Strona 1 z 1

1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 14 lipca 2009, 14:32
przez hubert
Siema,przedstawiam wykres Leona BZB-proszę o opinie...

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 14 lipca 2009, 15:02
przez zwirek75
Hmm, kolejny wykres potwierdzający, że BZB dostaje na starcie prawie 20 kucyków giftu (o ile dobrze go odczytuję) :)
Fajny jest przebieg momentu w porównaniu z moim, jest bardziej równo/płasko, nie ma tego prawie dieslowskiego uderzenia :), przez co pewnie będą mniejsze problemy z trakcją teraz i sprzęgłem w przyszłości :) - a moc to moc :)
Ciekawe, że nikt z tunerów nie przesuwa "czerwonej kreski" powyżej 6500 obr/min ... :)

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 14 lipca 2009, 15:11
przez olus
ladnie wyszlo :) nalezy pamietac ze dzisiaj troche goraco i w zimie bedzie jeszcze odrobinke wiecej :) ale przyrost rzedu 60kuca od mocy fabrycznych to juz naprawde konkret. czyzby kolejny wdzieczny silniczek ze stajny vw? ;]

p.s. u mnie w bzb na serii wyszlo 176 kuca i 249Nm

wlasnie moglbys napisac ile na serii wyszlo bo wykres nie nalezy do najwiekszych ;)

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 14 lipca 2009, 16:20
przez hubert
Seria 177 KM i 254 NM :jupi: ,Leon pomyka na pb 98...

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 14 lipca 2009, 18:15
przez pkonrad
hubert, bardzo fajnie wyszedł. Gratuluje. Teraz to powinien trochę lepiej zbierać się od seryjnego FRa 2.0 TFSI :)

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 14 lipca 2009, 19:00
przez noktoto
hubert, fajny wykres :)

Ehhh, ładnie się te wszystkie TFSI programami robi.

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 14 lipca 2009, 23:04
przez pkonrad
zwirek75 napisał(a):Ciekawe, że nikt z tunerów nie przesuwa "czerwonej kreski" powyżej 6500 obr/min ...

Turbiny montowane seryjnie w TSI nie wyrabiają przy tak dużych obrotach. Dobrze to widać na przykładzie wykresu z hamowni mojego Leona FR 2.0 TFSI:
Obrazek
Wyraźnie widać, że powyżej 6000 rpm moc i moment lecą ostro w dół i niestety nie bardzo da się to skorygować. Te pomiary były robiony przy bardzo rozgrzanym silniku. Na chłodniejszym jest trochę lepiej, ale i tak widać wyraźny spadek.

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 28 września 2009, 20:35
przez Gumiś
mam pytanie o subiektywne odczucia bo dane na papierze inaczej a w realu jest inaczej .
Jak się jeździ bo też planuje zmienić soft ( myślę o VTG ) ????

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 28 września 2009, 21:14
przez pkonrad
Gumiś, subiektywne odczucie jest takie jakbyś jechał zupełnie innym samochodem. W moim przypadku rewelacja. Po sofcie auto ciągnie zdecydowanie lepiej. Nie ma żadnego porównania do serii.

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 29 września 2009, 18:54
przez Gumiś
A co myślicie o VTG????Robił ktoś tam wirusa???

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 29 września 2009, 18:59
przez belzi
Gumiś, tematow odnosnie tunerow jest w brud na forum, wystarczy poszukac troche, a wszystkiego sie dowiesz

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 11 listopada 2009, 17:10
przez hubert
Siemanko,panowie zamierzam zakupić sobie na gwiazdke :yes: ,kompletny(od turbiny) wydech dedykowany firmy supersprint(wersja bez kata na jednym tłumniku koncowym)...i tu pojawiają się moje wątpliwości !
-czy będzie dużo głośniej,skoro posiada TUV,ISO itp.(żona jeżdzi dużo z małym dzieckiem)
-no i oczywicha czy taki wynalazek po korekcie sotu doda smocy :hahaha:


Wszelkie opinie mile widziane,aha i interesuje mnie tylko p&p,a takie narazie posiada tylko firma supersprint.Pozdro Hubert :papa:

Re: 1.8 tsi modyfikowany 220KM 307 NM

PostNapisane: 11 listopada 2009, 18:07
przez olus
jesli to tuv to normy glosnosci powinien spelniac.