Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Antek1987 » 14 grudnia 2012, 18:01

Toledo II 1.9TDI AHF:
- turbo ARL
- wtryski 216 Boscha
- FMIC
- dolot ARL
- kolektor ssący ARL
- jednomas
- kat out EGR out
Obrazek
Zobacz Profil
Antek1987
Stella
Stella
 
Posty: 30
Dołączył(a): 27 kwietnia 2012, 07:20
Auto: Audi
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Bob_DG » 14 grudnia 2012, 18:25

Jeżeli można wiedzieć ile Cię wyniosła ta modyfikacja ?
Zobacz Profil
Bob_DG
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7 maja 2012, 14:05
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez mariushjj » 14 grudnia 2012, 18:43

Ładne kreski!
CZARNY LEON SPORT
Prochip 152.6 KM & 328.6 Nm
Zobacz Profil
mariushjj
Sport
Sport
 
Posty: 219
Dołączył(a): 7 listopada 2011, 11:03
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Nastar » 15 grudnia 2012, 10:09

Nieźle ! Teraz tylko szukać pompy 11 albo robić dobrą hybrydkę z 10 :-)
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Ohapara » 15 grudnia 2012, 13:37

Nastar napisał(a):szukać pompy 11
szukać igły w stogu siana... :]

btw fajny wykresik, róznica zapewne spora ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez sagon » 15 grudnia 2012, 15:47

Ohapara napisał(a):szukać igły w stogu siana... :]


Albo grzebać w 10tce,wtedy na takiej 10tce można zrobić większy wydatek,jak na 11tce.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez diabełek » 15 grudnia 2012, 19:36

wynik fajny z pompą 11 i 230 mozna celowac w 190/400 :-)
asv 188KM 405NM by CTR Tuning
Zobacz Profil
diabełek
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lipca 2008, 09:13
Lokalizacja: ost
Auto: seat leon tdi

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez sagon » 15 grudnia 2012, 20:07

diabełek, dominacja tych 107J,to historia :mrgreen: .Teraz 190/400 można już zrobić na 10/230 :wink: .
Z hybrydowych 11tek robi się już kilkadziesiąt procent więcej od tego,co leją 107J.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Antek1987 » 15 grudnia 2012, 22:05

Dzięki za miłe słowa :-) lekko nie było ale się udało :-D
właśnie myślę na przerobieniu mojej 10 na hybrydę tylko nie wiem gdzie szukać części, a podobno bardziej wydajniejsza jest hybryda od 11.
A teraz znaleźć dobra 11 graniczy z cudem :shock:
może coś wiecie to piszcie PW :-D
Zobacz Profil
Antek1987
Stella
Stella
 
Posty: 30
Dołączył(a): 27 kwietnia 2012, 07:20
Auto: Audi
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez diabełek » 16 grudnia 2012, 10:38

Sagon moja pompa to 10 przerobiona w ctr tuning na 11 :wink: .
Antek1987 zapytaj twojego tunera napewno ma czesci.
asv 188KM 405NM by CTR Tuning
Zobacz Profil
diabełek
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lipca 2008, 09:13
Lokalizacja: ost
Auto: seat leon tdi

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Ohapara » 16 grudnia 2012, 11:20

diabełek napisał(a):Sagon moja pompa to 10 przerobiona w ctr tuning na 11
mozesz napisac jak to cenowo wyglada i ile to trwa? :wink:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez pampi » 16 grudnia 2012, 11:34

Ładne kreski.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez sagon » 16 grudnia 2012, 11:38

Antek1987,kup pompę z reni dti,pełno tego na alledrogo,dasz ze 300 zeta i będziesz miał wszystko,czego będziesz potrzebował do przeróbki pompy.Rogal nie umie dłubać w pompach.
Tylko szukaj pomp z numerem 0 460 414 982/983/988.
Więcej szczegółów,gdybyś chciał,na pw.diabełek, sama przekładka sekcji 11tki,to nie wszystko,pewnikiem jeszcze na fali de 110.Ale całkiem dobry początek modzenia takiej hybrydy.
Wiesz,ile Twoja pompa wlała?Pewnie nie.Ori 11tka 107J wlewa na maxa 113cm,w dwóch podstawowych testach,biegu jałowego i wysokich obrotów.
Moja 11tka,też hybryda,po kilku modach wlała 160cm w tych dwóch testach.Dodam tylko,że zdrowa 10tka w tych samych testach ma wlać 95cm,czyli o 18cm mniej,jak pompa 107J.Moja wlała aż 47cm więcej,jak pompa 107J.
Wiem już,że można 10tkę tak zrobić,na ori sekcji i fali,że wleje tyle,ile 11tka z ahh.
Ohapara, jak masz dawcę,czyli pompę z reni dti,to zbudowanie takiej hybrydy zajmuje powiedzmy 30minut.
Koszt,to głównie to,ile zapłącisz za dawcę +powiedzmy 150 za przekładkę i kilka drobnych ulepszeń.Przynajmniej w moim przypadku.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Antek1987 » 16 grudnia 2012, 14:13

sagon, jeśli coś możesz więcej napisać proszę o PW :-D na razie zbieram informacje, zobaczymy po nowym roku na ile fundusze pozwolą.
Zobacz Profil
Antek1987
Stella
Stella
 
Posty: 30
Dołączył(a): 27 kwietnia 2012, 07:20
Auto: Audi
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Ohapara » 16 grudnia 2012, 16:40

sagon napisał(a):Antek1987,kup pompę z reni dti,pełno tego na alledrogo,dasz ze 300 zeta i będziesz miał wszystko,czego będziesz potrzebował do przeróbki pompy.Rogal nie umie dłubać w pompach.
Tylko szukaj pomp z numerem 0 460 414 982/983/988.
Więcej szczegółów,gdybyś chciał,na pw.diabełek, sama przekładka sekcji 11tki,to nie wszystko,pewnikiem jeszcze na fali de 110.Ale całkiem dobry początek modzenia takiej hybrydy.
Wiesz,ile Twoja pompa wlała?Pewnie nie.Ori 11tka 107J wlewa na maxa 113cm,w dwóch podstawowych testach,biegu jałowego i wysokich obrotów.
Moja 11tka,też hybryda,po kilku modach wlała 160cm w tych dwóch testach.Dodam tylko,że zdrowa 10tka w tych samych testach ma wlać 95cm,czyli o 18cm mniej,jak pompa 107J.Moja wlała aż 47cm więcej,jak pompa 107J.
Wiem już,że można 10tkę tak zrobić,na ori sekcji i fali,że wleje tyle,ile 11tka z ahh.
Ohapara, jak masz dawcę,czyli pompę z reni dti,to zbudowanie takiej hybrydy zajmuje powiedzmy 30minut.
Koszt,to głównie to,ile zapłącisz za dawcę +powiedzmy 150 za przekładkę i kilka drobnych ulepszeń.Przynajmniej w moim przypadku.


no wszystko pieknie, ale jak z trwałością takiego rozwiązania? jednak co ori 11mm to ori, a dlubanie i wsadzanie pompy od Reno to taka rzeźba w g... , czy się mylę? 8)

ps. sagon tez poproszę o więcej info na PW :mrgreen:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez sagon » 16 grudnia 2012, 17:36

Ohapara napisał(a): jednak co ori 11mm to ori,


Już dawno przestałem tak myśleć.Czyli co,ori moc,to ori,tak?Nie warto się bawić w zwiększanie mocy?
Nie warto tym samym zwiększać potencjału pompy,bo się pewnie,jak silnik po sofcie,rozleci.Wiesz,pompy,turbiny i cała reszta,jak zapewne wiesz,mają spory potencjał,uśpiony przez fabrykę.
Czy warto bawić się w uwalnianie tego potencjału?Sam sobie odpowiedz.Trwałość jest taka sama,jak całej reszty,użytkowane z głową potrafią służyć latami.

Coś Ci powiem,za 800 zeta(koszt zakupu pompy z reni - najlepszy dawca,przesyłki,robocizna,test) możesz mieć taką 11tkę,która na łopaty :boks: kładzie nówki ori 11tki vaga.Odpowiedz sobie teraz na pytanie,czy warto dłubać w g...nie.
Ja tam już dawno przestałem być fanatycznym wyznawcą numeru 107J,i wcale tego nie żałuję.Mam teraz takie cudo,które jest o ponad 40% mocniejsze od tych 11tek vaga,przy tych samych nastawach.
Jak się rozbierze te słynne 11tki 107J,to porównując pewne elementy można łatwo zauważyć,że mają kilka mankamentów,które nie czynią ich takimi mega mocnymi,jak dobrze zrobione hybrydy.
Co powiesz na 160cm z mojej vs 113 z nówki 107J.Podpowiem,że różnica między nówką 10tką,a nówką 11tką wynosi,jak pisałem 18cm,między moją z tą słynną 107J ponad 40cm.
Wartości to jedno,ale to,co się obecnie na tej pompie robi,przy seryjnej mapie napięcia z afn-a,dawkach 46mg/8mg nastawnik,to szok :boje: .
Nie sposób z moją turbiną wykorzystać nawet połowy jej potencjału.Czekam na wyniki z dwóch podobnie zrobionych pomp,jedna na 160,druga na 140cm.Jestem spokojny,bo wiem,co się u mnie robi.Gdybyś się teraz moim przejechał,to byś nie chciał z niego wysiadać.A dawki/napięcia mam śmiesznie małe.Na tych marnych ustawieniach mam bankowo 200/400 wiem,jak to jechało na 185/380(dużo większe napięcia/dawki,niż obecnie) wiem,jak jedzie teraz.

Powiem tak,zawsze warto dłubać,bo niekiedy przy odrobinie szczęścia coś się wydłubać uda.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez diabełek » 16 grudnia 2012, 19:16

Sagon bez obrazy ale po co Ci pompa ktora naleje paliwa na 250km w vp? Jesli chcialbys wykozystac jej potencjal to w silniku nie wytrzymaja korby,nie wspomne juz o uszczelce pod glowica ktora mozna zalatwic bardzo szybko przy mocach 200km.Chyba ze mowimy o projekcie ktory ma wytrzymac strojenie i hamowanie a pozniej jezdzimy na pol gwizdka i zbieramy komentarze typu "ale to musi zapinac" na wszystkich mozliwych forach.Nie odbieraj tego jako atak na twoja osobe bo nie oto mi chodzi poprostu troche juz przezylem z moim asv i wiem ze silniki vp z mocami powyzej 200km przez glowice o zbyt malej pojemnosci termicznej nie nadaja sie do szalenstw a co to za frajda zlapac sie z kims na drodze i zastanawiac sie czy przy 240km/h nie bedzie boom albo czy starczy plynu na powrot do domu :wink:
asv 188KM 405NM by CTR Tuning
Zobacz Profil
diabełek
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lipca 2008, 09:13
Lokalizacja: ost
Auto: seat leon tdi

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Nastar » 16 grudnia 2012, 19:35

diabełek możesz podrzucić swój setup jaki teraz masz ? Najlepiej na PW co by nie zaśmiecać.
I wykres też jeśli gdzieś jest.
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez sagon » 16 grudnia 2012, 20:10

diabełek napisał(a):Sagon bez obrazy ale po co Ci pompa ktora naleje paliwa na 250km w vp?


Powód jest banalnie prosty.Nie dlatego,żeby bić rekordy mocy,bo jak słusznie zauważyłeś,200 koni to już raczej bezpieczny max,pałując silnik non toper.Choć można mieć i 230 w takim silniku,i śmigać latami.Koleś w ahu miał 240 i ganiał kilka lat,a lekkiej nogi nie miał.Ale miał pod kontrolą wszystkie podstawowe wskazania,typu egt,ciśnienie oleju,temp.oleju.Wszystko zależy od sterownika umieszczonego pod kopułą kierowcy.Tak między nami,to silniki typu ahu,afn,1Z,mają dużo mocniejsze głowice,bardziej odporne na przedmuchy,niż nowsze jednostki vp.Inna konstrukcja głowicy.Ale nie o tym mowa.
Chodzi o coś innego.Najważniejsze,to pokazać niektórym,że jednak te przereklamowane 11tki 107J,to nie takie cuda,za jakie są powszechnie uważane.Był czas,że wszyscy pluli na takie hybrydy,wręcz nimi gardzili.Ale czasy się zmieniają :-D .
Zdziwiłbyś się,ilu jest chętnych na takie pompy,ilu userów chce robić z vp ponad 230 koni.Gdybym chciał wykorzystać jej potencjał,to bym zakuł silnik i pokazał,ile to cudo potrafi.Ewentualnie zbudował hybrydę na dole z pd.Choć ta druga opcja ma swój słaby punk w postaci tych feralnych głowic.Mnie jednak nie interesuje bicie rekordów,styknie mi to,co mam obecnie.
Ale czy koniecznie tak trzeba.Popatrz,afn na 11/230 i jakimś wałku.Koleś też do niedzielnych kierowców nie należy.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/467fe4de952c70a0.html

Wracając do tematu,fun z jazdy na takiej pompie jest niepowtarzalny.Uwierz,mało kiedy przekraczam 3500 rpm,a pozwala mi to bardzo sprawnie przyśpieszać.
Co najciekawsze,zauważyłem,że przy takim stylu jazdy spadło mi spalanie.Auto jedzie,naprawdę jedzie i trochę mniej spala.Położenie pedału max 50%,a kopniak lepszy,jak wcześniej na 100%.Na tym polega urok takich modyfikacji.Nie musisz miażdżyć podłogi,żeby jakoś jechać.Nie trzeba topić tłoków,by móc naprawdę poszaleć.Lepiej mieć pompę,która ma jeszcze bardzo duży zapas,niż katować na maxa jakąkolwiek inną 11tkę.
To tak samo,jak z big turbo typu gtb.Możesz taką dmuchać 1.7 bara,możesz też te 1.7 dmuchać taką z arl-a.Sam wiesz,która będzie miała lżejsze życie.
To,że posiadam taką pompę,nie musi oznaczać,że od razu skazany jestem na obligatoryjne wykorzystanie jej pełnego potencjału.
Obecnie 46mg,napięcie totalna seria,pomimo tego spokojnie 200/400,co prawda nie byłem na hamowni,ale to się da wyczuć.Mnie osobiście takie coś odpowiada :mrgreen: .

Może zapodać to tutaj,chyba się autor postu nie pogniewa.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Toledo II 1.9TDI AHF+++

Postprzez Antek1987 » 16 grudnia 2012, 22:26

Ja się nie pogniewam, sam myślę nad większą mocą jeszcze ale zobaczymy co wyjdzie. Chyba że moderatorzy będą mieli coś przeciwko że temat jest zaśmiecany.
Zobacz Profil
Antek1987
Stella
Stella
 
Posty: 30
Dołączył(a): 27 kwietnia 2012, 07:20
Auto: Audi
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość