Strona 1 z 1

[MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 3 lipca 2009, 23:26
przez Rogalotti
Witam

BMN - 170PS TDi PD sterowany Siemensem PPD

BIG TURBO
DPF usunuety sprzetowo oraz programowo !!
wydech 2,75"


Obrazek

Pozdrawiam

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 3 lipca 2009, 23:50
przez noktoto
Ładne krzywe :)

Wiadomo jaki był wynik na seryjnym turbo po usunięciu DPFa?

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 4 lipca 2009, 01:09
przez Kozak
noktoto napisał(a):Wiadomo jaki był wynik na seryjnym turbo po usunięciu DPFa?

o to samo chciałem spytać ??

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 4 lipca 2009, 10:56
przez ares
ladny wynik wreszcie jakis BMN, seryjne sprzeglo z BMN wytrzyma 430nm ? z drugiej strony to samo mozna osiagnac z BKD z BigT :)

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 4 lipca 2009, 19:31
przez Andre
wlasnie tez tak liczylem na wiecej z bmna....

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 5 lipca 2009, 12:37
przez fr3ak
Po pierwsze to gratki, że w końcu ktoś zrobił coś więcej z BMNa niż tylko soft :)
Po drugie to chciałem zapytać czemu wynik mniejszy niż na BKD z Big T? Chyba, że to testowo lajtowy soft ? :)

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 5 lipca 2009, 17:02
przez Rogalotti
Panowie z BMN nie jest tak słodko... to zupełnie inny silnik i inne możliwosci niz BKD.

Ten BMN na modyfikacji dajacej około 200PS miał tylko 188PS !!

Kolejne plusy takiego moda to zakres uzytecznych obrotów, rozłożenie mocy max, to że bez DPF nie dymi !! a także fakt posiadania turbosprężarki która nie padnie na takich parametrach.

Co do DPF. Samo jego usuniecie da dużo, nie testowałem tego przy seryjnym turbo ale przy parametrach które sa w aucie z seryjnym turbo.

Oczywiscie usuniecie DPF to nie tylko zmiana układu wydechowego ale takze mnóstwo zmian w samym sofcie pod to.

Pozdrawiam.

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 5 lipca 2009, 21:02
przez Andre
to ja mam pytanie , da sie wiecej? ;) pompki trzeba zmieniac? a tak w temacie dpfa , to unas od tygodnia jezdzi leon z wydlubanym dpfem ,reszta nie ruszana ;)

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 5 lipca 2009, 21:35
przez fr3ak
No soft to na bank musiał być ruszony, bo chyba by wpadał w tryb awaryjny bez dłubnięcia?

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 5 lipca 2009, 21:58
przez Andre
nie byl ruszany bo to jakis "pan kazio" wydlubal i tyle , narazie jezdzi bez kontrolek ,ale nie zasmiecajmy tematu ;)

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 5 lipca 2009, 22:23
przez Rogalotti
W tym modelu nie da sie wiecej bez zmian mechaniki, w innym który ma mocniejsze pompki pewnie tak.

Co do DFP to ten BMN był naszym pierwszym w którym usunęlismy filtr i testy juz były zapoczatkowane około miesiac temu, przejechalismy wiele km zeby miec pewnosc ze nic nie wyspoczy po drodze. Zmiany w sofcie sa konieczne i to dowiecie sie z upływem km.

Jezeli ten pan kazio jak go nazwałes wydłubał tylko zawartosc puszki i popodłączał wszystkie czujniki na swoje miejsce to auto bedzie do czasu jezdziło ok, ale ECU w pewnym momenci zacznie wywalac błedy, bedzie takze chciał wypalac filtr którego nie ma... generujac zasłony dymne.

To wszystko uwarunkowane jest informacjami które zbiera ECU.

Pozdrawiam

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 6 lipca 2009, 01:34
przez olus
Rogalotti napisał(a):W tym modelu nie da sie wiecej bez zmian mechaniki, w innym który ma mocniejsze pompki pewnie tak.


chodzi o to ze ten mial slaebe pompki? czy ogolnie o inne oznaczenie silnika?

Re: [MR-Motors] BMN by MR-MOTORS

PostNapisane: 6 lipca 2009, 10:47
przez Rogalotti
Pompki Oluś.