Strona 1 z 1

Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 16:03
przez guluwroc
Swap silnika z 1.4 benzyny na 2.0 TDI BKD by DynoSoft Wrocław
Kolektor rurowy równoodległosciowy pod turbo by DynoSoft Wrocław
Big Turbo by DynoSoft Wrocław
Sprzęgło Sharan
Wydech 3 cale
Big Intercooler by DynoSoft Wrocław
BMC CDA
Silnik odpalony na instalacji edc 15

Dziś znalazłem godzine aby posiedzieć przy swoim aucie,soft narazie średni,żadnego mocnego koksu a ku zdziwieniu mocy nie brakuje :)

Obrazek

niestety mam dalej kłopot i nie wiem jeszcze do końca z czym,przez to że zachciało mi sie przerobić silnik BKD aby działał na EDC15 cos przerywa dlatego udało mi sie tylko auto schamować do 3800 obr i do tych obrotów mam 243 KM co uważam za wynik świetny(szacuje że moc maxymalną ten silnik będize miał przy ok 4600 obr),po świetach zaczynam dłubać i szukać co jest przyczyną bo moc jaka sie pojawiła dała mi motywacji :) .

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 16:13
przez bono
guluwroc, :kreci: :kreci: To się nazywa Diesel POWWEEEEEEERRRRRRRR.
To będzie auto do jazdy cywilnej, czy na 1/4 mili ?? Napęd na jedną ośkę ?? Jeżeli tak ruszyć tym z miejsca to będzie sztuka, żeby się w asfalcie nie zakopał ;-)
Gratuluje kolejnego fajnego projektu i czekam na efekt końcowy, bo będzie gruboo :P

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 16:25
przez Sammael
bono napisał(a):To będzie auto do jazdy cywilnej

no na co dzień, na 1/4 to zostaje drugi golf :P
bono napisał(a):Napęd na jedną ośkę

yhy

Daniel, ładnie to tak beze mnie się bawić? FOCH.
Gratulacje.

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 19:05
przez paul78
no,no,no szczerze pogratulować :brawo:
czekamy wszyscy na koncowy efekt i myśle ze przerosnie oczekiwania wszystkich :mruga:
coś mi się wydaje ze 250 km pęknie :o :o

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 19:14
przez guluwroc
paul78 napisał(a):no,no,no szczerze pogratulować :brawo:
czekamy wszyscy na koncowy efekt i myśle ze przerosnie oczekiwania wszystkich :mruga:
coś mi się wydaje ze 250 km pęknie :o :o


Chciałbybm aby było miedzy 260 a 270 i po dziś widze że to może byc realne

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 19:42
przez Rogalotti
Gratuluje, dojścia do momentu kiedy auto juz jest na etapie strojenia, wiem jakie to jest uczucie jak projekt przy którym siedzi sie dłuuuugimi wieczorami zaczyna życ swoim życiem ;)

Pozdrawiam

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 19:53
przez dave
meskie cyferki 8) gratuluje ;) ja chetnie przygarne ten motor ;) i moge jezdzic do 3800 :P

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 21:25
przez paul78
guluwroc napisał(a):Chciałbybm aby było miedzy 260 a 270 i po dziś widze że to może byc realne


nie no to juz by była totalna masakra!!!!
też chcę tak!!!!!!!!
:mruga: :peace:

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 01:22
przez Kozak
guluwroc napisał(a):Chciałbybm aby było miedzy 260 a 270

no przestań , przecież tyle to przeciętne Ferrari mają i to bez diesla , trzeba się przecież rozwijać , hehe

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 06:49
przez paramedic71
gratki wyniku:):)

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 07:56
przez wgi
kurka lekka masakra :o
gratki wyniku :)

dokleisz z tyłu oznaczenia 1.4? ;)

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 08:19
przez klauspolo
Zapowiada się dobrze 8) Czekamy na koniec...

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 08:42
przez Micz
wooow :) niezły wynik naprawdę! Tylko dół słabiutki jak dla mnie :whoeva: No ale nie można mieć wszystkiego!

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 10:20
przez Szczepek
wgi napisał(a):dokleisz z tyłu oznaczenia 1.4? ;)


ta i jeszcze korek od gazu... :hahaha:

gratki kresek :ok:

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 11:26
przez wgi
Szczepek, pomyśl jak się na to będą łapać ludzie :)

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 13:24
przez marcus415
Jak dojdziesz co jest nie tak,mysle ze okolo 260 kucy bedzie. Gratuluje :))

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 17:45
przez Patrox
Kilka cipkomagnesów ten gol już ma, m.in 11x18 fele z tyłu i 9x18 z przodu. Paramedic obiecał załatwić tytanowe klamki żeby kurwy nie poobgryzały klamek. Prawda Medic?

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 19:46
przez dave
Patrox napisał(a):kurwy
Patryku... :nonono:

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 19:51
przez paramedic71
jasne Patryku Tytanowe klamki to podstawa w dobrym dziwkowozie mi po zmianie kol na 18" pogryzly 4 komplety teraz mam mega custom tytan pzdr

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 22:23
przez guluwroc
Micz napisał(a):wooow :) niezły wynik naprawdę! Tylko dół słabiutki jak dla mnie :whoeva: No ale nie można mieć wszystkiego!


Bedzie miał dół,jak pisałem auto jeszcze nie było strojone,soft napsiał Ali na szybko jak był u nas we Wrocku na otwarciu hamowni abym mógł dobrac czujniki wału i wałka.

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 19:27
przez Micz
guluwroc, w takim razie czekam na efekty :) Ale szykuje się mega kox :peace:

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 12:16
przez lec
guluwroc, gratki ! z ciekaowscia obserwuje losy tego projektu, zastanawiam sie ile finalnie wyjdzie. Sam generalnie mam/bede mial bardzo podobny zestaw tylko ze baza jest ARL a wydech 2.75. Ciekawi mnie wlasnie na ile roznica BKD vs ARL wplynie na wynik koncowy.

Big Turbo to GT22 czy wieksze ?

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 13:12
przez klauspolo
lec, wynik jest oczywisty z korzyścią dla BKD.

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 13:56
przez lec
klauspolo, heh, chyba mnie zle zrozumiales... w to to ja nie smialem watpic, zastanawia mnie jak bardzo.

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 09:07
przez FOREST
mowa o tym białym golfie z mega tarczami z przodu ??

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 09:08
przez Sammael
o białym, tarcze ma zwykłe 312 ;)

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:17
przez guluwroc
Wzieło mnie natchnienie przed urlopem i po części kryzys braku auta bo corrado sprzedane:) i zrobiłem problem przerywającego auta przy 3800obr. A więc moge teraz napisać że silnik jest przerobiony przeze mnie i odpalony na sterowniku EDC 15. Jak już pisałem program na razie light na szybko zrobione przez Aligatora gdy kilka miesięcy temu otwieraliśmy hamownie. Auto po ustawionym rozrządzie na serie w ogóle nie dymi, oto wynik po 100 próbie zlikwidowania przerywania.
Obrazek

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:23
przez paramedic71
no daje rade :D:D ej co tak malo wypadacie z formy ;p;p

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:30
przez guluwroc
paramedic71 napisał(a):no daje rade :D:D ej co tak malo wypadacie z formy ;p;p


Bo soft narazie bez koksu,czegoś takiego jeszcze nei widzialem żeby auto na BigTurbo nie dymiło wcale,Mirass i Patrox świadkiem.

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:40
przez paramedic71
guluwroc napisał(a):
paramedic71 napisał(a):no daje rade :D:D ej co tak malo wypadacie z formy ;p;p


Bo soft narazie bez koksu,czegoś takiego jeszcze nei widzialem żeby auto na BigTurbo nie dymiło wcale,Mirass i Patrox świadkiem.


no dobra niech Wam bedzie forma jest :peace: :peace:

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:44
przez bono
guluwroc napisał(a):i zrobiłem problem przerywającego auta przy 3800obr

Można wiedzieć co powodowało to przerywanie, jeśli to nie tajemnica ??

Zajebiście ładne te przebiegi, moment płasko jak na lotnisku ;-)

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:51
przez guluwroc
bono napisał(a):
guluwroc napisał(a):i zrobiłem problem przerywającego auta przy 3800obr

Można wiedzieć co powodowało to przerywanie, jeśli to nie tajemnica ??

Zajebiście ładne te przebiegi, moment płasko jak na lotnisku ;-)


Do końca sam nie wiem,za dużo rzeczy naraz wymieniłem na nowe i dało efekt.

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 5 lipca 2009, 15:32
przez lec
guluwroc, to ja poprosze taki soft na big turbo bez dymu :)

gratki !

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:55
przez guluwroc
Nadszedł dzień aby dokończyć własne auto,Bezpiecznie nie da sie więcej zrobić z 2,0 16v na seryjnych wałkach,seryjnej głowicy i seryjnych pompowtryskach.
Obrazek
Strojeniem auta zajął sie dziś Aligator będąc przejazdem we Wrocławiu.

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:58
przez Szczepek
guluwroc, :o nie mam słów :ok:

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:05
przez bono
guluwroc, gruubbo :D :D
chciałbym taką serię :P

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:17
przez kamil_n
Brawo, miało być min. 260PS i jest :ok: Chętnie obejrzałbym jakiś film z pokazem możliwości White Golfa, pomyślcie o tym ;)

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:29
przez guluwroc
Auto jest do jazdy na codzień i idzie do sprzedania,więc nie pokaże sie bynajmniej za mojej kadencji na żadnych zawodach

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:01
przez Staszek20VT
No to tu tez po bandzie... to jest ten czarny?

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:10
przez paramedic71
Staszek20VT napisał(a):No to tu tez po bandzie... to jest ten czarny?


ten jest caly bialy

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:11
przez wgi
Staszek20VT, to ten :arrow: viewtopic.php?t=14824&start=0

gulu czyli wynik bez wałków i takich innych tam sprzętów?
To oznacza, że podpis kolegi Piotrka_tdi nieaktualny ;)
gratki wyniku :)

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:18
przez kamil_n
wgi napisał(a):To oznacza, że podpis kolegi Piotrka_tdi nieaktualny ;)

Aktualny, aktualny! Kolega Piotrek ma w podpisie "Toledo BKD", a nie samo "BKD" ;)

Re: Golf 4 BKD 2.0 16V TDI by DynoSoft

PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 23:49
przez wgi
no tak - zwracam honor :)

btw dziś późnawym wieczorkiem widziałem golfa w oświetleniu "ulicznym" - wygląda po prostu W Y P A Ś N I E !!