
Wymienione zostało:
Dolot Alu CS
Wydech MG
Cooler S3
Wysokocisnieniowa pompa paliwa
Kolektor wydechowy MG
Turbosprezarka FP
Wydajenijsze wtryskiwacze
Kute korbowody
Soft narazie light na zime.
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
PatTDI napisał(a):sprezarka wstaje u mnie dokladnie tak samo jak K04. Nie odczuwam roznicy w dolnym zakresie.
PatTDI napisał(a):Ja mam teraz 230nm. Mysle ze to chyba niezle
PatTDI napisał(a):Na kazdym wykrsie z Mahy 2,0TFSI na K04 ma ok 250nm przy 2000rpm.
Sammael napisał(a):PatTDI napisał(a):Ja mam teraz 230nm. Mysle ze to chyba niezle
no oczywiście, że nieźle![]()
.
PatTDI napisał(a):Na kazdym wykrsie z Mahy 2,0TFSI na K04 ma ok 250nm przy 2000rpm.
no nie tylko z mahy. Właśnie tyle mam na majer-techu.
Tylko mam 110KM przy 2krpm na k04 a tutaj masz 63. Tym się zasugerowałem, mówiąc o wstawaniu, zanim popatrzyłem na momenty.
Z tego co widze to masz 68km a nie 110
Sammael napisał(a):Z tego co widze to masz 68km a nie 110
Patryk... ja to już może pójdę... Przez tą świńską grypę co mnie dopadła to mi się na oczy rzuciło... Patrze na cyferki od momentu i czytam mocSorry za zamieszanie.
Biję się w cycki i stwierdzam, że zajebiście
PatTDI napisał(a):Kompresor jest zbedny bo nie wyobrazam sobie bardziej rownego wykresu.
Sammael napisał(a):Biję się w cycki
bono napisał(a):PatTDI napisał(a):Kompresor jest zbedny bo nie wyobrazam sobie bardziej rownego wykresu.
Może inaczej, czy kompresor nie podniósł by mocy w dolnym zakresie obrotów, aby kreska mocy, była podobna do kreski momentuPytam, bo ciekawi mnie czy da się tu jeszcze coś bardziej wykombinować
PatTDI napisał(a):Letni bedzie lepszy
klauspolo napisał(a):bono, przecież to nie diesel po co walczyć o dół za wszelką cenę
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości