Strona 1 z 1

Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 11 lutego 2012, 13:28
przez cola3d
Seria cieszy, program wydaje się rozsądny.

Obrazek

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 11 lutego 2012, 14:31
przez leem
Ładnie. Jaki przebieg ?

P.S. przed napisaniem pierwszego postu powinieneś zajrzeć tutaj: viewtopic.php?f=36&p=398749#p398749

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 11 lutego 2012, 15:22
przez cola3d
Realne 139 tys.

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 11 lutego 2012, 19:42
przez transit_master
Zdrowy engine. Jak widać są jeszcze ARL'e które po softach wypluwają 190 PS'ów ;)

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 11 lutego 2012, 19:42
przez marcus415
Fajna temperatura :-D
Ladnie wyszlo :ok:

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 11 lutego 2012, 20:21
przez Lesoto
Kreski mniam_mniam... Gratki :spoko2:

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 12 lutego 2012, 23:30
przez klauspolo
Przy temp. 20st na plusie bedzie troche powyzej 180 :roll:, więc jak na taki przebieg to bardzo średni ten engine...

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 13 lutego 2012, 00:04
przez Lesoto
A nie jest tak, że wynik jest podawany wg norm, tzn. po korekcie uwzględniającej temp i ciśnienie?

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 13 lutego 2012, 08:07
przez lukaszlsw
super wynik serii jak i programu, klauspolo nie rozumiem takich wypowiedzi, to toś zmieni że w lecie będzie mniej, to raczej normalne, czy serię 167km nazywasz słabym wynikiem? Ważne aby użytkownik był zadowolony a nie ludzie oglądający wykres.. :-) Czy może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest w różnica w pomiarze na 4 lub 5 biegu, czy wpływa to np. na moc na kartce?

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 13 lutego 2012, 10:52
przez cola3d
Użytkownik jak najbardziej zadowolony :-) Nie wiem czy -8 czy +10 lub +20 przy dobrym nawiewie na hamowni i frontalny IC w aucie ma jakiś zbawienny wpływ, ale wiem że przy rekordowych mrozach które panowały tego dnia miałem obawy czy letnie paliwo które było zalane, nie wpłynie niekorzystnie na wynik.

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 13 lutego 2012, 11:01
przez transit_master
Przy 24 stopniach o borówy wyszło 162 i 190 :wink:

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 13 lutego 2012, 14:07
przez marcus415
lukaszlsw napisał(a):Czy może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest w różnica w pomiarze na 4 lub 5 biegu, czy wpływa to np. na moc na kartce?

Moc na silniku bedzie taka sama, roznica bedzie w stratach i mocy na kolach( wyzszy bieg = wieksza predkosc = wieksze straty = mniejsza moc na kolach).

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 14 lutego 2012, 23:24
przez mlody bbm
klauspolo zapewne chcial zauwazyc to ze przy temp -8'C to chyba kazde auto pokazalo by zacny wynik, moj leon przy 28'C stopniach pokazywal na hamowni u Aliego 180 a w momencie robienia programu bylo juz prawie 190 (temp 18'C) to przy -8'C okazalo by sie ze program jest zbedny :3majsie:
a po programie to mysle ze kazdy jest zadowolony kto juz pojezdzil troche seria, przyzwyczail sie a pozniej okazało sie ze jedzie lepiej :D
ale najwazniejsze jest to ze kierownik ma banana na twarzy podczas jazdy :twisted:

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 14 lutego 2012, 23:53
przez transit_master
180 w serii ?? No to nieźle. Chyba najmocniejsza seria w PL ;) Sorry za OT

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 15 lutego 2012, 01:47
przez marcus415
transit_master napisał(a):180 w serii ?? No to nieźle. Chyba najmocniejsza seria w PL ;) Sorry za OT

"Auto: Leon FR" Domyslam sie ze 1p, czyli 170KM w serii.

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 15 lutego 2012, 03:21
przez mlody bbm
tak marcus415, mam leona 1p ;)

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 15 lutego 2012, 13:30
przez cola3d
Mam propozycje, niech się wypowie ktoś kompetentny, kto ma pojecie jak wpływa przede wszystkim ujemna temperatura na pomiary na hamowni ? Czy aby nie jest tak ja pisze marcink79, że wynik jest podawany wg pewnych norm, tzn. po korekcie uwzględniającej temp i ciśnienie ? Co do temp. ekstremalnie dodatnich i wpływu na turbodoładowany motor to chyba każdy się zgodzi i to nie podlega dyskusji. Natomiast różnica +8 lub -8 to wątpię aby była to "jakaś" różnica. Z tego co tu zaczyna być pisane to najlepiej mierzyć auta ostrą zimą, a na Syberii przy -35 to pewnie jeżdżą ARL-e które w serii maja po 200 PS :) Od siebie mogę dodać że jeżeli obciążeniowa hamownia "kłamie" bo raz za gorąco, raz za zimno, to tego ARL-a moja dupohamownia szacowała właśnie na takie wyniki. Muszę dodać że miałem okazje jeździć wieloma TDI w różnych budach i markach, były to zarówno serie jak i auta po modach. Pozdr.

Re: Kolejny Leon ARL - seria vs. program

PostNapisane: 15 lutego 2012, 15:23
przez marcus415
cola3d napisał(a):Czy aby nie jest tak ja pisze marcink79, że wynik jest podawany wg pewnych norm, tzn. po korekcie uwzględniającej temp i ciśnienie ?

Wynik pomiaru mocy na wiekszosci hamowni obciazeniowych jest podawany po niemieckiej normie DIN 70020, ktora to koryguje temperature zasysanego powietrza do 20*C oraz cisnienie atmosferyczne do 1.013 hPa i wedlug takich danych obliczana jest moc. Teoretycznie pomiar robiony przy zasysanym przez silnik powietrzu o temperaturze np. -8 czy +25 powinien wyjsc taki sam, jedynie bedzie roznica w mocy bez normy DIN.