Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ALH 90KM DIAGTRONIK

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez muzg » 27 kwietnia 2009, 21:08

CO O TYM MYŚLICIE

nie piszemy CAPSAMI! - taktiken
Załączniki
P1000332.JPG
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Reklama

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez mammoth » 27 kwietnia 2009, 22:59

myśle ze czas zrobic intercooler... ;]
www.VAGserwis.pl diagnostyka, naprawy biezace, naprwy glowne VW Audi Seat Skoda Porsche Subaru Piekna 78 W-w tel. 669 51 76 75
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mammoth
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9 października 2005, 19:08
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: paSCUDO

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez MisiekASV » 28 kwietnia 2009, 12:52

jak na sam programik to fajnie :) pomyśl o wiekszych wtryskach w sumie :) troszke doda wigoru w aucie ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez muzg » 28 kwietnia 2009, 20:36

Panowie a co myślicie o Nm 320 to nie za dużo jak na serie90km,co prawda frajda jest zajeb...,auto zasufa jak mały gokard ,czy moment nie powinien być bardziej płaski i dłuższy
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez Sammael » 28 kwietnia 2009, 21:26

Dla mnie to ten wykres bez ładu i składu... sztucznie zrobiona górka z momentem, która zaraz spada. Równo pociągnąć...
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

90ALH by Diagtronik

Postprzez muzg » 30 kwietnia 2009, 19:41

Panowie co o tym sądzicie.Jakie jest wasze zdanie odnośnie przebiegu momentu obro.Mam nadzieje że zrobiłem teraz wykres poprawnie i zamiesciłem tam gdzie trzeba i że administrator nie usunie posta.

Obrazek
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez konstant » 30 kwietnia 2009, 23:04

Ten moment to w ogole nie jest za wysoki ? 320nm w ALH to razem w wtryskami 0.216 sie uzyskuje a nie samym programem.
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez muzg » 1 maja 2009, 19:15

Czyli ogólnie jest ok. i żadna korekta nie jest potrzebna.
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez Sammael » 1 maja 2009, 19:30

Halo, halo, mówi się... może przeczytaj jeszcze raz wszystkie posty w tym temacie skoro wyciągnąłeś takie wnioski:

muzg napisał(a):Czyli ogólnie jest ok. i żadna korekta nie jest potrzebna.


A w ogóle to życzę wszystkiego najlepszego dla sprzęgła, zwłaszcza 100 lat :hahaha: Przydadzą mu się takie życzenia :D
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez muzg » 1 maja 2009, 19:40

Mógłbyś troche jaśniej a nie jakieś ble ble ble.czy mam się domyślać o co ci chodzi
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez Miro » 1 maja 2009, 19:51

Ogólnie chodzi o to by przesunąć max moment w okolice 2500obr żeby sprzęgło dłużej pożyło.
Teraz masz strzał Nm przy 2100 i potem szybki spadek,trzeba to wyrównać.
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garb od roboty.
Zobacz Profil
Miro
Sport
Sport
 
Posty: 295
Dołączył(a): 18 kwietnia 2006, 10:07
Lokalizacja: Kraków
Auto: BMW E91 LCI

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez Szczepek » 1 maja 2009, 21:07

no tak wogole to troche za duzy ten moment jak dla twoich seryjnych gratow. Sam mial na mysli, ze twoje sprzeglo przy takim wysokim monencie niedlugo pozyje. taki moment ma seryjny 150KM ARL. zmniejsz "troche" dół i podciągnij gore wtedy bedzie :ok: auto zacznie calkowicie inaczej jezdzic. bo narazie to masz "wbicie" w fotel i pozniej biiiiide.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez lec » 2 maja 2009, 15:05

Szczepek, sprzeglo to tu akurat imo najmniej dostaje.... jak ma 228mm i nie bedzie katowal go za kazdym razem ze swiatel to nie powinno bcy tragedii. Moje seryjne z AHF nawet 400 przenosilo. 380 na lajcie

Nie mniej faktem jest, ze przy takim zestawie to ten moment powinien sie kolo 300 zatrzymac :)
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez Szczepek » 2 maja 2009, 16:04

lec, wierzysz w to, ze zawsze bedzie ruszal powolutku ze skrzyzowania tak zeby nie wylac otwartej kawy wlozonej w podstawke ?? ja nie, bo nie po to wydaje sie kase na mody zeby jezdzic autem jak stary dziedek raz na tydzien do kosciola.
widze, ze masz ARL'a po modach i pewnie strzelasz ze sprzegla raz w miesiacu badz rzadziej :hahaha: no prosze Cie nie rozsmieszaj mnie, badzmy choc troche realistami.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez lec » 2 maja 2009, 17:36

Szczepek, zdzwilbys sie... ja nigdy nie strzelam :) ostatnio jak strzelilem (mierzylem czasy do setki) to ukrecilem półośke w AHF:P
ze swiatel startuje "normalnie" a wogole w AHF mialem dodatkowo tak dol wymodelowany aby mimo 380NM sprzeglo nie dostawalo od dolu po tylku... pozniej na VR6 i 430NM tez mialem dosyc lajtowo ... no ale to ja :)

Za to jak furka jezdzi odpowiada kierowca a nie tuner. Jak ktos od czasu do czasu stanie z kims na kresce to sie od razu motorowna nie rozwali, jak to bedzie robil z kazdych swiatel to predzej czy pozniej tak (w omawianym przypadku).

jesli muzg jest swiadomym kierowca a sprzeglo zdrowe to bym to tak zostawil... jesli zachowuje sie jak dzieciak co katuje fure na kazdym zielonym to bym czym predzej modyfikowal softa albo zbieral kase na nowe przeniesienie napedu, a moze i nawet skrzynie...

pozdr

ps
nie kazdy modyfikuje fure zeby kazdy zakret w miescie pokonywac na recznym :P
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez muzg » 3 maja 2009, 11:02

Panowie ja mam rodzine i nie pale gumy z karzdego postoju bo jeżdże głównie z nimi .Podniosłem moc i moment głównie po to żeby nie mieć problemow przy wyprzedzaniu,no oczywiście że lubie ostrzej pociągnąć ale bez przesady a jak się zdarzy raz na jakiś czas to chyba sprzęgła nie zabije bo raczej jest w dobrej formie i nie zauważyłem niepokojących obiawów z jego strony.Wiem że lepiej jak momen bylby dalej i dłuższy ale miedzy 2a3 tys ciągnie jak trzeba a zadko ciągne go do 4 tyś,co jakiś czas żeby nie zasyfić turbiny.Więc nie będe narazie nic zmieniał chyba że sie coś będzie działo
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez lec » 3 maja 2009, 14:47

muzg, sprzeglo jak sprzeglo... jak pisalem wczesniej - raczej wytrzyma a nawet jak padnie to to relatywnie tania naprawa.... gorzej z motorem . Na te 320Nm to nie robi u Ciebie turbo ani wtryski tylko reszta motoru musi - i ona dostaje po dupsku. Kiedys przy takim strzale to Ci moze tlok bokiem wyjsc. Moze nie od razu ale np po 50kkm.
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez Marcin_TDI » 4 maja 2009, 10:30

hamownia diagtroników troszkę zawyża, należy to wziąć pod uwagę.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez muzg » 4 maja 2009, 20:53

Panowie to teraz to już sam nie wiem co mam robić modyfikować czy zostawić ,nie używam go jako samochodu wyścigowego wiec nie powinno się raczej nic dziać ale jeśli już to czy za korektę w sofie żądają jakiejś opłaty czy robią to w ramach [[poprawki,gwarancji]]
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez Marcin_TDI » 5 maja 2009, 07:04

ja na takim sofcie jeździłem 2 lata tylko miałem asv 110PS na 136PS, później mi troszkę zmniejszyli bo zaczął dwumas wibrować. ale ja nie żałowałem gazu w tym aucie.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez leoTDI » 5 maja 2009, 13:35

muzg napisał(a):Panowie to teraz to już sam nie wiem co mam robić modyfikować czy zostawić ,nie używam go jako samochodu wyścigowego wiec nie powinno się raczej nic dziać ale jeśli już to czy za korektę w sofie żądają jakiejś opłaty czy robią to w ramach [[poprawki,gwarancji]]


zdejmij górę, i spłaszcz do max. 310Nm (zalecam 300Nm). Będziesz miał wcześniej czy później problem w ALH z takim pikiem. Lepiej mniej (300Nm) a bardziej płasko i trochę szerzej - to każdy Ci napisze.
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez muzg » 6 maja 2009, 20:18

Panowie postanowione posłuchałem rad i w piątek jadę na korekte,wrzuce wykres po korekcie byście mogli się wypowiedzieć jak to wyszło
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: ALH 90KM DIAGTRONIK

Postprzez Szczepek » 6 maja 2009, 20:30

muzg, jedz niech Ci troche splaszcza ten wykres, bo masz boosta od dolu a potem bida.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość