Strona 1 z 1

[MR-Motors] 2.0TDi CR by MR-MOTORS

PostNapisane: 10 marca 2009, 21:27
przez Rogalotti
Witam. Przedstawiam wykres 2.0TDi CR 140PS by MR-MOTORS. To nasze autko testowe, o tych silnikach mogę powiedziec tyle ze przyszłosc coustomowych modyfikacji nalezy do nich. Przedstawiony wykres to spokojna modyfikacja dla Klienta do jazdy na codzień. Auto testowo porusza sie na modyfikacji 192PS 410Nm o ew. unfallach bede informował.

Obrazek

Pozdrawiam

Re: [MR-Motors] 2.0TDi CR by MR-MOTORS

PostNapisane: 10 marca 2009, 21:42
przez noktoto
Rogalotti napisał(a):o tych silnikach mogę powiedziec tyle ze przyszłosc coustomowych modyfikacji nalezy do nich


To dotyczy także wersji 110PS i 170PS, czy mowa jedynie o 140PS?

Re: [MR-Motors] 2.0TDi CR by MR-MOTORS

PostNapisane: 11 marca 2009, 00:33
przez Kozak
Rogalotti napisał(a):2.0TDi CR 140PS
czy ten silnik jest z DPF- em ??

Re: [MR-Motors] 2.0TDi CR by MR-MOTORS

PostNapisane: 11 marca 2009, 09:09
przez Marcin_TDI
wstaw tez wykres 192PS 410Nm

Re: [MR-Motors] 2.0TDi CR by MR-MOTORS

PostNapisane: 11 marca 2009, 09:17
przez marcin_kielce
Kozak napisał(a):
Rogalotti napisał(a):2.0TDi CR 140PS
czy ten silnik jest z DPF- em ??


99,9% tak :))

Re: [MR-Motors] 2.0TDi CR by MR-MOTORS

PostNapisane: 11 marca 2009, 21:00
przez jaro4444
Gadałem dziś z Witkiem. Te auta mają niezły potencjał (szczególnie jak się wypierdzieli DPF ;] ). Te konkretny wóz ma DPF i seryjną turbinę 3L0 145 702H - czyli mniejszą z rodziny KKK w A4 CR. Większą mają motory 163 i 170 KM więc mocowo tam pewnie pęka 200 KM bez bólu (czego nie można powiedzieć o 2.0 TDI PD z DPF).
W ramach ciekawoskti miałem w łapach turbinę od 143 KM CR i mam moją własną od 170 KM CR CAHA. Zdjęcia poglądowe 702E czyli większej od 170 KM:
Wirnik spreżarki (cześć zimna):
Obrazek

Wylot spalin do wydechu:

Obrazek

Widok wlotu spalin z kolektora:

Obrazek

Obrazek

Zasilanie olejem:

Obrazek

Część zimna:

Obrazek

Obrazek

Główna zmiana względem BRD to wylot spręzonego powietrza:

Obrazek

Teraz to co najważniejsze - pomiędzy turbiną z CR 143 KM a tą ze 170 KM istnieje zasadniacza różnica - wirnik sprężarki (część zimna) ma w środku (na wlocie) 37 mm zamiast 34 mm. Wylot części zimnej to 47 mm dla obu turbin. Wysokość wirnika to 17 mm.

Część gorąca wygląda na taką samą w obu turbinach i wirnik na wlocie ma 43 mm (stąd oznaczenia turbin KKK BV43A lub BV43B). Wylot części zimnej to 38 mm. Wysokość wirnika czesci gorącej to 17 mm.

Wystepuje też w slabszej wersji do 2.0 TDI CR 143 KM i ma oznaczenie 03L145702H:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

03L145702H jest nastepcą GT1749VA, 03L145702E jest modelem zastępującym BRD (03G145702H).

Re: [MR-Motors] 2.0TDi CR by MR-MOTORS

PostNapisane: 11 marca 2009, 23:08
przez Rogalotti
Kazdy CR ma DPF. Wykresy z propozycjami beda przedstawiane jezeli opcja wejdzie do katalogu dostepnych modyfikacji. Pozdrawiam