Strona 1 z 1

Toledo ARL

PostNapisane: 18 grudnia 2009, 15:33
przez bvw08
Chciałbym się pochwalić arl'em przebieg 185 tyś km wynik taki dlatego że szklaneczki prawdopodobnie już zmęczone i przy większym dowaleniu koksu sprzęgło już niewyrabiało. Korekta bedzie po zmianie na dwumas od sharana albo jednomas


Obrazek

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 18 grudnia 2009, 17:33
przez taktiken
bvw08 napisał(a):szklaneczki prawdopodobnie już zmęczone i przy większym dowaleniu koksu sprzęgło już niewyrabiało
robienie softa na niesprawnym aucie... tylko po to zeby robic korekte?? Nie rozumiem sensu, ale...

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 19 grudnia 2009, 10:21
przez marcin_kielce
Tiktak zmęczone szklanki to norma w tych silnikach i nie świadczy o awarii ;)

To tak jakbyś powiedział, że robienie softa powyżej powiedzmy 100kkm jest niefajne bo prowadnice w głowicy na bank już są częściowo wyrobione i nie mają 100% swojej skuteczności.

byw08 pomyśl jak będziesz robił wymianę szklanek, żeby zrobić mały remont głowicy a silnik odetchnie nowym życiem ;)

Pozdroo

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 19 grudnia 2009, 11:25
przez goodhope
11 sekund to trochę mało na poprawny pomiar na drodze tego auta dynometem :jezor:
Przy wspomnianej korekcie, wygospodarujcie gdzieś dłuższy kawałek drogi i zróbcie pomiar o bieg wyżej.

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 19 grudnia 2009, 11:28
przez taktiken
Tiktak zmęczone szklanki to norma w tych silnikach i nie świadczy o awarii
jasne - 187tys mam przeturlane i szklanki dopiero teraz sie odzywaja. osobiscie uwazam ze najpierw sprawne auto a potem program. nie odwrotnie.

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 19 grudnia 2009, 11:38
przez marcin_kielce
taktiken napisał(a):
Tiktak zmęczone szklanki to norma w tych silnikach i nie świadczy o awarii
jasne - 187tys mam przeturlane i szklanki dopiero teraz sie odzywaja. osobiscie uwazam ze najpierw sprawne auto a potem program. nie odwrotnie.


zgadza się ale, żeby wymienić szklanki zdejmujesz czapkę i wartałoby od razu zobaczyć w jakim stanie jest głowice, wałek itp. ;)

Pozdroo

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 19 grudnia 2009, 20:18
przez bvw08
Wiadomo że najlepiej było by wymienić silnik na nowy dotrzeć i wtedy grzebać. A że sprzęgło i szklanki juz są zmęczone to wyszło dopiero w czasie robienia programu bo sprzęgło na 4 biegu nie wytrzymywało 400Nm i mimo podlania ropki nie mogł wyjść ponad 181km wiec padło na szklanki. Pomiar był robiony na 3 biegu. Potrzebuję info czy jest do dostania zestaw na jednomasie w normalnych cenach bo sahs racing za drogi jest

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 20 grudnia 2009, 00:41
przez Zoltar
Nie zamontujesz jednomasa do 6 biegowej skrzyni niestety

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 20 grudnia 2009, 10:49
przez MaGGu_A3
Zoltar napisał(a):Nie zamontujesz jednomasa do 6 biegowej skrzyni niestety

Ponieważ ??

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 20 grudnia 2009, 11:13
przez Sammael
MaGGu_A3 napisał(a):
Zoltar napisał(a):Nie zamontujesz jednomasa do 6 biegowej skrzyni niestety

Ponieważ ??


Ponieważ, teorytecznie, nie ma takiego zamachu - 240mm.

W praktyce można zakładać kosmicznego SPECa. Po więcej info odsyłam na strone SPEC

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 20 grudnia 2009, 12:29
przez dave
Sammael napisał(a):W praktyce można zakładać kosmicznego SPECa. Po więcej info odsyłam na strone SPEC

dodaj ze wydac kupe kasy i byc moze cieszyc sie mocnym sprzeglem... byc MOZE ;)

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 20 grudnia 2009, 12:39
przez Sammael
dave napisał(a):
Sammael napisał(a):W praktyce można zakładać kosmicznego SPECa. Po więcej info odsyłam na strone SPEC

dodaj ze wydac kupe kasy i byc moze cieszyc sie mocnym sprzeglem... byc MOZE ;)


ależ oczywiście... można też się z dużą dozą prawdopodobieństwa cieszyć krzywym wałem...

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 20 grudnia 2009, 13:27
przez dave
Sammael napisał(a):ależ oczywiście... można też się z dużą dozą prawdopodobieństwa cieszyć krzywym wałem...
i bardzo krotko cieszyc sie niezniszczalnym- zniszczalnym sprzeglem spec-a ;)

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 20 grudnia 2009, 20:10
przez bvw08
znalazłem na allegro parę aukcji dot sprzęgła bez dwumasu tylko powiedzcie czy jest to coś warte ?
http://moto.allegro.pl/item849166123_sp ... z_arl.html
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=847354987

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 21 grudnia 2009, 09:51
przez Patrox
bvw08 napisał(a):znalazłem na allegro parę aukcji dot sprzęgła bez dwumasu tylko powiedzcie czy jest to coś warte ?
http://moto.allegro.pl/item849166123_sp ... z_arl.html
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=847354987


Kolego użyj opcji szukaj bo było już o tym wałkowane miliona razy. O ile pierwszy link jest to sasch z tacza organiczna to drugi link to zwykłe standardowe sprzęgło takie samo jak twoje.

Moim zdaniem koło jednomasowe nie nadaje sie do jazdy na codzień z powodu zbyt dużych wibracji na wolnych obrotach

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 23 grudnia 2009, 21:01
przez MaGGu_A3
Sammael napisał(a):
MaGGu_A3 napisał(a):
Zoltar napisał(a):Nie zamontujesz jednomasa do 6 biegowej skrzyni niestety

Ponieważ ??


Ponieważ, teorytecznie, nie ma takiego zamachu - 240mm.

W praktyce można zakładać kosmicznego SPECa. Po więcej info odsyłam na strone SPEC


jak się nie da jak się da

http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... ischen.htm

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 23 grudnia 2009, 22:13
przez zdanek
tak tak, tylko kosz tego cacka to ok 5.5k :( do VP zdecydowanie ekonomiczniej to wyglada;)

Re: Toledo ARL

PostNapisane: 25 grudnia 2009, 10:23
przez MaGGu_A3
To że kosztuje 5.5 k nie oznacza że nie ma.
Oczywiście w skrzyniach 5tkach jest to 5x mniej.