AHF+216

Napisane:
26 października 2012, 12:30
przez kornat
Seryjny AHF wraz wtryskami 216

Co o tym sądzicie?
P.S. Podziękowania dla użytkownika Tny065 z forum
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=46451
Re: AHF+216

Napisane:
26 października 2012, 14:44
przez mariushjj
Ciekawe jaki wykres byłby po wykonaniu chiptuningu na takim zestawie?
Re: AHF+216

Napisane:
27 października 2012, 00:56
przez tony065
No tak, to moje "kreski"
Jeździ się fajnie, ale suszarkę trzeba albo wyczyścić, albo zregenerować, bo jednak na zdrowej mogło by wyjść nawet 155KM. Aha, no i FMIC też by dobrze zrobił. Teraz priorytetem są hample 312/256. Już leżą i czekają na montaż

Re: AHF+216

Napisane:
27 października 2012, 08:09
przez mariushjj
A jak ze sprzegłem i kołem dwumasowym dają rade? Czy juz wymieniłeś?
Re: AHF+216

Napisane:
27 października 2012, 16:21
przez tony065
Sprzęgło mam wymienione na G60 i zamach na 1-masę. Jakoś specjalnie różnicy nie poczułem w kwestii komfortu, hałasu itp. Napewno różnica jest znaczna na kasie, jakieś 3x mniej to kosztuje i jest bardziej wytrzymałe. Gdzieś tam znalazłem, że powinno wytrzymać max. 370Nm. Myślałem nad VR6, bo trzyma do ok. 470Nm, ale jest do silnika 6-cylindrowego i ponoć czasem słychać grzechot sprzężyn, ale to też trzeba samemu sprawdzić, bo to subiektywna sprawa. Więcej momentu dołożę, jak zmienię następne graty w aucie, co by odczuwalny progres był. Najszybciej zmienię wałek rozrządu na SDI, bo samo to daje ok. 10KM/20Nm więcej.
Odnośnie wykresów, to 127KM jest już z wtryskami 216, 147KM wyszło po wirusie z wtryskami.