Strona 1 z 1
1.8T APP

Napisane:
28 września 2010, 22:30
przez adii100
Wykres mojego leona seria:
Leon jest z inst. lpg juz takiego kupilem , przebieg 155tys , instalacja zalozona przy 90tys. Co mozecie powiedziec o tym wykresie?Raczej turbo powoli nie domaga ;p? Wykres z firmy All tuning w Zduńskiej Woli.
Re: 1.8T APP

Napisane:
29 września 2010, 00:24
przez Sammael
padaka...
Re: 1.8T APP

Napisane:
29 września 2010, 04:48
przez adii100
Sammael napisał(a):padaka...
Jako fachowiec duzo stwierdzasz...;p Pewnie dla dlatego ze lpg w turbo jest hehe , a wtedy to kuchenka...
Re: 1.8T APP

Napisane:
29 września 2010, 05:38
przez peter250
A czego oczekujesz? Pochwały?
Autko ewidentnie nie trzyma mocy, doprowadź je do serii, zloguj auto, zobacz co je boli (prawdopodobnie instalacja LPG bruździ i dlatego taka moc) i wtedy wjedź na rolki...
Re: 1.8T APP

Napisane:
29 września 2010, 10:02
przez Sammael
adii100 napisał(a):Sammael napisał(a):padaka...
Jako fachowiec duzo stwierdzasz...;p Pewnie dla dlatego ze lpg w turbo jest hehe , a wtedy to kuchenka...
o przepraszam.... oczywiście, że to całkowicie normalne, że w aucie brakuje 30koni. Jest ok i się nie przejmuj

Re: 1.8T APP

Napisane:
29 września 2010, 12:28
przez gajdar
Sammael napisał(a):oczywiście, że to całkowicie normalne, że w aucie brakuje 30koni
30 ? ,jak dla mnie to ok 19.A w zasadzie to ok.10 przy dobrych wiatrach
adii100 napisał(a):Co mozecie powiedziec o tym wykresie
wypierdzielić gaz.Obejrzec DV i przepływkę i wtedy na hamownię

Re: 1.8T APP

Napisane:
29 września 2010, 15:09
przez adii100
gajdar napisał(a):Sammael napisał(a):oczywiście, że to całkowicie normalne, że w aucie brakuje 30koni
30 ? ,jak dla mnie to ok 19.A w zasadzie to ok.10 przy dobrych wiatrach
wypierdzielić gaz.Obejrzec DV i przepływkę i wtedy na hamownię

Mi też się wydaje ze z wykresu widać ze brakuje 19;p Dzięki

Re: 1.8T APP

Napisane:
29 września 2010, 15:16
przez niq
brakuje nie brakuje, krzywe to to

Re: 1.8T APP

Napisane:
29 września 2010, 15:39
przez adii100
Więc najpierw zrobić logi i szukać przyczyny.A jak to nie pomoże to najprawdopodobniej wina lpg...
Re: 1.8T APP

Napisane:
30 września 2010, 00:51
przez Sammael
zdrowy motor powinien wygenerować ponad 180KM.
Troszkę przelatany faktycznie będzie oscylował w okolicach 180 lub ciut mniej. Więc nawet przyjmując ten wariant pesymistyczny, to nadal brakuje 20KM
Re: 1.8T APP

Napisane:
30 września 2010, 14:04
przez gajdar
Sammael napisał(a):zdrowy motor powinien wygenerować ponad 180KM.
weź no Samm ile znasz przypadków 1.8T które maja fabryczne 180 ?.
Od zawsze wiadomo że te silniki nie trzymają mocy.I przez kilka lat czytając fora widziałem bodajże tylko 2 wykresy ze zbliżoną do 180 KM mocą.Z czego jeden miał taki przebieg krzywych że sugerował jakieś grzebanie w sofcie.
Zdrowe 1.8T to takie co ma 170-175 na k03s.A norma z tego co widze to jest 165-170
Zupełnie inna bajka to 1.8TFSI
Żeby było zabawniej zupełnie przyzwoicie wychodzą wersje 150(156) i te z reguły założone przez producenta wartości trzymają
Re: 1.8T APP

Napisane:
30 września 2010, 14:39
przez majkitdi
prosze
auto to audi tt
rok 99, przebieg 100 000km, mialo jakas puszke pipercrossa + wywalonego kata. i zmienione wszystkie czesci eksploatacyjne.
Re: 1.8T APP

Napisane:
30 września 2010, 15:11
przez Staszek20VT
No to mój poprzedni Leon był chyba bardzo zdrowy, bo miałem 180KM... A po sofcie strzeliło 210KM.
Re: 1.8T APP

Napisane:
30 września 2010, 17:58
przez gajdar
Możecie sobie gadać

, szkoda że dział wykresy jest pozbawiony tych staroci,bo ja przez 6 lat się naoglądałem tych z LC i SN i wydaje mi się że w miarę pamiętam co tam było.No chyba że juz czas na zmianę lekarstw
BTW mój ex na nowej przepływce i DV (od tt-ki) miał bodajże 169/170 KM i 260 Nm
Inna rzecz to też warunki hamowania dla tego olbrzymiego IC
Re: 1.8T APP

Napisane:
30 września 2010, 18:42
przez Staszek20VT
gajdar, no to gadamy... a ja swoją pamięć mam dobrą.
Re: 1.8T APP

Napisane:
30 września 2010, 21:51
przez Orełek
Jako były posiadacz leona 1.8 z instalacją gazową napiszę tak:
1. jeśli to jest wykres na benzynie, to idź za radą kolegów - zdiagnozuj auto. Możliwe jest, że masz taką słabą serię ale równie możliwe, że coś niedomaga.
2. Jeśli natomiast ten wykres jest robiony na gazie, to najpierw zmierz auto na benzynie i jeśli wyjdzie podobnie to pkt.1. Jeśli wyjdzie znacząco (>10hp) więcej, to weź gazownika na hamownię i niech ci ustawi gaz aż wyjdzie podobnie ile na benzynie. Przy okazji niech kontroluje EGT. U mnie okazało się, że optymalne ustawiania gazu (wg. opinii i doświadczenia gazownika) były zdecydowanie zbyt ubogie na wysokich obrotach. Po poprawce banglało jak należy.
Przy okazji - mój wykres w serii (przed założeniem gazu) też miał coś koło 160 koni.
Re: 1.8T APP

Napisane:
30 września 2010, 22:33
przez rumianko
przecież gazownik boi się hamowni jak ognia..... musiałeś mieć na prawdę kogoś kto to ogarnia w 100%.
ps. fajny wykres

Re: 1.8T APP

Napisane:
1 października 2010, 08:57
przez gajdar
rumianko napisał(a):przecież gazownik boi się hamowni jak ognia..... musiałeś mieć na prawdę kogoś kto to ogarnia w 100%.
bo solidnych gazowników możę policzyć drwal z 30-letnim stażem pracy na palcach jednej ręki
Ja jak miałem że tak powiem "incydent gazowy"

,to byłem u gazownika z hamownią .I hamownia nie pomogła ,rzucał się po lokalu przez 3 godziny i z ubytku mocy ,zrobił sie ubytek mocy + przerwy powyżej 5krpm.Nadmieniam że sonda szerokopasmowa była zapięta.Czyli nie pomoże narzędzi kupa ,gdy fachowiec to jest dupa.
Re: 1.8T APP

Napisane:
1 października 2010, 19:25
przez Orełek
Myślę, że znaczenie ma też rodzaj instalacji. Ja miałem taką, która miała własne mapy czasów wtrysku w funkcji obrotów i obciążenia (a nie korzystała z benzynowych), więc można było robić co się chciało. Wziąłem gazownika do Unitronica. Andrzej Poniedziałek usiadł za kierownicą, podpiął się do komputera auta, gazownik obok ze swoim notebookiem podpiętym do sterownika gazu. "Jeździli" sobie i co przebieg to Ex mówił gdzie dodać, gdzie ująć, itp. W końcu ustawili jak trzeba. Przy okazji wyszło, że przy wysokich obrotach i dużym obciążeniu gazu trzeba trysnąć zdecydowanie więcej niż dla "luźnej" jazdy (w sensie takim, że np. przy małym obciążeniu podaje się 10% więcej gazu niż benzyny, a przy dużym już np. 30%). Dopiero wtedy trzymał moc.
Re: 1.8T APP

Napisane:
3 października 2010, 09:44
przez usher
gajdar,
Staszek20VT - obydwoje macie rację poniekąd

faktycznie z tego co pamiętam to mało tych trzymających serię 1.8T było

przeważnie brakowało i to całkiem sporo, rekordowy był podobno jakiś TS który po wyjeździe z salonu miał na hamowni under 160 KM... ale może to tylko taki urban legend
Ja u siebie w 5 letnim aucie z przebiegiem powyżej 100k km miałem w serii 175 KM

Re: 1.8T APP

Napisane:
23 listopada 2010, 02:23
przez strikerbest
No dobrze ale chyba nie ma co porównywać AUQ do APP bo w jednym siedzi K03-052 a w drugim zwykłe k03. Podejrzewam że miedzy innymi dlatego APP nie trzyma w większości wypadków serii. Sam znam trzy przypadki kiedy było poniżej 180KM a po samym programie można z tego wyciągnąć 189KM i tylko przyrost Nm jest znaczny.
Tej hamowni to też bym za bardzo nie ufał, wiadomo nie od dziś że hamowania hamowni nie równa.