Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez cola3d » 11 lutego 2012, 13:28

Seria cieszy, program wydaje się rozsądny.

Obrazek
Zobacz Profil
cola3d
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 września 2011, 18:14
Auto: Leon ARL

Reklama

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez leem » 11 lutego 2012, 14:31

Ładnie. Jaki przebieg ?

P.S. przed napisaniem pierwszego postu powinieneś zajrzeć tutaj: viewtopic.php?f=36&p=398749#p398749
Był Leon 210PS/410NM
Było BMW 287PS/572NM
Jest 310PS/630NM
MOTUL filtry MANNa sportowe tarcze, klocki hamulcowe i wszystkie inne części samochodowe
Zawieszenia EIBACH, KW, H&R, WEITEC, KYB, AP, BILSTEIN.
Opony nowe Continental, Dunlop, Pirelli itd..
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez cola3d » 11 lutego 2012, 15:22

Realne 139 tys.
Zobacz Profil
cola3d
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 września 2011, 18:14
Auto: Leon ARL

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez transit_master » 11 lutego 2012, 19:42

Zdrowy engine. Jak widać są jeszcze ARL'e które po softach wypluwają 190 PS'ów ;)
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez marcus415 » 11 lutego 2012, 19:42

Fajna temperatura :-D
Ladnie wyszlo :ok:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez Lesoto » 11 lutego 2012, 20:21

Kreski mniam_mniam... Gratki :spoko2:
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez klauspolo » 12 lutego 2012, 23:30

Przy temp. 20st na plusie bedzie troche powyzej 180 :roll:, więc jak na taki przebieg to bardzo średni ten engine...
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez Lesoto » 13 lutego 2012, 00:04

A nie jest tak, że wynik jest podawany wg norm, tzn. po korekcie uwzględniającej temp i ciśnienie?
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez lukaszlsw » 13 lutego 2012, 08:07

super wynik serii jak i programu, klauspolo nie rozumiem takich wypowiedzi, to toś zmieni że w lecie będzie mniej, to raczej normalne, czy serię 167km nazywasz słabym wynikiem? Ważne aby użytkownik był zadowolony a nie ludzie oglądający wykres.. :-) Czy może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest w różnica w pomiarze na 4 lub 5 biegu, czy wpływa to np. na moc na kartce?
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez cola3d » 13 lutego 2012, 10:52

Użytkownik jak najbardziej zadowolony :-) Nie wiem czy -8 czy +10 lub +20 przy dobrym nawiewie na hamowni i frontalny IC w aucie ma jakiś zbawienny wpływ, ale wiem że przy rekordowych mrozach które panowały tego dnia miałem obawy czy letnie paliwo które było zalane, nie wpłynie niekorzystnie na wynik.
Zobacz Profil
cola3d
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 września 2011, 18:14
Auto: Leon ARL

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez transit_master » 13 lutego 2012, 11:01

Przy 24 stopniach o borówy wyszło 162 i 190 :wink:
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez marcus415 » 13 lutego 2012, 14:07

lukaszlsw napisał(a):Czy może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest w różnica w pomiarze na 4 lub 5 biegu, czy wpływa to np. na moc na kartce?

Moc na silniku bedzie taka sama, roznica bedzie w stratach i mocy na kolach( wyzszy bieg = wieksza predkosc = wieksze straty = mniejsza moc na kolach).
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez mlody bbm » 14 lutego 2012, 23:24

klauspolo zapewne chcial zauwazyc to ze przy temp -8'C to chyba kazde auto pokazalo by zacny wynik, moj leon przy 28'C stopniach pokazywal na hamowni u Aliego 180 a w momencie robienia programu bylo juz prawie 190 (temp 18'C) to przy -8'C okazalo by sie ze program jest zbedny :3majsie:
a po programie to mysle ze kazdy jest zadowolony kto juz pojezdzil troche seria, przyzwyczail sie a pozniej okazało sie ze jedzie lepiej :D
ale najwazniejsze jest to ze kierownik ma banana na twarzy podczas jazdy :twisted:
Zobacz Profil
mlody bbm
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 11 lutego 2009, 02:44
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon FR

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez transit_master » 14 lutego 2012, 23:53

180 w serii ?? No to nieźle. Chyba najmocniejsza seria w PL ;) Sorry za OT
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez marcus415 » 15 lutego 2012, 01:47

transit_master napisał(a):180 w serii ?? No to nieźle. Chyba najmocniejsza seria w PL ;) Sorry za OT

"Auto: Leon FR" Domyslam sie ze 1p, czyli 170KM w serii.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez mlody bbm » 15 lutego 2012, 03:21

tak marcus415, mam leona 1p ;)
Zobacz Profil
mlody bbm
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 11 lutego 2009, 02:44
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon FR

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez cola3d » 15 lutego 2012, 13:30

Mam propozycje, niech się wypowie ktoś kompetentny, kto ma pojecie jak wpływa przede wszystkim ujemna temperatura na pomiary na hamowni ? Czy aby nie jest tak ja pisze marcink79, że wynik jest podawany wg pewnych norm, tzn. po korekcie uwzględniającej temp i ciśnienie ? Co do temp. ekstremalnie dodatnich i wpływu na turbodoładowany motor to chyba każdy się zgodzi i to nie podlega dyskusji. Natomiast różnica +8 lub -8 to wątpię aby była to "jakaś" różnica. Z tego co tu zaczyna być pisane to najlepiej mierzyć auta ostrą zimą, a na Syberii przy -35 to pewnie jeżdżą ARL-e które w serii maja po 200 PS :) Od siebie mogę dodać że jeżeli obciążeniowa hamownia "kłamie" bo raz za gorąco, raz za zimno, to tego ARL-a moja dupohamownia szacowała właśnie na takie wyniki. Muszę dodać że miałem okazje jeździć wieloma TDI w różnych budach i markach, były to zarówno serie jak i auta po modach. Pozdr.
Zobacz Profil
cola3d
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 września 2011, 18:14
Auto: Leon ARL

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

Postprzez marcus415 » 15 lutego 2012, 15:23

cola3d napisał(a):Czy aby nie jest tak ja pisze marcink79, że wynik jest podawany wg pewnych norm, tzn. po korekcie uwzględniającej temp i ciśnienie ?

Wynik pomiaru mocy na wiekszosci hamowni obciazeniowych jest podawany po niemieckiej normie DIN 70020, ktora to koryguje temperature zasysanego powietrza do 20*C oraz cisnienie atmosferyczne do 1.013 hPa i wedlug takich danych obliczana jest moc. Teoretycznie pomiar robiony przy zasysanym przez silnik powietrzu o temperaturze np. -8 czy +25 powinien wyjsc taki sam, jedynie bedzie roznica w mocy bez normy DIN.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem