Strona 1 z 1

Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 3 stycznia 2013, 18:42
przez GruchaARL
Auto: Audi A4 1.8TFSI 120KM
Modyfikacje: Program
WYNIK: 197KM i 297NM
Obrazek

Re: Odp: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 2

PostNapisane: 3 stycznia 2013, 18:44
przez jędrek
Nie źle samym programem taka moc

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 3 stycznia 2013, 19:48
przez Klikoś
Czym ta wersja różni się od 160? Bo raczej nie samym softem?

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 3 stycznia 2013, 20:18
przez pkonrad
Klikoś, 2.0 TSI 210 od 180PS różni się tylko softem, więc może w 1.8 TSI jest podobnie :roll: Jeśli ten silnik po samym sofcie oferuje taki przyrost mocy to jest to naprawdę fajna jednostka i pewnie znajdzie się na nią wielu chętnych.

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 3 stycznia 2013, 20:19
przez Lesoto
Co się tam w serii dzieje po 4000 obr/min? Wszystko leci na pysk... Masakra :shock: (chyba, że źle wykres widzę)

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 3 stycznia 2013, 20:34
przez Klikoś
pkonrad no właśnie nie był bym taki pewien, dlatego, że 1.8 160 po sofcie potrafi mieć grubo ponad 200, a tu 200 nie ma, stąd moje pytanie. Swoją drogą ten wykres przydałby się w normalnej rozdzielczości. Ale widać jak seria zdławiona właśnie po tych 4k.

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 4 stycznia 2013, 07:46
przez GruchaARL
Klikoś napisał(a):pkonrad no właśnie nie był bym taki pewien, dlatego, że 1.8 160 po sofcie potrafi mieć grubo ponad 200, a tu 200 nie ma, stąd moje pytanie

Jest to modyfikacja przeprowadzona na hamowni rototest która pokazuje moc bezpośrednio przy piaście koła. Gdyby to auto przyjechało na dowolną hamownię rolkową w Polsce mocy byłaby spokojnie ponad 200KM. Rototest to nie hamownia rolkowa. http://www.rototest.com
pozdrawiam

Klikoś napisał(a):Ale widać jak seria zdławiona właśnie po tych 4k.

Po sofcie tego już nie ma :) Program można było zrobić mocniejszy z deczka, lecz właściciel zadowolony z tego co jest obecnie

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 4 stycznia 2013, 08:33
przez pkonrad
Z tego co pisze GruchaARL wynika to, że 1,8 TSI 120 i 160 PS to te same jednostki różniące się tylko oprogramowaniem.

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 4 stycznia 2013, 09:14
przez GruchaARL
pkonrad napisał(a):Z tego co pisze GruchaARL wynika to, że 1,8 TSI 120 i 160 PS to te same jednostki różniące się tylko oprogramowaniem.


Dokładnie. Pamiętajcie że każdy z Waszych Leonów hamowany na tej hamowni, pokaże inną moc w porównaniu z hamownia rolkową. Dodatkowa informacja to producent VW AUDI korzysta właśnie z hamowni rototest do podawania swoich fabrycznych wyników. Z takiej hamowni korzystają. Będąc na wstępnych szkoleniach w firmie rozmawialiśmy na ten temat z producentem :)

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 8 stycznia 2013, 18:06
przez goodhope
Klikoś napisał(a):Czym ta wersja różni się od 160? Bo raczej nie samym softem?

Tylko softem.
Lubią mieć gratisy.
Obrazek

ale teraz to już nie wiem sam, czy te zmierzone tysiące u mnie miały wykonane dobre bo pomiary, bo

GruchaARL napisał(a):Dokładnie. Pamiętajcie że każdy z Waszych Leonów hamowany na tej hamowni, pokaże inną moc w porównaniu z hamownia rolkową. Dodatkowa informacja to producent VW AUDI korzysta właśnie z hamowni rototest do podawania swoich fabrycznych wyników. Z takiej hamowni korzystają. Będąc na wstępnych szkoleniach w firmie rozmawialiśmy na ten temat z producentem :)


Czy byli na szkoleniu jacyś przedstawiciele producentów ? Czy tak mówili tylko sprzedawcy hamowni ? No bo wiesz, taki model jeansów jak moje ponoć kiedyś nosił nawet Bruce Willis. Jakoś w podpoznańskej fabryce VW nie znajdziesz żadnego rototesta, ale właśnie hamownię rolkową.
Z drugiej strony, nie wiem dlaczego moc na silniku ma się różnić od mocy na silniku.
Różnica oporów toczenia nie ma nic do rzeczy, jest ona wyznaczana w pomiarze mocy strat i sumowana z mocą napędową.
Podczas pomiaru na rototeście także powinny być one mierzone, gdyż występują na przekładni.

Założenie jest takie, że wynik ma być miarodajny na jakiejkolwiek hamowni, czy to będzie rolkowa, czy silnikowa czy też "rototestowa"... jakkolwiek to inaczej skategoryzować.

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 9 stycznia 2013, 00:36
przez Klikoś
goodhope napisał(a):Tylko softem.

To ładnie, bo w cenniku różnica między 120km a 170km wynosi 11k. ;) A czym się w takim razie różni stara wersja 160km od nowej 170km?
goodhope napisał(a):Z drugiej strony, nie wiem dlaczego moc na silniku ma się różnić od mocy na silniku.

Dokładnie, różnice w pomiarach na silniku powinny różnić się max. 2-3% czyli w tolerancji błędu pomiarowego.

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 11 stycznia 2013, 12:26
przez bono
wątek dotyczące hamowi Rototest tutaj viewtopic.php?f=5&t=35440

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 14 stycznia 2013, 02:20
przez HRABIA
chętnie bym się przymierzył do tej A4 :-D moment niezły , 20Nm więcej niz u mnie, z kolei moc mam 20KM większą

Re: Audi A4 1.8TFSI 120KM modyfikowany KINGSOFT 197KM 297NM

PostNapisane: 30 września 2016, 23:37
przez marlad
Jesli i ja mogę to trzy grosze dorzucę od siebie , bo rozmawiałem z ludzmiz MAHA i oni z kolei twierdzą ,że w fabrykach sa hamownie rolkowe tak jak to mówił Goodhope.
Ciekawym faktem jest ,że rolki takiej hamowni potrafią mieć srednice ok 1400 mm , żeby jak najlepiej odzwierciedlic warunki drogowe.

widziałem gdzies taka hamownie w niemcach na aukcji,ale odpusciłem bo obawiałem się problemów z ew. serwisem no i kosztowała chyba ok pol bańki:)


Załączę też filmik z hamowania 1.8 TFSI 120 po ostatecznym modzie na 212 km
https://www.youtube.com/watch?v=H9IKb-W5Th8


załączam tez wykres ( było gorąco i cięło go jak sk...syn)
Obrazek