Strona 1 z 1

AHF seria / chip

PostNapisane: 27 lutego 2009, 18:53
przez ins85
seria
Obrazek

chip (miało być lajtowo i zero dymka- i tak się stało :D)
Obrazek

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 27 lutego 2009, 21:35
przez Tomciu
ins85, ładna seria była :) a teraz ładny wirus :D
ciekawe jak długo się pocieszysz... :P

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 27 lutego 2009, 22:28
przez ins85
tomciu napisał(a):ciekawe jak długo się pocieszysz...

narazie cieszę się od września.. jak będzie dalej zobaczymy.. Powiem tak wiadomo, że jak padło by mi turbo (ptu ptu) to wsadzę co najmniej od ASZ jak nie ARL :PPP , ale szkoda mi kasy żeby wymieniać coś, co działa. Wolę te fundusze przeznaczyć na coś innego. Wiadomo zawsze jest mało... i apetyt rośnie.. :mruga:

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 28 lutego 2009, 13:10
przez Tomciu
ins85 napisał(a):co najmniej od ASZ jak nie ARL

nie popełniaj błędu i nie wsadzaj ASZ bo potem bedziesz
ins85 napisał(a):(ptu ptu)
sobie w brode, że Cie turbina bedzie blokować :P

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 28 lutego 2009, 13:30
przez Sammael
jak nie założy pompy 11 to raczej mu nie będzie blokować. ograniczenie będzie po stronie układu paliwowego a nie turbo.

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 28 lutego 2009, 13:33
przez Tomciu
Wszystko zależy od mocy w którą kolega ewentualnie by celował po zmianie turbo.

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 28 lutego 2009, 13:36
przez Sammael
tomciu, dokładnie :)

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 28 lutego 2009, 16:37
przez ins85
więcej niż 17x z tego silnika bym nie chciał mieć, uważam że to taka dobra bezpieczna granica. ( oczywiscie wiem, że są AHF'y 2XX :jezor: ) Jeśli chodzi o Niuton to 330-340 płaskie jak stół oczywiście w zajeb*ście szerokim zakresie :mruga:

na 17x Km to co bym musiał zmienić ??
Turbo (wystarczy chyba ASZ)
Wtryski 230, albo hybrydy 216??
SMIC czy FMIC ??
Pompa by już musiała byc 11mm ??
chłodnica oleju chyba też by się przydała z ASZ ??
i predzej czy później nowe sprzęgło (chyba bym poszedł to z G60)

Ktoś będzie tak miły i poda oriętacyjny koszt tego ? :mruga:

i jak wygłąda sprawa półosi i przegubów ??

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 1 marca 2009, 15:31
przez peter250
Bardzo ładny wirusik :spoko: A co do Twojego setupu to:

--turbinka od ASZ styknie do tych ~170KM-można poszukac w używce, koszt około 800zł
--jeśli nie chcesz robić więcej niż ~170KM wtryski 216 starczą -koszt 700zł + około 200zł założenie
--smic podobno nie mieści się w leonku, więc pozostaje custom fmic za około 2000zł (jak się dobrze poszuka to 1500zł)
--pompa może zostać 10 ale będzie pracować na granicy swojej wydajności
--sprzęgło od G60 550zł+jednomas najlepiej szukac w używce (około200zł)
--no i na koniec korekta softu ;)

Pozdr.

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 1 marca 2009, 16:06
przez ins85
Podziękował :D

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 2 marca 2009, 07:57
przez Patrox
ins85 napisał(a):więcej niż 17x z tego silnika bym nie chciał mieć, uważam że to taka dobra bezpieczna granica. ( oczywiscie wiem, że są AHF'y 2XX :jezor: ) Jeśli chodzi o Niuton to 330-340 płaskie jak stół oczywiście w zajeb*ście szerokim zakresie :mruga:

na 17x Km to co bym musiał zmienić ??
Turbo (wystarczy chyba ASZ)
Wtryski 230, albo hybrydy 216??
SMIC czy FMIC ??
Pompa by już musiała byc 11mm ??
chłodnica oleju chyba też by się przydała z ASZ ??
i predzej czy później nowe sprzęgło (chyba bym poszedł to z G60)

Ktoś będzie tak miły i poda oriętacyjny koszt tego ? :mruga:

i jak wygłąda sprawa półosi i przegubów ??

Napisz do Paul 78, on jest teraz świeżo po takim setupie

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 7 marca 2009, 00:22
przez lec
peter250 napisał(a):Bardzo ładny wirusik :spoko: A co do Twojego setupu to:

--turbinka od ASZ styknie do tych ~170KM-można poszukac w używce, koszt około 800zł
--jeśli nie chcesz robić więcej niż ~170KM wtryski 216 starczą -koszt 700zł + około 200zł założenie
--smic podobno nie mieści się w leonku, więc pozostaje custom fmic za około 2000zł (jak się dobrze poszuka to 1500zł)
--pompa może zostać 10 ale będzie pracować na granicy swojej wydajności
--sprzęgło od G60 550zł+jednomas najlepiej szukac w używce (około200zł)
--no i na koniec korekta softu ;)

Pozdr.


wszystko sie zgadza, tylko sprzegla bym nie ruszał jesli to ma byc 340Nm.... moje bez problemu przenosilo 380Nm, pytanie tez jakies srednicy kolega w AHF ma sprzeglo, bo byly dwie srednice: 219mm i 228mm

Re: AHF seria / chip

PostNapisane: 7 marca 2009, 12:04
przez przemeku
nawet to 219mm wytrzyma 340nm tylko trzeba to odpowiednio wymodelować, ale wiadomo przecież że "choroba postępuje" i pewnie i tak trzeba będzie załozyć mocniesze sprzęgło w walce o kolejne KM i Nm.