Modyfikacje
Silnik:
3,2 VR6 24V
-Seryjny odprężony przekładką
-Śruby korbowodów ARP
-Kute Korbowody(bo się trafiły za grosze")
-Panewki korbowodowe "wzmocnione"
Układ dolotowy:
-Aluminiowy kolektor ssący od kolegów z DE
-Intercooler tuningowy
-DV FORGE
Układ wydechowy:
-Turbosprężarka Garrett GT3082r z muszlą a/r 78 TwinScroll
-Wastegate Tial 44mm
-Kolektor Wydechowy TwinScroll MG Motorsport
-Kompletny układ wydechowy 3"
Układ paliwowy:
-6x Bosch 550cc EV14
-Pompa paliwa Bosch 044
Układ napędowy:
-Wymienione sprzegło na Sachs Racing Organiczne
Zawieszenie:
Sprężyny Eibach
Silnik i cała reszta prócz kolektora wydechowego wykonana u nas w firmie Ecuproject Wrocław.
Podziękowania dla Patryka z CS i Witka z MR za podpowiedzi w rozwiązaniu niektórych tematów
Auto na dzień dzisiejszy jezdzi na dołądowaniu 0,9 bara ale nie jest finalnie wystrojone,trzeba znalesc kilka dni aby powalczyć jeszcze o kilka koników oraz przetestować większą przepływkę , póki co ruszyliśmy z tematem bo auto stoi od tamtego roku,nigdy nie było na niego czasu.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us