Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez GruchaARL » 13 listopada 2012, 22:39

MODEL AUTA: Seat Leon 1.9TDI VP
RODZAJ SILNIKA: 1.9 TDI VP
MODYFIKACJA SILNIKA:
- turbo ARL z wirnikiem ssącym od BMW,
- końcówki 230,
- pompa 11,
- wydech przelotowy 2,5"
- FMIC 230mm
- usunięty przepływomierz
- przepływomierz i mapsensor ARL
- skrzynia 6 bieg ze wzmacnianym sprzęgłem "kevlar",
MOC: 193KM / 420NM
mod 137,2KM/335,8Nm
RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa BARTPOL
TUNER: kingsoft OST
Kolejna dobra sztuka starych VP, którą po bardzo ciężkich próbach przez hybrydowe turbo udało się doprowadzić do przyzwoitego stanu.
Cowboy, w imieniu klienta dziękujemy za końcówki, jak zwykle bez problemów.

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Reklama

Re: Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez mariushjj » 16 listopada 2012, 20:29

Pogromca Arl-ów :-) :-)
CZARNY LEON SPORT
Prochip 152.6 KM & 328.6 Nm
Zobacz Profil
mariushjj
Sport
Sport
 
Posty: 219
Dołączył(a): 7 listopada 2011, 11:03
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez GruchaARL » 17 listopada 2012, 07:29

mariushjj napisał(a):Pogromca Arl-ów :-) :-)


No coś tam jedzie :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez bartekmk » 17 listopada 2012, 17:24

koszt modyfikacji pewnie zrównał się z wartością auta;]
Zobacz Profil
bartekmk
Signo
Signo
 
Posty: 125
Dołączył(a): 10 maja 2011, 21:58
Lokalizacja: pl
Auto: Diesel
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez GruchaARL » 17 listopada 2012, 17:38

Koszt modyfikacji zamknął się w kwocie 8000tyś
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez Roxon40 » 17 listopada 2012, 23:38

Fajny wynik :)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Roxon40
Signo
Signo
 
Posty: 183
Dołączył(a): 15 listopada 2009, 12:34
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Seat

Re: Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez Nastar » 18 listopada 2012, 13:51

Głowica, śruby i uszczelka seria ?
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez GruchaARL » 19 listopada 2012, 01:37

Nastar napisał(a):Głowica, śruby i uszczelka seria ?


No a jak myślisz. Pewnie że seria. A po co zmieniać na coś innego. Doładowanie to 1,6bar. Dymu praktycznie nie ma. Jedzie bardzo przyjemnie. Klient nawet życzy sobie GT22 i chce więcej. Oczywiście jest świadomy już ryzyka :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon 1.9TDI VP 110KM - 193KM / 420NM KINGSOFT

Postprzez marcus415 » 20 listopada 2012, 15:00

mariushjj napisał(a):Pogromca Arl-ów

Seryjnych ARL-ow, bo po programie, to bedzie pewnie rowno :wink:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości