Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 25 stycznia 2010, 22:40

W piękną mroźną sobotę styczniową zawitałem do Wrocławia w celu pozbycia się notlaufa z mojego emeryckiego auta :D
Na ratunek pospieszyli guluwroc i Mirass.
Poleciało parę panienek i upłynęło trochę wody w Odrze i turbo AVF zostało zastąpione turbo BRD.
Hamownia wypluła takie cudo:
Obrazek

Na więcej nie pozwoliły wtryski i seryjne IC.
Auto zostało od razy przeze mnie sprawdzone na trasie Wrocław - Łódź. Jestem bardzo zadowolony, ponieważ ładnie wkręca się na obroty, turbo nie ma laga i w ogóle banan na mordzie jest :D

Daniel i Mirek wielkie dzięki za gościnę i profi robotę. :piwko:
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez wgi » 25 stycznia 2010, 22:44

bono napisał(a):Poleciało parę panienek

żona wie? ;)

Dynosquad, bono - gratki :ok:
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Staszek20VT » 25 stycznia 2010, 22:56

Noo i ładnie, chłopaki znowu się wykazali ;)

A jak to czasowo wyszło? Turbinka nowa czy regenerowana? Miałeś czy DSy załatwiali? I czemu taki spadek momentu? :(
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 25 stycznia 2010, 23:03

Staszek20VT napisał(a):A jak to czasowo wyszło?

Nie pytaj bo wszystkie śruby dowalone były
Staszek20VT napisał(a):Miałeś czy DSy załatwiali?

DS
Staszek20VT napisał(a):I czemu taki spadek momentu? :(

rozrząd się cofa
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 25 stycznia 2010, 23:03

Staszek20VT napisał(a):A jak to czasowo wyszło?

Prawie cała sobota, bo ciężko było wyjąć starą turbinę. Trochę dałem w kość Danielowi ;-)
Staszek20VT napisał(a):Turbinka nowa czy regenerowana? Miałeś czy DSy załatwiali?


Używka z DS.

Staszek20VT napisał(a):I czemu taki spadek momentu?

Tutaj niech chłopaki się wypowiedzą, ale jak pisałem trochę wtryski, trochę IC i rozrząd zwłaszcza zakres 2600 - 3600 .....

wgi napisał(a):żona wie? ;)


Moja żona wszystko wie, nawet więcej niż mi się wydaje :P
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 25 stycznia 2010, 23:05

Jak Bono będzie grzeczny i przyjedzie na nowych pompkach to będzie lepiej =)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 25 stycznia 2010, 23:07

Sammael, no właśnie jeszcze Ty mnie przyjacielu wspierałeś duchowo :D
Kużwa to auto teraz mniej pali :x
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 25 stycznia 2010, 23:08

yyy czy aby troche nie za malo? troche duzo nie za malo? przeciez to jakies 20km i 40nm za malo w stosunku do tego co powinno byc. Ja sie nie znam ale to wyglada jak seria po programie, a turbo nie ma laga bo jest raczej malym turbo z duza wydajnoscia... i dlaczemu ten moment tak leci w dol?

A jesli wtryski nie pozwalaja na wiecej to po co DS, grzebie w tym bo dobrym obyczajem by bylo nie grzebac dopoki sie tego nie doprowadzi do sprawnosci. Czyli cofa zaplon u gory bo wtryski nie wydaja? czy jaka jest diagnoza? bo chyba nie powiedzieli, ze jest to skonczona robota lol
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez guluwroc » 25 stycznia 2010, 23:19

ares napisał(a):yyy czy aby troche nie za malo? troche duzo nie za malo? przeciez to jakies 20km i 40nm za malo w stosunku do tego co powinno byc. Ja sie nie znam ale to wyglada jak seria po programie, a turbo nie ma laga bo jest raczej malym turbo z duza wydajnoscia... i dlaczemu ten moment tak leci w dol?

a jesli wtryski nie pozwalaja na wiecej to po co ds grzebie w tym bo dobrym obyczajem by bylo nie grzebac dopoki sie tego nie doprowadzi do sprawnosci

W aucie było 178 KM ale poddymiało.Nie robimy softów jak inni na siłe aby była moc i moment za wszelka cene!!Auto ma swój przebieg i akurat ten egzemplarz nie pozwala na więcej,co nie znaczy że sie nie nadaje na chiptuning.W innych autach z identycznym setupem + IC robilismy 190 -200ps.Błażej chciał bezdymnie i bezpiecznie i taki soft ma.Więc skończ swoje oh i ah ze cos zjeb... bo nie Tobie ma sie podobać ,właściciel jest zadowolony i to jest dla nas najwazniejsze.
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 25 stycznia 2010, 23:23

guluwroc napisał(a):
ares napisał(a):yyy czy aby troche nie za malo? troche duzo nie za malo? przeciez to jakies 20km i 40nm za malo w stosunku do tego co powinno byc. Ja sie nie znam ale to wyglada jak seria po programie, a turbo nie ma laga bo jest raczej malym turbo z duza wydajnoscia... i dlaczemu ten moment tak leci w dol?

a jesli wtryski nie pozwalaja na wiecej to po co ds grzebie w tym bo dobrym obyczajem by bylo nie grzebac dopoki sie tego nie doprowadzi do sprawnosci

W aucie było 178 KM ale poddymiało.Nie robimy softów jak inni na siłe aby była moc i moment za wszelka cene!!Auto ma swój przebieg i akurat ten egzemplarz nie pozwala na więcej,co nie znaczy że sie nie nadaje na chiptuning.W innych autach z identycznym setupem + IC robilismy 190 -200ps.Błażej chciał bezdymnie i bezpiecznie i taki soft ma.Więc skończ swoje oh i ah ze cos zjeb... bo nie Tobie ma sie podobać ,właściciel jest zadowolony i to jest dla nas najwazniejsze.



Wrzucil wykres na forum wiec pewnie chcial zeby ocenil - napisalem, ze mi sie nie podoba wasza robota i tyle, slow krytyki nie tolerujecie?

robilismy w katowicach czy wroclawiu? :)
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 25 stycznia 2010, 23:24

ares, a co to ilość koni i niutków jest wyznacznikiem dobrego programu ?? Po co mi batory z tyłu ?? Jest bezpiecznie i tak ma być, wyraźnie na moje życzenie. Jak gulu pisze mogło być więcej ale ja nie chciałem i chłopaki też tak mi radzili.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez guluwroc » 25 stycznia 2010, 23:29

ares napisał(a):
guluwroc napisał(a):
ares napisał(a):yyy czy aby troche nie za malo? troche duzo nie za malo? przeciez to jakies 20km i 40nm za malo w stosunku do tego co powinno byc. Ja sie nie znam ale to wyglada jak seria po programie, a turbo nie ma laga bo jest raczej malym turbo z duza wydajnoscia... i dlaczemu ten moment tak leci w dol?

a jesli wtryski nie pozwalaja na wiecej to po co ds grzebie w tym bo dobrym obyczajem by bylo nie grzebac dopoki sie tego nie doprowadzi do sprawnosci

W aucie było 178 KM ale poddymiało.Nie robimy softów jak inni na siłe aby była moc i moment za wszelka cene!!Auto ma swój przebieg i akurat ten egzemplarz nie pozwala na więcej,co nie znaczy że sie nie nadaje na chiptuning.W innych autach z identycznym setupem + IC robilismy 190 -200ps.Błażej chciał bezdymnie i bezpiecznie i taki soft ma.Więc skończ swoje oh i ah ze cos zjeb... bo nie Tobie ma sie podobać ,właściciel jest zadowolony i to jest dla nas najwazniejsze.



Wrzucil wykres na forum wiec pewnie chcial zeby ocenil - napisalem, ze mi sie nie podoba wasza robota i tyle, slow krytyki nie tolerujecie?

robilismy w katowicach czy wroclawiu? :)


Od prawie 3 lat działamy we Wrocławiu.
Masz prawo uważać że Ci sie nie podoba ale napisz co?
To że jest za mało 10KM?czy ze co?
Nie wiesz jaki soft ma auto jakie parametry sa ustawione .
Jeszcze raz pisze żę to autko ma jakiś swój przebieg i nie sztuka zrobic 10 KM wiecej ale żeby za autem było czarno,chyba że ty jestes jedną z tych osób dla których licza sie tylko cyferki.
Auto jest rodzinne i ma byc bezawaryjne i taki soft zrobiliśmy.Nie interesuje nas opinia innych nie znających sie na rzeczy tylko interesuje nas zadowolenie klienta.
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 25 stycznia 2010, 23:30

Zalezy od definicji pojecia bezpiecznie, jezeli to jest zrobimy lajt bo niechcemy sie brudzic i grzebac dalej to OK jest bezpiecznie

ale dla AVF z BRD 170km napewno to 'bezpiecznie' jest znacznie wyzej, bez przesady to jest wynik, jak dla serii z przecietnym softem a jesli auto dymi przy 178km to cos jest nie tak albo ze sprzetem albo z softem i jak jedziesz na program to wszystko powinno byc doprowadzone do porzadku, dla mnie ten wykres to wpadka i nie bede wam slodzil, ze jest to dobra robota, jako nie znajacy sie na rzeczy stwierdzam, ze wykres jak od autoseby i tyle
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 25 stycznia 2010, 23:32

ares napisał(a):jak jedziesz na program to wszystko powinno byc doprowadzone do porzadku

zwłaszcza wymienione pompowtryski u gościa, który przyjechał na softa 250km, ta? Wymieniony cały rozrząd? Który z trudem znalazł czas, żeby w ogóle przyjechać(w sobotę) a musiał bo poprzednie turbo odmówiło dalszej kolaboracji.

Obrazek
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 25 stycznia 2010, 23:34

guluwroc napisał(a):Nie interesuje nas opinia innych nie znających sie na rzeczy tylko interesuje nas zadowolenie klienta.


to musicie ukierunkowac sie na bardzo specyficznych klientow bez dostepu do internetu


Sam - zadzwon rano do Patryka albo do Masters'a czy zrobi Ci program w niesprawnym samochodzie - nie pisz co Ci odpowiedza bo ja wiem :)
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez guluwroc » 25 stycznia 2010, 23:38

ares napisał(a):Zalezy od definicji pojecia bezpiecznie, jezeli to jest zrobimy lajt bo niechcemy sie brudzic i grzebac dalej to OK jest bezpiecznie

ale dla AVF z BRD 170km napewno to 'bezpiecznie' jest znacznie wyzej, bez przesady to jest wynik, jak dla serii z przecietnym softem a jesli auto dymi przy 178km to cos jest nie tak albo ze sprzetem albo z softem i jak jedziesz na program to wszystko powinno byc doprowadzone do porzadku, dla mnie ten wykres to wpadka i nie bede wam slodzil, ze jest to dobra robota, jako nie znajacy sie na rzeczy stwierdzam, ze wykres jak od autoseby i tyle


Szkoda mi słów na CIebie bo widze ze jestes nierefolmowalny i nie rozumiesz że auto ,autu nie równe,są auta które robimy na big turbo i wychodza 220KM a są auta które wychodza 250 KM,i nie zależy to od softu tylko od wielu czynników .I nikt nie bedzie remontował calego silnika,(szklanek-półpanewek pod wałkiem,wkładał nowe pompowtryski,remontował głowice)po to by miec 10 KM wiecej.
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 25 stycznia 2010, 23:40

ares napisał(a):Sam - zadzwon rano do Patryka albo do Masters'a czy zrobi Ci program w niesprawnym samochodzie - nie pisz co Ci odpowiedza bo ja wiem :)

Niezmiernie mnie to cieszy, że CS i Masters są jasnowidzami i wiedzą jakie auto do nich przyjeżdża i już przez telefon słyszą co jest zjebdane...
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 25 stycznia 2010, 23:40

ares, Ty się bardziej przejmujesz moim autem niż ja. Ja rozumiem, że w Twoim przypadku taka sytuacja nie miała by miejsca, bo Ty byś od razy pompki wymieniał, założył FMIC, no rozrząd też , bo już się kończy, nie wiem może jeszcze wydech byś walnął. No w końcu jesteś gość, który ma zasady.
Jednak pozwól, że moim autem będę się przejmował ja. I póki co jestem zadowolony. Nie martw się również bo wtryski będę zmieniał, jednak nie teraz, bo nie widzę sensu.
Jak zaczniesz sam na siebie zarabiać to pogadamy ;-)
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 25 stycznia 2010, 23:43

akurat to auto z tego co wiem mialo problemy juz w serii o czym pewnie w tez wiedzieliscie, a widzac wykres i majac diagnostyke i kilka narzedzi w warsztacie nie jest problemem diagnoza i naprawa nie twierdze, ze zrobiliscie kaszane od strony bitmapy twierdze, ze kaszana jest wynik - na ktorego wyglad mieliscie wplyw. Tu nie chodzi o 10km wiecej ale po cos sie wklada wieksze turbo bo jesli to bylo waszym sposobem na doprowadzenie auta do seryjnego wykresu to OK


bono - to nie jest temat kto kogo utrzymuje, wrzuciles wykres do oceny wiec oceniam. Nie zlosliwie, wrzuc go na jakies obiektywne forum uslysysz podobne opinie. Moze ciezko Ci w to uwierzyc ale twoje auto mnie nie interesuje - raczej mam inne upodobania motoryzacyjne - pisze bo zachowujecie sie jak sekta. Gdyby na to forum wrzucili arl'a po programie na 147km to znowu byly by 3 strony gratulacji.
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 25 stycznia 2010, 23:48

ares napisał(a):ale po cos sie wklada wieksze turbo bo jesli to bylo waszym sposobem na doprowadzenie auta do seryjnego wykresu to OK

a gdzie Ty to wyczytałeś ?? Urojenia masz ??
Turbo jest większe, bo nie chciało mi się czyścic mojego.
Problem był wcześniej, bo zapiekły się kierownice, co nie jest dziwne.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 25 stycznia 2010, 23:50

ares napisał(a):diagnoza i naprawa nie twierdze,

wiadomo, każdy klient przy sofcie może liczyć na:

- wymiane pompowtryskiwaczy na nowe w cenie softa,
- wymiane rozrządu w cenie softa,
- profesjonalne doradztwo finansowe,
- ochrone prawną,
- ochronę zdrowotną,
- zapłacenie podatku za nastepny rok.

ares napisał(a):kurat to auto z tego co wiem mialo problemy juz w serii o czym pewnie w tez wiedzieliscie

Proszę Cię, z dobrego serca, nie żeby zbyć - nic nie wiesz o problemach jakie miało to auto, więc skończ dywagować.
Bo naprawa nie polega na podmianie przepływki czy N75.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 25 stycznia 2010, 23:50

ares napisał(a):bono - to nie jest temat kto kogo utrzymuje, wrzuciles wykres do oceny wiec oceniam. Nie zlosliwie, wrzuc go na jakies obiektywne forum uslysysz podobne opinie.

Ares piszesz w ten sposób, jakby auto było dla mnie najważniejsze. Sorry, ale ja mam inne priorytety w życiu a auto traktuję jako drugorzędny dodatek to przemieszczania moje rodziny.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 25 stycznia 2010, 23:56

bono napisał(a):
ares napisał(a):ale po cos sie wklada wieksze turbo bo jesli to bylo waszym sposobem na doprowadzenie auta do seryjnego wykresu to OK

a gdzie Ty to wyczytałeś ?? Urojenia masz ??
Turbo jest większe, bo nie chciało mi się czyścic mojego.
Problem był wcześniej, bo zapiekły się kierownice, co nie jest dziwne.


w takim razie po co wsadzone jest turbo z potencjalem na 200km? po to zeby pracowalo na cisnieniu nizszym niz nominalne dla niego? zapoznaj sie z zasadami dzialania turbosprezarki i zobacz jak wyglada jej sprawnosc. Skoro wtryski nie moga dac wiecej paliwa to wsadziliscie wieksze turbo zeby w przyszlosci miec mozliwosc zubozenia mieszanki? :D


Sammael ja o jednym ty o drugim - auto powinno byc sprawne jak sie bierze za jego elektronike. Zrobienie softu to tylko wgranie nowej bitmapy do eepromu sterownika nie jest to zadna sztuka czy dla tunerow pokroju AMS czy dla autoseby, nie nalezy nikogo za to wielbic bo ja tez Ci moge cudow narobic korzystajac z WinOLS'a - chodzi o to, ze nie programuje sie uszkodzonych urzadzen mechanicznych. Gdybym przyjechal z przestawionym rozrzadem, uwalonym pompowtryskiwaczem czy z samym ECU to tez bym mogl liczyc na soft?
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez guluwroc » 26 stycznia 2010, 00:01

ares napisał(a):
bono napisał(a):
ares napisał(a):ale po cos sie wklada wieksze turbo bo jesli to bylo waszym sposobem na doprowadzenie auta do seryjnego wykresu to OK

a gdzie Ty to wyczytałeś ?? Urojenia masz ??
Turbo jest większe, bo nie chciało mi się czyścic mojego.
Problem był wcześniej, bo zapiekły się kierownice, co nie jest dziwne.


w takim razie po co wsadzone jest turbo z potencjalem na 200km? po to zeby pracowalo na cisnieniu nizszym niz nominalne dla niego? zapoznaj sie z zasadami dzialania turbosprezarki i zobacz jak wyglada jej sprawnosc. Skoro wtryski nie moga dac wiecej paliwa to wsadziliscie wieksze turbo zeby w przyszlosci miec mozliwosc zubozenia mieszanki? :D


Po 1 nie twój interes po co wsadziliśmy co.
Po drugie sprężarka ma ustawione seryjne doładowanie dla siebie właśnie po to aby auto jezdziło bezawaryjnie i długo!!
Po 3 znasz sie na dieslach tyle co ja na tarktorach bo wprowadzasz jakies smieszne pojecia wypadania zapłonów czy zubożenia mieszanki wieć skończ i nie ośmieszaj sie.
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 26 stycznia 2010, 00:01

ares napisał(a):
bono napisał(a):
ares napisał(a):ale po cos sie wklada wieksze turbo bo jesli to bylo waszym sposobem na doprowadzenie auta do seryjnego wykresu to OK

a gdzie Ty to wyczytałeś ?? Urojenia masz ??
Turbo jest większe, bo nie chciało mi się czyścic mojego.
Problem był wcześniej, bo zapiekły się kierownice, co nie jest dziwne.


w takim razie po co wsadzone jest turbo z potencjalem na 200km? po to zeby pracowalo na cisnieniu nizszym niz nominalne dla niego? zapoznaj sie z zasadami dzialania turbosprezarki i zobacz jak wyglada jej sprawnosc. Skoro wtryski nie moga dac wiecej paliwa to wsadziliscie wieksze turbo zeby w przyszlosci miec mozliwosc zubozenia mieszanki? :D


na maturze, czytanie ze zrozumieniem nie było mocną stroną, prawda?

1. Klient jeździ od 2 tygodni z odpiętym N75 bo turbo przeładowuje w kosmos - jest zapieczone.
2. Klient decyduje się, że nie będzie czyścił starej turbiny, wybiera telefonicznie rozwiązanie rozwojowe.
3. Klient nie ma czasu - przyjeżdża w sobote.
4. Klient przyjeżdża, na miejsu założona zostaje większa sprężarka.
5. Podczas strojenia auta Klienta wychodzi na jaw, że pompki nie reagują na większą dawkę paliwa.
6. Na hamowni wychodzi, że rozrząd się cofa - napinacz nie wyrabia.

Ponimajał?


btw.
ares napisał(a):. Zrobienie softu to tylko wgranie nowej bitmapy do eepromu sterownika nie jest to zadna sztuka czy dla tunerow pokroju AMS czy dla autoseby

o tym jeszcze musisz troszkę poczytać... bitmapo...


ares napisał(a):Gdybym przyjechal z przestawionym rozrzadem, uwalonym pompowtryskiwaczem czy z samym ECU to tez bym mogl liczyc na soft?

Nawet nie wiesz co znaczy "rozrząd się cofa" - bo nie jest to "przestawiony rozrząd" a wada napinaczy nowego typu. W Twoim leonie też się rozrząd cofał - nie na tyle ale się cofał.
Nie wiesz też, jakie wady mogą mieć pompowtryskiwacze. Bo u Bono zarówno korekcje jak i BIPy są w normie - nie to jest problemem.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 26 stycznia 2010, 00:07

Sammael napisał(a):
1. Klient jeździ od 2 tygodni z odpiętym N75 bo turbo przeładowuje w kosmos - jest zapieczone.
2. Klient decyduje się, że nie będzie czyścił starej turbiny, wybiera telefonicznie rozwiązanie rozwojowe.
3. Klient nie ma czasu - przyjeżdża w sobote.
4. Klient przyjeżdża, na miejsu założona zostaje większa sprężarka.
5. Podczas strojenia auta Klienta wychodzi na jaw, że pompki nie reagują na większą dawkę paliwa.
6. Na hamowni wychodzi, że rozrząd się cofa - napinacz nie wyrabia.

Ponimajał?


7. Klient, ktory sam nie wie OCB wraca do domu i zadowolony - bo jak moglby byc nie zadowolony ktos ktomu zrobiono chiptuning i auto jezdzi szybciej - wrzuca program na forum internetowe, gdzie wszyscy sie nim zachwycaja
8. Jedna osoba stwierdza, ze albo program nie dorobiony albo auto nie sprawne
9. Na szczescie przychodzi gulu - ktory twierdzi, ze nie slucha opinii negatywnych, bono - ktory twierdzi, ze nie mam prawa glosu bo sam na siebie nie zarabiam i Sam - ktory twierdzi, ze robienie programow w niesprawnych autach jest fajne

Super chlopaki wezme deski i taczke piasku zrobie wam piaskownice


Sammael - skad mialem wiedziec, ze mu sie rozrzad cofal? Wiem co to znaczy i napisalem moja wypowiedz zanim ty o tym napisales. Chodzilo mi o to, ze gdyby u mnie tloki napierdzielaly o zawory to tez moglbym liczyc na program - taka ironia, ze z autem byloby zle - rozumiesz juz?
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 26 stycznia 2010, 00:09

Super chlopaki wezme deski i taczke piasku zrobie wam piaskownice

Z pewnością Tobie się przyda.
Ktokolwiek zorientowany w temacie czytając Twoje posty, wnioski wyciągnie już sam.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 26 stycznia 2010, 00:10

ares napisał(a):w takim razie po co wsadzone jest turbo z potencjalem na 200km? po to zeby pracowalo na cisnieniu nizszym niz nominalne dla niego? zapoznaj sie z zasadami dzialania turbosprezarki i zobacz jak wyglada jej sprawnosc. Skoro wtryski nie moga dac wiecej paliwa to wsadziliscie wieksze turbo zeby w przyszlosci miec mozliwosc zubozenia mieszanki? :D

O mnie się nie martw, bo ja doskonale znam zasadę działania. Jeżeli tak Cię boli, że do silnika 1.9 TDI gdzie w serii jest 130 KM, zostało założone turbo do silnika 2.0 BRD 170 KM, i pracuje na swoich optymalnych parametrach to nie mój problem.
Wtryski w AVF są BA a nie AL, więc dla nich 180/190 to jest naprawdę hardcore. Co innego AL gdzie możesz jechać do 220KM. Zanim coś napiszesz to się zorientuj a nie siejesz zamęt.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 26 stycznia 2010, 00:13

ares napisał(a):Sammael - skad mialem wiedziec, ze mu sie rozrzad cofal?

ale dynosoft to pownien wiedzieć...

a CS i Masters to przez telefon by to orzekli. Sam to napisałeś na poprzedniej stronie - kompromitujesz się.

Skąd miałeś wiedzieć? w moim pierwszym poście w tym temacie to jest napisane.

FAIL :whoeva: :whoeva: :whoeva: :whoeva: :whoeva: :whoeva: :whoeva: :whoeva: :whoeva: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez guluwroc » 26 stycznia 2010, 00:14

ares napisał(a):
Sammael napisał(a):
1. Klient jeździ od 2 tygodni z odpiętym N75 bo turbo przeładowuje w kosmos - jest zapieczone.
2. Klient decyduje się, że nie będzie czyścił starej turbiny, wybiera telefonicznie rozwiązanie rozwojowe.
3. Klient nie ma czasu - przyjeżdża w sobote.
4. Klient przyjeżdża, na miejsu założona zostaje większa sprężarka.
5. Podczas strojenia auta Klienta wychodzi na jaw, że pompki nie reagują na większą dawkę paliwa.
6. Na hamowni wychodzi, że rozrząd się cofa - napinacz nie wyrabia.

Ponimajał?


9. Na szczescie przychodzi gulu - ktory twierdzi, ze nie slucha opinii negatywnych,

Negatywne opinie zawsze słucham,ale od osób co maja pojęcie o czymś,dla mnie jesteś laikiem który naczytał sie troche o benzynach i powiela na ich podstawie wiedze na temat diesli.
Jak już pisałem nie mam partnera do dyskusji w twojej osobie.I nie życze sobie abyś porywnywał nasza firme do Autoseby.
Zobacz Profil
guluwroc
ECUProject
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 grudnia 2005, 15:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: a3

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 26 stycznia 2010, 00:15

Sammael napisał(a):
Super chlopaki wezme deski i taczke piasku zrobie wam piaskownice

Z pewnością Tobie się przyda.
Ktokolwiek zorientowany w temacie czytając Twoje posty, wnioski wyciągnie już sam.



Ktokolwiek zorientowany w temacie najpierw napisze, ze ten wykres to zwykly paździerz...
Zreszta gdyby chodzilo o jakakolwiek inna firme napisalbys dokladnie tak samo - jestes nieobiektywny :nonono: dobra nie doczytalem, ze cofa mu sie rozrzad ale co z tego? to potwierdza dalej teze, ze zrobili program w niesprawnym aucie a do tego, przerobke mechaniczna, ktora wymaga sprawnosci auta.

gulu - ja tym na zycie nie zarabiam nie musze wiedziec wszystkiego, to lezy w twoim interesie. Dla mnie partnerem na rozmowe tez nie jestes bo mam innych idoli w tej branzy, np. tych ktorzy robili program do waszego golfa :)

a Ty bono jestes uszczypliwy i niegrzeczny :nonono:

ciekawe czy jak wejdzie w ta dyskusje ktos obiektywny i z wiedza duzo wieksza niz moja tez napisze, ze swietna robota i gratuluje
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 26 stycznia 2010, 00:19

ares napisał(a):a Ty bono jestes uszczypliwy i niegrzeczny :nonono:

W którym momencie ?? Odpowiadam tylko argumentami na Twoje teorie i tyle. Powtarzam Ci zanim coś napiszesz to zweryfikuj swoją wiedzę. Trochę chyba się zagalopowałeś w swoich wywodach ;-)
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 26 stycznia 2010, 00:29

bono napisał(a):
ares napisał(a):a Ty bono jestes uszczypliwy i niegrzeczny :nonono:

W którym momencie ?? Odpowiadam tylko argumentami na Twoje teorie i tyle. Powtarzam Ci zanim coś napiszesz to zweryfikuj swoją wiedzę. Trochę chyba się zagalopowałeś w swoich wywodach ;-)



Akurat wiedza, ktora posiadam uwazam, ze jest wystarczajaca zeby stwierdzic, ze conajmniej nie ma rewelacji a co dopiero powodow do wywolywania sztucznego zachwytu.
I chyba po to wrzuciles tutaj ten wykres. Jesli liczyles na gratulacje to przepraszam za niepotrzebne zamieszanie. Nie musze Ci wjezdzac na portfel ani zycie osobiste.

Jestem zdania, ze sa w tym kraju ludzie, ktorzy zrobili by to lepiej daleko nie trzeba szukac w Katowicach, Bielsku czy Warszawie - i nie chodzi mi tu o te 10km wiecej. A ten wykres nie jest powodem do dumy.
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 26 stycznia 2010, 00:35

ares napisał(a):Akurat wiedza, ktora posiadam uwazam, ze jest wystarczajaca zeby stwierdzic, ze conajmniej nie ma rewelacji a co dopiero powodow do wywolywania sztucznego zachwytu.

Ty chyba naprawdę chyba masz problem. Ja nie potrzebuję zachwytu czy oklasków. Umieściłem wykres tylko po to, aby pokazać co u mnie siedzi w środku. Chyba mam prawo się z Tobą nie zgadzać ??
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 26 stycznia 2010, 00:40

bono napisał(a):
ares napisał(a):Akurat wiedza, ktora posiadam uwazam, ze jest wystarczajaca zeby stwierdzic, ze conajmniej nie ma rewelacji a co dopiero powodow do wywolywania sztucznego zachwytu.

Ty chyba naprawdę chyba masz problem. Ja nie potrzebuję zachwytu czy oklasków. Umieściłem wykres tylko po to, aby pokazać co u mnie siedzi w środku. Chyba mam prawo się z Tobą nie zgadzać ??


Gdzie tu problem?
mialem napisac jak chlopaki pod wykresem: Dynosquad, bono - gratki czy Noo i ładnie, chłopaki znowu się wykazali zeby zostac waszym najlepszym przyjacielem? Jak to jakis Ojciec dyrektor ladnie powiedzial nie nazywajmy szamba perfumeria
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Kozak » 26 stycznia 2010, 00:53

ares napisał(a):a co dopiero powodow do wywolywania sztucznego zachwytu.

tak to czytam , to zadam Ci tylko jedno pytanie :
gdzie jest zachwyt w programie Bono ?? już w pierwszych postach zostało napisane że nie jest najlepiej i po kolejnych modach ( czytaj wtryskach ) powinno być lepiej , btw. po drugie tak całkiem z boku to naucz się czytać ze zrozumieniem

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 26 stycznia 2010, 01:04

Kozak napisał(a):
ares napisał(a):a co dopiero powodow do wywolywania sztucznego zachwytu.

tak to czytam , to zadam Ci tylko jedno pytanie :
gdzie jest zachwyt w programie Bono ?? już w pierwszych postach zostało napisane że nie jest najlepiej i po kolejnych modach ( czytaj wtryskach ) powinno być lepiej , btw. po drugie tak całkiem z boku to naucz się czytać ze zrozumieniem


Chcesz mnie uczyc a sam nie masz z tym problemy - temat nie jest o tym i zobacz 2 pierwsze posty. Teraz bedziecie mieli konkurs kto mi bardziej dowali bo osmielilem sie skrytykowac watpliwe dzielo jedynego szanowanego i nietykalnego na tym forum tunera? Jakos malo obiektywni jestescie biorac pod uwage, ze wszyscy robili auta w dynosofcie. Kolejny raz wychodzi kolesiostwo - Wroclawski Klub Sympatykow Seata Leona a nie LCT. Mogliscie zaznaczyc w temacie, ze tylko wam sie tu wolno udzielac albo bez cukru prosze nie pisac to bym sie nie wpieprzal
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 26 stycznia 2010, 01:08

czego się znowu dopieprzasz o "wątpliwe dzieło".
Dzieło jest takie na ile pozwalała mechanika w danym momencie. Ale tu znowu wrócisz do tego że trzeba było mu zmienić rozrząd i pompki na miejscu albo napiszesz, że nikt nie mówił że się cofa :hahaha:
Idź do drugiego tematu teraz coś popisz, bo tu już wyczerpałeś limit klepania w kółko tego samego.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 26 stycznia 2010, 01:12

Sammael napisał(a):czego się znowu dopieprzasz o "wątpliwe dzieło".
Dzieło jest takie na ile pozwalała mechanika w danym momencie. Ale tu znowu wrócisz do tego że trzeba było mu zmienić rozrząd i pompki na miejscu albo napiszesz, że nikt nie mówił że się cofa :hahaha:
Idź do drugiego tematu teraz coś popisz, bo tu już wyczerpałeś limit klepania w kółko tego samego.


Odnosze wrazenie, ze twoje zycie osobiste zaczyna sie i konczy u nich w garazu... a od tego co tutaj napiszesz zalezy twoj jutrzejszy dzien.
Caly czas piszesz, ze soft jest dobry tylko auto nie sprawne. Mi sie poprostu w glowie nie miesci jak mozna pisac soft w niesprawnym aucie?
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Kozak » 26 stycznia 2010, 01:14

ares napisał(a):Chcesz mnie uczyc a sam nie masz z tym problemy

ja akurat nie mam z tym żadnego problemu , ale widzę że Ty wręcz przeciwnie
z mojej strony End Ot :spam:

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 26 stycznia 2010, 01:17

ares napisał(a):Odnosze wrazenie, ze twoje zycie osobiste zaczyna sie i konczy u nich w garazu...

to co ja tam robię to jest całkowicie nie Twój interes i powinien Cię obchodzić tyle co wpływ okresu godowego pingwinów na ciśnienie w oponach Twojego subaru.
ares napisał(a):Caly czas piszesz, ze soft jest dobry tylko auto nie sprawne. Mi sie poprostu w glowie nie miesci jak mozna pisac soft w niesprawnym aucie?

No nie moja wina, że gówno wiesz o softach. Tylko to co powiedział kolega kolegi do kolegi, będąc u wujka na urodzinach.
Tym bardziej nie moja, że pier***** te same farmazony w kółko i sam się w nich gubisz. Cały czas nierozumiesz no po prostu nie możesz tego pojąć, że auto jest sprawne do pewnego momentu, powyżej pewnej wartości zadanego w mapie paliwa pompki nie generują mocy. Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć, skoro nie jesteś w stanie zrozumieć tak prostych rzeczy.


EDIT: z resztą cokolwiek bym tutaj nie napisał, to i tak obrócisz kota ogonem, udasz, że nie rozumiesz, nie wiesz o czymś i zaczniesz od nowa swoją nawijkę o dupie maryni, myśląc, że jesteś fajny bo dyskutujesz jak chłop z jajami - niestety.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 26 stycznia 2010, 01:28

Sammael napisał(a):
ares napisał(a):Odnosze wrazenie, ze twoje zycie osobiste zaczyna sie i konczy u nich w garazu...

to co ja tam robię to jest całkowicie nie Twój interes i powinien Cię obchodzić tyle co wpływ okresu godowego pingwinów na ciśnienie w oponach Twojego subaru.

Masz racje dokladnie tyle mnie to obchodzi, napisalem jakie odnosze wrazenie.

ares napisał(a):Caly czas piszesz, ze soft jest dobry tylko auto nie sprawne. Mi sie poprostu w glowie nie miesci jak mozna pisac soft w niesprawnym aucie?


Sammael napisał(a):No nie moja wina, że gówno wiesz o softach. Tylko to co powiedział kolega kolegi do kolegi, będąc u wujka na urodzinach.
Tym bardziej nie moja, że pierdolisz te same farmazony w kółko i sam się w nich gubisz. Cały czas nierozumiesz no po prostu nie możesz tego pojąć, że auto jest sprawne do pewnego momentu, powyżej pewnej wartości zadanego w mapie paliwa pompki nie generują mocy. Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć, skoro nie jesteś w stanie zrozumieć tak prostych rzeczy.


O czym ty piszesz auto jest sprawne do pewnego momentu czyli to auto jest sprawne do 2600 i do tego momentu powinenem oceniac wykres bo dalej juz jest 'bezpiecznie'? :hahaha: Mam wrazenie, ze to ty dysponujesz wiedza kolegi kolegi, ktory uslyszal jak chlopaki z DS radzili sie przez telefon Aligatora, Goodhope'a czy Masters'a. Nie twierdze, ze wiem wiecej od ciebie ale nie sadze by tobie bylo to oceniac. Przyjales sobie za punkt honoru, ze do kazdego tematu na tym forum musisz wtracic swoje 3 grosze wmawiajac sobie przy tym, ze jestes mistrzem cietej riposty? A, ze komus nie podoba sie robota twoich przyjaciol to musisz mu dopierdolic? Według mnie spieprzyli i nie zamierzam klaskac. END OT z mojej strony pisz co chcesz jesli tylko to pomoze Ci usnac dzisjaj spokojnie
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Sammael » 26 stycznia 2010, 01:32

ares napisał(a):czym ty piszesz auto jest sprawne do pewnego momentu czyli to auto jest sprawne do 2600 i do tego momentu powinenem oceniac wykres bo dalej juz jest 'bezpiecznie'? :hahaha:

nie do obrotów do poziomu paliwa podanego w miligramach na suw XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (nie bierz do siebie - tak musiałem sobie pokrzyczeć)! Na większą dawke pompka nie reaguje - czy to jest k**** w końcu dla Ciebie jasne?
ares napisał(a):przez telefon Aligatora

zwłaszcza, że Ali to DS.
ares napisał(a):Nie twierdze, ze wiem wiecej ale nie sadze by tobie bylo to oceniac.

To zacznij bo OLSa widziałeś tylko na screenshotach...


EDIT: z resztą cokolwiek bym tutaj nie napisał, to i tak obrócisz kota ogonem, udasz, że nie rozumiesz, nie wiesz o czymś i zaczniesz od nowa swoją nawijkę o dupie maryni, myśląc, że jesteś fajny bo dyskutujesz jak chłop z jajami - niestety.


PS. Nie edytuj swoich postów 10 razy na sekunde bo źle się odpowiada jak co chwile zmieniasz swoje bzdury

ares napisał(a):Goodhope'a czy Masters'a.
zapomniałeś o CSach, Danielu z TTC, Rogalottim i Robercie.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez ares » 26 stycznia 2010, 01:45

Wiem w jakiej jednostce podaja pompki i wiem, co to znaczy, ze na wyzsza dawke nie reaguja. Nie o tym jest ten temat tylko o wykresie, ktory jest do dupy bo autu brakuje conajmniej 20km i 40nm do tego, zeby to jakos wygladalo. Przyczyne trzeba bylo usunac a nie brac sie za programowanie niesprawnego auta i oczekiwaniu oklaskow.
Wystarczy spojrzec na temat nizej:
[DynoSoft] ASV z padającą przepływką:)

to potwierdza wiarygodnosc waszych wypowiedzi :) no tak ale dynosoft jest tutaj jedynym slusznym tunerem...

Mam na codzien doczynienia z programowaniem i architektura podobnych urzadzen wiec nie mam problemow ze zrozumieniem jak dziala OLS nie zarabiam tym na chleb ani nie wiaze z tym przyszlosci wiec wiekszej wiedzy nie potrzebuje. Za to ty miales okazje ogladac go nie raz zza ramienia swoich idoli :)

Teraz DS a wczesniej Masters chodzi mi o osobe a nie pod jakim szyldem teraz pracuje, bo chyba to zadna tajemnica, ze kilka grubych projektow, pod ktorymi markowal sie DS wroclaw nie bylo programowane przez nich? kto pisze jak sobie chlopaki nie radza tez nie?



Nie pozostajac dluznym:
Przyjales sobie za punkt honoru, ze do kazdego tematu na tym forum musisz wtracic swoje 3 grosze wmawiajac sobie przy tym, ze jestes mistrzem cietej riposty? A, ze komus nie podoba sie robota twoich przyjaciol to musisz mu dopierdolic? Według mnie spieprzyli i nie zamierzam klaskac. END OT z mojej strony pisz co chcesz jesli tylko to pomoze Ci usnac dzisjaj spokojnie

a tobie nalezy sie Warn za obrazanie, jak nie potrafisz dyskutowac to wypij valerin i idz spac.
Sammael napisał(a):idioto! matko i córko durna pało i zakuty łbie
Zobacz Profil
ares
 

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez paul78 » 26 stycznia 2010, 04:56

bono napisał(a):Kużwa to auto teraz mniej pali


a zeście się ze mnie śmiali jak ja o tym pisałem :killer: :mruga:
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez bono » 26 stycznia 2010, 08:18

ares, o co Ci chodzi ??
Napisałem, że auto ma zrobiony program na tyle na ile w tym momencie pozwala. Jest bezpiecznie, nic się nie wysra, nic nie dymi, nie ma laga.
Na wykresie widać jak byk, że rozrząd powoli daje znać, że nie jest taki jak ze sklepu. Pompki też jak nie są pierwszej młodości. Jakby DS, był taki niekompetentny jak Ty to ciągle próbujesz wszystkim udowodnić to by zostawili auto na mocnym sofcie. Tak jest zrobione bezpiecznie dla tego co siedzi w środku. Nikt tu się tym nie podnieca oprócz Ciebie. Jak by auto nie pozwoliło, bo istniało by ryzyko, że coś się wysra to programu by nie było. Moim głównym celem była wymiana turbo, a program to był robiony dodatkowo, bo miałem kaprys. Zresztą nie muszę Ci się tłumaczyć, ale nie pozwolę też pisać głupot i zarzucać komuś brak kompetencji. Zawsze do powiedzenia mają najwięcej Ci co najmniej wiedzą !! Byłeś ze mną w DS ?? Widziałeś moje auto jak było robione ?? Uczestniczyłeś w dyskusjach jakie prowadziliśmy ?? Nie !! Więc czemu się trzepiesz ??
Wykres wykresem, ale jak auta nie widziałeś na żywo to możesz jedynie przypuszczać.
Najlepsze jest to, że każdy się wypowiada, że nie jest idealnie a Ty ciągle mówisz, że my się zachwycamy. Poczytaj swoje wypowiedzi na spokojnie to może zrozumiesz.

Poza tym proszę Was już bez osobistych wycieczek, bo temat widać wzbudził emocje.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez paramedic71 » 26 stycznia 2010, 08:34

ale szumu sie narobiło...a ja uwielbiam zadymy wiec tez cos napisze :):):)
moim skromnym ale jednak jakze waznym zdaniem stwierdzam iz
- wlasciciel czyli osoba najwazniejsza jest zadowolona z wykresu (a dla tej firmy zadowolenie klienta jest priorytetem wiem to z autopsji....i tutaj nie ma nic do rzeczy to ze jestesmy z DS zaprzyjaznieni bo chlopaki naprawde znaja sie na robocie a przede wszystkim zawsze sa pomocni)
- kazdy ma prawo do wlasnego zdania i komus wykres moze sie nie podobac, tutaj Ares moze wyrazic oczywiscie swoje zdanie tylko i wylacznie na temat wykresu a nie strony mechanicznej czy elektronicznej robocizny bo tutaj glos maja zdecydowanie DS
- natomiast oskarzanie kogos lub porownywanie do innych "badziewi rynkowych(autoseba)"
bez jakichkolwiek dowodow uwazam ze bezsensowne i nieetyczne...(tak samo stwierdzenie ze czegos nie potrafia wystroic)



[/b]
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez wgi » 26 stycznia 2010, 09:38

Ja może się nie znam ale program nie jest robiony tylko pod cyferki.
Ważne są przebiegi krzywych ipt itd.
Turbo bona powiedziało papa i zostało założone "przyszłościowe".
Diagnoza przed chipem pokazała, że wszystko jest ok i można chipować (no pewnie poza turbo).
Po zmanie turbo auto dostało pierwszego softa i okazało się (pewnie już na rolkach), że jednak coś nie halo. I co ares? Chłopaki mieli wyciągać zdrowe turbo i wrzucić stare, żeby programu nie robić? Czy może bono miał im zostawić auto na tydzień i worek pieniędzy, żeby chłopaki wsio naprawili?
Już widzę jak cs odmawia zrobienia chipa jak coś na rolkach wyjdzie nie do końca ok.
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez Axee » 26 stycznia 2010, 09:50

... a ja lubie porzadek na forum i nie lubie pyskowek. Temat pozostawiam do dzis wieczora, aby zainteresowani mogli poczytac wypowiedzi przeciwnikow... nastepnie go sprzatam :D Forum LCT to nie jest forum onetu, jak ktos chce powarczec, pokrzyczec, poprzeklinac to tam zapraszam. Pewne zasady tu panuja, vide regulamin, a czesc z Was dyskutujacych wlasnie je zlamala.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: [DynoSoft] Audi A4 1.9 TDI AVF

Postprzez dave » 26 stycznia 2010, 09:58

swietny wykres :papa2: ;)
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Następna strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Tomektr i 2 gości