Strona 1 z 1

1.8T P-torque

PostNapisane: 26 stycznia 2009, 13:50
przez greesha
seat leon 1.8t cupra (2000)

a mi wyszlo cos takiego...

Przed zmiana programu

Obrazek

Oraz po zmianie

Obrazek

Auto jak na razie bez zadnych zmian... pare czesci przyjdzie w tym tygodniu.

Autko zbiera sie o niebo lepiej.

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:34
przez gajdar
greesha, jak na Cupre R to duża lipa ;) ,ale skoro to jest zwykły 1.8T to nawet nieźle (ładny moment na serii) i trzyma parametry b.wysoko i zadziwiająco katalogowo jak na 20VT
Napisz co tam masz jeszcze w planach ?.
BTW te jednostki to masakra :)

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:36
przez Sammael
gajdar napisał(a):greesha, jak na Cupre R to duża lipa ;)
greesha napisał(a):seat leon 1.8t cupra (2000)

W 2000 nie było LCR

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 26 stycznia 2009, 19:56
przez greesha
Wydaje mi sie ze 215 koni i 326 maksymalnego momentu to dosc zdrowy wynik. Powiem szczerze ze bylem bardzo zaskoczony ze 8 letnie auto mialo dalej 181 koni :). Nie spodziewalem sie takiej roznicy w przyspieszeniu. Auto naprawde zbiera sie znacznie lepiej.

To nie jest LCR (leon cupra R) tylko zwykly 1.8T cupra. Jak podejrzewam tutaj w anglii wersja cupra to chyba odpowiednik polskiej wersji top sport.

W tej chwili czekam na moj zamowiony Forge split R (wiem, wiem niektorzy maja z nim klopoty ale mam nadzieje ze go ustawie odpowiednio). I poluje jeszcze na jakis w miare tani i dobry induction kit - prawie sie zdecydowalem na Pipercross PK 250 (ma ktos taki?).

Jak najszybciej chcialbym tez wlozyc jakis quick shift, bo zmiana biegow bardziej przypomina mi wioslowanie niz jazde samochodem.

W najblizszych planach mam jeszcze wymiane TIP (turbo inlet pipe) na jakas wieksza (forge ma fajne widzialem sprobuje cos taniego na ebayu kupic). W wymiane wydechow i downpipow juz sie raczej nie bede bawil tylko zaczne zbierac fundusze na nowsze autko:).

Autko jest tez obnizone (-4cm - zmienione sprezyny)

A z drugoplanowych rzeczy czyli wygladu auta to jaknaszybciej chcialbym dostac 18" felgi z LCR oraz bodykita z LCR :).

Ale sie rozpisalem ale w pracy jestem to przynajmniej czas szybciej leci ^^. Pozdrawiam

EDIT: nie wiem co sie tam stalo miedzy 3500 - 4000 rpm ? Plaska linia mocy po remapie.

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 00:57
przez Grześ
1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 0,9863 HP

1 Lb-Ft = 1.35582 Nm

181HP to 177
215HP to 210

175lb/ft to 236
242Lb/ft to 326NM

wykresy sa mierne , kiepska jakość o podziałce nie wspomnę, wydaje mi sie ze to jest inercja ?? a nie obciążeniowa

przy 4,2 tys cos jest nie tak , jak by zapłon cofnęło

greesha napisał(a):To nie jest LCR (leon cupra R) tylko zwykly 1.8T cupra. Jak podejrzewam tutaj w anglii wersja cupra to chyba odpowiednik polskiej wersji top sport.


chyba nie do końca bo u was cupra to na zwykle sporty krzyczą co jest śmieszne

w europie oznaczenie pod tym względem jest moim zdaniem duzo lepsze sport 1.8T 180KM/ top sport 1.8T 180KM/ cupra R 210/225KM , cupry w europie wogle nie ma jest tylko cupra 4 z silnikiem 2.8 i 1.9Tdi ARL

greesha napisał(a):W tej chwili czekam na moj zamowiony Forge split R


a co tam ustawiac :kreci: nie umywa sie do GFB FX a i tak najlepszym rozwiązaniem jest dobry DV i nic tego nie zmieni poza SA

greesha napisał(a):I poluje jeszcze na jakis w miare tani i dobry induction kit

wkładka PK to dobre rozwiązanie jak zakup oryginalnego wkładu i częsta wymiana inaczej trzeba się liczyć z padaniem przeplywek

greesha napisał(a):W najblizszych planach mam jeszcze wymiane TIP (turbo inlet pipe) na jakas wieksza (forge ma fajne widzialem sprobuje cos taniego na ebayu kupic).

większy jak większy ale żeby nie był załamany jak w oryginale musisz pamiętać ze nie które 1.8T 180 wyposażone w bogata elektronikę maja dodatkowe wejście na elektromagnetyczne zaworki w TIP

ic w tym samochodzie to pomyłka życzę przyjemniej jazdy w lato :P

na ebay.uk często rozbierają R-ke nawet teraz jedna jest weic ze znalezieniem czesci jest łatwiej niż w polsce

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 01:56
przez greesha
Grześ napisał(a):1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 0,9863 HP

1 Lb-Ft = 1.35582 Nm

181HP to 177
215HP to 210

175lb/ft to 236
242Lb/ft to 326NM


O wielkie dzieki :). Wiedzialem, ze cos tutaj nie tak bylo.

Grześ napisał(a):wykresy sa mierne , kiepska jakość o podziałce nie wspomnę, wydaje mi sie ze to jest inercja ?? a nie obciążeniowa

Powiem szczerze, ze nie wiem co to za hamownia. Moge Ci wkleic tylko zdjecia i kawalek z ich strony :). A wykresy/podzialki sa mierne bo to sa skany z wydrukow.


"in the work area we have a state of the art 600hp Dyno/Rolling Road system"
Obrazek Obrazek

Grześ napisał(a):przy 4,2 tys cos jest nie tak , jak by zapłon cofnęło

To zapowiedz jakichs problemow czy mozna to na razie zignorowac ? :)
Grześ napisał(a):
greesha napisał(a):To nie jest LCR (leon cupra R) tylko zwykly 1.8T cupra. Jak podejrzewam tutaj w anglii wersja cupra to chyba odpowiednik polskiej wersji top sport.


chyba nie do końca bo u was cupra to na zwykle sporty krzyczą co jest śmieszne


w europie oznaczenie pod tym względem jest moim zdaniem duzo lepsze sport 1.8T 180KM/ top sport 1.8T 180KM/ cupra R 210/225KM , cupry w europie wogle nie ma jest tylko cupra 4 z silnikiem 2.8 i 1.9Tdi ARL
Mozliwe Grzes, ja tylko zgaduje :). A czym moge odroznic "zwykla wersje sport 180" od wersji "top sport 180" ?

Grześ napisał(a):
greesha napisał(a):W tej chwili czekam na moj zamowiony Forge split R


a co tam ustawiac :kreci: nie umywa sie do GFB FX a i tak najlepszym rozwiązaniem jest dobry DV i nic tego nie zmieni poza SA


No szkoda ze nie wyczytalem tego wczesniej bo akurat na angielskim forum jest do sprzedania GFB FX. W razie problemow zawsze moge tego Split R zamienic na calkowity DV.
Grześ napisał(a):
ic w tym samochodzie to pomyłka życzę przyjemniej jazdy w lato :P
No tutaj lato jest raczej srednie ;p


Pozdrawiam chociaz mam dziwne wrazenie, ze na mnie naskoczyles (tylko nie wiem czemu :) )

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 10:47
przez Grześ
greesha napisał(a):Pozdrawiam chociaz mam dziwne wrazenie, ze na mnie naskoczyles (tylko nie wiem czemu :) )


to nie było moim zamierzeniem

greesha napisał(a):A czym moge odroznic "zwykla wersje sport 180" od wersji "top sport 180" ?


wersja sport to wilk w owczej skórze ahhah co prawda 180km na niektorych nie robi dzis wrazenia ale w czasie produkcji to bylo szybie auto (16" felga , z zewnątrz jak zwykły Leon)

wersja top sport to 17" felgi , zderzaki przod tyl progi tylna lotka, biale zegary , inne wzornictwo tapicerki , bogate wyposażenie

zapomniałem dopisać ze pod koniec produkcji byla jeszcze wersja FR w porównaniu do TS zmianay to felga tapicerka lusterka

a dosłownie na sam koniec była wersja FR ze zderzakami od cupry R i felgi wzór cupra R ale 17 "

greesha napisał(a):To zapowiedz jakichs problemow czy mozna to na razie zignorowac ? :)
jesli sie nie myle a ty będziesz śmigał na 98 to nic nie powinno sie stac ale problem jest dla osoby piszącej program a nie dla ciebie

z tego co widac na wykresach autkiem powinno sie ładnie śmigać

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 11:11
przez Lucas
to jest AUQ bo sie juz pogubilem?

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 12:06
przez greesha
Grzes napisał(a):
greesha napisał(a):A czym moge odroznic "zwykla wersje sport 180" od wersji "top sport 180" ?


wersja sport to wilk w owczej skórze ahhah co prawda 180km na niektorych nie robi dzis wrazenia ale w czasie produkcji to bylo szybie auto (16" felga , z zewnątrz jak zwykły Leon)

wersja top sport to 17" felgi , zderzaki przod tyl progi tylna lotka, biale zegary , inne wzornictwo tapicerki , bogate wyposażenie

zapomniałem dopisać ze pod koniec produkcji byla jeszcze wersja FR w porównaniu do TS zmianay to felga tapicerka lusterka

a dosłownie na sam koniec była wersja FR ze zderzakami od cupry R i felgi wzór cupra R ale 17 "


Czyli moja "cupra" to zwykly sport :) tyle ze z dosyc bogatym wyposazeniem (skora, el. fotele, el. lusterka, automatyczna klima, zmieniarka, tylna lotka).

Grzes napisał(a):
greesha napisał(a):To zapowiedz jakichs problemow czy mozna to na razie zignorowac ? :)
jesli sie nie myle a ty będziesz śmigał na 98 to nic nie powinno sie stac ale problem jest dla osoby piszącej program a nie dla ciebie

Jezdze na Tesco 99 - benzyna uwazana za jedna z najlepszych tutaj. Program ktory mam w aucie nie byl pisany pod auto, tylko generalnie dla tego modelu.

Grzes napisał(a):z tego co widac na wykresach autkiem powinno sie ładnie śmigać
Oj tak :D

Dzieki za odpowiedzi Grzes.


Lucas napisał(a):to jest AUQ bo sie juz pogubilem?


Tak to jest AUQ.

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 20:57
przez gajdar
greesha napisał(a):Program ktory mam w aucie nie byl pisany pod auto, tylko generalnie dla tego modelu.


no to rewelacja :x ,mam nadzieje że będziesz dłuugo i bezawaryjnie użytkował tego softa,bo ryzyko zdziwka jest duże :x

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 21:16
przez Grześ
na zachodzie to niestety normalka

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 22:02
przez greesha
No zdaje sobie sprawe, ze jest ryzyko. Firma ta zbiera duzo pochlebnych opini ale co z tego bedzie to sie dopiero okaze za jakis czas. I tak jak mowi Grzes tutaj to normalka. Stage 1 to "program generalnie pod auto", Stage 2 to program konkretnie pod twoje auto, a o ile sie nie myle to Stage 3 wchodzi do gry jak juz jest zabawa z wieksza sprezarka.
Ale generalnie to wgral program i sprawdzil czy wszystko ok, wiec mam nadzieje ze te 2 -3 lata wytrzyma ;}. Przed programem silnik mial moc wrecz ksiazkowa wiec moze przezyje.

Zapomnialem jeszcze wczesniej dodac ze na wyposazeniu mam jeszcze automatyczne wycieraczki, ESP i automatycznie sciemniajace sie lusterko wsteczne ;p.

Re: 1.8T P-torque

PostNapisane: 27 stycznia 2009, 23:55
przez Grześ
greesha napisał(a):wiec mam nadzieje ze te 2 -3 lata wytrzyma ;}


przy dobrze napisanym programie i odpowiedzialnym użytkowniku dbającym o auto to nic sie nie powinno stać