Strona 1 z 1

1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 7 lipca 2008, 22:56
przez Rogalotti
Witam. Prezentuje nowy setup Golfa AW

silnik bazowo 1.9 VP
pompa 11mm
końcówki wtrysków Race 0,260
sportowy wałek f-my Dbilas Dynamic
dosyć wydajna turbina by Garett
Duży IC, wydech, wzmocnione sprzęgło itp itd
LIVE MAPPING by MR-MOTORS

Obrazek

Pozdrawiam

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 lipca 2008, 06:11
przez bono
Rogalotti, 254 km 455 Nm na VP wynik imponujący. :piwo:

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 lipca 2008, 08:08
przez DanTSN
Piękne cyferki :D Można tylko pozazdrościc takiego potwora :evil:

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 lipca 2008, 11:25
przez fr3ak
Wynik naprawdę mocny :ok: aż trudno uwierzyć że to VP :olaboga:
Tylko te przebiegi typowo na wyścig, ale co kto lubi :)
Btw. ile turbo pompuje przy 2000 - 2500 obr ?

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 lipca 2008, 14:15
przez Orzeł
wynik bardzo ładny, ale tylko na wyscigi. Do jazdy na codzień taki setup raczej średnio sie sprawdza trzeba sie troszke namachać lewarkiem ;)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 lipca 2008, 16:44
przez leem
Wynik bardzo ładny :brawo: :brawo:
Orzeł napisał(a):, ale tylko na wyscigi

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 lipca 2008, 20:49
przez Patrox
Amerykanie kręca Vp do 6 tys. Zawsze mozna obrobić pare rzeczy i krecić go jak benzyne :)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 lipca 2008, 21:38
przez belzi
Rogalotti, mozesz napisac, jaki jest przebieg tego auta ??

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 9 lipca 2008, 08:48
przez Rogalotti
Przebieg nadwozia 205kkm, przebieg silnika nie jest miarodajna informacja ponieważ był rozbierany i składany. Pozdrawiam.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 9 lipca 2008, 10:36
przez zielo
No faktycznie moc i moment imponujace, silnik mocno wycisniety. Ciekawe jak w tym aucie teraz wyglada spalanie i codzienne uzytkowanie. Podejrzewam, ze trzeba bedzie piescic jak Kobiete ;) zeby zywotnosc silnika byla tak dluga jak krzywa przebiegu mocy hehe :P

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 13 lipca 2008, 20:22
przez jaro4444
Czyżby to był najmocniejszy na dziiś motor VP w Polsce? :o
Jak z dymem i EGT? :palacz:

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 13 lipca 2008, 22:53
przez Rogalotti
EGT w ponad 30sto stopniowym upale nie przekracza 820stopni. Soft praktycznie bezdymny ;)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 14 lipca 2008, 07:23
przez Przemo
Rogalotti napisał(a):EGT w ponad 30sto stopniowym upale nie przekracza 820stopni. Soft praktycznie bezdymny ;)

Gartluję wyników sa naprawde imponujące co do tego dymu to jak AW mahał sie w czerwcu na Białostockiej PB to zjechała sie ochrona bo mysleli ,ze coś sie pali,mam nadzieje ze teraz jest lepiej ;)
Pozdro

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 14 lipca 2008, 16:05
przez ułan
Rogal, :ok:
to już jest siwy dym :o :jezor:
jakie to czasy ogarnie?

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 15 lipca 2008, 07:29
przez KoLoS
jakie to czasy ogarnie?

na vagtreffen była wysoka 13 ale pewnie da sie coś jeszcze z tego urwać :peace:

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 16 lipca 2008, 13:47
przez ułan
całkiem miło :ok:

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 28 lipca 2008, 17:14
przez afn110
Dol silnika to PD czy oryginalne bebechy VP? jak oceniacie zywotnosc?

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 1 sierpnia 2008, 14:16
przez aw69
silik 100% VP...co do zywotnosci to juz zalezy tylko odemnie i mojego stylu jazdy :) Bardziej niz o dól silnika martiwe się o uszczelke pod głowicą

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 4 sierpnia 2008, 11:00
przez leoTDI
aw69 napisał(a):silik 100% VP...co do zywotnosci to juz zalezy tylko odemnie i mojego stylu jazdy :) Bardziej niz o dól silnika martiwe się o uszczelke pod głowicą


jooo ... imasz rację, już się martw, ale to wynika ze słabych śrub raczej. Właśnie teraz czeka mnie też wymiana uszczelki + rozrząd. Kupiłem jednak nowe śruby ARP i pójdę wtedy z "koksem" jeszcze troszeczkę :yes:

Ale przede wszystkim gratuluje wyniku !! .

Fakt, na co dzień taki soft do jazdy ... nie dla mnie, przynajmniej.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 4 sierpnia 2008, 14:45
przez afn110
leoTDI napisał(a): Kupiłem jednak nowe śruby ARP i pójdę wtedy z "koksem" jeszcze troszeczkę


a jaki koszt takich srub ARP ??? slyszalem ze drogie.
Chyba tez czeka Was wymiana, dlaczego przy takiej mocy i zawansowaniu przerobek nie zrobiliscie tego odrazu?

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 5 sierpnia 2008, 06:15
przez leoTDI
afn110 napisał(a):
leoTDI napisał(a): Kupiłem jednak nowe śruby ARP i pójdę wtedy z "koksem" jeszcze troszeczkę


a jaki koszt takich srub ARP ??? slyszalem ze drogie.
Chyba tez czeka Was wymiana, dlaczego przy takiej mocy i zawansowaniu przerobek nie zrobiliscie tego odrazu?


...ale i po co ? To są koszta, więc czekałem do przebiegu z rozrządem. Zrobię więc 2-rzeczy przy jednej robocie.

Za ARP dałem 500,- zł (drogo).

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 5 sierpnia 2008, 10:59
przez afn110
leoTDI napisał(a):Za ARP dałem 500,- zł (drogo).

Taka cena jest do przyjecia, a gdzie je mozna kupic? i jeszcze jedno czy nie ma jakis innych opcji niz ARP?

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 07:24
przez aw69
jooo ... imasz rację, już się martw, ale to wynika ze słabych śrub raczej


Tak...co ty nie powiesz ?
Raczej się mylisz

o kant dupy mozna sobie te ARP rozbic...to tyle odemnie :) Jak chcesz moge ci swoje odsprzedac... :)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 07:46
przez leoTDI
aw69 napisał(a):
jooo ... imasz rację, już się martw, ale to wynika ze słabych śrub raczej


Tak...co ty nie powiesz ?
Raczej się mylisz

o kant dupy mozna sobie te ARP rozbic...to tyle odemnie :) Jak chcesz moge ci swoje odsprzedac... :)


...skoro tak twierdzisz,

to proszę to uzasadnić, bo wg Twojego słowa, to przynajmniej większość tunerów się myli ... a w tym wypadku porywasz się na ich wiedzę, czy raczej ich ... niewiedzę.

Mnie mój tuner (aligator) polecił ARP ... więc ;/

Konkrety proszę, ew. linki n/t !!

ps
a to ciekawe

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 07:46
przez aw69
Panowie te śruby nic nie daja...przetestowane przezemnie i przepraktykowane juz od podszewki, a do takiej małej piczki jak gt17 to stykną ci ori śruby i niema sie co w koszta wpieprzać....A jak idziesz w hard core tak jak ja to zapomnij ze ci to czape utrzyma na bloku, mozesz sobie i na super glue przykleic i tak nic nie pomoże :) Narazie praktykuje inny mod jesli bedzie oki to obiecuje ze sie z wami podziele tą wiedzą:)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 07:54
przez leoTDI
aw69 napisał(a):Panowie te śruby nic nie daja...przetestowane przezemnie i przepraktykowane juz od podszewki, a do takiej małej piczki jak gt17 to stykną ci ori śruby i niema sie co w koszta wpieprzać....A jak idziesz w hard core tak jak ja to zapomnij ze ci to czape utrzyma na bloku, mozesz sobie i na super glue przykleic i tak nic nie pomoże :) Narazie praktykuje inny mod jesli bedzie oki to obiecuje ze sie z wami podziele tą wiedzą:)


...i to ma być uzasadnienie ? Jeden - konkretnie TWÓJ przypadek. To ja dziękuję za dyskusję n/t. Dobranoc :papa:

pos
Hardcore to by było 220kM co najmniej. Chodzi o góra 190kM.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:13
przez aw69
...skoro tak twierdzisz,

to proszę to uzasadnić, bo wg Twojego słowa, to przynajmniej większość tunerów się myli ... a w tym wypadku porywasz się na ich wiedzę, czy raczej ich ... niewiedzę.

Mnie mój tuner (aligator) polecił ARP ... więc

Konkrety proszę, ew. linki n/t

ps
a to ciekawe



Kolego ja to wszystko przepraktykowalem na swojej dupie juz ponad rok temu....Tak to prosze pokaz mi jakies jezdzace auto VP na konkret modach w PL ? Prosze pokaz chodz jedno auto VP na naprawde duzej sprezarce i mocy + - 250 KM ? Bylo kilka aut i jezdzilo ale krotko.... wiekszosc poszla w swap na PD druga czesc pozbyla sie aut, silnikow.... I powiem ci wiecej....Wiekoszosc tunerow w PL nawet do czynienia nie miala z takimi modyfikacjami na silniku VP, więc prosze cie nie mow mi takich pierdół...bo ja juz to wszystko mialem.

[ Dodano: Sro 06 Sie, 2008 ]
Chodzi o góra 190kM


tym bardziej do 190 KM to niema co sobie głowy zawracać ARP.

[ Dodano: Sro 06 Sie, 2008 ]
Jako ciekawostke dodam...ze auta z silnikami VP na mocach +-230 KM w Polsce ktore znam jezdzily bez szpilek ARP... Tyle ci wystarczy.... ?

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:24
przez leoTDI
aw69 napisał(a):
...skoro tak twierdzisz,

to proszę to uzasadnić, bo wg Twojego słowa, to przynajmniej większość tunerów się myli ... a w tym wypadku porywasz się na ich wiedzę, czy raczej ich ... niewiedzę.

Mnie mój tuner (aligator) polecił ARP ... więc

Konkrety proszę, ew. linki n/t

ps
a to ciekawe



Kolego ja to wszystko przepraktykowalem na swojej niuńce juz ponad rok temu....Tak to prosze pokaz mi jakies jezdzace auto VP na konkret modach w PL ? Prosze pokaz chodz jedno auto VP na naprawde duzej sprezarce i mocy + - 250 KM ? Bylo kilka aut i jezdzilo ale krotko.... wiekszosc poszla w swap na PD druga czesc pozbyla sie aut, silnikow.... I powiem ci wiecej....Wiekoszosc tunerow w PL nawet do czynienia nie miala z takimi modyfikacjami na silniku VP, więc prosze cie nie mow mi takich pierdół...bo ja juz to wszystko mialem.

[ Dodano: Sro 06 Sie, 2008 ]
Chodzi o góra 190kM


tym bardziej do 190 KM to niema co sobie głowy zawracać ARP.


Nie jestem Twoim kolegą !! I nie mam zamiaru więcej zaśmiecać tego wątku. Kończę.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:25
przez bono
leoTDI, aw69, :nonono: trochę spokojniej ....

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:30
przez bono
aw69, Jak będziesz dalej taki nie miły do dostaniesz ostrzeżenie :evil: Do tej pory się nie przywitałeś na forum. Dla mnie jest to jednoznaczne, że nie przeczytałeś regulaminu. Moderator już raz zwrócił ci uwagę.
:arrow: viewtopic.php?p=172055#172055

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:35
przez aw69
ja jestem spokojny :) Chciałem tylko przekazać dość cenną wiedzę, ale jak widać niektórym nieda sie poprostu czegos wytłumaczyć.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:44
przez KoLoS
aw69 napisał(a):ja jestem spokojny :) Chciałem tylko przekazać dość cenną wiedzę, ale jak widać niektórym nieda sie poprostu czegos wytłumaczyć.

Adam, a co Ty możesz wiedzieć... przecież masz tylko najmocniejsze VP w Polsce ;)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:52
przez aw69
A co do tego ze sie nie przywitalem w odpowiednim dziale to przepraszam juz to robie....nie wiedzialem ze to konieczne :)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:53
przez bono
dobra wracamy do tematu, bo zrobił się OT :piwo:

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 08:56
przez ułan
Czekamy teraz na jakieś fajne kille :killer: w twoim wykonaniu :jezor: - w stosownym dziale.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 08:39
przez PatTDI
aw69 napisał(a):Kolego ja to wszystko przepraktykowalem na swojej niuńce juz ponad rok temu....Tak to prosze pokaz mi jakies jezdzace auto VP na konkret modach w PL ? Prosze pokaz chodz jedno auto VP na naprawde duzej sprezarce i mocy + - 250 KM ? Bylo kilka aut i jezdzilo ale krotko.... wiekszosc poszla w swap na PD druga czesc pozbyla sie aut, silnikow.... I powiem ci wiecej....Wiekoszosc tunerow w PL nawet do czynienia nie miala z takimi modyfikacjami na silniku VP, więc prosze cie nie mow mi takich pierdół...bo ja juz to wszystko mialem.


My robilismy takich samochodw kilka i powiem szczerze ze twoj problem wynikajacy z podnoszenia glowicy wynika z czego innego. Najmocniejsze to 230Ps Audi 2B i 225Ps Audi A3 w ktorym zrobilismy modyfikacje przy 150tys a wlasciciel przejezdzil na modyfikacji kolejne 150tys km i sprzedal samochod. W zadnym z tych samochodow nie bylo zamontowanych szpilek ARP tylko nowe ORYGINALNE sruby do tego silnika i nie mielismy problemow z uszczelka.
Mysle ze ARP sa duzo wytrzymalsze od seryjnych srub z jednego powodu. Nie wyciagaja sie bo po to sa zrobione.

"Wiekoszosc tunerow w PL nawet do czynienia nie miala z takimi modyfikacjami na silniku VP"

Wy w Warszawie zawsze byliscie najlepsi i robiliscie rzeczy o ktorych innym sie nawet nie snilo ;] ;]

Sorry za OT.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 15:59
przez jaro4444
PatTDI napisał(a):My robilismy takich samochodw kilka i powiem szczerze ze twoj problem wynikajacy z podnoszenia glowicy wynika z czego innego.


Skoro temat jest opanowany i znany to dla ogólnego pożytku można przybliżyć tą przyczynę i jak jej zaradzić?

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 20:07
przez Rogalotti
PatTDI napisał(a):Wy w Warszawie zawsze byliscie najlepsi i robiliscie rzeczy o ktorych innym sie nawet nie snilo ;] ;]

Sorry za OT.


A ja myślę Pat troche inaczej, Wy jednak to jesteście potęga. Swój wywód opieram na Twojej wypowiedzi z tego forum z Sob 22 Gru, 2007

Tonny luzik nie ma zadnych podhazdow tym bardziej konkurencyjnych ;-)
_________________
CompSport
www.compsport.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim


:hahaha:

Po raz kolejny powiem Ci, że naprawdę nie musisz sie martwić o auta modyfikowane i serwisowane u Nas. Choc cenie to, że śledzisz bacznie Nasze poczynania. Na koniec przyznam, że jesteśmy tylko ludźmi i przecież zawsze możemy się mylić ;)

Swoja droga nie widziałem kilku VP na 250PS z dołu Polski... i dziękuje za kolejna "cenną" radę.

Pozdrowienia z Warszawy dla BB

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 23:13
przez aw69
zadnym z tych samochodow nie bylo zamontowanych szpilek ARP tylko nowe ORYGINALNE sruby do tego silnika i nie mielismy problemow z uszczelka.


A więc potwierdza się to co mówiłem wcześniej ze ARP nie są lekarstwem na silnik VP modzony na grubo.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 08:15
przez PatTDI
Rogalotti napisał(a):A ja myślę Pat troche inaczej, Wy jednak to jesteście potęga


Nigdy tak nie uwazalismy i nie uwazamy. Ci ktorzy nas naprawde znaja wiedza o tym.
Nie rozumiem po co byl nawiazywany moj cytat w grudnia bo chyba oboje go inaczej zrozumielismy (czyt. nie byl ironiczny).

Jezeli chodzi o 250VP to nigdy takiej mocy nie uzyskalismy bo i nie bylo takiej potrzeby. Po prostu nikt nie chcial a my nie probowalismy.

p.s. Prosilbym Cie Rogal o normalne wypowiedzi w moja strone bo nie mam ochoty sie z Toba klocic bo w zadnym wypadku nie uwazam Was za konkurencje. Aha o czasu kiedy ostatni raz rozmawialismy (bylo to dawno) widze ze troche bardzij uszczypliwy sie zrobiles. Czego to jest zasluga??

