Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Nexus6 » 8 października 2011, 16:43

Obrazek
Nexus 6
_________________
Black Combi BMN RS '08
power by Dynosoft
Octavia Club Polska
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Nexus6
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Skoda Octavia2RSTDI

Reklama

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez mlody bbm » 9 października 2011, 02:30

czemu taka ksiazkowa seria? jaki przelot ma motor?
Zobacz Profil
mlody bbm
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 11 lutego 2009, 02:44
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon FR

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Nexus6 » 28 stycznia 2012, 15:13

KKK zastępuje Garretta:

Obrazek
Nexus 6
_________________
Black Combi BMN RS '08
power by Dynosoft
Octavia Club Polska
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Nexus6
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Skoda Octavia2RSTDI

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez noktoto » 28 stycznia 2012, 15:17

DPF jest?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Nexus6 » 28 stycznia 2012, 15:38

jaki DPF :?:
Nexus 6
_________________
Black Combi BMN RS '08
power by Dynosoft
Octavia Club Polska
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Nexus6
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Skoda Octavia2RSTDI

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Sebool2006 » 28 stycznia 2012, 22:05

Nexus6 napisał(a):jaki DPF :?:


Filtr cząstek stałych
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Tom-Tdi » 28 stycznia 2012, 23:04

SEBOOL2006 napisał(a):Filtr cząstek stałych


a co to takiego??
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Lesoto » 29 stycznia 2012, 03:29

No i jest > 100KM/L :mrgreen:
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Sebool2006 » 29 stycznia 2012, 08:22

Tom-Tdi napisał(a):
SEBOOL2006 napisał(a):Filtr cząstek stałych


a co to takiego??



Filtr cząstek stałych (skrót DPF od ang. diesel particulate filter lub FAP od fr. filtre à particules) - filtr montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych, oczyszczający gazy spalinowe z cząstek sadzy. Stosowane od 1980 roku, a w silnikach samochodowych od 1996 roku. Ich wprowadzenie pozwoliło wyeliminować emisję czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla.

W celu eliminacji większej ilości cząstek stałych, jak również innych związków trujących, filtry cząstek stałych stosowane są w połączeniu z innymi układami zmniejszającymi ich ilość, tj. katalizatorami oxicat, DeNOx lub ich kombinacją w postaci katalizatorów czterofunkcyjnych[1][2]. Przykładem może być układ CRT będący połączeniem katalizatora oxicat i filtra cząstek stałych[3].
Zasada działania[edytuj]

Filtr ma postać przestrzennej struktury o bardzo dużej całkowitej powierzchni ścianek. Cząstki sadzy osiadają na porowatych ściankach lub włóknach, wykonanych z metalu, materiałów ceramicznych, lub specjalnego papieru (tylko w przypadku filtrów jednorazowych). Wydajność prawidłowo działającego filtra zawiera się w przedziale od 85% do 100%, co oznacza, że do atmosfery przedostaje się nie więcej niż 15% pierwotnej zawartości zanieczyszczeń w fazie stałej[4].
Regeneracja[edytuj]

Gromadzące się w filtrze cząstki sadzy powodują jego stopniowe zapychanie i utratę wydajności. W części pojazdów stosuje się filtry jednorazowe, wymagające wymiany po zapełnieniu filtra. Bardziej zaawansowanym rozwiązaniem jest samooczyszczanie filtra polegające na katalitycznym spalaniu sadzy po osiągnięciu przez filtr odpowiednio wysokiej temperatury. System ten nosi nazwę regeneracji pasywnej.

Stosowane są też aktywne systemy wypalania zgromadzonej w filtrze sadzy - na przykład okresowa zmiana trybu pracy silnika, w wyniku czego emituje on zwiększone ilości dwutlenku azotu, który przepływając przez filtr powoduje utlenianie zgromadzonej sadzy. Jeszcze innym sposobem aktywnej regeneracji filtra jest okresowe podgrzewanie go dodatkowym płomieniem wtryskiwanej do filtra mieszanki, w wyniku czego sadza ulega spaleniu.

źródło wikipedia :)
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Tom-Tdi » 29 stycznia 2012, 12:22

dzięki SEBOOL2006 za objaśnienie-moje pytanie było bardziej ironiczne :wink:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez mlody bbm » 29 stycznia 2012, 14:34

Gatulacje, wojtek pewnie zadowolony ze udalo sie znow 200 przekroczyc w BMN :P
Zobacz Profil
mlody bbm
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 11 lutego 2009, 02:44
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon FR

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez transit_master » 29 stycznia 2012, 18:43

Tom-Tdi napisał(a):a co to takiego??
filtra już dawno nie ma :wink:
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Tom-Tdi » 29 stycznia 2012, 20:03

dlatego padło to pytanie- bo DPF poszedł w zapomnienie :twisted:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Nexus6 » 29 stycznia 2012, 20:26

Filtra nie ma i wydech made by MG Motorsport :D
Nexus 6
_________________
Black Combi BMN RS '08
power by Dynosoft
Octavia Club Polska
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Nexus6
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Skoda Octavia2RSTDI

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Sammael » 29 stycznia 2012, 20:45

dobrze kombinuje, że dla 10KM zmieniłeś sprężarkę i wywaliłeś DPF? Tak z ciekawości pytam
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Nexus6 » 29 stycznia 2012, 21:21

Sammael napisał(a):dobrze kombinuje, że dla 10KM zmieniłeś sprężarkę i wywaliłeś DPF? Tak z ciekawości pytam


zle kombinujesz, bez wprowadzonych zmian DPF zrobil takie zamieszanie w motorowni ze smoc spadla do mniej niz 140 KM (przy 192 KM pomierzonych 6 miesiecy po zakupie)
Nexus 6
_________________
Black Combi BMN RS '08
power by Dynosoft
Octavia Club Polska
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Nexus6
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Skoda Octavia2RSTDI

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez Sammael » 29 stycznia 2012, 21:38

właściwie to bardziej o sprężarkę pytałem.
Nexus6 napisał(a):zamieszanie w motorowni

no dobra, dobra... po prostu zapchałeś DPFa i walił cały czas po limiterze.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez klauspolo » 30 stycznia 2012, 19:24

Nexus6, jak na przeprowadzone modyfikcje (kompletny wydech MG, wydajniejsze turbo KKK) to naprawde przeciętnie... no ale wiadomo silnik silnikowi nierówny.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez mlody bbm » 30 stycznia 2012, 19:51

klauspolo napisał(a):Nexus6, jak na przeprowadzone modyfikcje (kompletny wydech MG, wydajniejsze turbo KKK) to naprawde przeciętnie... no ale wiadomo silnik silnikowi nierówny.


klauspolo, zapewne rozrzad kijowo ustawiony, ale co sie bedziemy chwalic jak to zrobic :P
Zobacz Profil
mlody bbm
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 11 lutego 2009, 02:44
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon FR

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez klauspolo » 30 stycznia 2012, 20:11

mlody bbm, pewnie tak :D
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez noktoto » 30 stycznia 2012, 20:36

klauspolo napisał(a):naprawde przeciętnie...

Stąd moje pytanie o DPF.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez unseen » 29 kwietnia 2012, 08:03

Takie rzeczy jak rozrząd to chyba się sprawdza przed robieniem programu ??? Panowie a gdzie znajdę jakieś info na ten temat odnośnie BMNa ?
sorry za OT
Zobacz Profil
unseen
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 kwietnia 2012, 07:33
Auto: GOLF V

Re: [DynoSoft] ORS 2 TDI BMN - Return of the Blackbird

Postprzez lukasz87 » 19 czerwca 2012, 14:00

Faktycznie mało coś, sam mam A3 BMN+ wydech plus usunięcie DPF
jakieś 215/430 strojone tez raczej bezpiecznie przez Witka....
Zobacz Profil
lukasz87
Stella +
Stella +
 
Posty: 34
Dołączył(a): 19 czerwca 2012, 11:52
Auto: A3 Q BMN+


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron