Strona 1 z 1

[Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 23 stycznia 2010, 15:23
przez dast7
Witam w końcu jest:) wielkie podziękowania dla chłopaków z DIAGTRONIKA. wymieniłem turbo na ARL odcięty został egr i progam co o tym sądzicie? Pozdrawiam
Obrazek

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 23 stycznia 2010, 18:23
przez pakuu1
to ja 1 :)
Wykresik ladny 150 kucy :)
A teraz mam pytanko:
1) Czy reszta gratow to seria - wtryski, IC, katalizator??
2) założenie turbo od ARL jest p&p czy cos trzeba grzebac??
3) jak sie jezdzi :D ??

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 23 stycznia 2010, 18:31
przez dast7
oprócz turbo wszystko seria pasuje idealnie trzeba tylko zmienić jedną rurę na z końcówką na szybko złączkę a tak jakby zawsze tam było:) Jeździ się zajeb...szczo:))))

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 25 stycznia 2010, 01:35
przez Orełek
Co sądzimy? Porównując do tego co było, to jest lepiej :)) Z drugiej strony, to mniej niż seria ARL, a seria ARL to naprawdę niewiele. Oby jeździło bezawaryjnie :ok:

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 25 stycznia 2010, 01:52
przez Sammael
Orełek napisał(a):Z drugiej strony, to mniej niż seria ARL, a seria ARL to naprawdę niewiele.

no ale nie kumam, co byś chciał na samym turbo z arla w asvale? Na każdego kozaka znajdzie się większy kozak, który powie "to naprawde niewiele". Błędne koło ten co ma 300 powie, że 200 to niewiele a ten co ma 500, że 300 to śmiech na sali. Ten dział służy do ocen softów a nie dywagacji czy xxx koni to dużo czy mało w czyjejś subiektywnej opinii :o

Zgrabny soft. Inna sprawa, że w lecie jak IC napuchnie nie będzie tak różowo.
Troche dużo momentuuuum z dołu jak na seryjne sprzęgło.

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 25 stycznia 2010, 08:11
przez papaleo
Orełek napisał(a): a seria ARL to naprawdę niewiele. :glupek2:

:puknij:

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 25 stycznia 2010, 21:26
przez Orełek
A czego oczekujecie? Że będę różne "gratki", "super" pisał po zobaczeniu wykresu ASV na 150 koni? Ok, normalny, mocny wykres ale takich były już dziesiątki na różnych forach i nie ma się co podniecać. Zobaczę pompę na 200+ to będę się zachwycał, bo takich wiele nie było. Tutaj kolega dopiero z peletonu szaro-burych "cywilnych" Leonów się wyłania, co uwydatnia porównanie do seryjnego ARLa. Tak więc jest "ok", ale do "super" droga jeszcze daleka.

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 25 stycznia 2010, 21:33
przez antoś
Orełek, łojezu, nie każdy musi mieć 200 koni w ASV. ;)

Nikt Cię też nie namawia do podniecania/wzdychania/zachwycania się nad tym autem.

Fajne w tym ASV jest to, że przy niewielkim spalaniu ma całkiem słuszną moc, tylko w lecie będzie puchnięcie także warto pomyśleć nad FMICem. :)

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 25 stycznia 2010, 21:38
przez kamil_n
Poza tym to nie jest temat: "Kto więcej zrobi z ASV" albo "ASV poniżej 200KM to kicha".
Kolega dast7 ma takie graty w swoim aucie, zostało to wystrojone tak jak na załączonym wykresie i to należy oceniać.
A nie pisać od robieniu najmocniejszych ASV w Polsce... Jakaś presja na cyferki czy jak?

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 25 stycznia 2010, 22:06
przez Orełek
No to ja przecież napisałem: jest lepiej.

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 25 stycznia 2010, 22:50
przez dast7
Ogólnie nie planuje większych modów a gdybym chciał więcej to raczej zmienił bym auto na mocniejsze i wtedy kombinował:). Mi na razie wystarczy a sprzęgło nie jestem zwolennikiem kto pierwszy od świateł i niech się dym wije i łoje na 5 od 60km/h ile tylko można. Trzy lata jeżdżę Tolkiem różne dziwne rzeczy się robiło i ne przypominam sobie żeby mi się kiedykolwiek śliznęło.

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 26 stycznia 2010, 17:30
przez Zoltar
Temu autu daleko do seryjnego ARL'a
Jeśli 110 ma 130 koni na serii, to wynik po sofcie też jest przekłamany ;)

Co nie zmienia faktu, że modyfikacja cieszy, czy ma 140, czy 150 koni na papierze

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 26 stycznia 2010, 18:55
przez pakuu1
Zoltar, 130 w serii wyszlo pewnie z turbo od arla a na seryjnym programie od 110.
tak mi sie wydaje :)

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 26 stycznia 2010, 22:51
przez dast7
Dokładnie tak stara turbina już była na zrąbana i niemożliwe było sprawdzenie samochodu na serii i wyniki podane jako seria na wykresie są już z turbo od arla.

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 27 stycznia 2010, 14:34
przez Zoltar
Sęk w tym, że na rolkach Diagtronika wszystko jest dużo mocniejsze od serii ;)
Kwestia obejrzenia 10 wykresów

Ale tak jak pisałem, nieważne cyfry ! :ok:

Re: [Diagtronik] ASV 110km + nowiutkie turbo ARL +program

PostNapisane: 27 stycznia 2010, 21:18
przez Orełek
Ja mierzyłem swoje byłe auto zarówno w Diagtroniku, gdzie było robione jak i na MAHA u Mastersa. Wyniki: Diagtronik 200, Masters 198. Różniło się tylko zbocze narastające wykresu - co wynika ze specyfiki pomiaru na obu hamowniach.