Strona 1 z 1

Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 17:28
przez Patrox
Auto. Skoda FAbia 1,9 tdi
Swap Silnika na BLT
Big Turbo DS1
Wydech kwasówka 3 cale przelotowy
IC z orurowaniem DS

http://www.wro.vectranet.pl/~wokan/pic/ ... update.jpg

Obrazek

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 17:36
przez bono
no mada faka :kreci: :kreci: :kreci: Patrox, jedziecie na maxa z tymi swapami. Fabia killer :D

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 17:52
przez mtz
eee... nie mam slow... gratki chlopaki! jak dostane w koncu moje autko spowrotem to sie do Was przejade w koncu z moim "softem" :P

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 18:24
przez Szczepek
ja tez tak chce :peace: pogratulowac. teraz az strach z jakas fabia na swiatlach stanac bo kto wie czy chlopaki tam czegos nie modzili.

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 18:39
przez Gaspar
szacuneczek, ojojoj... :shock:

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:00
przez wgi
nie mam pytań...
rządzicie :)

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:05
przez bono
Patrox napisał(a):Swap Silnika na BLT
Patrox może coś więcej napisać o tym silniku ?? Sammael pisał, że jest to następca ASZ. Czym ten silnik się różni od ASZ ?? Samym programem ile można z tego silnika wyciągnąć ??

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:10
przez Patrox
Do mocy rzędu 200Ps niczym się nie różni. Wada ich jest to że mają pompki BA zamiast legendarnych AL( w silniku ASZ). NA plus przemawia że takie silniki sa nadal produkowane i można dostać z bardzo niewielkim przebiegiem. Co do samego softu to niech Sammael się pochwali.

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:22
przez Orzeł
Patrox, :brawo: dla całego DynoSoftu wymiatacie :peace:

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:23
przez bugajek
Bardzo ładnie to wyszlo :) Nijak to sie ma do Fabii 1.4 ktora czasem jezdze :P

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:23
przez Dariuspolo
Patrox napisał(a):Do mocy rzędu 200Ps niczym się nie różni. Wada ich jest to że mają pompki BA zamiast legendarnych AL( w silniku ASZ). NA plus przemawia że takie silniki sa nadal produkowane i można dostać z bardzo niewielkim przebiegiem. Co do samego softu to niech Sammael się pochwali.


...gdzies czytalem ze ma jeszcze inna glowice (a dokladniej zawory) ?

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:35
przez bono
a tak już z ciekawości to czy silnik BLT nie był montowany seryjnie w Fabii RS ?? Coś mi chodzi po głowie, że Fabia RS miała wersje ASZ/BTL :hmmm:
Jeszcze jedno jak sprzęgło znosi taki moment 425Nm ?? Czy jest takie samo jak w ARL ??

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:35
przez Dariuspolo
...znalazlemw ETKa silnik BLT ma ta sama glowice co AXR (zawory 89,5 i 89), a ASZ,BPX i ATD ma inna z wiekszymi zaworami 90 i 89,5

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:40
przez belzi
Szkoda, ze Patryk nie zamiescil zdjecia tej Fabii, bo wyglada bardzo niepozornie i gdyby nie ten ryczacy wydech, to nikt by nie powiedzial, ze tam drzemie prawie 230 HP

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:40
przez Dariuspolo
bono napisał(a):a tak już z ciekawości to czy silnik BLT nie był montowany seryjnie w Fabii RS ?? Coś mi chodzi po głowie, że Fabia RS miała wersje ASZ/BTL :hmmm:
Jeszcze jedno jak sprzęgło znosi taki moment 425Nm ?? Czy jest takie samo jak w ARL ??


BLT jest ekologiczna wersja ASZ (ASZ euro3, BLT euro4), sprzegla maja wszystkie te same ASZ=BLT=BPX=ARL.

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:44
przez Patrox
Dariuspolo napisał(a):
bono napisał(a):a tak już z ciekawości to czy silnik BLT nie był montowany seryjnie w Fabii RS ?? Coś mi chodzi po głowie, że Fabia RS miała wersje ASZ/BTL :hmmm:
Jeszcze jedno jak sprzęgło znosi taki moment 425Nm ?? Czy jest takie samo jak w ARL ??


BLT jest ekologiczna wersja ASZ (ASZ euro3, BLT euro4), sprzegla maja wszystkie te same ASZ=BLT=BPX=ARL.


Faktycznie zawory są krótsze, a co do sprzęgła to jest słabsze niż w ARL. Przy pierwszym hamowaniu wyszło ponad 470 nm jednakże sprzęgło tego nie wytrzymałao. W planach jest montaż mocniejszego sprzęgła niż seryjne.

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 20:50
przez Dariuspolo
Patrox, wg. ETKa maja te same sprzegla i dociski.

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 21:54
przez sleeper
ja pierdziuuu.... to się można nieźle zdziwić na światłach stając przy takiej uboższej siostrze leona ;) Dynosoft :brawo:

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 22:27
przez Kozak
Patrox, brawo za profi robotę :ok: :brawo: :brawo:

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 4 czerwca 2008, 23:19
przez dave
ladnie, gratuluje :brawo:

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 5 czerwca 2008, 00:16
przez Marcin_TDI
gratki, fabia malo wazy - idealny potworek...

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 5 czerwca 2008, 06:15
przez paramedic71
calkiem przyjemny pojazd po bułki :) Patryk to ta zielona?
pzdr

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 5 czerwca 2008, 07:04
przez guluwroc
paramedic71 napisał(a):calkiem przyjemny pojazd po bułki :) Patryk to ta zielona?
pzdr


Tak to ta zielona,w końcu zmęczona ;)

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 5 czerwca 2008, 07:09
przez paramedic71
no to tymbardziej gratuluje :) wlasciciel w koncu zadowolony?:p

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 5 czerwca 2008, 10:38
przez foix
Ta zielona skodzina naprawdę wygląda niepozornie ... =]

Wynik rewelacja.

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 5 czerwca 2008, 11:36
przez wgi
To jeździ po wrocku?
Mogłby ktoś wrzucić jakieś zdjęcie, żeby czasem pod światłami się nie wygłupić ;)

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 20 czerwca 2008, 09:30
przez wokan
guluwroc napisał(a):
paramedic71 napisał(a):calkiem przyjemny pojazd po bułki :) Patryk to ta zielona?
pzdr


Tak to ta zielona,w końcu zmęczona ;)



Daniel, wielkie dzięki za poświęcenie, wyrozumiałość, profesjonalizm i za efekt końcowy. Wszystko na razie gra i trąbi. Trąbi nawet troche za głośno i na dłuższej trasie i większych prędkościach trochę męczy. Pasażerowie z tyłu narzekają na ból głowy :hahaha: Może za jakiś czas zdecyduje się na jeden tłumik.

Wisienką na torcie jest ten super profi wycięty zderzaczek :ok: Bardzo mi się podoba to dyskretne rozwiązanie.

Podziękowania również dla Mirasa i Ali'ego za "szczepienia". :ok: :ok:

Co do sprzęgła to może się wymieni jak sie przyzwyczaję do tego co jest i koksu więcej będzie potrzebne ;] Na razie się nie ślizga.

Przy okazji witam wszystkich forumowiczów i pozdrawiam bo to mój pierwszy post :peace:

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 20 czerwca 2008, 09:35
przez bono
Przy okazji witam wszystkich forumowiczów i pozdrawiam bo to mój pierwszy post

Gratki Fabii, ale doczytaj regulamin i przywitaj się w odpowiednim miejscu ;-)
Robiłeś coś z heblami ?? Da radę to zatrzymać ??
BTW Ja twojego nicka kojarzę z forum skody na autocentrum. Jakiś 2001/2002. Wtedy też Fabią ATD śmigałem ;-)

Re: Skoda Fabia BLt By DynoSoft

PostNapisane: 20 czerwca 2008, 09:44
przez wokan
bono, Regulaminów nie czytam, a kultury nigdy nie za wiele... przywitam się i tu i tu :piwo:

Heble i zawieszenie są zaadoptowane z Fabii RS (288mm), zatrzymać się da, choć w porównaniu do Patroxa Leona nie ma czym się chwalić ;]

Na autocentrum kiedyś faktycznie coś raz napisałem w tym okresie.... gratuluje dobrej pamięci :ok: