Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Golf IV ASZ CS

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Golf IV ASZ CS

Postprzez luki-tdi » 28 października 2005, 21:27

Model:
Golf IV 1.9 TDI ASZ

Modyfikacje:

silnik:
Stage 1:

-ASZ=>ARL:
a) FMIC+chłodnica cieczy+org.orurowanie by Compsport
b) GT17VB Ali MT Katowice
c) Wałek HP firmy Grundler Motorsport by Compsport
d) Wydech 2,5' Viga Auto Tuning(przelotowy od turbo do końca)
e) Elektronika: Daniel TTC & Ali MT Katowice

Stage 2:
a) Duże Turbo
b) Elektronika: Compsport: program drogowy i wyśćigowy

zawieszenie:
- Gwint KONI
- Hamulce EBC tourbo groove+green stuff
- Opony:
a)Kleber 225/45/17(przód)
b)Michelin Pilot Sport 225/45/17-tył
- Alusy: BBS VZ
- "Slicki" Markgum

Bodykit:
-Dietrich R-design (r32 look)
-lusterka Supersport

-Kubeł Sparco Rev

Podziękowania dla wszystkich, którzy pomogli i zmodyfikowali ten samochodzik :)

Osiągi:
a) na samym programie w Białej Podlaskiej 14,6 ET
b) na obecnej kofiguracji w Skarbimierzu 14,070 ET+RT

Wałek+wystrojenie Stage 1

Obrazek

Stage 2

Obrazek

Oraz parę fotek:
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Reklama

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez prospect » 28 października 2005, 23:32

Golfik jezdzi naprawde szybko :) Wielkie brawa dla Szymona i Patryka za odwalenie kupe dobre roboty!!
To ostatnie zdjecie to mogłes dac jak z innym autem jedziesz :evil: :)
Zobacz Profil
prospect
 

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez luki-tdi » 28 października 2005, 23:47

Niech się ujawni właściciel srebrnego Leona ;). Wygrałem, ale przyjemnie było się ścigać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Pośpiech » 29 października 2005, 07:48

Nie no .... całość robi wrażenie :shock: Ale na stage2 moment Ci trochę spadł i delikatnie pofalował :wink:
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez luki-tdi » 29 października 2005, 07:58

Ponieważ został ograniczony ze względu na nadal niestety seryjne sprzęgło.Falowanie to chyba od przepływki, ale już jest nowa. W każdym razie będzie więcej mocy :twisted:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Pośpiech » 29 października 2005, 08:12

luki-tdi napisał(a):W każdym razie będzie więcej mocy :twisted:

I walka z trakcją ;) :D
A tak serio to gratulejszyn :) :brawo:
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Barth » 29 października 2005, 08:26

luki-tdi, a ten leonik za toba to nie przypadkiem asgaard ??



CO do wykresow to tez tak chce :)
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Tonny S » 29 października 2005, 08:59

Pośpiech napisał(a):Ale na stage2 moment Ci trochę spadł i delikatnie pofalował

Nie spadł a został tak ułożony przez tunera z oczywistych wzgledów :idea: - porównaj sobie za to przebiegi Nm powyzej 3000 obr.


barth napisał(a):luki-tdi, a ten leonik za toba to nie przypadkiem asgaard
Jak zdjecie było robione ostatnio w Skarbimierzu to na 99% Asgaard

14.07 @ 400 m robi wrazenie - bez ściemniania mozna śmiało stwierdzic ze to najszybszy drogowy (w tej klasie aut) PD w kraju - Asgaard musisz w końcu doprowadzic swojego Leonida do 100% sprawności.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez AdamTower » 29 października 2005, 09:58

Ten golfik był akurat robiony przez Szymona, kiedy odwiedzałem CS. Bardzo byłem ciekaw co z tego wyjdzie. No i jest :brawo: :brawo: :brawo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez prospect » 30 października 2005, 10:26

a przez Patryka nie??Naleza sie wielkie brawa i dla Szymona i dla Patryka :)!!kawal dobrej roboty
Zobacz Profil
prospect
 

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez luki-tdi » 30 października 2005, 10:49

poprostu C O M P S P O R T i wszystko jasne :)

Chłopaki zrobili to co zawsze robią. Efekty jak widać są super, a napewno będą większe już tylko jak wymienie sprzęgło. Auto po założeniu gwinta troche lepiej przyspiesza nie mówie już o zakrętach. Szkoda, że dopiero po Skarbimierzu mi przyszedł bo napewno na wynikac było by widać jeszcze lepszy efekt.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Dobry » 30 października 2005, 21:00

Tonny S napisał(a):
bez ściemniania mozna śmiało stwierdzic ze to najszybszy drogowy (w tej klasie aut) PD w kraju


Znam dwie szybsze Ibizy ... :wink: a raczej jedną bo druga (moja) zmieniła właściciela. :-( Co nie zmienia faktu, że dalej jest szybka ale nie pojawi się już na kresce !
Gratulacje dla właściciela golfa za udane mody !!! 13,65 do pobicia w przyszłym sezonie !!!
Powodzenia !
Najszybsza Ibiza TDI w Polsce - 13.6 ET
Zobacz Profil
Dobry
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lipca 2004, 19:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: E46

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez AdamTower » 30 października 2005, 21:15

prospect napisał(a):a przez Patryka nie??Naleza sie wielkie brawa i dla Szymona i dla Patryka :)!!kawal dobrej roboty



Oczywiście, że nie, ponieważ tego dnia Patryk robił moje auto :PPPP :D , Szymon sam tworzył orurowanie do IC.

Jeszcze raz :brawo: :brawo: dla CS.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez luki-tdi » 30 października 2005, 22:14

Dobry napisał(a):
Tonny S napisał(a):
bez ściemniania mozna śmiało stwierdzic ze to najszybszy drogowy (w tej klasie aut) PD w kraju


Znam dwie szybsze Ibizy ... :wink: a raczej jedną bo druga (moja) zmieniła właściciela. :-( Co nie zmienia faktu, że dalej jest szybka ale nie pojawi się już na kresce !
Gratulacje dla właściciela golfa za udane mody !!! 13,65 do pobicia w przyszłym sezonie !!!
Powodzenia !


Chyba Ibiza to już nie ta sama klasa aut?? Jak dla mnie ta sama klasa to: A3,Leon,GolfIV,GolfV ; natomiast Ibiza,Fabia,Polo to chyba waga lżejsza(-150kg) 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez prospect » 31 października 2005, 08:56

Adam ale ktos musial to wystroic nie :) ??Wazne ze robota jest wykonana swietnie jak zawsze przez chlopakow.Padło stwierdzenie ze najszybszy a taki nie jest :-) a ze inna klasa to zrozumialemGolfa V nie bierze pod uwage bo on wazy ponad 1400
Zobacz Profil
prospect
 

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Tonny S » 31 października 2005, 09:09

Dobry, :arrow:
luki-tdi napisał(a):Chyba Ibiza to już nie ta sama klasa aut?? Jak dla mnie ta sama klasa to: A3,Leon,GolfIV,GolfV ; natomiast Ibiza,Fabia,Polo to chyba waga lżejsza(-150kg) Cool

:arrow:
Tonny S napisał(a):(w tej klasie aut) PD


Czytaj ze zrozumieniem a nie szukaj dziury w calym.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez AdamTower » 31 października 2005, 09:20

prospect napisał(a):Adam ale ktos musial to wystroic nie :)


Kurde, ale nie tego dnia. End OT. :wink: :wink: :x
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Asgaard » 31 października 2005, 17:41

ten z tyłu to ja... :P różnica nie byłaby taka duża gdybym nie wystartował dużo później, co nie zmienia faktu że przez 3 pierwsze biegi golfik cały czas mi odchodzil... ładnie furka zapina... :) może do mają uda mi się w końcu zrobić do końca moją bardachę...
230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva :twisted:
233@450 A4 quattro :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Asgaard
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
Auto: Leon i Eva

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez hubert » 2 listopada 2005, 12:03

Gratuluje modów :brawo: Ładna robota
Myśle, że teraz będziesz ostro walczył jak uda nam się stanąć na kresce. Do tej pory moje żółtko stawało wyżej na podium :wink: Bedzie ciekawie :twisted:
Zobacz Profil
hubert
 

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez luki-tdi » 11 czerwca 2006, 12:07

Witam ponownie

Update modów:

- wskaźniki Greddy (temp oleju, boost,ciśnienie oleju)
- komplet hamulców ATE (przód 312mm) + jarzma +tył ATE(seria)
- Motul RBF 600
- łapa oraz tulejki wahaczy Powerflex
- komplet sprzęgła od Sharana:docisk, tarcza, koło dwumasowe
- gwint KONI
- rozpórka OMP
- lekkie przednie błotniki
- IC by Compsport
- Toyo Proxes T1-R 225/45/17
- Silverstone Type RR 215/45/17

Trochę się tego uzbierało:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Montaż zawiechy:
Przód: -45mm Tył:-40mm ustawiona twardośc na średnią po wielu próbach z podsterownością i nadsterownością.
Obrazek
Obrazek

Rozpórka OMP:
Obrazek

Mała przygoda na KJS i kolumna McPhersona skrzywiona. Do wymiany :( (bolało)
Obrazek

Sprzęgło - komplet sprzęgła od Sharana >03 1,9 TDI ASZ/ARL, do kompletu należy dokupic śrubki mocujące, docisk do koła ponieważ stare są innego rozmiaru. Na samym początku zostały zakupione tarcza+docisk i myślałem, że to będzie pasowac. Niestety dwumas z golfa jest Sachsa i ma inny rozstaw kołków centrujących. Więc zaczęly sie poszukiwania koła od Sharana i tu był problem 3tys zł w salonie po rabatach 2600zł, regenerowane 800zł+wysyłka. Na szczęscie koło miałem pod nosem 8) a szukałem tak daleko(Poznań,Zielona Góra,Bydgoszcz,Bielsko-Biała). Dzieki pomocy firmy Herkules Auto Tuning koło przyszło po 2tygodniach poszukiwań na następny dzień po zamówieniu. Więc cały zestaw nowy i autko poszło na podnośnik niestety nie pomyślałem o wcześniej wspomnianych śrubach mocujących docisk do koła, wiec dzień czekania, bo w salonie VW mieli tylko 2 na stanie.
Komplecik:
Obrazek
Stare graty:
Obrazek
Obrazek
Tarcza i docisk Sharan:
Obrazek
Obrazek
Montaż:
Obrazek
Obrazek

Po zamontowaniu sprzęgło wymagało dotarcia. Najabrdziej było to czuc pod nogą. Po przejechaniu 100km zaczęły się pierwsze próby. Po szybkim starcie i szybkim wsadzeniu 2biegu obroty bardzo szybko wskoczyły powyżej 4000obr/min. jak również wskazówka predkościomierza podniosła się proporcjonalnie. Oczywiście banan na twarzy od razu się pojawił, ponieważ w poprzednich przypadkach tylko same obroty rosły, czasem nawet po szybkim starcie z jedynki stawałem w miejscu przez poślizg sprzęgła. Kolejna sprawa to to, że nie odczuwam żadnej różnicy podczas jazdy na codzień. Pedał sprzęgła pracuje może delikatnie ciężej. Następna zaleta tego sprzęgła to brak(odczuwalny) chwili zastanowienia, jest tak jakby docisk od razu łapał i autko ciągło do przodu bez żadnego przestoju.

Wskaźniki po zamontowaniu:
Obrazek

Kolorystycznie kontrast, ale na żywo super to wygląda. Mocowanie słupków to przerobiony uniwersalny słupek na 3wskaźniki. Na początku trafił do Kliniki dźwięku niestety chłopaki nie mogli sobie z tym poradzic, poza tym chyba nigdy tam wiecej nie trafie. Więc dzieki pomocy Tomkowi z dawnej Silesia Auto Tuning Katowice słupek trafił do firmy Mobil Audio . Firma ta wykończyła bardzo profi słupki(flokowanie i mocna konstrukcja).
Tomek również załatwił błotniki ze skrzelami(akurat wygląd nie był priorytetem, ale nawet to wg mnie fajnie wyszło)
Obrazek

IC wraz z orurowaniem by COMPSPORT
Obrazek

Oponki:
Toyo na codzień:
Obrazek
Silverstone Type RR na 1/4 i nocne :D
Obrazek
Obrazek
Toyo nie trzeba opisywac, natomiast Silverstone naprawde kupowałem kota w worku. Na szczęscie nie zawiodłem się nawet po mokrym i jak są kałuże można spokojnie jeździc. W przyszłości planuje zakup kolejnych 2oponek na tył, super nadają się do bardzo szybkiej jazdy po zakrętach->rewelka. Te opony na przód i nawet Toyo na tył = nadsterownośc.

Powerflex i Motul RBF 600
Obrazek

Łapa Powerflex do skrzyni jest twarda jak kamień. Tego rozwiazania nie polecam dla tych co lubią i cenią komfort. Przy ruszaniu troche budą trzęsie, ale coś za coś. Nie szarpie silnikiem i autko lepiej zaczyna przyśpieszac.

Pozdrawiam mam nadzieję, że całe INFO będzie pomocne.

Ps
Zapomniałem jeszcze o planach więc:
- wymiana maski, klapy i innych elementów ktore można odkręcic i zamienic na carbonowe, setup będzie zależał od tego czy na droge czy na wyścigi :czarodziej:
- 2oponki Silverstone
- może wydajniejsze pompki :diabel:
- wnętrze od R32
- szpera

[ Dodano: Nie 11 Cze, 2006 ]
Obecne osiągi to 13,7@1/4mili BP 2006 , średnio g-techem 6,0-6,1 a najlepiej 5,83 (mierzone w nocy czyli nie najlepsza trakcja).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez funcarver » 11 czerwca 2006, 12:41

pieknie pieknie
modyfikacje miazdza
osiagi takze
brawo
LEO->EVO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
funcarver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 15 marca 2006, 13:06
Lokalizacja: Kraków
Auto: evo X

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Patee » 11 czerwca 2006, 15:07

moge zapytac jaka cena tego gwintu z oferty Koni

jakis numer katalogowy? gdzie kupione?

moze byc tutaj albo na PW

dzieki
E-46 330xd Touring
E-36 328i Cabrio
Yamaha Raptor 350
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Patee
Sport
Sport
 
Posty: 689
Dołączył(a): 6 września 2004, 13:17
Lokalizacja: Bialystok
Auto: bimmers

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Orzeł » 11 czerwca 2006, 17:09

:brawo: robi wrażenie taki klekocik ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Marcin_TDI » 11 czerwca 2006, 22:48

robi bardzo duze wrazenie. oby Ci sie jezdzilo bardzo dobze i wielkie brawa
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Kozak » 11 czerwca 2006, 23:56

Wrazenie robi ilosc wlozonej pracy w ten samochod :brawo: :brawo: :brawo: i zlotowek :shock: [/list]

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez luki-tdi » 20 lipca 2007, 05:51

Mały update wykresów, jeden z przed roku wg wykazanej mocy udało się oficjalnie zrobić 13,85 i 13,77 w treningach w Białej Podlasce 2006 oraz nowy wykresik z mniejszą mocą na której zrobiłem 13,65 i 2x13,7 w Kamieniu Śląskim. Co dziwne troche mocy ubyło wg MAHA a samochód wg mnie zdecydowanie lepiej jeździ tylko, że soft deliktanie mocniejszy od poprzedniego, ale przbieg już prawie 167 tys. km. Silnik nigdy nie rozbierany i robiący 30tys rocznie od ponad roku cały czas było 245km z czego ubyło 12km i 10nm(nie mam obecnego wykresu w każdym razie 231@420nm). Silnikowi potrzebny mały freshmaker mam nadzieje, że nastąpi to niebawem. Kolejny mod to nowe oponki które spisują się rewelacyjnie - MAXSPORT

245@433 Obrazek
Oraz 239@445nm i naniesiony ww wykres Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
luki-tdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12 sierpnia 2005, 07:31
Lokalizacja: Stary Sącz
Auto: Golf IV

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez Orzeł » 20 lipca 2007, 10:04

luki-tdi, :brawo: fura zapina świetnie co było widać na SSS w Kamieniu (czasy mówią same za siebie). Kierownik z Ciebie jeszcze lepszy, Gratuluje ogarniania fury i wytrwałości przy wybebeszaniu ;). :brawo: :brawo: :brawo:
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez pembuk » 12 maja 2009, 13:42

Autko spoko :)

Może zadam troche dziwne pytanie :D

Czy to Lucyna jest na zdjęciu w poscie tytułowym :)??

Pozdrawiam :peace:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pembuk
Sport
Sport
 
Posty: 306
Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, 23:01
Lokalizacja: #-miasto
Auto: SIGNUM 3.0

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez paramedic71 » 12 maja 2009, 13:49

stary popatrz na date postow po co odgrzewac kotleta
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez pembuk » 12 maja 2009, 14:58

Sorki ale nie mogłem sie powstrzymac :)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pembuk
Sport
Sport
 
Posty: 306
Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, 23:01
Lokalizacja: #-miasto
Auto: SIGNUM 3.0

Re: Golf IV ASZ CS

Postprzez mammoth » 14 maja 2009, 16:44

nalezy Ci sie tylul forumowego archeologa
www.VAGserwis.pl diagnostyka, naprawy biezace, naprwy glowne VW Audi Seat Skoda Porsche Subaru Piekna 78 W-w tel. 669 51 76 75
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mammoth
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9 października 2005, 19:08
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: paSCUDO


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość