Tak wygladala seria

i mod

Jezdzi mi sie bardzo fajnie
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
BiMeK_TDI napisał(a):Hamownia taka jak ma Aligator.
bvw08 napisał(a):Łada seria, rozrząd ci się cofa przestaw synchronizację minimalnie na - to nie będzie takiego załamania powyżej 3 tyś obr
Sammael napisał(a):bvw08 napisał/a:
Łada seria, rozrząd ci się cofa przestaw synchronizację minimalnie na - to nie będzie takiego załamania powyżej 3 tyś obr
To już tego raczej nie przeskoczy, nawet kątem synchro wałka, kwestia konstrukcji napinacza.
Marcin_TDI napisał(a):idzie jeszcze ten hydrauliczny założyć ale to już rzeźbienie w gównie
Sammael napisał(a):BiMeK_TDI napisał(a):Hamownia taka jak ma Aligator.
Tylko, że nie ma przestawionej masy rolki
Wykres troche oszukany IMHO. Niedużo ale zawsze coś.
PS. Wykres jest poszarpany dlatego, że a) długi wybieg b) nie włączone wygładzanie, duża ilość odczytów - to na plus.
goodhope napisał(a):Sammael napisał(a):BiMeK_TDI napisał(a):Hamownia taka jak ma Aligator.
Tylko, że nie ma przestawionej masy rolki
Wykres troche oszukany IMHO. Niedużo ale zawsze coś.
PS. Wykres jest poszarpany dlatego, że a) długi wybieg b) nie włączone wygładzanie, duża ilość odczytów - to na plus.
A może po prostu odpowiedź jest inna, modyfikacja hamowana na wyższym biegu
Sammael napisał(a):No ale akurat wyższa częstotliwość próbkowania to nic złego, ot wykres na fora mało popularny bo ludzie się przyzwyczaili, że wykresy są gładkie jak pupa niemowlaka.
Sammael napisał(a):A może jednak nie, z całym szacunkiem ale widzę, że jest hamowany na piatce (modyfikacja, seria na 4)mam przed sobą inny wykres na 5 biegu, który ma tylko 3600 próbek, ten ma prawie 4400
No ale akurat wyższa częstotliwość próbkowania to nic złego, ot wykres na fora mało popularny bo ludzie się przyzwyczaili, że wykresy są gładkie jak pupa niemowlaka.
BiMeK_TDI napisał(a):Moze i moment jest wysoki ale jak sie jezdzi z glowa to sprzeglo wcale nie musi sie skonczyc.
Klikoś napisał(a):Sharana przy obecnym też wykończysz. Ponad 420Nm@2000rpm
BiMeK_TDI napisał(a):powiedzial ze moment z wykresu nie jest taki naprawde tylko ze to jakis blad pomiaru hamowni i ze auto w programie ma zadane ok 410 Nm
marcink79 napisał(a):Niektórym seryjne sprzęgło w ARL trzyma 550Nm i żyje![]()
sagon napisał(a):Okazała się,że jednak coś około 440 niuta
marcus415 napisał(a):Evo zapewnial ze jego dynamo to to samo co Maha
sagon napisał(a):akurat akcja z evo warta jest dokładniejszego omówienia
sagon napisał(a):Jak uda mi się znaleźć temat,bo być może został usunięty,bądź wykastrowany,to zapodam więcej informacji.
leem napisał(a):GTB na pewno lepiej wstaje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości