Witam ponownie
Update modów:
- wskaźniki Greddy (temp oleju, boost,ciśnienie oleju)
- komplet hamulców ATE (przód 312mm) + jarzma +tył ATE(seria)
- Motul RBF 600
- łapa oraz tulejki wahaczy Powerflex
- komplet sprzęgła od Sharana:docisk, tarcza, koło dwumasowe
- gwint KONI
- rozpórka OMP
- lekkie przednie błotniki
- IC by Compsport
- Toyo Proxes T1-R 225/45/17
- Silverstone Type RR 215/45/17
Trochę się tego uzbierało:
Montaż zawiechy:
Przód: -45mm Tył:-40mm ustawiona twardośc na średnią po wielu próbach z podsterownością i nadsterownością.
Rozpórka OMP:
Mała przygoda na KJS i kolumna McPhersona skrzywiona. Do wymiany

(bolało)
Sprzęgło - komplet sprzęgła od Sharana >03 1,9 TDI ASZ/ARL, do kompletu należy dokupic śrubki mocujące, docisk do koła ponieważ stare są innego rozmiaru. Na samym początku zostały zakupione tarcza+docisk i myślałem, że to będzie pasowac. Niestety dwumas z golfa jest Sachsa i ma inny rozstaw kołków centrujących. Więc zaczęly sie poszukiwania koła od Sharana i tu był problem 3tys zł w salonie po rabatach 2600zł, regenerowane 800zł+wysyłka. Na szczęscie koło miałem pod nosem

a szukałem tak daleko(Poznań,Zielona Góra,Bydgoszcz,Bielsko-Biała). Dzieki pomocy firmy
Herkules Auto Tuning koło przyszło po 2tygodniach poszukiwań na następny dzień po zamówieniu. Więc cały zestaw nowy i autko poszło na podnośnik niestety nie pomyślałem o wcześniej wspomnianych śrubach mocujących docisk do koła, wiec dzień czekania, bo w salonie VW mieli tylko 2 na stanie.
Komplecik:
Stare graty:
Tarcza i docisk Sharan:
Montaż:
Po zamontowaniu sprzęgło wymagało dotarcia. Najabrdziej było to czuc pod nogą. Po przejechaniu 100km zaczęły się pierwsze próby. Po szybkim starcie i szybkim wsadzeniu 2biegu obroty bardzo szybko wskoczyły powyżej 4000obr/min. jak również wskazówka predkościomierza podniosła się proporcjonalnie. Oczywiście banan na twarzy od razu się pojawił, ponieważ w poprzednich przypadkach tylko same obroty rosły, czasem nawet po szybkim starcie z jedynki stawałem w miejscu przez poślizg sprzęgła. Kolejna sprawa to to, że nie odczuwam żadnej różnicy podczas jazdy na codzień. Pedał sprzęgła pracuje może delikatnie ciężej. Następna zaleta tego sprzęgła to brak(odczuwalny) chwili zastanowienia, jest tak jakby docisk od razu łapał i autko ciągło do przodu bez żadnego przestoju.
Wskaźniki po zamontowaniu:
Kolorystycznie kontrast, ale na żywo super to wygląda. Mocowanie słupków to przerobiony uniwersalny słupek na 3wskaźniki. Na początku trafił do Kliniki dźwięku niestety chłopaki nie mogli sobie z tym poradzic, poza tym chyba nigdy tam wiecej nie trafie. Więc dzieki pomocy Tomkowi z dawnej Silesia Auto Tuning Katowice słupek trafił do firmy
Mobil Audio . Firma ta wykończyła bardzo profi słupki(flokowanie i mocna konstrukcja).
Tomek również załatwił błotniki ze skrzelami(akurat wygląd nie był priorytetem, ale nawet to wg mnie fajnie wyszło)
IC wraz z orurowaniem by COMPSPORT
Oponki:
Toyo na codzień:
Silverstone Type RR na 1/4 i nocne
Toyo nie trzeba opisywac, natomiast Silverstone naprawde kupowałem kota w worku. Na szczęscie nie zawiodłem się nawet po mokrym i jak są kałuże można spokojnie jeździc. W przyszłości planuje zakup kolejnych 2oponek na tył, super nadają się do bardzo szybkiej jazdy po zakrętach->rewelka. Te opony na przód i nawet Toyo na tył = nadsterownośc.
Powerflex i Motul RBF 600
Łapa Powerflex do skrzyni jest twarda jak kamień. Tego rozwiazania nie polecam dla tych co lubią i cenią komfort. Przy ruszaniu troche budą trzęsie, ale coś za coś. Nie szarpie silnikiem i autko lepiej zaczyna przyśpieszac.
Pozdrawiam mam nadzieję, że całe INFO będzie pomocne.
Ps
Zapomniałem jeszcze o planach więc:
- wymiana maski, klapy i innych elementów ktore można odkręcic i zamienic na carbonowe, setup będzie zależał od tego czy na droge czy na wyścigi
- 2oponki Silverstone
- może wydajniejsze pompki
- wnętrze od R32
- szpera
[ Dodano: Nie 11 Cze, 2006 ]Obecne osiągi to 13,7@1/4mili BP 2006 , średnio g-techem 6,0-6,1 a najlepiej 5,83 (mierzone w nocy czyli nie najlepsza trakcja).