? Czyzbys podsluchiwal nasze rozmowy? Prosze nie rozsiewac plotek ;)

Wyzacz lepiej termin na przegrana wodke :tancze: :tancze:

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 09:10
przez Lucas
Łukaszu sam mi to mowiles jak jeszcze samochod stal u niego no ale dobra bez plotek :D najwazniejsze ze ty jestes zadowolony i juz masz to za soba a Leonow klekotow w przedziale 180-190 jest w wawie od groma takze bedziesz mogl zweryfikowac :)

a vodka hmm next week bylby ok :)

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 09:52
przez Adamek
A Turbo z BPXa jest dużo większe od tego z ARLa ??

Ja na samym programie mam 166KM i 398NM A tutaj wraz z IC, wydechem i sprężarką jest tylko 21KM i 8NM Więcej?
Kupę pieniędzy kosztowało te 21KM :x

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 10:06
przez ŁukaszMM-TDI
BPX = ARL

co do przyrostów to u mnie po samym sofcie bylo 164KM/352Nm - teraz jest 187KM/406Nm i mysle ze warto bylo

a jesli chodzi o kwestie $$$ to zawsze mozna znalezc kogos kto zrobi to taniej lepiej i wogole super :okulary:

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 10:10
przez fr3ak
Adamek, ale nie patrz na same wartości max. Zwróć uwagę na przebieg momentu obrotowego (pomijając widniejący tu dołek) to w szczycie masz tylko 8 nm mniej, ale jak prześledzisz idąc z obrotami w góre to tam różnice będą się coraz bardziej powiększały.

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 11:11
przez Marcin_TDI
a ta hamownia na ktorej mierzony byl co to za obiekt ?? AP ma nową już ?

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 11:18
przez ŁukaszMM-TDI
jak uwaznie obejrzysz wykres to w prawym gornym rogu masz rodzaj hamowni ;)

AP ma juz nowa i wyglada calkiem profi. Pomiar u niego na MAHA przed koretkta potwierdzil sie z pomiarami wykonywanymi u DUKIEWICZA.

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 9 kwietnia 2008, 14:26
przez ułan
Gratulacje :ok: :ok: :ok:
co tam pół roku czekania ;/ ... do wieczności ;)
jak miał +-170 KM to już wymiatał jak się patrzy, a co dopiero teraz :peace:

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 10 kwietnia 2008, 09:55
przez KoLoS
ŁukaszMM-TDI, Twoje auto bardzo ładnie jeździło mimo iż cyferki mogły by wskazywać inaczej, jestem pewien że teraz jeździ jeszcze lepiej i zbiore od Ciebie baty :x

jednak co do AP zdania nie zmienie, tyle czekania na swap turbiny i prawidłowe wystrojenie...

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 10 kwietnia 2008, 11:15
przez ŁukaszMM-TDI
KoLoS napisał(a):ŁukaszMM-TDI, Twoje auto bardzo ładnie jeździło mimo iż cyferki mogły by wskazywać inaczej, jestem pewien że teraz jeździ jeszcze lepiej i zbiore od Ciebie baty :x

jednak co do AP zdania nie zmienie, tyle czekania na swap turbiny i prawidłowe wystrojenie...


musimy jakies jazdy czym predzej przeprowadzic tylko teraz mam na chacie bardache i sie nie wyrwe ale next week juz musze i wtedy polatamy :D

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 09:19
przez przebor
ŁukaszMM-TDI, a gdzie robiłeś FMIC i orurowanie? W Unitronic czy tam tylko program?

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 11:25
przez ŁukaszMM-TDI
cala mechanika w tym tez montaz FMICA i orurowanie w UNITRONIC

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 01:15
przez lec
gratki ! tylko ten wydech przy tym setupie to imo szkoda kasy.... seryjny wydech bez kata starcza do ~200KM, wiec ja na Twoim miejscu zainwestowalbym np w jakies lepsze wtryski etc etc i jeszcze podbil troche ten wynik. Nie wiem co prada jakie masz plany na przyszlosc, zakladam ze MALY GLOD sie za jakis czas znowu pojawi ;)

Nie mniej :ok:

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 09:49
przez KoLoS
lec, ale co by nie mówić po wydechu poprawi się elastyczność i pare kucy przybędzie

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 12:50
przez ŁukaszMM-TDI
lec napisał(a):gratki ! tylko ten wydech przy tym setupie to imo szkoda kasy....


Mi sie nie wydaje ze szkoda ;) auto sie odetkalo i mysle ze bez tego wydechu nie byloby takich wynikow i zabawy tym bardziej ze "szary" jest oporny na mody.. no coz nic na sile ;)

Co do planow na przyszlosc to na koniec roku zmiana bazy na jakiegos sedana :P ale poki co nic nie mowie zeby nie zapeszyc


a z innej beczki dzwiek diesla z seryjnym tlumikiem i katem jest tak fajny jak dzwiek zarzynanego koguta o poranku :killer:

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 19:29
przez lec
a wydech jaki robiles? na jednym czy dwoch tlumikach , jaka srednica ?

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 09:03
przez ŁukaszMM-TDI
wydech jest na dwoch tlumikach, pelny przelot, 2,5 cala

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 10:59
przez jaro4444
ŁukaszMM-TDI

Ja może się i wiele nie znam ale jeśli wykres oddaje to co się dzieje z silnikiem to ja bym tak nie jeździł. :no:
Masz jak widzisz pierdol.... momentu z dołu, poźniej walka programu z opanowaniem tego i dopiero powyżej 2000 z miarę normalny przebieg.
Osobiście radze dopracować zakres 1500-2000 obr/min po Ci padnie szybko sprzęgło i dla całego silnika to nie jest zdrowe.

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 11:18
przez ŁukaszMM-TDI
jaro4444, dzieki za rade - mysle ze nie zostawie tego bez echa i podraze temat ;)

a tak btw dupohamownia nie narzeka na ten sofcik bo odczucia sa bardzo przyjemne.. :tancze:

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 11:30
przez lec
ŁukaszMM-TDI, dupohamownia nigdy nie slynela z rozsądku :P

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 14:18
przez ŁukaszMM-TDI
ale moj tuner tak (czasem az za bardzo :D) takze mnie to troche dziwi co jaro4444 pisze ale tak jak powiedzialem - zbadam temat i dma znac ;)

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 19:45
przez jaro4444
ŁukaszMM-TDI zobacz sobie na mój przebieg momentu. Mamy bardzo podobne wartości szczytowe. Jak porównasz sobie przebiegi to zrozumiesz o co mi chodzi.

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 19:58
przez fr3ak
jaro4444, ale on już zrozumiał i pojedzie gdzie trzeba :)

Re: ASZ ++ by UNITRONIC

PostNapisane: 8 maja 2008, 07:51
przez ŁukaszMM-TDI
Bylem u diagnosty jeszcze przed majowka no i wszystko jest ok. Ten dolek na wykresie to moze byc uslizg sprzegla (wedlug mojego diagnosty) bo niestety raz na jakis czas zdarza mu sie taki numer odwalic.

Oczywiscie przebieg momentu poddam korekcie ;) zeby starty byly bardziej efektywne a nie efektowne (burn baby burn) tylko musze znalezc na to chwile czasu ;)

Dzieki chlopacy za uwagi i dzieki dla Rogala za pomoc w diagnozie - mam nadzieje ze spotkamy sie jak najszybciej na korekte bo meczace jest stanie w miejscu na pierwszym biegu ;)