
Uploaded with ImageShack.us
Poprawiony, już powinno być ok.
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
jędrek napisał(a):Hmm gdyby było wiadomo co takiego za wynalazek można by pokąbinować z mocą
zydek napisał(a):jędrek, turbo które mam, to jest cały korpus od seryjnego ARL'a, tyle, że zimna strona jest albo od gt 20 albo od gt22.
Adi, nad wydechem jeszcze pomyślę. Sprzęgło jest seria i jak na tą chwilę jest w miarę ok, więc jak padnie, to dopiero będę myślał co dalej.
Adi napisał(a):Ciekawe czy jak przyjdą cieplejsze dni to nie zacznie się sprzęgło ślizgać
majkitdi napisał(a): chetnie sie dowiem dlaczego sprzeglo mialoby sie zaczac slizgac w cieplejsze dni
majkitdi napisał(a):Adi napisał(a):Ciekawe czy jak przyjdą cieplejsze dni to nie zacznie się sprzęgło ślizgać
chetnie sie dowiem dlaczego sprzeglo mialoby sie zaczac slizgac w cieplejsze dni. kolego czy przypadkiem nie piszesz glupot tylko po to zeby pisac?
Marcin_TDI napisał(a):majkitdi napisał(a): chetnie sie dowiem dlaczego sprzeglo mialoby sie zaczac slizgac w cieplejsze dni
taka kolej rzeczy - sprzęgło dopóki zimne to lepiej trzyma - jak się rozgrzeje to zaczyna puszczać - odwrotnie się tu dzieje jak to okładu hamulcowego.
dlatego nieraz obserwuje się zjawisko ślizgania jak mamy cieplejszy dzień.
majkitdi napisał(a):z praktyki wiem ze uslizgi zdarzaja sie najczesciej przy minusowych temperaturach. mozna to latwo potwierdzic uzywajac opcji szukaj na tym forum czy innym zwiazanym z tdi.
ani ja ani zaden z moich znajomych nie spotkal sie ze zjawiskiem uslizgow przy wyzszych temperaturach otoczenia ( mowie tutaj o zdrowym sprzegle ). dla mnie jak sprzeglo slizga sie przy dodatnich temp jest do dupy i trzeba je wymienic.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości