Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez saszi » 17 marca 2010, 21:30

jako ze Debowe juz sie pochwalil to ja rowniez nie moge byc gorszy ;)
program bez ruszania limiterow
Obrazek
Octavka zostala wreszcie "rozdziewiczona" ;) :)
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi bylo biale kombi w Tdi, jest brazowe kombi w dieslu
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1365
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Region: pomorskie
Auto: VW
Silnik: turbo diesel inny

Reklama

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez noktoto » 17 marca 2010, 22:14

:o 450Nm?! Sporo. Jak się tym jeździ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez bono » 18 marca 2010, 06:39

saszi napisał(a):Octavka zostala wreszcie "rozdziewiczona" ;) :)


Gratki, a ja myślałem, że Ty już masz dawno program ;-)
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez rob555 » 18 marca 2010, 08:50

noktoto napisał(a)::o 450Nm?! Sporo. Jak się tym jeździ?


Seryjny BMN ma ograniczenia na kreceniu u gory przez limitery temp ktore pieknie na wykresie juz zaczely ingerowac. Mozna to troche zmienic by wykres na rolkach byl rowny (ale nadal przy duzym obciazeniu na drodze dadza o sobie znac) wiec bez wyciecia DPF gora bedzie stosunkowo "slaba"
Skoro nie mozna u gory poszalec to trzeba szukac przyrostu na dole :hahaha:
Wiem wiem ze zaraz podniosa sie lamenty ze Nm za duzo itd...ale kto sie przejedzie tym autem to zmieni zdanie. Wcale tak zle z trakcja nie jest a i walniecie jest realnie mniej odczuwalne...niestety hamownia inercyjna i ten peak Nm troche na wyrost.

A jezdzi sie tym naprawde przyjemnie....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez saszi » 18 marca 2010, 10:25

bono napisał(a):Gratki, a ja myślałem, że Ty już masz dawno program

przymierzalem sie do programu juz dwa lata temu ale jakos nie bylem w stanie dograc terminu z Robem i tak sie zeszlo... ;)
noktoto napisał(a): 450Nm?! Sporo. Jak się tym jeździ?

calkiem przyjemnie ;) czuc NM na plecach :yes: chociaz moja lepsza polowa jezdzac po programie stwierdzila ze jakas roznice czuc ale bez szalu;) a starala sie zwracac uwage na odczuwalne zmiany ;)
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi bylo biale kombi w Tdi, jest brazowe kombi w dieslu
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1365
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Region: pomorskie
Auto: VW
Silnik: turbo diesel inny

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez noktoto » 18 marca 2010, 10:39

rob555 napisał(a):A jezdzi sie tym naprawde przyjemnie....

saszi napisał(a):calkiem przyjemnie czuc NM na plecach

I oto chodzi :ok: Gratulacje!

rob555, dzięki za wytłumaczenie :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez pkonrad » 18 marca 2010, 12:36

saszi, gratuluje, teraz autko ładnie musi zapindalać :)
noktoto, a Ty kiedy planujesz zrobić program w Twoim BMN ??
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez noktoto » 18 marca 2010, 13:31

pkonrad, ja już od dawna mam :yes:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez Orełek » 19 marca 2010, 23:57

rob555 napisał(a):Skoro nie mozna u gory poszalec to trzeba szukac przyrostu na dole :hahaha:


To czemu nie ruszyliście limiterów?

rob555 napisał(a):Wiem wiem ze zaraz podniosa sie lamenty ze Nm za duzo itd...ale kto sie przejedzie tym autem to zmieni zdanie. Wcale tak zle z trakcja nie jest a i walniecie jest realnie mniej odczuwalne...niestety hamownia inercyjna i ten peak Nm troche na wyrost.

A jezdzi sie tym naprawde przyjemnie....


Uwaga, zaczynam lamentować :olaboga: ;)

Jeździłem BMNem po programie i to programie ze słabszym dołem i mocniejszą górą. Moje odczucia? Jeździło się raczej nieprzyjemnie. Wciskasz gaz, chwila namysłu, walnięcie z dołu takie, że czujesz jak sprzęgło cierpi. Gdy już się ogarniesz i łapiesz trakcję, okazuje się, że auto dalej tylko wyje ale nie jedzie, bo moment na łeb leci w dół. Podejrzewam, że w powyższym przykładzie jest to jeszcze bardziej odczuwalne. Owszem, kopnięcie w plecy wrażenie zapewne robi ale nie przekłada się na osiągi. Obstawiam, że szybko się właścicielowi znudzi i będzie korekta (dół w dół, góra w górę).
Orełek
-------------------------------
F**k your six cyllinders...ups, now I own six cyllinders...
Zobacz Profil
Orełek
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1 stycznia 2005, 23:42
Lokalizacja: Warszawa
Auto: AlteaBMN OctaviaASZ

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez rob555 » 20 marca 2010, 10:39

Jasne rozumiem natomiast jak by to wytlumaczyc...
O wiem...indywidualne podejscie do klienta :P
To auto jezdzi w ruchu ulicznym, glownie w trasach. Nie jest do kilowania na swiatlach bo z tymi przebiegami krzywych to i tak slabo to widze.
Natomiast stalo sie o wieeeele elastyczniejsze...turbo budzi sie z mniejszym lagiem.
Do codziennego przemieszczania naprawde jest fajnie.
Dlaczego nie ruszylem limiterow? Priorytetem miala byc max bezpieczna modyfikacja, dla przecietnego Kowalskiego. Jak by byla presja na cyferki to bym hamowal bieg nizej :P z podniesionymi limiterami i gora byla by o wieeele lepsza.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez Orełek » 20 marca 2010, 20:46

A skąd się wziął mniejszy lag? Poważnie. Wydaje się, że fabryczni konstruktorzy powinni dopracować program pod tym względem idealnie..?
Orełek
-------------------------------
F**k your six cyllinders...ups, now I own six cyllinders...
Zobacz Profil
Orełek
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1 stycznia 2005, 23:42
Lokalizacja: Warszawa
Auto: AlteaBMN OctaviaASZ

Re: [Tune-Up] 2.0 TDI BMN

Postprzez rob555 » 22 marca 2010, 16:40

Zazwyczaj po programie jest mniejszy lag...wiecej paliwa na dole szybsze wstawanie sprezarki :) Fabryka wszystko musi usrednic...stad my (tunerzy) mamy pole do popisu :)
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości