Po ostatniej wymianie sprężarki w CompSporcie, samochód pracował jak należy, zrobił kolejne tys km bez większych problemów. Zamontowaliśmy wskaźniki doładowania i temperatury oleju, co daje pewien pogląd na sytuacje z silnikiem i osprzętem.
Decyzja zapadła dość szybko: ALIGATOR KATOWICE MT Oddział
Po konsultacjach z Alim, zaczęliśmy powoli zbierać elementy pozwalające na zwiększenie mocy (nikt nie z nas nie twierdzi że ta moc jest bezpieczna, trzeba się po prostu dość solidnie z nią obchodzić bo może tłok w kolanko uderzyć lub tłumikiem popłynąć)
Setup na dziś to:
- IC z Iveco by CompSport
- Turbo 150 ARL
- wtryski hybrydy by Ali 216
- pompa 11 mm
- cała reszta seryjna i nie zmieniana od nowości
- sprzęgło delikatnie ślizga ale ma już 192 kkm
- oprogramowanie by Ali
Wszystko zmontowane i zestrojone w MT Katowice Aligator
Powiem krótko „Nie mam pytań” samochód zapina jak wściekły.
Dziękuje w tym miejscu wszystkim, którzy przyczynili się do tego co jest obecnie.
Zrobione to zostało również ku pamięci mojego Szwagra - Krisa, który był fanem Octavi i niestety zginął w wypadku jadąc na Modlin 27-09-03.
Wkrótce kolejny wykres po wymianie sprzęgła i innych owianych słodką tajemnica modyfikacjach.
Pozdrawiam Wszystkich
Poniżej wykres mocy z hamowni obciążeniowej TTC Kraków
Na tym programie samochód ma przejechane już 11 kkm i jeździ cały czas.
