Strona 1 z 1

Seria 150

PostNapisane: 11 listopada 2005, 20:19
przez colin23
Oto mój pierwszy pomiar Leonka

Obrazek

Re: Seria 150

PostNapisane: 11 listopada 2005, 20:24
przez nixu
Troszke mi brakuje, Colin jak mozesz popraw cos z ostroscia tego wykresu bo straszne rzeczy sie z nim podzialu, a tak pozatym to gratuluje 8) nadwyzki 8)

Re: Seria 150

PostNapisane: 11 listopada 2005, 20:26
przez bacardi
no Colin, calkiem przyjemny wykresik, chcialbym miec u siebei taki bonusik ;)

Re: Seria 150

PostNapisane: 11 listopada 2005, 23:56
przez Piotrek TS
No Colin masz calkiem calkiem ten wykres no i gratuluje bonusa w postaci 10 hp

Re: Seria 150

PostNapisane: 12 listopada 2005, 11:50
przez colin23
Niby bonus 10Km jest ale mam sporo straty na kołach (tak widać było na wykresie). I nominalnie na kołach jest ok.140KM. Co może być przyczyną strat? Ciśnienie w oponach? Zbieżność? Moje kołpaki ;-) ?

Re: Seria 150

PostNapisane: 12 listopada 2005, 11:56
przez bacardi
colin23, zawsze bedzie strata na kolach a im wieksze kola (szersze, ciezsze) tym wieksza strata...

Re: Seria 150

PostNapisane: 12 listopada 2005, 12:01
przez colin23
bacardi napisał(a):colin23, zawsze bedzie strata na kolach a im wieksze kola (szersze, ciezsze) tym wieksza strata...


To wiem ale zdziwiło mnie to że każdy hamowany wczoraj leon mial tak ok. 5% a tylko mój miał więcej :-( Tym bardziej że własnie ja byłem na zimówkach 195R15 a np. Maćka był na alu 225R17. Chyba że moje zimówki tak hamują? Ale Beast chyba też był na stalowych z zimowkami. I dlatego sie martwie :-(

Re: Seria 150

PostNapisane: 12 listopada 2005, 16:18
przez Fawor
Bardzo ważnym czynnikiem jest też dociągniecie samochodu linkami. Jesli twój leon przez przypadek był dociągniety mocniej niz pozostałe to automatycznie masz wieksze straty. Jak widac jest to pojecie bardzo względne, nie ma co sie az tak przejmowac 8)

Re: Seria 150

PostNapisane: 12 listopada 2005, 18:34
przez colin23
no to jestem troszke spokojniejszy. A zbieżnośc i tak mogę zrobić na wiosnę.

Re: Seria 150

PostNapisane: 13 listopada 2005, 13:02
przez Asgaard
ta hamownia musi mieć mega lekkie rolki skoro seryjny samochód wykazuje max moment przy 2,5krpm... poza tym nie słyszałem jeszcze o stratach w vag'u rzędu 5% chyba, że hamowanie było na 2-3biegu.... :shock: średnio staty powinny być około 30-40KM i nie mówię tutaj o moim samochodzie bo jak go dociągnęliśmy na Maszce do rolek to wypluło ponad 50KM strat :twisted:

Re: Seria 150

PostNapisane: 13 listopada 2005, 13:34
przez colin23
Wiosną go zhamuje ma obciążeniówce to wszystko będzie jasne :-)

Re: Seria 150

PostNapisane: 13 listopada 2005, 17:24
przez Barth
colin23, zla kolejnosc :

1. Wirus
2. Hamowanie

Re: Seria 150

PostNapisane: 18 listopada 2005, 12:58
przez Pawel_PTFB
Colin zrób lajtowy zimowy programik, zmiana jest totalna... Jak znajdę wykres "po" zatruciu to wrzucę :-)

Re: Seria 150

PostNapisane: 18 listopada 2005, 22:30
przez mm.max
Pawel_PTFB napisał(a):zrób lajtowy zimowy programik, zmiana jest totalna

Paweł Twój program do lajtowych nie należy ale potwierdzam że każdy program w TDi jest niesamowitym przeskokiem w nadprzestrzeń.

Re: Seria 150

PostNapisane: 19 listopada 2005, 09:08
przez Pawel_PTFB
Eeee tam Michał może ściągnę ten SPRZED korekty :twisted: :twisted: :twisted:
Uhahahaa

Sorki OT

pozdr

Re: Seria 150

PostNapisane: 30 listopada 2005, 15:44
przez Krzysztof
colin23 napisał(a):To wiem ale zdziwiło mnie to że każdy hamowany wczoraj leon mial tak ok. 5% a tylko mój miał więcej Tym bardziej że własnie ja byłem na zimówkach 195R15 a np. Maćka był na alu 225R17. Chyba że moje zimówki tak hamują? Ale Beast chyba też był na stalowych z zimowkami.


Coś pewnie z autem jest nie tak. Niedawno z ciekawości zmierzyłem moc auta po geometrii.
Samochód znajomego miał wymienione sworznie wahacza i zrobioną na nowo geometrie.
Okazało się ze moc strat zmniejszyła się ok 12-15KM ! ! ! Opony zewnętrznie nie miały widocznych śladów nieprawidłowej geometrii, a jednak opory toczenia się zmieniły.