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 09:58
przez dave
PatTDI napisał(a):Aha o czasu kiedy ostatni raz rozmawialismy (bylo to dawno) widze ze troche bardzij uszczypliwy sie zrobiles. Czego to jest zasluga??

na ten temat poprosze abyscie rozmawiali na pw. Rogalotti, PatTDI, to forum nie toleruje i bedzie tolerowac jakis prywatnych podjazdow. macie pw i prosilbym aby zalatwiac takie sprawy na pw bo kazdy zainteresowany tematem auta aw69 woli sledzic informacje zwiazane z autem a nie prywatnych rozmow tunerow z WWa BB czy innych miast. kazdy nastepny post nie zwiazany z tematem zostanie usuniety. dziekuje. ;)

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 13:36
przez PatTDI
jaro4444 napisał(a):
PatTDI napisał(a):My robilismy takich samochodw kilka i powiem szczerze ze twoj problem wynikajacy z podnoszenia glowicy wynika z czego innego.


Skoro temat jest opanowany i znany to dla ogólnego pożytku można przybliżyć tą przyczynę i jak jej zaradzić?


Temat jest znany i opanowany ale przyczyny nie zdradzimy poniewaz zyjemy z modyfikacji i jest to nasza tajemnica.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 16:52
przez aw69
W zadnym z tych samochodow nie bylo zamontowanych szpilek ARP tylko nowe ORYGINALNE sruby do tego silnika i nie mielismy problemow z uszczelka.


Dobre :) Raz piszesz ze nigdy nie mieliscie problemów z uszczelką a potem piszesz ze temat macie opanowany :) Jak mozesz miec coś opanowane skoro nie miales z tym problemu :D

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 16:54
przez PatTDI
Trzeba zrobic pewna rzecz po ktorej nie trzeba nic kombinowac. Ori sruby i ori uszczelka.

Pozatym nie wiedze co w tym smiesznego

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 22:23
przez jaro4444
PatTDI napisał(a):Temat jest znany i opanowany ale przyczyny nie zdradzimy poniewaz zyjemy z modyfikacji i jest to nasza tajemnica.


Cóż szkoda bo skoro mówimy publicznie, że wiemy to można by się było podzielić wiedzą. Jednak skoro z tego żyjecie to trudno może info znadziemy na innych forach...
Rozumiem Waszą postawę jednak szkoda, że nie dzielicie się wiedzą.
Pozdrawiam

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 08:25
przez Patrox
Jaro4444, musisz to zrozumieć że wiedzą którą zdobyli nie była wiedzą przekazaną od innych tylko samodzielnie zdobytą. I należy im się jak najbardziej aby zachowali ją dla siebie. Gdyby wszystkie karty zostały odkryte tunerzy nie zarobiliby na opłaty bo każdy robiłby to sam w garażu. Trochę szacunku do lat poświęconych przy projektach i wielu niepowodzeniach związanych z eksperymentami. Koniec OT

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 09:49
przez Rogalotti
Oczywiście Patrox nikt sie nie będzie dzielił wiedzą którą sobie wypracował siedząc po nacach przy samochodach i to jest normalne. Każdy ma swoje wypracowane metody niech to zatrzyma dla siebie i nikt nie powinien mieć za to pretensji.

Ale jeżeli niechce sie nią dzielić to niech nie pisze postów typu - wiem ale nie powiem ? no bo po co coś takiego napisać ? żeby co ? żeby pokazać swoją bezkonkurencyjność ? żeby pokazać że ma wiedze której może nie mieć ? a potem pisze, że wcale nie chce być uważany za nieomylną wszystko wiedząca istote Boską ?. To już na tym forum jest druga taka odpowiedz PATa w tym stylu. I co to dało ? czy inny tuner bez wymieniania Nicka tak robi ? nie..

Dlatego właśnie PAT była ironia z mojej strony tak jak była w każdej Twojej wypowiedzi w moja strone. Osobiście pamiętam Cię ze spotkań u Marka XX lat temu potem nie mielismy zadnego kontaktu. Ze strony MR-MOTORS jest wielkie uznanie dla Was za to, że macie zajawke na dłubanie w silnikach ale my nie wzięlismy sie z kosmosu i swoje w tej dziedzinie także wiemy, wiedzieć będziemy jeszcze wiecej bo jak Nas coś ciekawi to jest rozkminione do granic możliwości i może sie tak zdarzyć, że w pewnych kwestiach jesteśmy lepsi tylko ja z tego powodu nie dobie podjazdów ;)

Na chwile obecną dla mnie nie ma problemu z wyeliminowaniem laga czy ob w EDC16 po zmianie biegu, nie ma problemu w zbudowaniu map sterowania turbo tak żeby turbo słuchało sie sterowania i nie było fali ale nie robie z tego i siebie Allmighty :-). A są to rzeczy z których 99% polskich tunerów nie ma pojęcia.

Ja pierwsza swoja głowice obrobiłem do wolnossacego silnika w SC 1.1 w 1999roku modyfikując po tym czasie wiele innych aut. Tak zwane przez niektórych stage 1 do nie wiem ile ;) . I jak czytalem kilka lat później informacje wielko odkrywkowe pewnej firmy co pierwszy raz założyła zmodyfikowany "łeb" do TDika to mi się uśmiech na twarzy pojawił. Tylko jakoś wtedy nie klikałem na forum, że odkryli rzeczy dawno odkryte.

A takie sprawy jak porting kanałów, rozpychanie kanałów, zmiana przylgni zaworowych na bardziej optymalne, odelżanie grzybków zaworowych w celu zwiększenia prześwitu, modyfikowanie prowadnic zaworowych, dopasowywanie sprężyn, niwelowanie przejść głowica-kolektor ssacy, kątowe planowanie kolektora w celu ustawienia odpowiednich kątów padania strugi itp itd bo naprawde jest gdzie fabryke poprawić to w niektórych dziedzinach - mowa o sporcie motorowym jest znana od dziesiątek lat.

Co do samochodu AW to jest o 30KM mocniejszy od Waszego (CS) najmocniejszego projektu VP+ a to nie jest 30KM dodane do 100KM tylko do 225KM a to zasadnicza różca i wiadomo dla czego.

Problemy były na starym motorze i jak sie potem okazało przez pęknięty blok, kolejny super allegro sprzedawca pozbył sie przytartego uszkodzonego silnika który kupił akurat AW. Na pierwszym cylindrze miał rysy, poklejoną miske..., mikro pekniecia bloku !, zatarty wałek, poniszczone szklanki itp itd. Ja tego kompletnie nie wiedziałem po prostu kiedyś zrobiłem modyfikacje dla AW na której on jeździł testując przeróżne modyfikacje mechaniczne :-) a po skumulowaniu tego wszystkiego takie były tego efekty :-)

Teraz AW przygotowuje finalny motor z dołem od PDka, w końcu obrobioną głowica, odpowiednia uszczelnka od odpowiedniego modelu silnika i nie będzie problemów.

Po prostu miał pecha w postaci nędznego motoru, ten silnik z którego wygenerowałem taką moc to słupek od starego nędznego AHFa kompletnie seryjny. Założony tylko po to przez AW żeby potwierdzić przypuszczenia odnośnie tamtego silnika, przypuszczenie które teraz już są faktami. Jest to także wiadome, że tak długo nie pojeździ bo to nie ma prawa wytrzymać ale swoje dowiódł.

Z naszej strony Peace i Pozdrawienia dla Wszystkich Forumowiczów.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 11:26
przez jaro4444
Patrox napisał(a):Jaro4444, musisz to zrozumieć że wiedzą którą zdobyli nie była wiedzą przekazaną od innych tylko samodzielnie zdobytą. I należy im się jak najbardziej aby zachowali ją dla siebie. Gdyby wszystkie karty zostały odkryte tunerzy nie zarobiliby na opłaty bo każdy robiłby to sam w garażu. Trochę szacunku do lat poświęconych przy projektach i wielu niepowodzeniach związanych z eksperymentami. Koniec OT


Patrox napisałem, że to rozumiem, jednak szkoda, że niektórzy wiedzą się nie dzielą. Ciebie to nie dotyczy bo kiedy zadzwoniłem z pytaniem o coś to mi zawsze podpowiedziałeś, czy Ty czy Gulu. Tak samo czyni Ali, Witek, Rob555 i parę innych osób. Jednak są tacy (bez wskazywania kto by nie było pomówień) co od razu odpowiedzą Ci, że nie prowadzą działalności harytatywnej. Cóż ich wybór...

Proszę też żebyś nie demonizował - 95% ludzi pomimo, że może mieć wiedzę i tak nie zrobi moda bo nie potrafi lub mu się nie chce.
Dlatego dobre firmy tuningowe będą maiły zawsze klientów ;)
Pozdrawiam i koniec O.T.

Re: 1.9TDi VP+ by MR-MOTORS (AW69 - new stage)

PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 14:43
przez dave
aby sie uspokoilo troszeczke zamkne na kilka dni temat. dziekuje i pozdrawiam.