Seat Leon BLT (1.9 TDI) by DYNOSOFT

Dawno, dawno temu w odległej galaktyce...
... to nie ta bajka. Większość z Was wie o co chodzi, dlaczego swap itp. z resztą dużo jest też w tym temacie: viewtopic.php?t=12374
Zaraz po swapie silnika na BLT(130ps, następca ASZ, bardziej 'ekologiczny', przynajmniej taki był
) pojawił się nie ujawniany wykres:
Wiadomym było, że coś jest nie tak... i odłożyliśmy razem z chłopakami z DYNOSOFTu poprawki na termin, po mojej sesji...
W końcu znaleziony został winowajca - silniki BLT posiadały turbinę KKK, która szczytem szału nie była, została szybko podmieniona na turbo z ASZ(Garrett)... do tego, szybka decyzja o podniesieniu głowy i obrobieniu jej pod duże turbo, które kiedyś mam nadzieję zagości w mojej padlinie.
Po kilkudziesięciu litrach ropy, wielu strojeniach, logowaniach i hamowaniach, w końcu dzisiaj osiągnęliśmy więcej niż zamierzaliśmy:
Podsumowanie:
wszystkie modyfikacje przeprowadzone we wrocławskim oddziale firmy DYNOSOFT przy współpracy z oddziałem Katowice
- SWAP silnika na 1.9 TDI BLT 130ps,
- Duży Intercooler z kompletnym orurowaniem (FMIC),
- Wywalony EGR,
- obróbka głowicy - stage I (plus delikatna modyfikacja pod czapeczką...
)
- turbo ze 130 ps ASZ - seryjne,
Smaczku dodaje fakt, że osiągnęliśmy taki wynik na seryjnych dla tego silnika pompkach BA a nie wydajniejszych AL, które siedzą w ASZ i ARL. Ponadto, nadal mam seryjny wydech i nawet jeszcze nie wywaliłem katalizatora.
Jakie są plany kiedy zgromadzę trochę gotówki?
- pompki AL,
- duże turbo,
- wydech,
- do tego zapewne dojdzie sprzęgło.
Na końcu chciałbym serdecznie podziękować firmie DYNOSOFT za profesjonalne podejście i fachowe rozwiązywanie wszystkich problemów, które pojawiały się na drodze do mojego szczęścia.
Mechanika: Daniel (guluwroc) i Patryk (Patrox)
Strojenie, program: Aligator, Mirass
Podtrzymywanie na duchu w ciężkich chwilach: Ekipa LeonClub Wrocław - wielkie dzięki za wsparcie!
Witam się oficjalnie z klubem 100KM/1L
Powered by DYNOSOFT
... to nie ta bajka. Większość z Was wie o co chodzi, dlaczego swap itp. z resztą dużo jest też w tym temacie: viewtopic.php?t=12374
Zaraz po swapie silnika na BLT(130ps, następca ASZ, bardziej 'ekologiczny', przynajmniej taki był


Wiadomym było, że coś jest nie tak... i odłożyliśmy razem z chłopakami z DYNOSOFTu poprawki na termin, po mojej sesji...
W końcu znaleziony został winowajca - silniki BLT posiadały turbinę KKK, która szczytem szału nie była, została szybko podmieniona na turbo z ASZ(Garrett)... do tego, szybka decyzja o podniesieniu głowy i obrobieniu jej pod duże turbo, które kiedyś mam nadzieję zagości w mojej padlinie.
Po kilkudziesięciu litrach ropy, wielu strojeniach, logowaniach i hamowaniach, w końcu dzisiaj osiągnęliśmy więcej niż zamierzaliśmy:

Podsumowanie:
wszystkie modyfikacje przeprowadzone we wrocławskim oddziale firmy DYNOSOFT przy współpracy z oddziałem Katowice
- SWAP silnika na 1.9 TDI BLT 130ps,
- Duży Intercooler z kompletnym orurowaniem (FMIC),
- Wywalony EGR,
- obróbka głowicy - stage I (plus delikatna modyfikacja pod czapeczką...

- turbo ze 130 ps ASZ - seryjne,
Smaczku dodaje fakt, że osiągnęliśmy taki wynik na seryjnych dla tego silnika pompkach BA a nie wydajniejszych AL, które siedzą w ASZ i ARL. Ponadto, nadal mam seryjny wydech i nawet jeszcze nie wywaliłem katalizatora.
Jakie są plany kiedy zgromadzę trochę gotówki?
- pompki AL,
- duże turbo,
- wydech,
- do tego zapewne dojdzie sprzęgło.
Na końcu chciałbym serdecznie podziękować firmie DYNOSOFT za profesjonalne podejście i fachowe rozwiązywanie wszystkich problemów, które pojawiały się na drodze do mojego szczęścia.
Mechanika: Daniel (guluwroc) i Patryk (Patrox)
Strojenie, program: Aligator, Mirass
Podtrzymywanie na duchu w ciężkich chwilach: Ekipa LeonClub Wrocław - wielkie dzięki za wsparcie!
Witam się oficjalnie z klubem 100KM/1L
Powered by DYNOSOFT