Turbo 130 km ASZ
Wtryski 0.230
Pompa 11
Program by Dynosoft
większy IC

moment za niski ale to wina sprzegła ,niedługo do wymiany i korekta programu
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
peter250 napisał(a):GratkiBardzo ładne kreski wyszły (jak na turbawkę z ASZ to moment fajnie się trzyma do końca).
Od czego włożyłeś IC, pamiętasz wymiary?
Sprzęgło będzie z G60 czy VR6?
aroslaw75 napisał(a):paul78, ależ zaszalałeś, no no no
guluwroc napisał(a):Auto do nas przyjechało z padniętym już kołem dwumasowym,telepie strasznie,a była to wina wcześniejszego tunera niewiadomego pochodzenia ,
guluwroc napisał(a):Sprzęgło będzie takie jakie plany ma właściciel,ale raczej będe namawiał żeby było z zapasem więć VR6
paul78 napisał(a):Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa, ale wierzcie mi ze jak znam siebie to niedługo będzie tego za mało![]()
już zaczynam odkładac pieniążki na następne mody by Dynosoft
paul78, na następnym spocie musisz pokazać co to cudo potrafi
_________________
dejw84 napisał(a):TAAAAAAAAAA i kolejny dupowóz na spota, za którym pojadę i bede wąchał tylko spaliny
paul78 napisał(a):- sprzęgło wymienione
przemeku napisał(a):jakie załozyłeś?
przemeku napisał(a):ps. to Ty byłeś tym srebrnym Leosiem ok 15:00 w Dyno?
Max u soft je 51mg, 70 to jest do niczego i hlavni jest ile na pump.. mV...guluwroc napisał(a):Auto do nas przyjechało z padniętym już kołem dwumasowym,telepie strasznie,a była to wina wcześniejszego tunera niewiadomego pochodzenia ,który w mapach od momentu dał 70 mgquote]
.
Micz napisał(a):Teraz pewnie już Ci wchodzi banan jak tylko sobie myślisz, że zaraz gdzieś furką pojedziesz
Micz napisał(a):paul78, teraz to będziesz mi deptał po piętach
Dario84 napisał(a):Widzialem, jechalem, fajnie zapina leon
paul78 napisał(a):Dario84 napisał(a):Widzialem, jechalem, fajnie zapina leon
Dzięki za słowa współczucia![]()
leoTDI napisał(a):Dlaczego poszedłeś z momentem "tylko" na 371 Nm ? Czy wynikało to z ograniczeń (turbo od ASZ a nie od ARL i inne) czy też po prostu tak bezpiecznie chcialeś ? (układ korbowodowy, panewki w szczególności).
paul78 napisał(a):leoTDI napisał(a):Dlaczego poszedłeś z momentem "tylko" na 371 Nm ? Czy wynikało to z ograniczeń (turbo od ASZ a nie od ARL i inne) czy też po prostu tak bezpiecznie chcialeś ? (układ korbowodowy, panewki w szczególności).
Tak jak w dynosofcie powiedzieli "po co palić laka"
na zimówkach przy tym momencie na 3 biegu mieliłem kołami ale to się niedługo zmieni chłopaki z dyno nad tym ciezko pracują![]()
ograniczeniem też była turbinka od ASZ a i bezpieczenstwo silnika
leoTDI napisał(a):Generalnie plusy i minusy - gdbyś krótko podsumował
paul78 napisał(a):leoTDI napisał(a):Generalnie plusy i minusy - gdbyś krótko podsumował
plusem jest to ze autko się lepiej zbiera ,a minusem jest to ze zawsze bedzie mi mało![]()
bez względu na to ile tam kucy siedzi
![]()
moja jazda na miescie jest bardzo dynamiczna 1 bieg spokojnie 2-3 power![]()
jednym słowem jak auto ciepłe to nie oszczedzam go
leoTDI napisał(a):codziennej jazdy vs. dwumas
Sammael napisał(a):spora różnica między jednomasem a dwumasem. Motor z jednomasą momentalnie rwie na obroty.
Sammael napisał(a):leoTDI napisał(a):codziennej jazdy vs. dwumas
spora różnica między jednomasem a dwumasem. Motor z jednomasą momentalnie rwie na obroty.
A dwumasa to jak dziewcia... chciałaby ale się boi
dla samych tych doznań ten układ wart jest grzechu
leoTDI napisał(a):paul78, czy Ty masz "odelżony"/wyważony 1-mas z 1Z ?
Jeśli tak, to ile kg Ci go zdjęcli / ile więc teraz waży ?
lec napisał(a):Sammael, Sachs tez robi zestawy sprzegla organicznego, docisku i jednomasu, taki power komplecik.... ale z tego co kiedys sobie przeliczalem to cena wychodzila kolo 5500 zł
Co do jednomasu przy VP to ja bardzo sobie chwalilem... mialem na nim 428 Nm i zero stresu. A chodzilo mi to ladniej niz z dwumasem wczesniej. W sensie kultury pracy
paul78 napisał(a):No i mody w silniku dobiegły koncajuż wiecej sie nie da z niego wycisnac bez szkody dla silnika
![]()
Po ciezkiej niekiedy całodziennej walce doktorów: Gulu,Patroxa i Mirassa ...
peter250 napisał(a):...Czy przy takich parametrach istnieje duże ryzyko przedmuchu pod uszczelką?:
leoTDI napisał(a):czy masz jeszcze oryginalną uszczelkę i śruby ?
lec napisał(a):powiem szczerze ze denerwuje mnie na LCP maniera wklejania wykresow bez podawania konfiguracji sprzetowej.
ułan napisał(a):Dół rzeczywiscie słaby ale finał dobry
leoTDI napisał(a):peter250 napisał(a):...Czy przy takich parametrach istnieje duże ryzyko przedmuchu pod uszczelką?:
...na pewno TAK, sam się szybko o tym przekonałem - kluczem rozwiązania problemu są śruby !
peter250 napisał(a):leoTDI napisał(a):peter250 napisał(a):...Czy przy takich parametrach istnieje duże ryzyko przedmuchu pod uszczelką?:
...na pewno TAK, sam się szybko o tym przekonałem - kluczem rozwiązania problemu są śruby !
Z tego co słyszałem (było gdzieś na forum-wypowiadali się tunerzy) to śruby ARP nie są 100% lekarstwem na przedmuch i można śmiało zakładać oryginalne (ważne aby były nowe)..
No i ta cena śrub ARP odstrasza
ps. O ARP było sporo w temacie aw69.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości