Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez GruchaARL » 3 stycznia 2013, 18:42

Auto: Audi A4 1.8TFSI 120KM
Modyfikacje: Program
WYNIK: 197KM i 297NM
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Reklama

Re: Odp: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 2

Postprzez jędrek » 3 stycznia 2013, 18:44

Nie źle samym programem taka moc

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez Klikoś » 3 stycznia 2013, 19:48

Czym ta wersja różni się od 160? Bo raczej nie samym softem?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez pkonrad » 3 stycznia 2013, 20:18

Klikoś, 2.0 TSI 210 od 180PS różni się tylko softem, więc może w 1.8 TSI jest podobnie :roll: Jeśli ten silnik po samym sofcie oferuje taki przyrost mocy to jest to naprawdę fajna jednostka i pewnie znajdzie się na nią wielu chętnych.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez Lesoto » 3 stycznia 2013, 20:19

Co się tam w serii dzieje po 4000 obr/min? Wszystko leci na pysk... Masakra :shock: (chyba, że źle wykres widzę)
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez Klikoś » 3 stycznia 2013, 20:34

pkonrad no właśnie nie był bym taki pewien, dlatego, że 1.8 160 po sofcie potrafi mieć grubo ponad 200, a tu 200 nie ma, stąd moje pytanie. Swoją drogą ten wykres przydałby się w normalnej rozdzielczości. Ale widać jak seria zdławiona właśnie po tych 4k.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez GruchaARL » 4 stycznia 2013, 07:46

Klikoś napisał(a):pkonrad no właśnie nie był bym taki pewien, dlatego, że 1.8 160 po sofcie potrafi mieć grubo ponad 200, a tu 200 nie ma, stąd moje pytanie

Jest to modyfikacja przeprowadzona na hamowni rototest która pokazuje moc bezpośrednio przy piaście koła. Gdyby to auto przyjechało na dowolną hamownię rolkową w Polsce mocy byłaby spokojnie ponad 200KM. Rototest to nie hamownia rolkowa. http://www.rototest.com
pozdrawiam

Klikoś napisał(a):Ale widać jak seria zdławiona właśnie po tych 4k.

Po sofcie tego już nie ma :) Program można było zrobić mocniejszy z deczka, lecz właściciel zadowolony z tego co jest obecnie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez pkonrad » 4 stycznia 2013, 08:33

Z tego co pisze GruchaARL wynika to, że 1,8 TSI 120 i 160 PS to te same jednostki różniące się tylko oprogramowaniem.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez GruchaARL » 4 stycznia 2013, 09:14

pkonrad napisał(a):Z tego co pisze GruchaARL wynika to, że 1,8 TSI 120 i 160 PS to te same jednostki różniące się tylko oprogramowaniem.


Dokładnie. Pamiętajcie że każdy z Waszych Leonów hamowany na tej hamowni, pokaże inną moc w porównaniu z hamownia rolkową. Dodatkowa informacja to producent VW AUDI korzysta właśnie z hamowni rototest do podawania swoich fabrycznych wyników. Z takiej hamowni korzystają. Będąc na wstępnych szkoleniach w firmie rozmawialiśmy na ten temat z producentem :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez goodhope » 8 stycznia 2013, 18:06

Klikoś napisał(a):Czym ta wersja różni się od 160? Bo raczej nie samym softem?

Tylko softem.
Lubią mieć gratisy.
Obrazek

ale teraz to już nie wiem sam, czy te zmierzone tysiące u mnie miały wykonane dobre bo pomiary, bo

GruchaARL napisał(a):Dokładnie. Pamiętajcie że każdy z Waszych Leonów hamowany na tej hamowni, pokaże inną moc w porównaniu z hamownia rolkową. Dodatkowa informacja to producent VW AUDI korzysta właśnie z hamowni rototest do podawania swoich fabrycznych wyników. Z takiej hamowni korzystają. Będąc na wstępnych szkoleniach w firmie rozmawialiśmy na ten temat z producentem :)


Czy byli na szkoleniu jacyś przedstawiciele producentów ? Czy tak mówili tylko sprzedawcy hamowni ? No bo wiesz, taki model jeansów jak moje ponoć kiedyś nosił nawet Bruce Willis. Jakoś w podpoznańskej fabryce VW nie znajdziesz żadnego rototesta, ale właśnie hamownię rolkową.
Z drugiej strony, nie wiem dlaczego moc na silniku ma się różnić od mocy na silniku.
Różnica oporów toczenia nie ma nic do rzeczy, jest ona wyznaczana w pomiarze mocy strat i sumowana z mocą napędową.
Podczas pomiaru na rototeście także powinny być one mierzone, gdyż występują na przekładni.

Założenie jest takie, że wynik ma być miarodajny na jakiejkolwiek hamowni, czy to będzie rolkowa, czy silnikowa czy też "rototestowa"... jakkolwiek to inaczej skategoryzować.
Zobacz Profil
goodhope
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:12
Lokalizacja: Pleszew
Auto: inne

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez Klikoś » 9 stycznia 2013, 00:36

goodhope napisał(a):Tylko softem.

To ładnie, bo w cenniku różnica między 120km a 170km wynosi 11k. ;) A czym się w takim razie różni stara wersja 160km od nowej 170km?
goodhope napisał(a):Z drugiej strony, nie wiem dlaczego moc na silniku ma się różnić od mocy na silniku.

Dokładnie, różnice w pomiarach na silniku powinny różnić się max. 2-3% czyli w tolerancji błędu pomiarowego.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez bono » 11 stycznia 2013, 12:26

wątek dotyczące hamowi Rototest tutaj viewtopic.php?f=5&t=35440
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez HRABIA » 14 stycznia 2013, 02:20

chętnie bym się przymierzył do tej A4 :-D moment niezły , 20Nm więcej niz u mnie, z kolei moc mam 20KM większą
Zobacz Profil
HRABIA
Stella +
Stella +
 
Posty: 98
Dołączył(a): 24 sierpnia 2012, 11:36
Auto: A3 1.8T
Silnik: AJQ 1.8

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

Postprzez marlad » 30 września 2016, 23:37

Jesli i ja mogę to trzy grosze dorzucę od siebie , bo rozmawiałem z ludzmiz MAHA i oni z kolei twierdzą ,że w fabrykach sa hamownie rolkowe tak jak to mówił Goodhope.
Ciekawym faktem jest ,że rolki takiej hamowni potrafią mieć srednice ok 1400 mm , żeby jak najlepiej odzwierciedlic warunki drogowe.

widziałem gdzies taka hamownie w niemcach na aukcji,ale odpusciłem bo obawiałem się problemów z ew. serwisem no i kosztowała chyba ok pol bańki:)


Załączę też filmik z hamowania 1.8 TFSI 120 po ostatecznym modzie na 212 km
https://www.youtube.com/watch?v=H9IKb-W5Th8


załączam tez wykres ( było gorąco i cięło go jak sk...syn)
Obrazek
Zobacz Profil
marlad
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 września 2016, 23:21
Auto: Audi
Silnik: CEGA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość