Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Rogalotti » 7 lipca 2008, 22:56

Witam. Prezentuje nowy setup Golfa AW

silnik bazowo 1.9 VP
pompa 11mm
końcówki wtrysków Race 0,260
sportowy wałek f-my Dbilas Dynamic
dosyć wydajna turbina by Garett
Duży IC, wydech, wzmocnione sprzęgło itp itd
LIVE MAPPING by MR-MOTORS

Obrazek

Pozdrawiam
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Reklama

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez bono » 8 lipca 2008, 06:11

Rogalotti, 254 km 455 Nm na VP wynik imponujący. :piwo:
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez DanTSN » 8 lipca 2008, 08:08

Piękne cyferki :D Można tylko pozazdrościc takiego potwora :evil:
>>> NO DANGER, NO ADVENTURE <<<
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DanTSN
Sport
Sport
 
Posty: 270
Dołączył(a): 14 stycznia 2008, 17:31
Lokalizacja: Tuszyn
Auto: Seat Leon ASV

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez fr3ak » 8 lipca 2008, 11:25

Wynik naprawdę mocny :ok: aż trudno uwierzyć że to VP :olaboga:
Tylko te przebiegi typowo na wyścig, ale co kto lubi :)
Btw. ile turbo pompuje przy 2000 - 2500 obr ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
fr3ak
Sport
Sport
 
Posty: 487
Dołączył(a): 21 stycznia 2007, 14:40
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon 1M

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Orzeł » 8 lipca 2008, 14:15

wynik bardzo ładny, ale tylko na wyscigi. Do jazdy na codzień taki setup raczej średnio sie sprawdza trzeba sie troszke namachać lewarkiem ;)
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez leem » 8 lipca 2008, 16:44

Wynik bardzo ładny :brawo: :brawo:
Orzeł napisał(a):, ale tylko na wyscigi
Był Leon 210PS/410NM
Było BMW 287PS/572NM
Jest 310PS/630NM
MOTUL filtry MANNa sportowe tarcze, klocki hamulcowe i wszystkie inne części samochodowe
Zawieszenia EIBACH, KW, H&R, WEITEC, KYB, AP, BILSTEIN.
Opony nowe Continental, Dunlop, Pirelli itd..
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Patrox » 8 lipca 2008, 20:49

Amerykanie kręca Vp do 6 tys. Zawsze mozna obrobić pare rzeczy i krecić go jak benzyne :)
Powered by ECUPROJECT Wrocław
315.0 PS / 599.5 Nm /
--------------------------------
www.ecuproject.pl
509 696 100
513 399 363
502 730 289
Zobacz Profil
Patrox
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 655
Dołączył(a): 10 września 2005, 14:20
Lokalizacja: Wrocław
Auto: ... OOOO ...

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez belzi » 8 lipca 2008, 21:38

Rogalotti, mozesz napisac, jaki jest przebieg tego auta ??
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Rogalotti » 9 lipca 2008, 08:48

Przebieg nadwozia 205kkm, przebieg silnika nie jest miarodajna informacja ponieważ był rozbierany i składany. Pozdrawiam.
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez zielo » 9 lipca 2008, 10:36

No faktycznie moc i moment imponujace, silnik mocno wycisniety. Ciekawe jak w tym aucie teraz wyglada spalanie i codzienne uzytkowanie. Podejrzewam, ze trzeba bedzie piescic jak Kobiete ;) zeby zywotnosc silnika byla tak dluga jak krzywa przebiegu mocy hehe :P
Nie walczę w żadnym określonym stylu. Nigdy nie wiesz co zrobię i ja sam tego nie wiem. Moj ruch jest rezultatem Twojego, moja technika efektem zastosowanej przez Ciebie..
Zobacz Profil
zielo
Sport
Sport
 
Posty: 237
Dołączył(a): 4 maja 2008, 11:29
Lokalizacja: Płock
Auto: Top Sport 1.9 TDI+

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez jaro4444 » 13 lipca 2008, 20:22

Czyżby to był najmocniejszy na dziiś motor VP w Polsce? :o
Jak z dymem i EGT? :palacz:
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Rogalotti » 13 lipca 2008, 22:53

EGT w ponad 30sto stopniowym upale nie przekracza 820stopni. Soft praktycznie bezdymny ;)
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Przemo » 14 lipca 2008, 07:23

Rogalotti napisał(a):EGT w ponad 30sto stopniowym upale nie przekracza 820stopni. Soft praktycznie bezdymny ;)

Gartluję wyników sa naprawde imponujące co do tego dymu to jak AW mahał sie w czerwcu na Białostockiej PB to zjechała sie ochrona bo mysleli ,ze coś sie pali,mam nadzieje ze teraz jest lepiej ;)
Pozdro
Mała czarna
232km/435Nm powered by VRService & R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Przemo
Sport
Sport
 
Posty: 449
Dołączył(a): 27 kwietnia 2004, 20:29
Lokalizacja: Białystok
Auto: Iza FR bigTdi

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez ułan » 14 lipca 2008, 16:05

Rogal, :ok:
to już jest siwy dym :o :jezor:
jakie to czasy ogarnie?
ASV 168 KM 368 Nm był
BAM 255 KM 370 Nm był
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez KoLoS » 15 lipca 2008, 07:29

jakie to czasy ogarnie?

na vagtreffen była wysoka 13 ale pewnie da sie coś jeszcze z tego urwać :peace:
EX-klubowicz na własną prośbę 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KoLoS
TopSport
TopSport
 
Posty: 1223
Dołączył(a): 6 sierpnia 2006, 08:06
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: ARL+

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez ułan » 16 lipca 2008, 13:47

całkiem miło :ok:
ASV 168 KM 368 Nm był
BAM 255 KM 370 Nm był
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez afn110 » 28 lipca 2008, 17:14

Dol silnika to PD czy oryginalne bebechy VP? jak oceniacie zywotnosc?
ALH 197/397 :) by Ali / Rob555
Zobacz Profil
afn110
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 21:36
Lokalizacja: Koszalin
Auto: 6K+1M ON

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez aw69 » 1 sierpnia 2008, 14:16

silik 100% VP...co do zywotnosci to juz zalezy tylko odemnie i mojego stylu jazdy :) Bardziej niz o dól silnika martiwe się o uszczelke pod głowicą
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez leoTDI » 4 sierpnia 2008, 11:00

aw69 napisał(a):silik 100% VP...co do zywotnosci to juz zalezy tylko odemnie i mojego stylu jazdy :) Bardziej niz o dól silnika martiwe się o uszczelke pod głowicą


jooo ... imasz rację, już się martw, ale to wynika ze słabych śrub raczej. Właśnie teraz czeka mnie też wymiana uszczelki + rozrząd. Kupiłem jednak nowe śruby ARP i pójdę wtedy z "koksem" jeszcze troszeczkę :yes:

Ale przede wszystkim gratuluje wyniku !! .

Fakt, na co dzień taki soft do jazdy ... nie dla mnie, przynajmniej.
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez afn110 » 4 sierpnia 2008, 14:45

leoTDI napisał(a): Kupiłem jednak nowe śruby ARP i pójdę wtedy z "koksem" jeszcze troszeczkę


a jaki koszt takich srub ARP ??? slyszalem ze drogie.
Chyba tez czeka Was wymiana, dlaczego przy takiej mocy i zawansowaniu przerobek nie zrobiliscie tego odrazu?
ALH 197/397 :) by Ali / Rob555
Zobacz Profil
afn110
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 21:36
Lokalizacja: Koszalin
Auto: 6K+1M ON

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez leoTDI » 5 sierpnia 2008, 06:15

afn110 napisał(a):
leoTDI napisał(a): Kupiłem jednak nowe śruby ARP i pójdę wtedy z "koksem" jeszcze troszeczkę


a jaki koszt takich srub ARP ??? slyszalem ze drogie.
Chyba tez czeka Was wymiana, dlaczego przy takiej mocy i zawansowaniu przerobek nie zrobiliscie tego odrazu?


...ale i po co ? To są koszta, więc czekałem do przebiegu z rozrządem. Zrobię więc 2-rzeczy przy jednej robocie.

Za ARP dałem 500,- zł (drogo).
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez afn110 » 5 sierpnia 2008, 10:59

leoTDI napisał(a):Za ARP dałem 500,- zł (drogo).

Taka cena jest do przyjecia, a gdzie je mozna kupic? i jeszcze jedno czy nie ma jakis innych opcji niz ARP?
ALH 197/397 :) by Ali / Rob555
Zobacz Profil
afn110
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 grudnia 2007, 21:36
Lokalizacja: Koszalin
Auto: 6K+1M ON

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez aw69 » 6 sierpnia 2008, 07:24

jooo ... imasz rację, już się martw, ale to wynika ze słabych śrub raczej


Tak...co ty nie powiesz ?
Raczej się mylisz

o kant dupy mozna sobie te ARP rozbic...to tyle odemnie :) Jak chcesz moge ci swoje odsprzedac... :)
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez leoTDI » 6 sierpnia 2008, 07:46

aw69 napisał(a):
jooo ... imasz rację, już się martw, ale to wynika ze słabych śrub raczej


Tak...co ty nie powiesz ?
Raczej się mylisz

o kant dupy mozna sobie te ARP rozbic...to tyle odemnie :) Jak chcesz moge ci swoje odsprzedac... :)


...skoro tak twierdzisz,

to proszę to uzasadnić, bo wg Twojego słowa, to przynajmniej większość tunerów się myli ... a w tym wypadku porywasz się na ich wiedzę, czy raczej ich ... niewiedzę.

Mnie mój tuner (aligator) polecił ARP ... więc ;/

Konkrety proszę, ew. linki n/t !!

ps
a to ciekawe
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez aw69 » 6 sierpnia 2008, 07:46

Panowie te śruby nic nie daja...przetestowane przezemnie i przepraktykowane juz od podszewki, a do takiej małej piczki jak gt17 to stykną ci ori śruby i niema sie co w koszta wpieprzać....A jak idziesz w hard core tak jak ja to zapomnij ze ci to czape utrzyma na bloku, mozesz sobie i na super glue przykleic i tak nic nie pomoże :) Narazie praktykuje inny mod jesli bedzie oki to obiecuje ze sie z wami podziele tą wiedzą:)
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez leoTDI » 6 sierpnia 2008, 07:54

aw69 napisał(a):Panowie te śruby nic nie daja...przetestowane przezemnie i przepraktykowane juz od podszewki, a do takiej małej piczki jak gt17 to stykną ci ori śruby i niema sie co w koszta wpieprzać....A jak idziesz w hard core tak jak ja to zapomnij ze ci to czape utrzyma na bloku, mozesz sobie i na super glue przykleic i tak nic nie pomoże :) Narazie praktykuje inny mod jesli bedzie oki to obiecuje ze sie z wami podziele tą wiedzą:)


...i to ma być uzasadnienie ? Jeden - konkretnie TWÓJ przypadek. To ja dziękuję za dyskusję n/t. Dobranoc :papa:

pos
Hardcore to by było 220kM co najmniej. Chodzi o góra 190kM.
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez aw69 » 6 sierpnia 2008, 08:13

...skoro tak twierdzisz,

to proszę to uzasadnić, bo wg Twojego słowa, to przynajmniej większość tunerów się myli ... a w tym wypadku porywasz się na ich wiedzę, czy raczej ich ... niewiedzę.

Mnie mój tuner (aligator) polecił ARP ... więc

Konkrety proszę, ew. linki n/t

ps
a to ciekawe



Kolego ja to wszystko przepraktykowalem na swojej dupie juz ponad rok temu....Tak to prosze pokaz mi jakies jezdzace auto VP na konkret modach w PL ? Prosze pokaz chodz jedno auto VP na naprawde duzej sprezarce i mocy + - 250 KM ? Bylo kilka aut i jezdzilo ale krotko.... wiekszosc poszla w swap na PD druga czesc pozbyla sie aut, silnikow.... I powiem ci wiecej....Wiekoszosc tunerow w PL nawet do czynienia nie miala z takimi modyfikacjami na silniku VP, więc prosze cie nie mow mi takich pierdół...bo ja juz to wszystko mialem.

[ Dodano: Sro 06 Sie, 2008 ]
Chodzi o góra 190kM


tym bardziej do 190 KM to niema co sobie głowy zawracać ARP.

[ Dodano: Sro 06 Sie, 2008 ]
Jako ciekawostke dodam...ze auta z silnikami VP na mocach +-230 KM w Polsce ktore znam jezdzily bez szpilek ARP... Tyle ci wystarczy.... ?
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez leoTDI » 6 sierpnia 2008, 08:24

aw69 napisał(a):
...skoro tak twierdzisz,

to proszę to uzasadnić, bo wg Twojego słowa, to przynajmniej większość tunerów się myli ... a w tym wypadku porywasz się na ich wiedzę, czy raczej ich ... niewiedzę.

Mnie mój tuner (aligator) polecił ARP ... więc

Konkrety proszę, ew. linki n/t

ps
a to ciekawe



Kolego ja to wszystko przepraktykowalem na swojej niuńce juz ponad rok temu....Tak to prosze pokaz mi jakies jezdzace auto VP na konkret modach w PL ? Prosze pokaz chodz jedno auto VP na naprawde duzej sprezarce i mocy + - 250 KM ? Bylo kilka aut i jezdzilo ale krotko.... wiekszosc poszla w swap na PD druga czesc pozbyla sie aut, silnikow.... I powiem ci wiecej....Wiekoszosc tunerow w PL nawet do czynienia nie miala z takimi modyfikacjami na silniku VP, więc prosze cie nie mow mi takich pierdół...bo ja juz to wszystko mialem.

[ Dodano: Sro 06 Sie, 2008 ]
Chodzi o góra 190kM


tym bardziej do 190 KM to niema co sobie głowy zawracać ARP.


Nie jestem Twoim kolegą !! I nie mam zamiaru więcej zaśmiecać tego wątku. Kończę.
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez bono » 6 sierpnia 2008, 08:25

leoTDI, aw69, :nonono: trochę spokojniej ....
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez bono » 6 sierpnia 2008, 08:30

aw69, Jak będziesz dalej taki nie miły do dostaniesz ostrzeżenie :evil: Do tej pory się nie przywitałeś na forum. Dla mnie jest to jednoznaczne, że nie przeczytałeś regulaminu. Moderator już raz zwrócił ci uwagę.
:arrow: viewtopic.php?p=172055#172055
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez aw69 » 6 sierpnia 2008, 08:35

ja jestem spokojny :) Chciałem tylko przekazać dość cenną wiedzę, ale jak widać niektórym nieda sie poprostu czegos wytłumaczyć.
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez KoLoS » 6 sierpnia 2008, 08:44

aw69 napisał(a):ja jestem spokojny :) Chciałem tylko przekazać dość cenną wiedzę, ale jak widać niektórym nieda sie poprostu czegos wytłumaczyć.

Adam, a co Ty możesz wiedzieć... przecież masz tylko najmocniejsze VP w Polsce ;)
EX-klubowicz na własną prośbę 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KoLoS
TopSport
TopSport
 
Posty: 1223
Dołączył(a): 6 sierpnia 2006, 08:06
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: ARL+

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez aw69 » 6 sierpnia 2008, 08:52

A co do tego ze sie nie przywitalem w odpowiednim dziale to przepraszam juz to robie....nie wiedzialem ze to konieczne :)
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez bono » 6 sierpnia 2008, 08:53

dobra wracamy do tematu, bo zrobił się OT :piwo:
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez ułan » 6 sierpnia 2008, 08:56

Czekamy teraz na jakieś fajne kille :killer: w twoim wykonaniu :jezor: - w stosownym dziale.
ASV 168 KM 368 Nm był
BAM 255 KM 370 Nm był
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez PatTDI » 7 sierpnia 2008, 08:39

aw69 napisał(a):Kolego ja to wszystko przepraktykowalem na swojej niuńce juz ponad rok temu....Tak to prosze pokaz mi jakies jezdzace auto VP na konkret modach w PL ? Prosze pokaz chodz jedno auto VP na naprawde duzej sprezarce i mocy + - 250 KM ? Bylo kilka aut i jezdzilo ale krotko.... wiekszosc poszla w swap na PD druga czesc pozbyla sie aut, silnikow.... I powiem ci wiecej....Wiekoszosc tunerow w PL nawet do czynienia nie miala z takimi modyfikacjami na silniku VP, więc prosze cie nie mow mi takich pierdół...bo ja juz to wszystko mialem.


My robilismy takich samochodw kilka i powiem szczerze ze twoj problem wynikajacy z podnoszenia glowicy wynika z czego innego. Najmocniejsze to 230Ps Audi 2B i 225Ps Audi A3 w ktorym zrobilismy modyfikacje przy 150tys a wlasciciel przejezdzil na modyfikacji kolejne 150tys km i sprzedal samochod. W zadnym z tych samochodow nie bylo zamontowanych szpilek ARP tylko nowe ORYGINALNE sruby do tego silnika i nie mielismy problemow z uszczelka.
Mysle ze ARP sa duzo wytrzymalsze od seryjnych srub z jednego powodu. Nie wyciagaja sie bo po to sa zrobione.

"Wiekoszosc tunerow w PL nawet do czynienia nie miala z takimi modyfikacjami na silniku VP"

Wy w Warszawie zawsze byliscie najlepsi i robiliscie rzeczy o ktorych innym sie nawet nie snilo ;] ;]

Sorry za OT.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez jaro4444 » 7 sierpnia 2008, 15:59

PatTDI napisał(a):My robilismy takich samochodw kilka i powiem szczerze ze twoj problem wynikajacy z podnoszenia glowicy wynika z czego innego.


Skoro temat jest opanowany i znany to dla ogólnego pożytku można przybliżyć tą przyczynę i jak jej zaradzić?
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Rogalotti » 7 sierpnia 2008, 20:07

PatTDI napisał(a):Wy w Warszawie zawsze byliscie najlepsi i robiliscie rzeczy o ktorych innym sie nawet nie snilo ;] ;]

Sorry za OT.


A ja myślę Pat troche inaczej, Wy jednak to jesteście potęga. Swój wywód opieram na Twojej wypowiedzi z tego forum z Sob 22 Gru, 2007

Tonny luzik nie ma zadnych podhazdow tym bardziej konkurencyjnych ;-)
_________________
CompSport
www.compsport.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim


:hahaha:

Po raz kolejny powiem Ci, że naprawdę nie musisz sie martwić o auta modyfikowane i serwisowane u Nas. Choc cenie to, że śledzisz bacznie Nasze poczynania. Na koniec przyznam, że jesteśmy tylko ludźmi i przecież zawsze możemy się mylić ;)

Swoja droga nie widziałem kilku VP na 250PS z dołu Polski... i dziękuje za kolejna "cenną" radę.

Pozdrowienia z Warszawy dla BB
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez aw69 » 7 sierpnia 2008, 23:13

zadnym z tych samochodow nie bylo zamontowanych szpilek ARP tylko nowe ORYGINALNE sruby do tego silnika i nie mielismy problemow z uszczelka.


A więc potwierdza się to co mówiłem wcześniej ze ARP nie są lekarstwem na silnik VP modzony na grubo.
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez PatTDI » 8 sierpnia 2008, 08:15

Rogalotti napisał(a):A ja myślę Pat troche inaczej, Wy jednak to jesteście potęga


Nigdy tak nie uwazalismy i nie uwazamy. Ci ktorzy nas naprawde znaja wiedza o tym.
Nie rozumiem po co byl nawiazywany moj cytat w grudnia bo chyba oboje go inaczej zrozumielismy (czyt. nie byl ironiczny).

Jezeli chodzi o 250VP to nigdy takiej mocy nie uzyskalismy bo i nie bylo takiej potrzeby. Po prostu nikt nie chcial a my nie probowalismy.

p.s. Prosilbym Cie Rogal o normalne wypowiedzi w moja strone bo nie mam ochoty sie z Toba klocic bo w zadnym wypadku nie uwazam Was za konkurencje. Aha o czasu kiedy ostatni raz rozmawialismy (bylo to dawno) widze ze troche bardzij uszczypliwy sie zrobiles. Czego to jest zasluga??
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez dave » 8 sierpnia 2008, 09:58

PatTDI napisał(a):Aha o czasu kiedy ostatni raz rozmawialismy (bylo to dawno) widze ze troche bardzij uszczypliwy sie zrobiles. Czego to jest zasluga??

na ten temat poprosze abyscie rozmawiali na pw. Rogalotti, PatTDI, to forum nie toleruje i bedzie tolerowac jakis prywatnych podjazdow. macie pw i prosilbym aby zalatwiac takie sprawy na pw bo kazdy zainteresowany tematem auta aw69 woli sledzic informacje zwiazane z autem a nie prywatnych rozmow tunerow z WWa BB czy innych miast. kazdy nastepny post nie zwiazany z tematem zostanie usuniety. dziekuje. ;)
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez PatTDI » 8 sierpnia 2008, 13:36

jaro4444 napisał(a):
PatTDI napisał(a):My robilismy takich samochodw kilka i powiem szczerze ze twoj problem wynikajacy z podnoszenia glowicy wynika z czego innego.


Skoro temat jest opanowany i znany to dla ogólnego pożytku można przybliżyć tą przyczynę i jak jej zaradzić?


Temat jest znany i opanowany ale przyczyny nie zdradzimy poniewaz zyjemy z modyfikacji i jest to nasza tajemnica.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez aw69 » 8 sierpnia 2008, 16:52

W zadnym z tych samochodow nie bylo zamontowanych szpilek ARP tylko nowe ORYGINALNE sruby do tego silnika i nie mielismy problemow z uszczelka.


Dobre :) Raz piszesz ze nigdy nie mieliscie problemów z uszczelką a potem piszesz ze temat macie opanowany :) Jak mozesz miec coś opanowane skoro nie miales z tym problemu :D
Zobacz Profil
aw69
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 czerwca 2007, 16:51
Lokalizacja: Zambrów
Auto: Golf 3

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez PatTDI » 8 sierpnia 2008, 16:54

Trzeba zrobic pewna rzecz po ktorej nie trzeba nic kombinowac. Ori sruby i ori uszczelka.

Pozatym nie wiedze co w tym smiesznego
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez jaro4444 » 8 sierpnia 2008, 22:23

PatTDI napisał(a):Temat jest znany i opanowany ale przyczyny nie zdradzimy poniewaz zyjemy z modyfikacji i jest to nasza tajemnica.


Cóż szkoda bo skoro mówimy publicznie, że wiemy to można by się było podzielić wiedzą. Jednak skoro z tego żyjecie to trudno może info znadziemy na innych forach...
Rozumiem Waszą postawę jednak szkoda, że nie dzielicie się wiedzą.
Pozdrawiam
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Patrox » 9 sierpnia 2008, 08:25

Jaro4444, musisz to zrozumieć że wiedzą którą zdobyli nie była wiedzą przekazaną od innych tylko samodzielnie zdobytą. I należy im się jak najbardziej aby zachowali ją dla siebie. Gdyby wszystkie karty zostały odkryte tunerzy nie zarobiliby na opłaty bo każdy robiłby to sam w garażu. Trochę szacunku do lat poświęconych przy projektach i wielu niepowodzeniach związanych z eksperymentami. Koniec OT
Powered by ECUPROJECT Wrocław
315.0 PS / 599.5 Nm /
--------------------------------
www.ecuproject.pl
509 696 100
513 399 363
502 730 289
Zobacz Profil
Patrox
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 655
Dołączył(a): 10 września 2005, 14:20
Lokalizacja: Wrocław
Auto: ... OOOO ...

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez Rogalotti » 9 sierpnia 2008, 09:49

Oczywiście Patrox nikt sie nie będzie dzielił wiedzą którą sobie wypracował siedząc po nacach przy samochodach i to jest normalne. Każdy ma swoje wypracowane metody niech to zatrzyma dla siebie i nikt nie powinien mieć za to pretensji.

Ale jeżeli niechce sie nią dzielić to niech nie pisze postów typu - wiem ale nie powiem ? no bo po co coś takiego napisać ? żeby co ? żeby pokazać swoją bezkonkurencyjność ? żeby pokazać że ma wiedze której może nie mieć ? a potem pisze, że wcale nie chce być uważany za nieomylną wszystko wiedząca istote Boską ?. To już na tym forum jest druga taka odpowiedz PATa w tym stylu. I co to dało ? czy inny tuner bez wymieniania Nicka tak robi ? nie..

Dlatego właśnie PAT była ironia z mojej strony tak jak była w każdej Twojej wypowiedzi w moja strone. Osobiście pamiętam Cię ze spotkań u Marka XX lat temu potem nie mielismy zadnego kontaktu. Ze strony MR-MOTORS jest wielkie uznanie dla Was za to, że macie zajawke na dłubanie w silnikach ale my nie wzięlismy sie z kosmosu i swoje w tej dziedzinie także wiemy, wiedzieć będziemy jeszcze wiecej bo jak Nas coś ciekawi to jest rozkminione do granic możliwości i może sie tak zdarzyć, że w pewnych kwestiach jesteśmy lepsi tylko ja z tego powodu nie dobie podjazdów ;)

Na chwile obecną dla mnie nie ma problemu z wyeliminowaniem laga czy ob w EDC16 po zmianie biegu, nie ma problemu w zbudowaniu map sterowania turbo tak żeby turbo słuchało sie sterowania i nie było fali ale nie robie z tego i siebie Allmighty :-). A są to rzeczy z których 99% polskich tunerów nie ma pojęcia.

Ja pierwsza swoja głowice obrobiłem do wolnossacego silnika w SC 1.1 w 1999roku modyfikując po tym czasie wiele innych aut. Tak zwane przez niektórych stage 1 do nie wiem ile ;) . I jak czytalem kilka lat później informacje wielko odkrywkowe pewnej firmy co pierwszy raz założyła zmodyfikowany "łeb" do TDika to mi się uśmiech na twarzy pojawił. Tylko jakoś wtedy nie klikałem na forum, że odkryli rzeczy dawno odkryte.

A takie sprawy jak porting kanałów, rozpychanie kanałów, zmiana przylgni zaworowych na bardziej optymalne, odelżanie grzybków zaworowych w celu zwiększenia prześwitu, modyfikowanie prowadnic zaworowych, dopasowywanie sprężyn, niwelowanie przejść głowica-kolektor ssacy, kątowe planowanie kolektora w celu ustawienia odpowiednich kątów padania strugi itp itd bo naprawde jest gdzie fabryke poprawić to w niektórych dziedzinach - mowa o sporcie motorowym jest znana od dziesiątek lat.

Co do samochodu AW to jest o 30KM mocniejszy od Waszego (CS) najmocniejszego projektu VP+ a to nie jest 30KM dodane do 100KM tylko do 225KM a to zasadnicza różca i wiadomo dla czego.

Problemy były na starym motorze i jak sie potem okazało przez pęknięty blok, kolejny super allegro sprzedawca pozbył sie przytartego uszkodzonego silnika który kupił akurat AW. Na pierwszym cylindrze miał rysy, poklejoną miske..., mikro pekniecia bloku !, zatarty wałek, poniszczone szklanki itp itd. Ja tego kompletnie nie wiedziałem po prostu kiedyś zrobiłem modyfikacje dla AW na której on jeździł testując przeróżne modyfikacje mechaniczne :-) a po skumulowaniu tego wszystkiego takie były tego efekty :-)

Teraz AW przygotowuje finalny motor z dołem od PDka, w końcu obrobioną głowica, odpowiednia uszczelnka od odpowiedniego modelu silnika i nie będzie problemów.

Po prostu miał pecha w postaci nędznego motoru, ten silnik z którego wygenerowałem taką moc to słupek od starego nędznego AHFa kompletnie seryjny. Założony tylko po to przez AW żeby potwierdzić przypuszczenia odnośnie tamtego silnika, przypuszczenie które teraz już są faktami. Jest to także wiadome, że tak długo nie pojeździ bo to nie ma prawa wytrzymać ale swoje dowiódł.

Z naszej strony Peace i Pozdrawienia dla Wszystkich Forumowiczów.
MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505
Zobacz Profil
Rogalotti
MR Motors
 
Posty: 126
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: O1 4X4

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez jaro4444 » 9 sierpnia 2008, 11:26

Patrox napisał(a):Jaro4444, musisz to zrozumieć że wiedzą którą zdobyli nie była wiedzą przekazaną od innych tylko samodzielnie zdobytą. I należy im się jak najbardziej aby zachowali ją dla siebie. Gdyby wszystkie karty zostały odkryte tunerzy nie zarobiliby na opłaty bo każdy robiłby to sam w garażu. Trochę szacunku do lat poświęconych przy projektach i wielu niepowodzeniach związanych z eksperymentami. Koniec OT


Patrox napisałem, że to rozumiem, jednak szkoda, że niektórzy wiedzą się nie dzielą. Ciebie to nie dotyczy bo kiedy zadzwoniłem z pytaniem o coś to mi zawsze podpowiedziałeś, czy Ty czy Gulu. Tak samo czyni Ali, Witek, Rob555 i parę innych osób. Jednak są tacy (bez wskazywania kto by nie było pomówień) co od razu odpowiedzą Ci, że nie prowadzą działalności harytatywnej. Cóż ich wybór...

Proszę też żebyś nie demonizował - 95% ludzi pomimo, że może mieć wiedzę i tak nie zrobi moda bo nie potrafi lub mu się nie chce.
Dlatego dobre firmy tuningowe będą maiły zawsze klientów ;)
Pozdrawiam i koniec O.T.
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

Postprzez dave » 9 sierpnia 2008, 14:43

aby sie uspokoilo troszeczke zamkne na kilka dni temat. dziekuje i pozdrawiam.
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron