ares napisał(a):bono napisał(a):ares napisał(a):ale po cos sie wklada wieksze turbo bo jesli to bylo waszym sposobem na doprowadzenie auta do seryjnego wykresu to OK
a gdzie Ty to wyczytałeś

Urojenia masz

Turbo jest większe, bo nie chciało mi się czyścic mojego.
Problem był wcześniej, bo zapiekły się kierownice, co nie jest dziwne.
w takim razie po co wsadzone jest turbo z potencjalem na 200km? po to zeby pracowalo na cisnieniu nizszym niz nominalne dla niego? zapoznaj sie z zasadami dzialania turbosprezarki i zobacz jak wyglada jej sprawnosc. Skoro wtryski nie moga dac wiecej paliwa to wsadziliscie wieksze turbo zeby w przyszlosci miec mozliwosc zubozenia mieszanki?

na maturze, czytanie ze zrozumieniem nie było mocną stroną, prawda?
1. Klient jeździ od 2 tygodni z odpiętym N75 bo turbo przeładowuje w kosmos - jest zapieczone.
2. Klient decyduje się, że nie będzie czyścił starej turbiny, wybiera telefonicznie rozwiązanie rozwojowe.
3. Klient nie ma czasu - przyjeżdża w sobote.
4. Klient przyjeżdża, na miejsu założona zostaje większa sprężarka.
5. Podczas strojenia auta Klienta wychodzi na jaw, że pompki nie reagują na większą dawkę paliwa.
6. Na hamowni wychodzi, że rozrząd się cofa - napinacz nie wyrabia.
Ponimajał?
btw.
ares napisał(a):. Zrobienie softu to tylko wgranie nowej bitmapy do eepromu sterownika nie jest to zadna sztuka czy dla tunerow pokroju AMS czy dla autoseby
o tym jeszcze musisz troszkę poczytać... bitmapo...
ares napisał(a):Gdybym przyjechal z przestawionym rozrzadem, uwalonym pompowtryskiwaczem czy z samym ECU to tez bym mogl liczyc na soft?
Nawet nie wiesz co znaczy "rozrząd się cofa" - bo nie jest to "przestawiony rozrząd" a wada napinaczy nowego typu. W Twoim leonie też się rozrząd cofał - nie na tyle ale się cofał.
Nie wiesz też, jakie wady mogą mieć pompowtryskiwacze. Bo u Bono zarówno korekcje jak i BIPy są w normie - nie to jest problemem.