Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez Kołek » 13 marca 2012, 20:57

W końcu znalazłem chwilkę czasu i udało się zhamować auto.
Zmiany:
- GTB2260VK
- DP 2,75"
- usunięta przepływka
- usunięty zawór egr

po wymianie sprzęgła dołoży się do pieca od około 2,4k rpm tak żeby w całym zakresie było około 430nm.
Jeszcze trzeba zrobić wydech i drobna korektę softa ponieważ powyżej 4k rpm występuje dziwne falowanie doładowania.

Oto marne efekty dotychczasowej pracy:

Obrazek
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Reklama

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez JayZ » 13 marca 2012, 21:32

Dobrze ze mody udało sie zrobić.
Kołek, dlaczego taka niska wartość? Jakieś problemy są: silnik etc. ?
Zobacz Profil
JayZ
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 20 lipca 2007, 12:45
Lokalizacja: Południe: Krk-Kato
Auto: Ford TDCi
Silnik: turbo diesel inny

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez Skrzydlaty » 13 marca 2012, 21:37

gtb22 & ARL - powinno być przynajmniej 220 km jak dla mnie, patrzyłeś na wałek i szklanki ?
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez Kołek » 13 marca 2012, 22:31

do 3k rpm jest doładowanie jak w serii a nie jak inni robią 1,8-2bar, tak więc moment nie jest zły. a górę trzeba poprawić, wydech+ korekta tego pierd....ego falowania doładowania i bedzie już ok. motorownia raczej zdrowa. korekcje i bipy jak w nowym silniku. kompresja super.
Skrzydlaty, miałem nadzieje ze 220pęknie a tu 3km brakło :|
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez JayZ » 13 marca 2012, 23:10

Kołek napisał(a):Skrzydlaty, miałem nadzieje ze 220pęknie a tu 3km brakło :|

Kołek, w takich przypadkach, uświadczam się że robienie grubszych modów (turbo, wydech etc.) wiąże się z wymianą głowicy + wałka + popychaczy, a to z kolei grubszymi kosztami, co w przypadku niskiej wartości Leona 1M na rynku PL staje się juz fanatyzmem. Oczywiście mody korcą....a to jest kolejny problem :-P
Wg mnie wymiana głowicy na świeża + korekta softu i dalej można można robić kolejne km
Zobacz Profil
JayZ
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 20 lipca 2007, 12:45
Lokalizacja: Południe: Krk-Kato
Auto: Ford TDCi
Silnik: turbo diesel inny

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez siewcu » 18 marca 2012, 00:49

JayZ napisał(a):niskiej wartości Leona 1M na rynku PL

Na szczęście można sprzedać auto za granicę, poza tym to Cupra 4 więc jej wartość jest trochę inna niż na przykład Top Sportów...
Zobacz Profil
siewcu
Signo
Signo
 
Posty: 165
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 14:45
Auto: brak
Silnik: CJSA 1.8

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez Skrzydlaty » 18 marca 2012, 01:21

Kołek, Jak głowica - to i najlepiej porting :)

Głowica - da się załatwić 2010 r - okolice 600 zł
Wałek 2010 r - okolice 400 zł
Szklanki - okolice 250 zł
Panewki, szpilki, śruby, pierścienie, uszczelka, etc.... - okolice 600 zł

I wtedy silniczek jak pszczółka chodzi - no i moc około 250 km :)

Do tego można big pompki, za czym idzie mocne sprzęgło, później metanol no i mamy okolice 280km ?! - takie miałem plany :)
ale sprzęgło mnie bardzo zastanawia - jakie podoła no i bez wydawania 10 tyś zł ! :)
Wiem że mody korcą - Leon4 jest w cenie :) - przez 12 miesięcy dalej trzymają się w okolicach 25 tyś zł. (bez modów)
kom : 606 40 80 70GTB2260VK MUSZKAD FIRAD HF50/HF80/HF120
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Skrzydlaty
Signo
Signo
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 grudnia 2011, 22:45
Lokalizacja: DW/ONY
Auto: Leon4 Cupra

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez Kołek » 26 marca 2012, 19:33

Auto dzisiaj trochę przegonione z kompem i jak się okazało oryginalny pasek rozrządu z napinaczem po przebiegu około 30kkm przy 4krpm uciąga się tak że synchronizacja ucieka o prawie 8 stopni. za dwa tygodnie bedzie wydech, kpl rozrząd i korekta zobaczymy co z tego wyjdzie.
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez hugo00 » 10 kwietnia 2012, 13:39

Skrzydlaty, co to za głowica za 600 ?? :D

Kołek, to ty nie mialem paska tylko szelki na rozrządzie :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hugo00
Sport
Sport
 
Posty: 563
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:32
Lokalizacja: Wrocław/ Radomsko/ Lubin
Auto: bmw 330xd+
Silnik: turbo diesel inny

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez belzi » 10 kwietnia 2012, 15:30

w ARL/ASZ wystepowaly dwa rodzaje napinaczy, wiec to moze byc kwestia zlego napinacza
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Leon Cupra 4 '02 By RoyalGarage

Postprzez Kołek » 24 kwietnia 2012, 19:54

W końcu znalazłem chwilkę i udało się shamować ten żółty syfon. Do auta wpadł wzmacniany pasek rozrządu, wydech 2,75" i korekta.
W następnej kolejności będziemy grzebać głowicę...

Obrazek
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość