Strona 1 z 1

Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 28 października 2005, 21:27
przez luki-tdi
Model:
Golf IV 1.9 TDI ASZ

Modyfikacje:

silnik:
Stage 1:

-ASZ=>ARL:
a) FMIC+chłodnica cieczy+org.orurowanie by Compsport
b) GT17VB Ali MT Katowice
c) Wałek HP firmy Grundler Motorsport by Compsport
d) Wydech 2,5' Viga Auto Tuning(przelotowy od turbo do końca)
e) Elektronika: Daniel TTC & Ali MT Katowice

Stage 2:
a) Duże Turbo
b) Elektronika: Compsport: program drogowy i wyśćigowy

zawieszenie:
- Gwint KONI
- Hamulce EBC tourbo groove+green stuff
- Opony:
a)Kleber 225/45/17(przód)
b)Michelin Pilot Sport 225/45/17-tył
- Alusy: BBS VZ
- "Slicki" Markgum

Bodykit:
-Dietrich R-design (r32 look)
-lusterka Supersport

-Kubeł Sparco Rev

Podziękowania dla wszystkich, którzy pomogli i zmodyfikowali ten samochodzik :)

Osiągi:
a) na samym programie w Białej Podlaskiej 14,6 ET
b) na obecnej kofiguracji w Skarbimierzu 14,070 ET+RT

Wałek+wystrojenie Stage 1

Obrazek

Stage 2

Obrazek

Oraz parę fotek:
Obrazek
Obrazek

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 28 października 2005, 23:32
przez prospect
Golfik jezdzi naprawde szybko :) Wielkie brawa dla Szymona i Patryka za odwalenie kupe dobre roboty!!
To ostatnie zdjecie to mogłes dac jak z innym autem jedziesz :evil: :)

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 28 października 2005, 23:47
przez luki-tdi
Niech się ujawni właściciel srebrnego Leona ;). Wygrałem, ale przyjemnie było się ścigać.

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 29 października 2005, 07:48
przez Pośpiech
Nie no .... całość robi wrażenie :shock: Ale na stage2 moment Ci trochę spadł i delikatnie pofalował :wink:

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 29 października 2005, 07:58
przez luki-tdi
Ponieważ został ograniczony ze względu na nadal niestety seryjne sprzęgło.Falowanie to chyba od przepływki, ale już jest nowa. W każdym razie będzie więcej mocy :twisted:

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 29 października 2005, 08:12
przez Pośpiech
luki-tdi napisał(a):W każdym razie będzie więcej mocy :twisted:

I walka z trakcją ;) :D
A tak serio to gratulejszyn :) :brawo:

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 29 października 2005, 08:26
przez Barth
luki-tdi, a ten leonik za toba to nie przypadkiem asgaard ??



CO do wykresow to tez tak chce :)

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 29 października 2005, 08:59
przez Tonny S
Pośpiech napisał(a):Ale na stage2 moment Ci trochę spadł i delikatnie pofalował

Nie spadł a został tak ułożony przez tunera z oczywistych wzgledów :idea: - porównaj sobie za to przebiegi Nm powyzej 3000 obr.


barth napisał(a):luki-tdi, a ten leonik za toba to nie przypadkiem asgaard
Jak zdjecie było robione ostatnio w Skarbimierzu to na 99% Asgaard

14.07 @ 400 m robi wrazenie - bez ściemniania mozna śmiało stwierdzic ze to najszybszy drogowy (w tej klasie aut) PD w kraju - Asgaard musisz w końcu doprowadzic swojego Leonida do 100% sprawności.

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 29 października 2005, 09:58
przez AdamTower
Ten golfik był akurat robiony przez Szymona, kiedy odwiedzałem CS. Bardzo byłem ciekaw co z tego wyjdzie. No i jest :brawo: :brawo: :brawo:

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 30 października 2005, 10:26
przez prospect
a przez Patryka nie??Naleza sie wielkie brawa i dla Szymona i dla Patryka :)!!kawal dobrej roboty

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 30 października 2005, 10:49
przez luki-tdi
poprostu C O M P S P O R T i wszystko jasne :)

Chłopaki zrobili to co zawsze robią. Efekty jak widać są super, a napewno będą większe już tylko jak wymienie sprzęgło. Auto po założeniu gwinta troche lepiej przyspiesza nie mówie już o zakrętach. Szkoda, że dopiero po Skarbimierzu mi przyszedł bo napewno na wynikac było by widać jeszcze lepszy efekt.

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 30 października 2005, 21:00
przez Dobry
Tonny S napisał(a):
bez ściemniania mozna śmiało stwierdzic ze to najszybszy drogowy (w tej klasie aut) PD w kraju


Znam dwie szybsze Ibizy ... :wink: a raczej jedną bo druga (moja) zmieniła właściciela. :-( Co nie zmienia faktu, że dalej jest szybka ale nie pojawi się już na kresce !
Gratulacje dla właściciela golfa za udane mody !!! 13,65 do pobicia w przyszłym sezonie !!!
Powodzenia !

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 30 października 2005, 21:15
przez AdamTower
prospect napisał(a):a przez Patryka nie??Naleza sie wielkie brawa i dla Szymona i dla Patryka :)!!kawal dobrej roboty



Oczywiście, że nie, ponieważ tego dnia Patryk robił moje auto :PPPP :D , Szymon sam tworzył orurowanie do IC.

Jeszcze raz :brawo: :brawo: dla CS.

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 30 października 2005, 22:14
przez luki-tdi
Dobry napisał(a):
Tonny S napisał(a):
bez ściemniania mozna śmiało stwierdzic ze to najszybszy drogowy (w tej klasie aut) PD w kraju


Znam dwie szybsze Ibizy ... :wink: a raczej jedną bo druga (moja) zmieniła właściciela. :-( Co nie zmienia faktu, że dalej jest szybka ale nie pojawi się już na kresce !
Gratulacje dla właściciela golfa za udane mody !!! 13,65 do pobicia w przyszłym sezonie !!!
Powodzenia !


Chyba Ibiza to już nie ta sama klasa aut?? Jak dla mnie ta sama klasa to: A3,Leon,GolfIV,GolfV ; natomiast Ibiza,Fabia,Polo to chyba waga lżejsza(-150kg) 8)

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 31 października 2005, 08:56
przez prospect
Adam ale ktos musial to wystroic nie :) ??Wazne ze robota jest wykonana swietnie jak zawsze przez chlopakow.Padło stwierdzenie ze najszybszy a taki nie jest :-) a ze inna klasa to zrozumialemGolfa V nie bierze pod uwage bo on wazy ponad 1400

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 31 października 2005, 09:09
przez Tonny S
Dobry, :arrow:
luki-tdi napisał(a):Chyba Ibiza to już nie ta sama klasa aut?? Jak dla mnie ta sama klasa to: A3,Leon,GolfIV,GolfV ; natomiast Ibiza,Fabia,Polo to chyba waga lżejsza(-150kg) Cool

:arrow:
Tonny S napisał(a):(w tej klasie aut) PD


Czytaj ze zrozumieniem a nie szukaj dziury w calym.

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 31 października 2005, 09:20
przez AdamTower
prospect napisał(a):Adam ale ktos musial to wystroic nie :)


Kurde, ale nie tego dnia. End OT. :wink: :wink: :x

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 31 października 2005, 17:41
przez Asgaard
ten z tyłu to ja... :P różnica nie byłaby taka duża gdybym nie wystartował dużo później, co nie zmienia faktu że przez 3 pierwsze biegi golfik cały czas mi odchodzil... ładnie furka zapina... :) może do mają uda mi się w końcu zrobić do końca moją bardachę...

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 2 listopada 2005, 12:03
przez hubert
Gratuluje modów :brawo: Ładna robota
Myśle, że teraz będziesz ostro walczył jak uda nam się stanąć na kresce. Do tej pory moje żółtko stawało wyżej na podium :wink: Bedzie ciekawie :twisted:

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 11 czerwca 2006, 12:07
przez luki-tdi
Witam ponownie

Update modów:

- wskaźniki Greddy (temp oleju, boost,ciśnienie oleju)
- komplet hamulców ATE (przód 312mm) + jarzma +tył ATE(seria)
- Motul RBF 600
- łapa oraz tulejki wahaczy Powerflex
- komplet sprzęgła od Sharana:docisk, tarcza, koło dwumasowe
- gwint KONI
- rozpórka OMP
- lekkie przednie błotniki
- IC by Compsport
- Toyo Proxes T1-R 225/45/17
- Silverstone Type RR 215/45/17

Trochę się tego uzbierało:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Montaż zawiechy:
Przód: -45mm Tył:-40mm ustawiona twardośc na średnią po wielu próbach z podsterownością i nadsterownością.
Obrazek
Obrazek

Rozpórka OMP:
Obrazek

Mała przygoda na KJS i kolumna McPhersona skrzywiona. Do wymiany :( (bolało)
Obrazek

Sprzęgło - komplet sprzęgła od Sharana >03 1,9 TDI ASZ/ARL, do kompletu należy dokupic śrubki mocujące, docisk do koła ponieważ stare są innego rozmiaru. Na samym początku zostały zakupione tarcza+docisk i myślałem, że to będzie pasowac. Niestety dwumas z golfa jest Sachsa i ma inny rozstaw kołków centrujących. Więc zaczęly sie poszukiwania koła od Sharana i tu był problem 3tys zł w salonie po rabatach 2600zł, regenerowane 800zł+wysyłka. Na szczęscie koło miałem pod nosem 8) a szukałem tak daleko(Poznań,Zielona Góra,Bydgoszcz,Bielsko-Biała). Dzieki pomocy firmy Herkules Auto Tuning koło przyszło po 2tygodniach poszukiwań na następny dzień po zamówieniu. Więc cały zestaw nowy i autko poszło na podnośnik niestety nie pomyślałem o wcześniej wspomnianych śrubach mocujących docisk do koła, wiec dzień czekania, bo w salonie VW mieli tylko 2 na stanie.
Komplecik:
Obrazek
Stare graty:
Obrazek
Obrazek
Tarcza i docisk Sharan:
Obrazek
Obrazek
Montaż:
Obrazek
Obrazek

Po zamontowaniu sprzęgło wymagało dotarcia. Najabrdziej było to czuc pod nogą. Po przejechaniu 100km zaczęły się pierwsze próby. Po szybkim starcie i szybkim wsadzeniu 2biegu obroty bardzo szybko wskoczyły powyżej 4000obr/min. jak również wskazówka predkościomierza podniosła się proporcjonalnie. Oczywiście banan na twarzy od razu się pojawił, ponieważ w poprzednich przypadkach tylko same obroty rosły, czasem nawet po szybkim starcie z jedynki stawałem w miejscu przez poślizg sprzęgła. Kolejna sprawa to to, że nie odczuwam żadnej różnicy podczas jazdy na codzień. Pedał sprzęgła pracuje może delikatnie ciężej. Następna zaleta tego sprzęgła to brak(odczuwalny) chwili zastanowienia, jest tak jakby docisk od razu łapał i autko ciągło do przodu bez żadnego przestoju.

Wskaźniki po zamontowaniu:
Obrazek

Kolorystycznie kontrast, ale na żywo super to wygląda. Mocowanie słupków to przerobiony uniwersalny słupek na 3wskaźniki. Na początku trafił do Kliniki dźwięku niestety chłopaki nie mogli sobie z tym poradzic, poza tym chyba nigdy tam wiecej nie trafie. Więc dzieki pomocy Tomkowi z dawnej Silesia Auto Tuning Katowice słupek trafił do firmy Mobil Audio . Firma ta wykończyła bardzo profi słupki(flokowanie i mocna konstrukcja).
Tomek również załatwił błotniki ze skrzelami(akurat wygląd nie był priorytetem, ale nawet to wg mnie fajnie wyszło)
Obrazek

IC wraz z orurowaniem by COMPSPORT
Obrazek

Oponki:
Toyo na codzień:
Obrazek
Silverstone Type RR na 1/4 i nocne :D
Obrazek
Obrazek
Toyo nie trzeba opisywac, natomiast Silverstone naprawde kupowałem kota w worku. Na szczęscie nie zawiodłem się nawet po mokrym i jak są kałuże można spokojnie jeździc. W przyszłości planuje zakup kolejnych 2oponek na tył, super nadają się do bardzo szybkiej jazdy po zakrętach->rewelka. Te opony na przód i nawet Toyo na tył = nadsterownośc.

Powerflex i Motul RBF 600
Obrazek

Łapa Powerflex do skrzyni jest twarda jak kamień. Tego rozwiazania nie polecam dla tych co lubią i cenią komfort. Przy ruszaniu troche budą trzęsie, ale coś za coś. Nie szarpie silnikiem i autko lepiej zaczyna przyśpieszac.

Pozdrawiam mam nadzieję, że całe INFO będzie pomocne.

Ps
Zapomniałem jeszcze o planach więc:
- wymiana maski, klapy i innych elementów ktore można odkręcic i zamienic na carbonowe, setup będzie zależał od tego czy na droge czy na wyścigi :czarodziej:
- 2oponki Silverstone
- może wydajniejsze pompki :diabel:
- wnętrze od R32
- szpera

[ Dodano: Nie 11 Cze, 2006 ]
Obecne osiągi to 13,7@1/4mili BP 2006 , średnio g-techem 6,0-6,1 a najlepiej 5,83 (mierzone w nocy czyli nie najlepsza trakcja).

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 11 czerwca 2006, 12:41
przez funcarver
pieknie pieknie
modyfikacje miazdza
osiagi takze
brawo

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 11 czerwca 2006, 15:07
przez Patee
moge zapytac jaka cena tego gwintu z oferty Koni

jakis numer katalogowy? gdzie kupione?

moze byc tutaj albo na PW

dzieki

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 11 czerwca 2006, 17:09
przez Orzeł
:brawo: robi wrażenie taki klekocik ;)

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 11 czerwca 2006, 22:48
przez Marcin_TDI
robi bardzo duze wrazenie. oby Ci sie jezdzilo bardzo dobze i wielkie brawa

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 11 czerwca 2006, 23:56
przez Kozak
Wrazenie robi ilosc wlozonej pracy w ten samochod :brawo: :brawo: :brawo: i zlotowek :shock: [/list]

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 20 lipca 2007, 05:51
przez luki-tdi
Mały update wykresów, jeden z przed roku wg wykazanej mocy udało się oficjalnie zrobić 13,85 i 13,77 w treningach w Białej Podlasce 2006 oraz nowy wykresik z mniejszą mocą na której zrobiłem 13,65 i 2x13,7 w Kamieniu Śląskim. Co dziwne troche mocy ubyło wg MAHA a samochód wg mnie zdecydowanie lepiej jeździ tylko, że soft deliktanie mocniejszy od poprzedniego, ale przbieg już prawie 167 tys. km. Silnik nigdy nie rozbierany i robiący 30tys rocznie od ponad roku cały czas było 245km z czego ubyło 12km i 10nm(nie mam obecnego wykresu w każdym razie 231@420nm). Silnikowi potrzebny mały freshmaker mam nadzieje, że nastąpi to niebawem. Kolejny mod to nowe oponki które spisują się rewelacyjnie - MAXSPORT

245@433 Obrazek
Oraz 239@445nm i naniesiony ww wykres Obrazek

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 20 lipca 2007, 10:04
przez Orzeł
luki-tdi, :brawo: fura zapina świetnie co było widać na SSS w Kamieniu (czasy mówią same za siebie). Kierownik z Ciebie jeszcze lepszy, Gratuluje ogarniania fury i wytrwałości przy wybebeszaniu ;). :brawo: :brawo: :brawo:

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 12 maja 2009, 13:42
przez pembuk
Autko spoko :)

Może zadam troche dziwne pytanie :D

Czy to Lucyna jest na zdjęciu w poscie tytułowym :)??

Pozdrawiam :peace:

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 12 maja 2009, 13:49
przez paramedic71
stary popatrz na date postow po co odgrzewac kotleta

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 12 maja 2009, 14:58
przez pembuk
Sorki ale nie mogłem sie powstrzymac :)

Re: Golf IV ASZ CS

PostNapisane: 14 maja 2009, 16:44
przez mammoth
nalezy Ci sie tylul forumowego archeologa