Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 14 grudnia 2011, 00:03

Tak więc ja też pragnę się "przypucować" w tym dziale ;)

Samochód to Leon 1m 4x4 silnik ARL z plusem :-P

Podziękowania dla Jacka - EVO za wystrojenie gabloty bo to co wyszło przekroczyło Nasze najśmielsze oczekiwania, aż konieczna była wizyta Leona na wadze :D

Obrazek

http://www.youtube.com/watch?v=fjLu6vPV8bQ&feature=player_embedded

Modyfikacje :

Kapitalny remont silnika by Me
Porting głowicy (głowica 2009r + wałek 2009 -seria) by Me
GTB2260VK
Wydech 3'
Program bezdymny - by EVOLUTION MOTOR SPORT


Wynik - sami oceńcie



Dodam że przy 2000 obrotów jest już 2.0 bar doładowania i dostępne już 500 nm :twisted:

Czyli turbinka wstaje jak seria ARL :) tyle tylko że ARL w serii nie ma 2.0 bar-a doładowania ;)

Ciekawe co będzie jak dojdzie więcej koksu :)
Bo na tą chwilę Evo napisał program bez dymu.



W planach :
Sachs Performance
Big pompki - (nie race 783)
Snow Performance
Skrzydła :roll:
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Reklama

Re: Leon 4 - by EVOlutionMotorSport

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 00:05

Gratki :mrgreen:
Skrzydlaty napisał(a):Sachs Performance
Big pompki - (nie race 783)

:hahaha:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 14 grudnia 2011, 00:13

marcus415 napisał(a):Gratki :mrgreen:
Skrzydlaty napisał(a):Sachs Performance
Big pompki - (nie race 783)

:hahaha:



Sprzęgło na miejscu 1-wszym

Wiesz o jakie mi pompki chodzi ? :-)

Dziękówka :-)
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 00:21

Generalnie to dziwi mnie, ze taka moc a osprzet prawie seria.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez B4ME » 14 grudnia 2011, 01:47

Moc piekielna, ale moim (skromnym) zdaniem jaki jest sens montowania BigT, aby mieć (relatywnie) słabą góre a tak mocny dół :roll: ? Ja by wolał na odwrót, no ale są gusta i guściki... A swoja drogą jak sprzęgło ? Przy takim setupie osobiście bałbym się że SachsP. i nie da rady :-|
Zobacz Profil
B4ME
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 września 2008, 09:34
Lokalizacja: Wro/Z-ce
Auto: Leo ARL

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez hugo00 » 14 grudnia 2011, 07:36

ze sprzeglem ciezka sprawa bo komplet sach performance na jednomasie 5k pln i wiecej lub 1300 euro. inne tematy sprzegla ktore opisalem w moim watku tez gwalca kieszen...

pozostaje opcja:
1. jednomas "modzony" od evo
2. 2mas z btb + wzmocnienie tarczy i dociku ( mam typa co robi mixa spiekowo organicznego w wybranej przez ciebie proporcji za 800 z dociskiem nie wiem czy sie bawi )
a jak 2mas padnie to radzik przerobi go na jednomase za 800
3. kupic caly zestaw btb i obserwowac :P
4. wzmocnienie doskisku i tarczy u radzika ale po rozmowie z nim nie spodziewam sie ze bedzie gralo

Skrzydlaty gratulacje kresek ;)

B4ME wg mnie to wlasnie jest mocny dol, jeden z lepszych streetow w 1.9tdi...
Chcesz lepszy to wez Vteca i 170nm w prawie w caaaalym zakresie :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hugo00
Sport
Sport
 
Posty: 563
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:32
Lokalizacja: Wrocław/ Radomsko/ Lubin
Auto: bmw 330xd+
Silnik: turbo diesel inny

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 14 grudnia 2011, 09:09

marcus415, Duża moc ? Moc będzie większa tylko trzeba chwile czasu na korektę, bo program jest zrobiony bez dymu i to nas zastanawia.

Świeża głowica po portingu i świeży wałek + kapitalka silnika twoim zdaniem nie robi roboty ? 8) Teraz masz odpowiedź co daje włożenie kilku stówek w silnik.

B4ME, Zobacz jaki moment jest przy 4000 obr. - i jak często kręci się silnik do tych obrotów. ~420 Nm ?
ps.

Przy normalnym ruchu miejskim jak dojdziesz do 3000 obr. to już jest ciekawie - 3000obr - ~500nm ? Mało ?

Jak dla mnie setup bajka i tego będę się trzymał, zapominam totalnie że pod maską mam Big T.
Gdzie w wypadku gt22v była totalna porażka.

-- 14 grudnia 2011, 09:07 --

hugo00, Ze sprzęgłem to mam zagadkę bo z moim się nic nie dzieje.

I teraz pytanie może już kiedyś, gdzieś, po coś ktoś pchał tam szkityy 8)
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez jędrek » 14 grudnia 2011, 09:45

ciekawi mnie strasznie jak to sie odpycha na drodze.?Drugie pytanie ktore mi sie nasuwa jak to jest na forum tez sa Leony z BigT moce maja mniejsze a nie wspomne o NM.Czyzby tuner byl mega wybitnym magikiem?
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez B4ME » 14 grudnia 2011, 09:49

Skrzydlaty napisał(a):

B4ME, Zobacz jaki moment jest przy 4000 obr. - i jak często kręci się silnik do tych obrotów. ~420 Nm ?
ps.

Przy normalnym ruchu miejskim jak dojdziesz do 3000 obr. to już jest ciekawie - 3000obr - ~500nm ? Mało ?



Do 3tys rpm to ja krece jak sie pierdze po miescie obcinając dziewczyny, a jak chcem po zapi.... to krece do ~4tys rpm, (ale może ja nie umiem jeździć to też jest możliwe) dlatego tym bardziej mnie dziwi Twoja odpowiedz ze wysokich (mysle o obrotach przy ktorych jest osiągana moc max ) obr. sie nie używa często, bo jak tak to po co Ci taka moc nie mów mi ze starasz się utrzymywać brykę pomiędzy 2 a 3 tys., bo jak sypniesz z sandała od 2 tysi przy Twoim Nm to zamach powinien Ci wyfrunąć z autka 8) , swoją drogą jaki masz IC u siebie ?

Kolego nie chciałbym żebys myslał ze Cie "atakuję" lub cos w tym stylu bo to nie oto chodzi, w moc nie mówię, że nie wierze, bo była kiedys Octa (Bonda z OCP) z mocą z tego co pamietam 250/500 ale chłopak miał tam troszkę tłusciejszy setup, z tąd moje pytanie o Twoje autko ;)


hugo00 napisał(a): B4ME
Chcesz lepszy to wez Vteca i 170nm w prawie w caaaalym zakresie :P


To wole TFSI :wink:
Zobacz Profil
B4ME
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 września 2008, 09:34
Lokalizacja: Wro/Z-ce
Auto: Leo ARL

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 14 grudnia 2011, 10:18

jędrek napisał(a):ciekawi mnie strasznie jak to sie odpycha na drodze.?Drugie pytanie ktore mi sie nasuwa jak to jest na forum tez sa Leony z BigT moce maja mniejsze a nie wspomne o NM.Czyzby tuner byl mega wybitnym magikiem?
nie jest magikiem... po prostu nie strzela z gotowcow na 230 ps i 430 niuta na gt22 z lekkimi poprawkami wynikajacymi z delikatnych roznic zuzycia silnikow, bo setup zawsze ten sam, jakbys sie uparl to w polsce jest 5 moze 6 firm ktore robia wyzsza moc niz wspomnianie 230/430, tyle ze ludzie w tych firmach nie dzwonia po znajomych i nie pytaja jak to zrobiles:D
ja dawno stwierdzilem ze silnik nalezy krecic przy efektywnym przyspieszaniu i to wykonuje, nawet w moim dupowozie hdi limiter jest ustawiony na 5200 z moca na plasko do konca. i tak jak napisal kolega B4ME NIE KRECISZ TAM NOTORYCZNIE tylko w razie potrzeby, krecenie do 4 tys rpm przy uzyskiwaniu maks osiagow jest podobne do geriatycznego baka, a tym bardziej gdy moc masz na duzym poziomie do 5krpm.
na jednym forum juz pisalem o tym ze jezdzic sie powinno maks moca dla osiagow, i momentem na kolach, ten na silniku jest malo wazny...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf0 ... a234e.html punkty przeciecia wykresow na poszczegolnych biegach too punktu idealnej zmiany biegow.
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Klikoś » 14 grudnia 2011, 10:33

500Nm przy 2k RPM? :hahaha: Ja wiem, że niedługo Święta, ale z tymi życzeniami do Mikołaja to przesadziliście. ;) A tak na serio, dajcie jakiś wykres z Maha to może uwierze w te cuda.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez jędrek » 14 grudnia 2011, 11:09

Evo to twoim zdaniem wiekszosc firm ma gotiwce na ktore sa wprowadzane poprawki?Ja jezdze zazwyczaj w granicach 2,5-3 tys obrotow wiec uwazam ze moc w tych granicach powinna byc rozlozona co nie zmienia faktu iz mam VP i tez czasem go pocioram do 4-4,2 tys.
Do czego dazde jesli moment 500 Nm jest osiagana przy 2000 - 2200 obrotach to fakt najprzyjemniejsza frajda tylko jak do tego ma sie turbina skoro wlasciciel nie pociagnie auta na wyzsze obroty bo wtych granicach ma max moment.Druga sprawa widze ze sprzeglo jest seryjne i jak dlugo wytrzyma takie obciazenie.Program jest bezdymny a nie ma dodatkowego IC ?Ja przy swoim programie dajac w sandal na 2 zostawiam czarna chmure
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez adii100 » 14 grudnia 2011, 11:19

Ze strony firmy Pana EVO wynika,że naprawdę zacne projekty robi... :-P Ale jak się nie mylę jest to hamownia zakładana na koła i moc i program jest robiony w trakcie jazdy tak?
Zobacz Profil
adii100
Sport
Sport
 
Posty: 375
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 18:00
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8T & R6

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez B4ME » 14 grudnia 2011, 11:51

evolution napisał(a):nie jest magikiem... po prostu nie strzela z gotowcow na 230 ps i 430 niuta na gt22 z lekkimi poprawkami wynikajacymi z delikatnych roznic zuzycia silnikow, bo setup zawsze ten sam, jakbys sie uparl to w polsce jest 5 moze 6 firm ktore robia wyzsza moc niz wspomnianie 230/430, tyle ze ludzie w tych firmach nie dzwonia po znajomych i nie pytaja jak to zrobiles:D


evo... Powiedz czy ludzie którzy byli na pudle w klasie dragDiesel tacy jak np. Compoty, Dynobuły, czy mastersy naprawdę się nie znają i robią takie moce bo im się nie chce wysmażyć jeszcze kilku PS ? Jakby sie nie znali to z kąd miejsca na podium ? A swoją drogą Leon skrzydlatego przy takim setupie i takiej mocy to powinien takiego Leosia np; marcusa415 (zakładam że oboje kierownicy mają dobrego skila itp) strasznie poczochrać po rajtuzach na kreskę, a po instalacji metanolu i NX to i gofer R5 z dyno byłby połknięty... Ja chcę to naprawdę zobaczyć... chociaż jakis filmik... plox.. wrzućcie cos na YT jak to pędzi od 0-200.

PS. Mi zwykłego softa Ali robił blisko 4h , nie mów że wrzucił softa i reszte grał w pasjansa...


jędrek napisał(a):Program jest bezdymny a nie ma dodatkowego IC ?


Nie mamy info jaki jest IC, zakladam że custom bo seria to by sie chyba stopiła...
Zobacz Profil
B4ME
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 września 2008, 09:34
Lokalizacja: Wro/Z-ce
Auto: Leo ARL

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 12:05

Skrzydlaty napisał(a):bo program jest zrobiony bez dymu

Taki sam jak w golfie 4 na youtube?
Skrzydlaty napisał(a):Teraz masz odpowiedź co daje włożenie kilku stówek w silnik.

Chyba Ty nie piszesz tego do mnie? :mrgreen: Bo ja te "kilka" stowek juz dawno wlozylem :hahaha:
B4ME napisał(a):Leon skrzydlatego przy takim setupie i takiej mocy to powinien takiego Leosia np; marcusa415 (zakładam że oboje kierownicy mają dobrego skila itp) strasznie poczochrać po rajtuzach na kreskę

To, to wiadomo, szczegolnie bedzie mnie czochrac to ori sprzeglo po strzale z 4 butow i przy dalszej "pi*dzie" dodatkowe konie pojawia sie z ori FMIC-a, a na koniec nie bede wiedzial gdzie jechac, bo czarna chmura zasloni slonce i nastanie ciemnosc :D
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez jędrek » 14 grudnia 2011, 12:21

Albo czegos nie doczytalem albo wlasciciel auta nie dokonca napisal o modach.
W sumie to sa seryjne graty w tym aucie procz glowicy walka i dmuchawy a taki zacny wynik.
Ciekawi mnie jak pompki wyrabiaja z dawka oleju(ropy) jak ma sie olej w ukladzie czy sie nie gotuje skoro nawet dodatkowego chlodzenia brak.I jak ta moc i moment przelozy sie na cieple dni skoro tez nie ma IC.
Nie jestem mega znawca wypowiadam sie ze swoich spostrzezen.Ale kurde seryjne graty prawie a ta moc skas musi sie brac.
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Klikoś » 14 grudnia 2011, 12:23

marcus415 napisał(a):Bo ja te "kilka" stowek juz dawno wlozylem :hahaha:


Włożyłeś tylko w nieodpowiednim miejscu, a teraz Ci przykro, że masz płaskie 433.8 z gotowca. :hahaha:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 12:33

Klikoś napisał(a):
marcus415 napisał(a):Bo ja te "kilka" stowek juz dawno wlozylem :hahaha:


Włożyłeś tylko w nieodpowiednim miejscu, a teraz Ci przykro, że masz płaskie 433.8 z gotowca. :hahaha:

Glupio zrobilem, tyle kasy i modow, a tu wystarczylo pojechac do wrocka :mrgreen:
BTW Chlopaki cos Wam sie pomieszalo, bo Prima Aprilis jest 1 kwietnia a nie w grudniu :-D :x
CS to nawet dla siebie na wyscigi ladowal gotowce i to z Nitro tylko 500Nm> http://www.compsport.pl//projekty/more/2
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 14 grudnia 2011, 12:49

B4ME napisał(a):Mi zwykłego softa Ali robił blisko 4h , nie mów że wrzucił softa i reszte grał w pasjansa...

Widzisz, jakbys czytal cos wiecej niz to co napisze sie na tym forum wiedzialbys ze ALigatora bezwzglednie polecam kazdemu ktory sie spyta o jego uslugi, poniewaz znam go z czasow gdy szly rekordy na 1/4 mili, wiem doskonale jak robi - czytaj nieliczny strojacy auta, i wiem ze wyciska z kazdego setupu to co ma byc wycisnieete.
Za to mam do niego duzy szacunek, poniewaz pracuje z pasja, a nie dla $$$, podobny szacunek mam do kilku tylko firm z polski, wszystkie tu i owdzie polecane...
posadzajac Go o jakiekolwiek gotowce niemal sie pograzasz wypowiadajac herezje
adii100 napisał(a):Ze strony firmy Pana EVO wynika,że naprawdę zacne projekty robi... :-P Ale jak się nie mylę jest to hamownia zakładana na koła i moc i program jest robiony w trakcie jazdy tak?
tak, program zawsze robiony na drodze 3,4,5 i 6 bieg dla dokladnego wystrojenia kazdej korekcji, tak to jest to hamownia drogowa i pomiar jesli chodzi o diesla jest tylko przed i po modyfikacji, w benzynie hamuje co modyfikacje - ona sie rzadzi innym prawem nieco.. i tam inne rzeczy maja wplyw na moc.
Na strone nie patrz nie aktualizowana byla kupe czasu, mialem wazniejsze sprawy na glowie niz zmiana wystroju.
jędrek napisał(a):Evo to twoim zdaniem wiekszosc firm ma gotiwce na ktore sa wprowadzane poprawki?Ja jezdze zazwyczaj w granicach 2,5-3 tys obrotow wiec uwazam ze moc w tych granicach powinna byc rozlozona co nie zmienia faktu iz mam VP i tez czasem go pocioram do 4-4,2 tys.
Do czego dazde jesli moment 500 Nm jest osiagana przy 2000 - 2200 obrotach to fakt najprzyjemniejsza frajda tylko jak do tego ma sie turbina skoro wlasciciel nie pociagnie auta na wyzsze obroty bo wtych granicach ma max moment.Druga sprawa widze ze sprzeglo jest seryjne i jak dlugo wytrzyma takie obciazenie.Program jest bezdymny a nie ma dodatkowego IC ?Ja przy swoim programie dajac w sandal na 2 zostawiam czarna chmure

