Strona 1 z 1

Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 11:05
przez Łuki
Wczoraj byłem u Andrzeja.


Obrazek

Pozdro

Łuki

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 11:29
przez AdamTower
Podoba mi się, że moment obrotowy ciągnie równo przez skalę obrotów, nie to co w tdi, hehe :twisted: ale za to mniej tych niutków.
Na poważnie, w miarę serię trzyma bo przeważnie 1.8T mają mniej niż fabryka przykazała. Choć jajo Marioq trzymało pięknie.
Gratulację Łuki szybkiego autka :brawo:

aha, czemu moment jest tak pofalowany?

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 11:59
przez dave
a to jest seria :?: :?:

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 12:17
przez Tonny S
adamtower napisał(a):Choć jajo Marioq trzymało pięknie
Tylko do dziś nie wiadomo co trzymało tak pieknie ;-)

Łuki, co tam robiłeś ?? cos o jakims kompie z 225 KM czytałem.

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 12:18
przez Pośpiech
No właśnie - myślałem, ze Ty masz serię 210KM (katalogowe). Jeśli tak to ładny bonusik - tymbardziej, ze to benzyna :) A jeśli seria 225KM to i tak małe straty są :)
Poza tym na tym wykresie są 2 różne dane - na górze jest "1,8T 210", a na dole "fabryka seria 225" :roll:

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 12:36
przez Łuki
Generalnie jest tak że seryjny komp ustąpił miejsca nowemu 225.
Poprzedniego nie miałem okazji testować ale z tego co mi wiadomo pewnie by miał około 195 może :-D
Może będę miał wydruk z tamtego to dam znać.
Po zamianie wyraźnie auto lepiej idzie, a od 3000 obrotów ciągnie równo.
Generalnie jestem zadowolony - program na wiosne :twisted:

adamtower napisał(a):aha, czemu moment jest tak pofalowany?


Wywala mi błędy przez zawór N249 - prawdopodobnie to to.
Jak wymienie zawór to sprawdze.

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 12:44
przez Pośpiech
No to w takim razie jako lajkonik ;) zadam jeszcze takie pytanko - czy eRka 210KM różni się od eRki 225KM tylko kompem?

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 13:18
przez Łuki
Pośpiech napisał(a):No to w takim razie jako lajkonik ;) zadam jeszcze takie pytanko - czy eRka 210KM różni się od eRki 225KM tylko kompem?


Praktycznie nie ma żadnej różnicy poza kompem i kierownicą.

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 26 października 2005, 19:08
przez Pabi
Twoja 210-atka jeszcze dostala gratis Brembo, osiemnastki i Climatronic. Bo tak naporawde to one na poczatku wychodzily na siedemnastkach, bez brembo i z opcjonalna klima. Muwiac szczerze to jak do nas przjechala to sie sami zdziwilismy ze jest w te wszystkie elementy wyposazona :shock: bez doplaty.

To teraz ile ci pompuje cisnienia na tym kompie, wg. zegarka?

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 27 października 2005, 07:35
przez Łuki
1.1 - 1.2 bara to wszystko, oczywiście biorąc pod uwagę że wskaźnik nie przekłamuje.
Na wiosne wszystko się zmieni he he 8)

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 27 października 2005, 22:58
przez Artur20vt
mario a Ty pisales ze u Ciebie 0,9-1,0 bara chyba??

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 28 października 2005, 09:41
przez Łuki
Artur20vt napisał(a):mario a Ty pisales ze u Ciebie 0,9-1,0 bara chyba??


Tyle mi przy tamtym kompie 210 pompowało.

Re: Seat Leon Cupra - Łuki -

PostNapisane: 28 października 2005, 15:28
przez krzew
Moment troszke mniejszy niz u mnie, ale bardzo ladnie przebiega i nie spada jak u mnie na tej malutkiej suszareczce 8)

Ladnie :-D