Powered by CompSPORT :)))

Wreszcie odwiedziłem naszego partnera klubowego
Wykres mówi sam za siebie. Autko zapi...... wspaniale, moment obrotowy świetnie rozłożony, mocy w sam raz.
Ale od początku....
Umówiłem sie na wyminę turbiny w moim leosiu AHF na turbinkę od 130PD.
Operacja wymiany turbiny trwała dość długo, ale non stop wychodziły jakieś problemy, jednak chłopaki z CS pieknie sobie ze wszystkim radzili.
Niestety z turbiną wyszły "małe" problemy i mieliśmy sporo nerwów, najbardziej ja oczywiście jednak później wszystko wyszło super co przedstawia wykresik z MAHA.
Zostały wymienione wszystkie filtry, olej, odłączony EGR ( EGR to zło - kolektor w środku był oblepiony na gruboś 2-3 mm smołą i sadzą ) wymieniony kolektor oraz wąż olejowy do turbiny - BTW dostałem wąż z samego wielkiego LUPO CS - haha, nikt takiego nie ma
Pod koniec trasy powrotnej pojawił się uślizg sprzęgła przy pełnym bucie przy 2500 obr na 4 i 5 biegu, jednak dziś już jest ok. Auto wczoraj dostało niezłe baty - ale może jeszcze sprzęgło trochę wytrzyma - zobaczymy.
Chciałem podziękować chłopakom z CS za ich wspaniale wykonaną robotę, pełny profesjonalizm oraz najbardziej Patrykowi, który w wiekszości zajmował się moim autem, za cierpliwość i kawał dobrej roboty
oraz za wyczerpujące odpowiedzi na moje nieustające pytania.
Dzięki także Danielowi_TDI za towarzystwo podczas wypadu do BB.

Wykres mówi sam za siebie. Autko zapi...... wspaniale, moment obrotowy świetnie rozłożony, mocy w sam raz.
Ale od początku....
Umówiłem sie na wyminę turbiny w moim leosiu AHF na turbinkę od 130PD.
Operacja wymiany turbiny trwała dość długo, ale non stop wychodziły jakieś problemy, jednak chłopaki z CS pieknie sobie ze wszystkim radzili.
Niestety z turbiną wyszły "małe" problemy i mieliśmy sporo nerwów, najbardziej ja oczywiście jednak później wszystko wyszło super co przedstawia wykresik z MAHA.
Zostały wymienione wszystkie filtry, olej, odłączony EGR ( EGR to zło - kolektor w środku był oblepiony na gruboś 2-3 mm smołą i sadzą ) wymieniony kolektor oraz wąż olejowy do turbiny - BTW dostałem wąż z samego wielkiego LUPO CS - haha, nikt takiego nie ma


Pod koniec trasy powrotnej pojawił się uślizg sprzęgła przy pełnym bucie przy 2500 obr na 4 i 5 biegu, jednak dziś już jest ok. Auto wczoraj dostało niezłe baty - ale może jeszcze sprzęgło trochę wytrzyma - zobaczymy.
Chciałem podziękować chłopakom z CS za ich wspaniale wykonaną robotę, pełny profesjonalizm oraz najbardziej Patrykowi, który w wiekszości zajmował się moim autem, za cierpliwość i kawał dobrej roboty


Dzięki także Danielowi_TDI za towarzystwo podczas wypadu do BB.