Tak moim i nie tylko moim zdaniem wiekszosc firm bazuje na gotowcach,, lub tez pakietach gotowych map na dana moc/mod widac to doskonale po wykresach niektorych firm. co do jezdzenia
jesli nie zrozumiesz ze nie jezdzi sie momentem na silniku a momentem na kolach, a dokladniej moca tam urzedujaca to mozesz sobie do konca smierci masowac plecy momentem, ja nie mam nic do tego, ze regularnie kopiesz naped i plecy wstajacymi niutonami. Normalni uzytkownicy jezdza w zakresie mocy uzytecznej, czyli w tym przypadku do 5krpm, podpierajac sie niekiedy tylko elastycznoscia silnika, i tu wazny jest moment gdy brakuje czasu na normalna redukcje bo wydluzyloby to jakis manewr, np wyjscie z zakretu, lub zerwanie przyczepnosci by pojsc cos bokiem, a akurat silnik jest w przedziale obrotow gdzie masz juz duza moc z najwyzsza sprawnoscia silnika czyli maks moment..
pokaz mi ktory normalny uzytkownik klepie przy 1000 rpm w normalnej jezdzie na 5 biegu gaz w deche i czeka az turbo wstanie, a propo dymu na 2 wystarczy porobic wszystko po mapie zamiast przeplywce, i ecu nie poleje zbyt duza intensywnascia paliwa, i dymu nie bedzie...

-- 14 gru 2011, o 12:49 --

marcus415 napisał(a):
Klikoś napisał(a):
marcus415 napisał(a):Bo ja te "kilka" stowek juz dawno wlozylem :hahaha:


Włożyłeś tylko w nieodpowiednim miejscu, a teraz Ci przykro, że masz płaskie 433.8 z gotowca. :hahaha:

Glupio zrobilem, tyle kasy i modow, a tu wystarczylo pojechac do wrocka :mrgreen:
BTW Chlopaki cos Wam sie pomieszalo, bo Prima Aprilis jest 1 kwietnia a nie w grudniu :-D :x
CS to nawet dla siebie na wyscigi ladowal gotowce i to z Nitro tylko 500Nm> http://www.compsport.pl//projekty/more/2

Jakbys cokolwiek zauwazyl to juz stary projekt, z duza dmuchawa wstajaca duzo gorzej od gtb a co za tym idzie nie bylo boostu by moc spalic paliwo, zamiast wybrzydzac i twierdzic o kwietniu sprobujcie przebic w jakims projekcie takie wartosci, pokazecie filmik ze turbo dmuchlo 2 bar przy 1500 rpm i moment sam sie znajdzie...
Ciekaw jestem zkad ty masz takie informacje o CS, z tego co wiem to dlugo jezdzili i stroili auto pod wyscigi uzyskujac maks co sie dalo z owczesnego setupu.
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 13:03

evolution napisał(a):Jakbys cokolwiek zauwazyl to juz stary projekt, z duza dmuchawa wstajaca duzo gorzej od gtb a co za tym idzie nie bylo boostu by moc spalic paliwo, zamiast wybrzydzac i twierdzic o kwietniu sprobujcie przebic w jakims projekcie takie wartosci, pokazecie filmik ze turbo dmuchlo 2 bar przy 1500 rpm i moment sam sie znajdzie...
Ciekaw jestem zkad ty masz takie informacje o CS, z tego co wiem to dlugo jezdzili i stroili auto pod wyscigi uzyskujac maks co sie dalo z owczesnego setupu

Czy Ty czytasz to co piszesz? O jakim wstawaniu Ty piszesz? Pomiar mocy maksyamalnej to nie jest wstawanie turbo. No wlasnie, jezdzili, stroili, wieksza pojemnosc, nitro, wieksze wtryski, zrobiona glowica, krotki duzej srednicy wydech i to wszystko dalo 500Nm. A u Was tylko wieksze turbo, zmodzona glowica i 545Nm. Jak to mozliwe?
Podesle Ci filmik, jak Ty shamujesz tego Leona z obecnym setupem na Maha. Jak wyjdzie tyle co na dynamie, dodam nawet filmik z predkoscia maksymalna :-D
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 14 grudnia 2011, 13:18

marcus415 napisał(a):
evolution napisał(a):Jakbys cokolwiek zauwazyl to juz stary projekt, z duza dmuchawa wstajaca duzo gorzej od gtb a co za tym idzie nie bylo boostu by moc spalic paliwo, zamiast wybrzydzac i twierdzic o kwietniu sprobujcie przebic w jakims projekcie takie wartosci, pokazecie filmik ze turbo dmuchlo 2 bar przy 1500 rpm i moment sam sie znajdzie...
Ciekaw jestem zkad ty masz takie informacje o CS, z tego co wiem to dlugo jezdzili i stroili auto pod wyscigi uzyskujac maks co sie dalo z owczesnego setupu

Czy Ty czytasz to co piszesz? O jakim wstawaniu Ty piszesz? Pomiar mocy maksyamalnej to nie jest wstawanie turbo. No wlasnie, jezdzili, stroili, wieksza pojemnosc, nitro, wieksze wtryski, zrobiona glowica, krotki duzej srednicy wydech i to wszystko dalo 500Nm. A u Was tylko wieksze turbo, zmodzona glowica i 545Nm. Jak to mozliwe?
Podesle Ci filmik, jak Ty shamujesz tego Leona z obecnym setupem na Maha. Jak wyjdzie tyle co na dynamie, dodam nawet filmik z predkoscia maksymalna :-D
marcus wez sie obudz, moment maksymalny jest daleko od mocy maksymalnej, i jego wartosc jest zalezna tylko od dwoch rzeczy, jak sie obudzi suszara i jak wlejesz paliwo w tym momencie. zdecyduj sie czy rozmawiasz o momencie 500/540 czy mocy 300/240
A propos pomiaru to nie mierzysz tylko mocy maksymalnej na hamowni, a zdejmujesz charakterystyke mocy w funkcji obrotow, Kazdy mod przedstawiony w projekcie CS szedl na jak najwyzsza moc maksymalna, nie moment ... czego nie rozumiesz zbytnio jak widac, a co za tym szlo budzenie sie turbo pod wyscigi bylo na drugorzednym planie bo i tak silnik pracowal przez 11.7 chyba sekundy w wartosciach momentu nizszych niz owe 500 niuta, ale za to w wartosciach bliskich mocy maksymalnej.
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 13:36

evolution napisał(a):a co za tym szlo budzenie sie turbo pod wyscigi bylo na drugorzednym planie

Nie mam wiecej pytan :hahaha:
Max Nm= max doladowanie :idea:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez jędrek » 14 grudnia 2011, 13:44

To drugi leon po modach Evo i jest znow duzy dyskusja na ten temat.Moze wypowiedzieli by sie ludziki z Ecu,CS,TTC i innych firm.Wtedy pewnie byla by bardzo interesujaca dyskusja ludzi ktorzy zajmuja sie tym na codzien
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 14 grudnia 2011, 13:49

W sumie to ja nie wiem po co tu w ogóle "dyskutujecie" i tak z każdym postem evo jesteście sprowadzani do bycia głąbami. Tylko ruch tutaj robicie i darmową reklamę w myśl zasady "nieważne jak - byle gadali".
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez B4ME » 14 grudnia 2011, 13:53

evo... kwestia jest tego typu, przez tyle lat w pl, tunerzy robia bryki i na danych gratach wychodzą pewne cyferki itp , kolega skrzydlaty którego jest mi niewiem sam chyba szkoda... wkleja wykres strojenia twojego wykonania który wywraca cały swiat modów do góry nogami, nie dziw się ze jestesmy uszczypliwi, udajcie się w końcu na jakąs inna hamownie nie wiem.. do jetów czy tam do ecuP rozwiejscie te wątpliwosci i już, może i jestes najlepszym tunerem w pl (wiem sam tego nie mowisz ale jezeli strugasz faktycznie takie PS i NM to niewątpliwie tak jest) ale co z tego ze wiele ludzi nie wierzy w twoją prace... Jestem w stanie założyć się że całe forum jest w stanie złożyć się za koszt pomiarów na innych hamowniach :)

-- 14 gru 2011, o 13:53 --

evolution napisał(a):
B4ME napisał(a):Mi zwykłego softa Ali robił blisko 4h , nie mów że wrzucił softa i reszte grał w pasjansa...



posadzajac Go o jakiekolwiek gotowce niemal sie pograzasz wypowiadajac herezje


A gdzie o cos posądziłem ? W promieniu 60km mam z 8 tunerów, do Aliego niby tłukłem się prawie 300 aby potem szerzyć herezje ?
Zobacz Profil
B4ME
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 września 2008, 09:34
Lokalizacja: Wro/Z-ce
Auto: Leo ARL

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez usher » 14 grudnia 2011, 13:59

B4ME napisał(a):Jestem w stanie założyć się że całe forum jest w stanie złożyć się za koszt pomiarów na innych hamowniach :)

Daję 10 zł :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 14:00

B4ME napisał(a):Jestem w stanie założyć się że całe forum jest w stanie złożyć się za koszt pomiarów na innych hamowniach

Tez tak mysle. Jestem za Maha w Jetroniku
Przesle £2
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 14 grudnia 2011, 14:01

marcus415 napisał(a):Jestem za Maha w Jetroniku

dokładam 2 dychy
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Lesoto » 14 grudnia 2011, 14:06

Zepsujecie tą MAHA'ą komuś piękną opowieść :mrgreen:
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 14 grudnia 2011, 14:07

B4ME napisał(a): czy tam do ecuP
Widzisz.. troche nie w temacie jestes.. juz jedni zrobili mi darmowa reklame moje 193 ps wzieli kontrolnie na pomiar za free - sprawa byla o tyle dziwna ze sami go zaprosili... fajnie wyszly moje 193 kontra ich 201.. wystarczy poszukac...
co do samych modow i tych samych gratow.. w 2005..2006 roku przekroczenie wartosci 200 ps bylo wyczynem na turbinie gt22, pozniej okazalo sie ze mozna zrobic 220 na seryjnym silniku przy duzej turbinie przy odpowiednim podejsciu do tematu, sam osobiscie odnajdowalem te niuanse z Alim, rok pozniej znow 230, teraz regularnie 240..250. nie chodzi o wywracanie do gory nogami czegokoliwek, chodzi o to by nieustannie dazyc do lepszyych wynikow, poprzez nauke i znajdowanie nowych rozwiazan.
Co do wiary.. nie wiara sie wygrywa sprinty... do tego czasu mozemy sobie pogadac..
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 14:12

marcink79 napisał(a):Zepsujecie tą MAHA'ą komuś piękną opowieść :mrgreen:

Za gorami, za lasami i za siedmioma morzami......


















Byla ku*wa Maha i zje*ala wszystko! :hahaha:

-- 14 gru 2011, o 13:12 --

evolution napisał(a):teraz regularnie 240..250

Pokaz mi te regularne 240-250. Mysle ze nic sie nie zmienilo i te 240-250 dalej jest osiagane po mega grubych modach.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 14 grudnia 2011, 14:20

jędrek napisał(a):Ecu,CS,TTC
jedni z tych 3 wypuszczaja auto ktore pluje takie logi...

http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_64561.html
jako tuner wstydzilbym sie takie cos oddac...

wiec samo przez sie rozumie ze tylko dwoch moze sie wypowiadac w temacie :cfaniak:
Ja tez jestem za kontrolnym kolejnym pomiarem na maha, ale zrobmy jakas dobra stawke :mrgreen:
juz nie raz sprawdzalem rozne auta i roznice rzedu 1%

-- 14 gru 2011, o 14:19 --

marcus415 napisał(a):Pokaz mi te regularne 240-250. Mysle ze nic sie nie zmienilo i te 240-250 dalej jest osiagane po mega grubych modach.
Tak jesli grubymi modami nazywasz zestaw
AL'ki plus gt22/gtb22 plus zdrowy silnik i wydech 2.75/3
Dla mnie to standardowy oklepany zestaw
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 14:30

evolution napisał(a):Tak jesli grubymi modami nazywasz zestaw

Nie, grubymi modami nazywam:
-wydech
-bigT
-sachs performance
-duzy FMIC
-wieksze wtryski
-walek
-porting
-dodatkowo dla lepszego chlodzenia oliwy- oil coller
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 14 grudnia 2011, 14:35

marcus415 napisał(a):
evolution napisał(a):Tak jesli grubymi modami nazywasz zestaw

Nie, grubymi modami nazywam:
-wydech
-bigT
-sachs performance
-duzy FMIC
-wieksze wtryski
-walek
-porting
-dodatkowo dla lepszego chlodzenia oliwy- oil coller

czyli zestaw na 270..280 ps.... dla mnie tez to grube mody , wiec sie zgadzamy w tym temacie.
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez marcus415 » 14 grudnia 2011, 14:41

evolution napisał(a):czyli zestaw na 270..280 ps

Na dynamie, bo na maha wychodzi zazwyczaj 240-260 i oczywiscie z dymem
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Klikoś » 14 grudnia 2011, 14:43

marcus415 napisał(a):Nie, grubymi modami nazywam:
-wydech
-bigT
-sachs performance
-duzy FMIC
-wieksze wtryski
-walek
-porting
-dodatkowo dla lepszego chlodzenia oliwy- oil coller

I to jest zestaw, który może dać gruby wynik 250/440 a nie połowa zestawu i 250/540. Też się dorzuce na pomiar, a niech tam. :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez usher » 14 grudnia 2011, 15:55

evolution napisał(a): w 2005..2006 roku przekroczenie wartosci 200 ps bylo wyczynem na turbinie gt22, pozniej okazalo sie ze mozna zrobic 220 na seryjnym silniku przy duzej turbinie przy odpowiednim podejsciu do tematu, sam osobiscie odnajdowalem te niuanse z Alim, rok pozniej znow 230, teraz regularnie 240..250. nie chodzi o wywracanie do gory nogami czegokoliwek, chodzi o to by nieustannie dazyc do lepszyych wynikow, poprzez nauke i znajdowanie nowych rozwiazan.

Hmm wiesz co żaden ze mnie ekspert i szpec, ale tak łopatologicznie - w 2005/06 te silniki miały powiedzmy 2-3 lata... teraz mają z 9-10 i przelot x2 ... nie jest przypadkiem tak że wraz z upływem lat i przebiegu konie nieco uciekają, że o uzyskiwaniu coraz lepszych wyników nie wspomnę :roll:

No ale reasumując - widzę że z datków hamownia się już uzbierała także kiedy możemy się spodziewać wykresu MAHA ? :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez B4ME » 14 grudnia 2011, 16:08

Ale Panowie o czym my tu rozmawiamy niech mi nikt nie mówi że dzis wszyscy mysla jak z arl czy tam z asz wypstrykać jakies kosmiczne moce, silniki maja konkretne przeloty i nikt zdrowy tu niewymysla jakis cudów techniki, dzis robi sie TSI/TFSI i 3.0TDI i tutaj jest zabawa, no ale może ja sie nie znam
Zobacz Profil
B4ME
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12 września 2008, 09:34
Lokalizacja: Wro/Z-ce
Auto: Leo ARL

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 14 grudnia 2011, 18:49

marcus415 napisał(a):Na dynamie, bo na maha wychodzi zazwyczaj 240-260 i oczywiscie z dymem
na dynamie wychodzi zawsze to co na maha, z minimalna roznica bledu pomiarowego, a z tego co wiem czlowiek dzialajacy na codzien na maha stwierdzil to samo... a jesli ktos wrzucalby duze pompki modzil glowe dla 240 ps to ja wymiekam... seryjne pompki dla tego wystarczaja,


usher napisał(a):
evolution napisał(a): w 2005..2006 roku przekroczenie wartosci 200 ps bylo wyczynem na turbinie gt22, pozniej okazalo sie ze mozna zrobic 220 na seryjnym silniku przy duzej turbinie przy odpowiednim podejsciu do tematu, sam osobiscie odnajdowalem te niuanse z Alim, rok pozniej znow 230, teraz regularnie 240..250. nie chodzi o wywracanie do gory nogami czegokoliwek, chodzi o to by nieustannie dazyc do lepszyych wynikow, poprzez nauke i znajdowanie nowych rozwiazan.

Hmm wiesz co żaden ze mnie ekspert i szpec, ale tak łopatologicznie - w 2005/06 te silniki miały powiedzmy 2-3 lata... teraz mają z 9-10 i przelot x2 ... nie jest przypadkiem tak że wraz z upływem lat i przebiegu konie nieco uciekają, że o uzyskiwaniu coraz lepszych wyników nie wspomnę :roll:

No ale reasumując - widzę że z datków hamownia się już uzbierała także kiedy możemy się spodziewać wykresu MAHA ? :mrgreen:
biorac pod uwage ze PD powstaly w 97/98 roku to w 2005 roku mialy juz 7..8 lat, druga sprawa zaden z tych silnikow porobionych nie mial nalotu, bo kazdy byl juz obrabiany na glowicy. a co za tym idzie rozbierany i w znakomitej wiekszosci remontowany. Efekt jest taki ze muszki po gruntownym remoncie z portingiem glowy na zdrowej reszcie i duzym wydechu wyplul takie a nie inne wartosci.
Rzucacie sie jak szczerbaty na suchary ze to nie mozliwe zrobic taka a nie inna moc bo inni ( wy) tak nie macie.
Ponadto jak pisalem wczesniej kazdego TDI PD zrobionego gdziekolwiek zrobie na wyzsze parametry bez podnoszenia doladowania i bez zwiekszania dymu, robiac pomiary na maha zeby nie bylo placzu, dzialajac na samym paliwie i czasie jego wtrysniecia korzystajac z doswiadczenia ktore zdobylem montujac gt23 i gt25 w czasach gdzie kazdy tuner walil setup z gt22 na czele... Jakos chetnych dzentelmenow na podwazenie mozliwosci wycisniecia wiekszych kobyl z danego setupu nie znalazlem.
B4ME napisał(a):Ale Panowie o czym my tu rozmawiamy niech mi nikt nie mówi że dzis wszyscy mysla jak z arl czy tam z asz wypstrykać jakies kosmiczne moce, silniki maja konkretne przeloty i nikt zdrowy tu niewymysla jakis cudów techniki, dzis robi sie TSI/TFSI i 3.0TDI i tutaj jest zabawa, no ale może ja sie nie znam
nie wiem jak Ty ale na moj gust 3,0 tdi to juz przezytek teraz sie robi v12 tdi i inne podobne wynalazki gdzie moce wychodza konkretne bez potrzeby modzenia silnika, czy np multijet'a fiata ktory zawstydzil volkswagena budujac silnik pozwalajacy w serii przekroczyc magiczne 220 ps samym softem
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 14 grudnia 2011, 19:55

oj jaka tutaj piekna dyskusja i Evo niepotrzebnie odpowiadajacy na ataki jak dla mnie zazdrosnych leonowcow.

Proponuje czytac i udzielac sie nie tylko na tym forum ale rowniez na wielu innych i wtedy polowa powyzszych postow nie ujrzalaby swiatla dziennego...

Poszukajcie jak wroclawska firma Ecu P. rowniez nie wierzyla w wynik pewnej furmanki wystrojonej przez stajnie evolutionmotorsport i tak jak evo pisal wyzej zaprosili na darmowy pomiar - wynik calej sprawy proponuje sobie poszukac na innym zaprzyjaznionym forum.....


Jak dla mnie nie bede sie wypowiadal na temat tego co przeczytalem bo wyglada to jak klotnia dzieci w piaskownicy.


Wynik jest taki jak widac ja w to wierze i nie musze jezdzic po pomiarach, wystarczy ze wiem jakie fury objezdzam :)

i przy takiej pogodzie bez zbednych strzalow sprzeglem latam boczkiem po wroclawskich skrzyzowaniach :)
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 14 grudnia 2011, 20:08

no to co? temat może zamykam - bo nie zanosi się na żaden pomiar na MAHA, chyba, że autor ma coś jeszcze do dodania?

Gdyby ktoś chciał coś odkryć i napisać to proszę o PW.


---
Skrzydlaty napisał(a):i przy takiej pogodzie bez zbednych strzalow sprzeglem latam boczkiem po wroclawskich skrzyzowaniach

szacuneczek, łoł, ogień :hahaha:
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 14 grudnia 2011, 22:19

Na prośbę autora odblokowuje.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 14 grudnia 2011, 22:27

Proszę również o korektę "ironi" z Twojej strony, bo jak dla mnie nie jest to normalne "szacuneczek, łoł, ogień :hahaha:"
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 14 grudnia 2011, 22:33

ja proszę o 6 w totka od paru lat - bezskutecznie.
Mój komentarz wyraża, moje absolutnie prywatne zdanie, opinia jest jak dupa i każdy ma swoją w tym wypadku nt. latania boczkiem po skrzyżowaniach - budzi podziw jedynie ogłaszanie publicznie w internecie, że latasz boczkiem czy tam słoninką po skrzyżowaniach - licho nie śpi.

Czy tylko po to chciałeś odblokowania tematu?

Jeśli nadal Ci doskwiera mój komentarz - możesz zgłosić mój post do moderacji. Inny moderator/admin nim się zajmie jeśli dopatrzy się naruszeń.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 14 grudnia 2011, 22:57

Sammael napisał(a):ja proszę o 6 w totka od paru lat - bezskutecznie.
Mój komentarz wyraża, moje absolutnie prywatne zdanie, opinia jest jak dupa i każdy ma swoją w tym wypadku nt. latania boczkiem po skrzyżowaniach - budzi podziw jedynie ogłaszanie publicznie w internecie, że latasz boczkiem czy tam słoninką po skrzyżowaniach - licho nie śpi.

Czy tylko po to chciałeś odblokowania tematu?

Jeśli nadal Ci doskwiera mój komentarz - możesz zgłosić mój post do moderacji. Inny moderator/admin nim się zajmie jeśli dopatrzy się naruszeń.



Wszystko rozumiem Panie władzo.
Wielkie podziękowania i ukłony w Pana stronę za odblokowanie tematu :bukiet:
Nic tylko pogratulować poczucia humoru, zapewne jest Pan wypoczęty i ma siłę na żarty czego w moim wypadku nie da się powiedzieć :mrgreen:
Pozdrawiam




-- 14 grudnia 2011, 22:57 --

Widzę straszną napinkę ze strony pewnych osób gdy widzą tylko " EVO "

Ciekawe jak wyglądałby temat gdyby nie było nic wspomniane że mój Leon wyjechał ze stajni Jacka.

Kolega Hugo również przekroczył 500 NM i widzę po postach że było tak samo poruszenie... (również powered by evolution) i również powtarzają się te same osoby :wink:
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Klikoś » 14 grudnia 2011, 23:13

Skrzydlaty napisał(a):oj jaka tutaj piekna dyskusja i Evo niepotrzebnie odpowiadajacy na ataki jak dla mnie zazdrosnych leonowcow.

Bardzo zazdrosny jestem. Boli mnie to, że masz tyle Nm i teraz nie będę mógł spać po nocy. :mrgreen:
Skrzydlaty napisał(a):Proponuje czytac i udzielac sie nie tylko na tym forum ale rowniez na wielu innych i wtedy polowa powyzszych postow nie ujrzalaby swiatla dziennego...
Poszukajcie jak wroclawska firma Ecu P. rowniez nie wierzyla w wynik pewnej furmanki wystrojonej przez stajnie evolutionmotorsport i tak jak evo pisal wyzej zaprosili na darmowy pomiar - wynik calej sprawy proponuje sobie poszukac na innym zaprzyjaznionym forum.....

Dawaj linka, szukać nie mam czasu.
Skrzydlaty napisał(a):Jak dla mnie nie bede sie wypowiadal na temat tego co przeczytalem bo wyglada to jak klotnia dzieci w piaskownicy.

Wrzucasz, delikatnie mówiąc, kontrowersyjny wykres na forum i co, czekasz na poklask i bicie :brawo:. Rozumiem, krytyki nie przyjmujesz, bo i po co. Na forum jesteś krótko i podejrzewam, że wpadłeś tu celowo, ale mniejsza z tym. :-P

-- 14 gru 2011, o 23:13 --

Dla mnie temat się wyczerpał, niech moc będzie z wami. Ave!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Skrzydlaty » 14 grudnia 2011, 23:14

Gwieździstą dzisiaj mamy noc :mrgreen:


Miłych koszmarów z kreskami w roli głównej :3majsie:
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez evolution » 15 grudnia 2011, 00:05

Klikoś napisał(a):Dla mnie temat się wyczerpał, niech moc będzie z wami. Ave!

The Force be with you, always.
Zobacz Profil
evolution
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, 21:27
Lokalizacja: DW
Auto: mk2

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Andi » 15 grudnia 2011, 02:49

W dyskusję wchodzić nie będę, da się, czy się nie da. Nie jestem fachowcem od chipowania, więc się nie udzielam.

Skrzydlaty gratuluje fajnego wykresu.
A, że jeździłem tym autkiem to wiem, że fajnie za..ierdala. Ale jeździłem jak miało wtedy chyba ok 230 PS, teraz zapewne jest lepiej.

Co do Evolutiona, to Jacek na robocie się zna, co do tego jestem przekonany, robił mi subarynę sti i wiem że potrafi.

Skrzydlaty swoją drogą, na jakąś hamownię moglibyśmy pojechać na 2 auta (tak gdzieś przy okazji) , tak co by potwierdzić pomiary, tylko ja muszę jeszcze dolot poprawić i tłumi końcowy przerobić :D

P.S. a tak a propos tego co się nie da :mrgreen: we Wrocławiu jest jedna octawia 1,8 T na haldexie (dokładanym) , co ma ponad 700 PS :shock: osobiście myślałem, że to niemożliwe, dopóty nie widziałem jak wyrywa na starcie płyty betonowe :shock: :shock: :shock:
Jak zsiadam z motocykla i wsiadam do auta to, bez względu na moc nasuwa mi się jedno stwierdzenie mojego kolegi: "Zapier.... samochodem jest po prostu żenujące " ;) ale bywają wyjątki i ich szukam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andi
Signo
Signo
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 listopada 2011, 00:48
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon Cupra 4

Re: [EVO] Leon 4 - by EVOlutionMotorSport 248/544

Postprzez Sammael » 15 grudnia 2011, 08:28

Andi napisał(a):P.S. a tak a propos tego co się nie da we Wrocławiu jest jedna octawia 1,8 T na haldexie (dokładanym) , co ma ponad 700 PS osobiście myślałem, że to niemożliwe, dopóty nie widziałem jak wyrywa na starcie płyty betonowe

Ta która wyrwała raz a potem się panewka obróciła i motor umarł przy pierwszym starcie na zawodach, czy nawet przed zawodami? czy nie o tej mówimy?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Następna strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość