....wiec tak, w aucie zaszly pewnw zmiany:
MODEL
2002 Octavia Kombi Elegance
SILNIK
1,9 VP TDI oznaczenie ASV :
-pompa 11mm
-hybrydowe wtryski 0,232 by Aligator (dawny wlasciciel Grzybek)
-MAP sensor 300kPa + adapter (12mm/18mm)
-Turbo Garett GT1749VB
-Chłodnica oleju ASZ/ARL
UKŁAD DOLOTOWY:
-Obudowa filtra Powietrza ASV
(po drobnej obróbce, nalezy wyciac takie trzy zabki blokujace gruby oring i wszystko pasuje)
-przeplywka: ASZ/ARL
- Filtr-Turbina: orurowanie ASZ/ARL
-Turbo-IC: orurowanie z aluminium 55mm, kolana SAMCO
-Custom FMIC (ala BPX)
-IC-EGR: aluminium 55mm, kolana SAMCO, rura ALH z miejscem na MAP,
kolano z szybkozlaczka ASZ, klapka gasząca i EGR( zamknięty) ASZ/ARL
-Kolektor ssący ASZ/ARL
UKŁAD WYDECHOWY:
-KAT. pusty (wspawana rora)
-seryjny tłumnik końcowy
ELEKTRONIKA:
soft by Aligator / MT Katowice
UKŁAD NAPĘDOWY:
oryginalnie: skrzynia EGS (191kmh / 4000Rpm)
byl: "EGS+" 5bieg wydłużony na 0,717 (205kmh / 4000Rpm)
aktualnie: 6 biegowa skrzynia ERF (237kmh / 4000Rpm)
Dodatkowo zmiana na 6 biegowa skrzynie wymusiła:
-sprzęgło SACHS z dwomasem ASZ/ARL 240mm
-półosie napędowe wraz z zewnętrznymi i wewnętrznymi przegubami
-górna łapa skrzyni razem z poduszka ASZ/ARL
-rozrusznik ASZ/ARL
ZAWIESZENIE:
seria
UKŁAD HAMULCOWY:
-przód: zwrotnice ASZ/ARL, jarzma, zaciski ATE54, tarcze 288mm
-tył: seryjne zaciski Girling 38 i tarcze 232mm
BODY-KIT:
-Kola letnie oryginalne alusy Skody 7x15" z Dunlop 205/60 R15 H
-Kola zimowe stalowe 6,5x15" z Fulda 195/65 R15 H
ŚRODEK:
-ABS/ASR
-czteroramienna skórzana kierownica
-gałka zmiany biegów( 6 biegowa Bora Highline)
-zestaw wskaźników L&K z MaxiDotem (240kmh)
-Tempomat
-Climatronic
-el. szyby
-el. podgrzewane lusterka
MOC:
197ps 380nm
link do wykresu:
http://dynosoft.pl/wykresy/Octavia_ASV_dariuspolo.png