Strona 1 z 1

[V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 9 grudnia 2008, 00:57
przez pkonrad
Witam, niżej zamieszczam wykresy mojego samochodu z hamowni seria i po modyfikacji programu.
Robiłem go w firmie V-tech w Krakowie. Pierwszy mod delikatny bo auto było na dotarciu, drugi już mocniejszy. Samochód ma zmieniony tylko program, żadnych innych modyfikacji nie robiłem i nie zamierzam robić!

Seria:
Obrazek

Delikatny przejściowy program:
Obrazek

Seria + finalny program:
Obrazek

Pozdr.
pkonrad

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 9 grudnia 2008, 09:11
przez Arci9
fajowo :)

to chyba niezły gift w serii> czy T benzynki też takowe dostają jak dieselki? ;)

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 9 grudnia 2008, 09:40
przez PiotrekTDI
ponoc rolki vtechowskie zdeczko zawyzaja 8)

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 9 grudnia 2008, 09:44
przez Arci9
ponoc rolki vtechowskie zdeczko zawyzaja 8)


właśnie byłem ciekaw czy ktoś to potwierdzi :)

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 9 grudnia 2008, 10:43
przez martig
Arci9 napisał(a):to chyba niezły gift w serii> czy T benzynki też takowe dostają jak dieselki?
zdaje sie ze tak , ja tez mam gift , mam zdiagnozowana serie( bo niby po programie u dealera) i mam 256 km

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 9 grudnia 2008, 11:12
przez pkonrad
Ciekawe to jest z tym zawyżaniem, wcześniej robiłem u nich Golfa V 2.0 TDI 140KM. Fabrycznie wyszło 142,6 KM a po modyfikacji 169 KM. Wcześniej ten sam samochód był hamowany w VTG w Warszawie i wyszło 143,1 KM To w jednym samochodzie zawyżają a w innych jest ok tak :peace:

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 9 grudnia 2008, 11:22
przez Arci9
zdaje sie ze tak , ja tez mam gift , mam zdiagnozowana serie( bo niby po programie u dealera) i mam 256 km


to by była kolejna dobra informacja przy rozważaniu zakupu nowego auta z tym silnikiem ;)

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 12 grudnia 2008, 10:22
przez krz_p
trochę duży ten gift, u mnie przy identycznym silniku wyszło 208KM i moment podobnie 305

wykresik mojej serii

Obrazek

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 12 grudnia 2008, 12:34
przez Zoltar
Bardzo ładne przebiegi :brawo:

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 12 grudnia 2008, 14:31
przez martig
krz_p napisał(a):trochę duży ten gift, u mnie przy identycznym silniku wyszło 208KM i moment podobnie 305
wniosek nasowa sie tylko jeden SEATY GÓRA!!!! A tak na powaznie to ogladałem wykersy kilku GTI i faktycznie maja mniejsze gifty niz FR i Cupry ale to tylko róznica 8KM czyli jakies 4% , mnie zastanawia jaka jest zywotnosc takiego silnika przy załozeniu ze bedzie traktowany jak nalezy??

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 12 grudnia 2008, 16:45
przez pkonrad
Mój roczny przebieg to ok. 10k, a samochody zmieniam tak mniej więcej co 3 lata więc myślę że do 30-35k wytrzyma :jezor:

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 13 grudnia 2008, 11:53
przez PatTDI
krz_p napisał(a):trochę duży ten gift, u mnie przy identycznym silniku wyszło 208KM i moment podobnie 305

wykresik mojej serii

[url=http://img228.imageshack.us/img228/1823/11cw2.th.gif]Obrazek[/URL]


Nie koniecznie macie t same silniki.
W Seacie napewno jest BWA a Ty prawdopdobnie masz AXX

W hamownii V-Techu jest problem w tym ze osoba wykonujaca pomiar mocy ma zbyt duze mozliwosci jesli chodzi o wynik koncowy :-) co nie zmienia faktu ze silniki BWA maja wieksze gitfy od fabryki i moc 250ps po programie jest normalna wartoscia na dobrym paliwie

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 13 grudnia 2008, 15:28
przez pkonrad
PatTDI napisał(a):W hamownii V-Techu jest problem w tym ze osoba wykonujaca pomiar mocy ma zbyt duze mozliwosci jesli chodzi o wynik koncowy :-)


Możesz rozwinąć ten temat?

PatTDI napisał(a):silniki BWA maja wieksze gitfy od fabryki i moc 250ps po programie jest normalna wartoscia na dobrym paliwie


Pierwszy pomiar był robiony w czerwcu tego roku na paliwie V-Power Racing przy przebiegu niecałe 4k. Wynik: 217,2km i 292nm momentu.
Drugi już z późniejszą finalną modyfikacją macie w pierwszym poście. Przebieg ponad 8k, paliwo: V-Power Racing
Oba pomiary wykonał V-tech.

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 14 grudnia 2008, 14:38
przez loozik
Hamownia Vtech zawyża duuuużo moment obrotowy. W porównaniu do MAHA - u mnie różnica wyszła 30Nm, a to spora różnica. Przy mocy - 2km - dopuszczalnie.

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 14 grudnia 2008, 16:43
przez krz_p
PatTDI napisał(a):
Nie koniecznie macie t same silniki.
W Seacie napewno jest BWA a Ty prawdopdobnie masz AXX


mam BWA

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 14 grudnia 2008, 17:01
przez pkonrad
Wszystko zależy od tego jaki egzemplarz trafisz.

Re: [V-Tech] Seat Leon FR 2.0 TFSI by V-tech Kraków

PostNapisane: 22 grudnia 2008, 19:35
przez prospect
Egzemplarz egzemplarzem hamownia hamownią :) Pozdro