Strona 1 z 1

1.8T by CompSport

PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 23:13
przez (A)rturo
1.8T AMK - seria 209KM
Zmodyfikowany wydech: DP by MG motrsport, reszta by BN Pipes
Dolot i zawor forge
Wiekszy IC
Soft CompSport.

Reszta seria

Obrazek

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 07:26
przez Szczepek
nie zostaje nic innego jak pogratulowac :brawo: slicznie wyszlo :o a jak wrazenia z jazdy??

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 07:34
przez bono
(A)rturo, powyżej 3 tys. to to A3 musi mieć niezłe jebutnięcie :D i jeszcze trzyma do końca. Pięknie , po prostu pięknie. Gratki dla Compotów :brawo: Pewnie teraz nieźle wciska w fotel ;-)

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 09:09
przez usher
No ładnie wyszło, jak zawsze profi robota CS ;]

Małe OT - to te niebieskie S3 ? Akurat byłem wtedy na hamowni i musze przyznać że zajebi**** wyglada :D Jesli dobrze kojarze to w poprzednim aucie byl gaz...tu chyba juz nie bedzie :P

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 10:23
przez AdamTower
(A)rturo, gratuluje :brawo: i czekam na jazde testową ;]

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 10:27
przez (A)rturo
To Audi S3 - tak niebieskie usher :), poprzednie bylo srebne A3
Ogolnie nie ma ogromnej roznicy bo ja juz kupilem po programie - ale teraz ciagnie wszedzie w kazdej parti obrotow.
Brakuje tmocy pow. 5tys obrotow ale to wina turbo bo nie trzyma doladowania
Ale niebawem sie temu zaradzi
Ogolnie jestem zadowolony ale to dopiero stage 1

Adam: zapraszam :) albo jak znajdziesz felgi to wpadne do ciebie :)

Tak wyglada auto usher:


Obrazek

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 11:45
przez usher
(A)rturo napisał(a):Tak wyglada auto usher:

Wiem jak wyglada :P bo ogladalismy z Nixem i stwierdzilismy ze zegary traca myszką :P za to niebieski srodek fajnie pasuje ;)
(A)rturo napisał(a):Adam: zapraszam :) albo jak znajdziesz felgi to wpadne do ciebie :)

Tylko nie zmieniaj na jakies lanserskie bo te pasuja klimatem do auta ;) 8)

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 14:51
przez (A)rturo
w sensie ze w leonie lepszy design zegarow? :)
chce wiekszy rozmiar tylko jakies ladne :)

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 15:58
przez lukaszenka
(A)rturo, grubo jest gratki auta

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 16:01
przez Grześ
(A)rturo napisał(a):Brakuje tmocy pow. 5tys obrotow ale to wina turbo bo nie trzyma doladowania
Ale niebawem sie temu zaradzi



nie ma takiej opcji abys zmusil ja do pompwania powyzej 5 tys k04 jest za mala zeby cos wiecej z siebie wydac

chyba ze sie ja odpowiednio zmoduje

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 18:53
przez (A)rturo
Grześ - tak jak mowisz jest. stad bedzie pewnie modyfikacja na inne turbo

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 19:13
przez darioital
Grześ napisał(a):
(A)rturo napisał(a):Brakuje tmocy pow. 5tys obrotow ale to wina turbo bo nie trzyma doladowania
Ale niebawem sie temu zaradzi



nie ma takiej opcji abys zmusil ja do pompwania powyzej 5 tys k04 jest za mala zeby cos wiecej z siebie wydac

chyba ze sie ja odpowiednio zmoduje
Gratki. jesli można wiedziec jaki model k04 masz?

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 19:17
przez Grześ
k04-023 ale moze tez byc k04-020 bez wejscia na termopare

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 19:22
przez darioital
Grześ napisał(a):k04-023 ale moze tez byc k04-020 bez wejscia na termopare
A u A(r)turo co tam siedzi ze nadmuchało 270 km?

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 19:37
przez Grześ
darioital napisał(a):
Grześ napisał(a):k04-023 ale moze tez byc k04-020 bez wejscia na termopare
A u A(r)turo co tam siedzi ze nadmuchało 270 km?


to co napisalem siedzi u artura tyle tylko ze turbina ma ustawione 1,4 lub 1,5 bara , wydech przelotowy i duzy ic

Wejdz sobie w wykres Czapu ktory jest u nas na formum to zoabczysz co k04 potrafi wypompowac na 1 barze do 3,5 tys a potem 1,3 bara do konca

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 19:50
przez darioital
Grześ napisał(a):
darioital napisał(a):
Grześ napisał(a):k04-023 ale moze tez byc k04-020 bez wejscia na termopare
A u A(r)turo co tam siedzi ze nadmuchało 270 km?


to co napisalem siedzi u artura tyle tylko ze turbina ma ustawione 1,4 lub 1,5 bara , wydech przelotowy i duzy ic

Wejdz sobie w wykres Czapu ktory jest u nas na formum to zoabczysz co k04 potrafi wypompowac na 1 barze do 3,5 tys a potem 1,3 bara do konca
Niezle dmucha.Zastanawia mnie tylko jedna rzecz a mianowicie skad takie male straty 44,7ps skoro u mnie w ibizie cuprze lzejszej o ladnych pare kilo bylo 48 ps

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 20:05
przez Grześ
tu musial by sie wypowiedziec specialista

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 13:02
przez PatTDI
Grześ napisał(a):
darioital napisał(a):
Grześ napisał(a):k04-023 ale moze tez byc k04-020 bez wejscia na termopare
A u A(r)turo co tam siedzi ze nadmuchało 270 km?


to co napisalem siedzi u artura tyle tylko ze turbina ma ustawione 1,4 lub 1,5 bara , wydech przelotowy i duzy ic

Wejdz sobie w wykres Czapu ktory jest u nas na formum to zoabczysz co k04 potrafi wypompowac na 1 barze do 3,5 tys a potem 1,3 bara do konca


Turbo laduje 1,3 od 3tys obr do 5tys obr. i spokojnie spada i przy 6tys obr jest ok 1,05-1,1.
Nie ma mozliwosci zeby seryjne turbo ladowalo wiecej niz te 1,05-1,1 bara przy 6tys rpm wiec nie wiem co masz na mysli piszac do konca???


Straty na kolach uwarunkowane sa od predkosci uzyskanej podczas pomiaru,opon i sily dopiecia samochodu do rolek.

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 17:57
przez Grześ
PatTDI napisał(a):Nie ma mozliwosci zeby seryjne turbo ladowalo wiecej niz te 1,05-1,1 bara przy 6tys


musze to sprawdzic bo nieche podawac nie zweryfikowanych informacji

PatTDI napisał(a):co masz na mysli piszac do konca???


do 6 tys przy tak malej turbinie nie ma sensu krecic wyzej z wiadomych przyczyn

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 22:35
przez (A)rturo
Dodam od siebie ze w rykach w strugach deszczu ET jakie udalo mi sie wykręcić to 13.9
Na suchym sadze powinno byc znacznie lepiej

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 12 maja 2008, 20:47
przez Yacek
(A)rturo napisał(a):Dodam od siebie ze w rykach w strugach deszczu ET jakie udalo mi sie wykręcić to 13.9
Na suchym sadze powinno byc znacznie lepiej


Jaki czas 0-100 ? Pewnie ponizej 6s ?

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 13 maja 2008, 15:12
przez gluszcz
:brawo:, kolejne mocne autko w naszym mieście :piwo:

Re: 1.8T by CompSport

PostNapisane: 14 maja 2008, 17:40
przez (A)rturo
Cholera ile wie do setki ale bez rewelacji sadze ze musze wrzucic 3 :)
Wydeszek:
http://pl.youtube.com/watch?v=O1KwmOYFMac
http://pl.youtube.com/watch?v=3QikviXOW8s